quote:VeriChip RFID Technology Gets FDA Approval; Stock Surges
VeriChip technology, in which an RFID tag encoded with personal information is implanted under its user's skin, won approval from the U.S. Food and Drug Administration yesterday as a patient identification mechanism in healthcare situations. Such official validation marks a moment of vindication for the heretofore controversial product. Derided by privacy advocates as Orwellian and Seventh-day Adventists as the Mark of the Beast, VeriChip has nonetheless continued to grab headlines and gain traction in the marketplace: in July, Mexico's attorney general announced that he and his staff had accepted the chip to enhance authentication, and in Barcelona, a popular discotheque incents club-goers to "get chipped" in order to access its VIP lounge and make cashless purchases. Predictably, the stock of VeriChip-maker Applied Digital Solutions soared on the news.
http://www.adsx.com/prodservpart/verichip.htmlquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:13 schreef _Supreme het volgende:
ik houd mijn profielwerkstuk van natuurlijkde over deze chips.
weet iemand wat linkjes over het technische deel van de chips?
Als jij het gehele topic en andere soortgelijke topics hierover hebt gelezen, zul je echt wel gezien hebben dat hiernaar al meerdere malen, is gerefereerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
en wederom een topic kickje van mij
Ik lees de replies hier een beetje en het valt me op dat niemand iets verder denkt en dit geheel in de bijbelse context plaatst (hallelujah!! .. en nee ik ben geen gefreakte jehova)
Gezien de globaliserende economie en de niet te stuiten toename van electronisch betalen zal er in de nabije toekomst echt wel markt zijn voor zo'n chip ze kunnen er immers veel op kwijt wat betreft identiteit enzo. dus het kan echt wel veilig.
Ik geloof dat ze een powersource hebben die met behulp van lichaamswarmte wordt opgeladen steeds.
Kent iemand het teken van het beest?
Staat in de bijbel ongeveer zo..
"En het maakte dat allen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven, een merkteken ontvangen op hun rechterhand of op hun voorhoofd, en niemand kan kopen of verkopen als hij dat teken, de naam van het beest of het getal van zijn naam niet draagt"
Als je dat teken neemt ben je verdoemd dus..
Makes you wonder ,niet dan?
Van de chemische rommel die je eet zal je rapper doodgaan...quote:Op maandag 27 september 2004 08:34 schreef UncleScorp het volgende:
Geen brol in mijn lijf !!!
Soortgelijke topics ,maar hier heb ik er niks over gelezen.. misschien een opfriscursusje snel lezen voor mijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:33 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Als jij het gehele topic en andere soortgelijke topics hierover hebt gelezen, zul je echt wel gezien hebben dat hiernaar al meerdere malen, is gerefereerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |