Tja...het blijven voetballersquote:Op maandag 27 september 2004 07:30 schreef Chen het volgende:
zoals ik het nu zag zat er alleen dom volk bij
ga je neus snuiten ofzoquote:Op maandag 27 september 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Als Veendam m'n favoriete club zou zijn, had ik zoiets best kunnen en willen doen, maar ik kan natuurlijk nooit onpartijdig verslag doen van een wedstrijd van Den Haag of de neuzen of zo.
(Hoewel het me wel leuk lijkt, op de landelijke TV ineens een neus helemaal verrot te schelde als ie een Schwalbe maakt of zo)
Ja inderdaad, alleen onze vriend Evert vindt het dan leuk om juist de Nederlandse ploeg tot op het bot af te kraken (totdat ze scoren natuurlijk, dan zijn ze de beste)...quote:Op maandag 27 september 2004 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Als het een CL-wedstrijd of interland is mag moet een commentator partijdig zijn, vind ik.
quote:Op maandag 27 september 2004 14:50 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen onze vriend Evert vindt het dan leuk om juist de Nederlandse ploeg tot op het bot af te kraken (totdat ze scoren natuurlijk, dan zijn ze de beste)...
En hij is een beetje Pro-Zidanequote:Op maandag 27 september 2004 14:50 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen onze vriend Evert vindt het dan leuk om juist de Nederlandse ploeg tot op het bot af te kraken (totdat ze scoren natuurlijk, dan zijn ze de beste)...
Zoals Emile Schelvis een pietsie beetje anti-Inzaghi is.......quote:Op maandag 27 september 2004 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
En hij is een beetje Pro-Zidane.
Maar das logisch natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2004 14:57 schreef Stpan het volgende:
[..]
Zoals Emile Schelvis een pietsie beetje anti-Inzaghi is.......
Dat is ook geweldig.quote:Op maandag 27 september 2004 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
En hij is een beetje Pro-Zidane.
"het lijkt wel of ie een pot lijm gebruikt om de bal aan den voet te doen kleven"quote:Op maandag 27 september 2004 15:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook geweldig.
Zelfs een doodnormaal passje van Zidane is een geniale balbehandeling.
Dus ook in een Nederland-Zweden waarin één of andere baggercommentator zijn mening over Zlatan Ibrahimovic liet blijken?quote:Op maandag 27 september 2004 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Als het een CL-wedstrijd of interland is mag moet een commentator partijdig zijn, vind ik.
De oefeninterland?quote:Op maandag 27 september 2004 17:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus ook in een Nederland-Zweden waarin één of andere baggercommentator zijn mening over Zlatan Ibrahimovic liet blijken?
prettig stemgeluid,quote:Op maandag 27 september 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
Wat maakt een commentator goed, volgens jullie?
Klopt, hij sluit bijna standaard af met: "Hoe dan ook, een prettige avond"quote:Op maandag 27 september 2004 23:15 schreef MaxPower het volgende:
Let er maar eens op hoe vaak Tom Egbers "Hoe dan ook..." zegt.
Kijk (luister) naar John Motson en Barry Davies, of denk aan Rick de Saedeleerquote:Op maandag 27 september 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
Wat maakt een commentator goed, volgens jullie?
Tommie Egberts bezigt de laatste tijd ook vaak het woord 'primadeluxe' in zijn aan- en afkondigingen. Ik dacht dat het een tijdelijk woordje voor tijdens de Olympische Spelen was voor hem. Maar ook FC Utrecht kent nu af en toe een 'primadeluxe' prestatie.quote:Op maandag 27 september 2004 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, hij sluit bijna standaard af met: "Hoe dan ook, een prettige avond", maar zo heeft iedere commentator wel wat van die woorden/zinnen.
En als hij de bal verkeerd aanspeelt begreep de andere speler hem niet...daar kan ik me ook zo aan ergeren..quote:Op maandag 27 september 2004 15:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook geweldig.
Zelfs een doodnormaal passje van Zidane is een geniale balbehandeling.
quote:Op maandag 27 september 2004 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
prettig stemgeluid,
verstand van zaken (en dan niet van "hij denkt nu dit"),
stil durven zijn,
niet te veel cliches,
enthousiast,
af en toe grappig kan geen kwaad
He die gaat het Nederlands Elftal doen op Nickelodeon binnenkort. Echt knap vind ik haar niet trouwens, je mag haar van mij hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:40 schreef rubbereend het volgende:
Barbara Barend in de jury
echt knap is ze ook niet maar ze heeft iets en ze kan lekker ballen. maarja ze valt op vrouwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
He die gaat het Nederlands Elftal doen op Nickelodeon binnenkort. Echt knap vind ik haar niet trouwens, je mag haar van mij hebben![]()
- Voor mij moet een goede commentator duidelijk articuleren en een warme diepe stem hebben.
- Omdat de kijker alleen het gedeelte ziet wat gefilmd wordt door de camera moet de commentator het publiek bijpraten over de dingen die er omheen gebeuren, zoals sfeer in het stadion en ellebogen buiten beeld.
- Goed inlevingsvermogen hebben en acties op het veld goed op waarde kunnen schatten.
- In rustige perioden van de wedstrijd mag de commentator met additionele info komen over spelers, trainers en clubs.
Daar erger me ik het meest aan ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
Goede dingen van Bjoro.
Waar ik me aan erger is als ze info willen geven, maar dat die dan niet klopt.
quote:Op maandag 27 september 2004 10:52 schreef Bjoro het volgende:
Zet hoog in op SCH en Tong !!!
graag !!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]Als duo. Kunnen we ons nog opgeven?
![]()
er zit echter wel een verschil tussen iemand op fouten betrappen en het zelf beter doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
Dus je hebt een teringhekel aan mij, simpelweg omdat ik in staat ben de gemiddelde verslaggever per wedstrijd een paar handen vol keren te verbeteren omdat ie foute info ophoest?
Waar is dat dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef DIGGER het volgende:
Overigens is 'fan commentaar' wel een geweldige optie die je tegenwoordig op sommige interactieve zenders mbt voetbal hebt, dat maakt zelfs het kijken van een wedstrijd waaraan alleen een club deelneemt die je haat, erg leuk, omdat die commentator dus op alles afgeeft van die gehate club
Ik heb sowieso een teringhekel aan je lieverdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
Dus je hebt een teringhekel aan mij, simpelweg omdat ik in staat ben de gemiddelde verslaggever per wedstrijd een paar handen vol keren te verbeteren omdat ie foute info ophoest?
Ook zoiets, een Nederlandse presentator die Kezman Kezm'n noemt omdat ie nu in de Engelse competitie speeltquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Spelersnamen is ook een drama. Doe dan consequent de dingen fout of goed. Maar verzin niets. Komt er een vent met Casieljas aan. Of bij Panathinaikos, de Duitser Münch uitspreken als Muunsj ipv Muung. Zou hij ook mielsj zeggen tegen milch?
En wat is daar niet consequent aan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Spelersnamen is ook een drama. Doe dan consequent de dingen fout of goed. Maar verzin niets. Komt er een vent met Casieljas aan. Of bij Panathinaikos, de Duitser Münch uitspreken als Muunsj ipv Muung. Zou hij ook mielsj zeggen tegen milch?
Moet je mensen en Kroatisch team laten verslaan. Ik kan me nog en zekere Suker herinneren, die wel op 10 verschillende manieren werd uitgesproken. Sjoeker, Sjoekér, Suuker etc.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Moet je eens horen hoe ze in het buitenland de namen van Nederlandse spelers uitspreken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Moet je mensen en Kroatisch team laten verslaan. Ik kan me nog en zekere Suker herinneren, die wel op 10 verschillende manieren werd uitgesproken. Sjoeker, Sjoekér, Suuker etc.
En als je het op zijn Tom Egbers doet (Real ffaragoffa, Balenfia, Baffelona), of op zijn Smeets (Vitàs), mag dat of is dat irritant?
quote:Op maandag 27 september 2004 14:50 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Als ze consequent zijn doen ze Casiejas, zoals het hoort, of Nederlands: Casielas. Niet zelf Spaans gaan maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
En wat is daar niet consequent aan?
Het ging er om of ze het consequent fout of goed doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ze consequent zijn doen ze Casiejas, zoals het hoort, of Nederlands: Casielas. Niet zelf Spaans gaan maken.
barbaraquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:34 schreef SCH het volgende:
Jury en presentator.
http://www.bnn.nl/view/5276944/1022/5320447
yup en we wandelen nog steeds in de Burkkemp wonderland.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:21 schreef Bjoro het volgende:
alsof ze bergkamp wel bergkamp noemen bij het alom geprezen BBC
die heet daar ook gewoon Burk-kemp.....toch ?
Mensen mogen zich best ergeren aan half werk dat ter consumptie dient van miljoenen mensen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:12 schreef SCH het volgende:
Ik erger me trouwens nogal aan al die zelfverklaarde voetbalkenners voor de buis die zich weer zo ergeren aan de verslaggever.
Snappie?
Ken je Eddy Poelman niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:36 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat de lelijkste dit programma wint, Evert ten Apel is namelijk ook presentator.
Die naam zocht ik jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Eddy Poelman niet.
Zij ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Koeman krijgt het benauwd...
Je was niet de enigequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is hij saai zeg, ik zou haast in slaap vallen
Hij klonk inderdaad goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef okee6 het volgende:
Peofessioneel wel, was echt een geschikte radioreporter
Zou ook mijn stijl geweest zijn, als ik had meegedaan. Krijg je als je veel LdL luistert.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij klonk inderdaad goed
zal zjroentje leuk vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
![]()
wie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:58 schreef mitt het volgende:
[..]
zal zjroentje leuk vinden
Jij hebt echt geen smaak hè ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:13 schreef popolon het volgende:
Barend is eigenlijk best wel een beetje een lekker ding.
Wie was Barend?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:13 schreef popolon het volgende:
De middelste.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:16 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Wie was Barend?
Zie je de gelijkenis met Frits niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:16 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Wie was Barend?
Dat was al bekend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak hè ?
Dat laatste zeker ja, die heeft iets teveel naar Jerney Kaagman gekeken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me kapot gelachen. Jammer dat Barbara Barends erbij zit.
Is een klasgenoot van mij. (Die Fries dan)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Deze heeft geen goed accent.
Diequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:13 schreef popolon het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Diewas echt op zijn plaats daar ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DonStefano op 03-10-2004 21:47:48 ]
Bedankt hequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:35 schreef DonStefano het volgende:
Om maar ff te pimpen: die Laurens (gozer met haarnetje en zonnebril) is collegabestuurslid van mij bij studentenvereniging
Dat meen je? Heb hem nooit gehoord. Ik kan het namelijk wel ontvangen, maar ik luister er zelden naar.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:36 schreef MaxPower het volgende:
Die was toch al radiocommentator bij Radio Emmen?
Goed bezig... mijn video had nl. een offday.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:52 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die de uitzending heeft gemist: KLIK HIER OM DE EERSTE AFLEVERING VAN BNN'S KOMT DAT SCHOT OPNIEUW TE BEKIJKEN
Wie moet er zeiken?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:52 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die de uitzending heeft gemist: KLIK HIER OM DE EERSTE AFLEVERING VAN BNN'S KOMT DAT SCHOT OPNIEUW TE BEKIJKEN
Hear hear.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
B. Barend = schijtwijf.
Laat het popolon niet horenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
B. Barend = schijtwijf.
Ja hoor, die zien we nog wel terugquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:02 schreef PLAE@ het volgende:
was die neger aan het eind vorige week nou eigenlijk door?![]()
Die was idd erg leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:45 schreef Chen het volgende:
is dat kleine kindje door?
Maar daardoor komen wel de goeden meteen bovendrijvenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:31 schreef Stpan het volgende:
Kortom, ik vind dat de kandidaten in de studio het een stuk lastiger hebben dan de vakbroeders.
De beste toneelspelers misschien....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar daardoor komen wel de goeden meteen bovendrijven
Over NL - WDU uit 88 weet je toch alles al?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:31 schreef RayMania het volgende:
5 minuten is wel erg kort.
Ja, maar toen ik die reply plaatste wist ik niet welke wedstrijden ze hadden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Over NL - WDU uit 88 weet je toch alles al?
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Die knul die Jezus zei, die moet afvallen. Dat kan niet in een verslag, lijkt me.
Eensch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
De neger moet door. Die knul die Jezus zei, die moet afvallen. Dat kan niet in een verslag, lijkt me.
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:48 schreef Nashje het volgende:
Die gast met dat blauwe shirtje en rode 'kraagje' moet door. Goede stem heeft hij.
Ja die moet doorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kale gozer met dat Lawaai-shirt heeft wel een goede stem
Ze hopen op een romance tussen de kandidaten, is goed voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Weer een vrouw. Tjonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |