ja dat denk ik ook, ik vond de kamer van brett en tobias best wel mooi, maar die witte muur vond ik zo lelijk, je zag gewoon nog allemaal 'niet geschilderde plekjes'quote:Op zondag 26 september 2004 23:30 schreef hardsilence het volgende:
Denk dat Brett & Tobias nu 'gestraft' worden op hun afwerkingen.
Jochem & Wina slepen daardoor de 2de prijs binnen.
Wat is er nou zo goed aan dan?quote:Op zondag 26 september 2004 23:32 schreef Sanne het volgende:
Ik vond die kamervan Knabbel en Babbel toch weer de beste. Misschien niet helemaal netjes afgewerkt, maar voor het geld dat ze hebben besteed helemaal niet slecht gedaan.
nee, er ontbreekt in ieder geval een lekkere bank..quote:Op zondag 26 september 2004 23:34 schreef schatje het volgende:
Wina en Jochem hebben het minste uitgegeven. Ik denk dat die ook wel een goede kans maken. Mijn smaak is het echter niet.
ik ook niet, absoluut nietquote:Op zondag 26 september 2004 23:43 schreef hardsilence het volgende:
Vonden jullie die trap (Elmer&Nanet) nou werkelijk bij de rest van de inrichting passen?
Nou, ik niet.
Ik wel.quote:Op zondag 26 september 2004 23:43 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik ook niet, absoluut niet
waarom dan, want de rest van de meubels had een totaal andere stijl ?quote:Op zondag 26 september 2004 23:49 schreef static het volgende:
[..]
Ik wel.
Op de muur werd ook een grijstint gebruikt. En via de trap zie je weer een grijstint.quote:Op zondag 26 september 2004 23:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
waarom dan, want de rest van de meubels had een totaal andere stijl ?
ik ken het accent, ben eens 2 weken in groningen geweest...quote:En dan nog het gegeven dat deze meid een van de irritantste stemmen heeft qua klank en uitspraak die ik de laatste jaren gehoord heb.
Hoi, ik ben nieuw hier, speciaal voor het blok ingelogdquote:Op zondag 26 september 2004 23:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat is er nou zo goed aan dan?
Ik bedoel.. het is allemaal zo "standaard"
persoonlijk vind ik de trap heel erg mooi van Elmer en Nanet.
Welkom.quote:Op maandag 27 september 2004 00:28 schreef cupcake het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw hier, speciaal voor het blok ingelogd.
Het is niet de bedoeling dat je (tijdelijk) stopt met werken.. Iedereen werkt en moet in z'n vrije tijd klussen, maar B&T hebben nu eenmaal banen die qua tijd plaatsvinden in andermans vrije tijd.quote:Op maandag 27 september 2004 07:39 schreef woeeiiii het volgende:
Waarom meot die tobias reizen dan? Hij weet toch dat hij met dit programma mee doet, laat hem dan vrij krijgen ofzo. In big brother had je toch ook niet van ow ik moet zaterdag werken doei allemaal.Ook bij ER je heb je opgeven en dan moet je die en die maand gewoon vrij zijn. Ook die kapper ja zaterdag is de drukste dag ik moet bij mn klanten zijn. Hallo je doet mee aan een programma
Aha ik dacht dat ze gewoon in hun huis waren 'opgesloten' daar dus slapen, eten, werken. Maar ook naar winkels gaan enzo. Maar het is hun vrije tijd dus okquote:Op maandag 27 september 2004 07:41 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je (tijdelijk) stopt met werken.. Iedereen werkt en moet in z'n vrije tijd klussen, maar B&T hebben nu eenmaal banen die qua tijd plaatsvinden in andermans vrije tijd.
Brett en Tobias zullen wel weer de prijs winnen en daardoor zullen er mensen gaan kommaneuken... ;'(quote:Op maandag 27 september 2004 09:09 schreef Copycat het volgende:
Kijk uit naar 'de ruzie' van volgende week.
quote:Op maandag 27 september 2004 11:57 schreef Adelante het volgende:
Nanet zou je op 'n gegeven moment ook zo van die trap willen gooien,
toen ze voor de tigste keer het verhaal over "kaboutertjes" ging ophangen
Ook die heeft inderdaad een hoog ergergehalte. Het lijkt trouwens ook alsof beide dames amper iets uitvoeren in de verbouwing. Zal wel zo gemonteerd worden, waarschijnlijk, maar zie ze amper een poot uitsteken.quote:Op maandag 27 september 2004 11:57 schreef Adelante het volgende:
Nanet zou je op 'n gegeven moment ook zo van die trap willen gooien,
toen ze voor de tigste keer het verhaal over "kaboutertjes" ging ophangen
Over de kamer van Wina en jochem: "misschien hebben ze te lang op de universiteit gezeten"quote:Op maandag 27 september 2004 12:06 schreef Perzikje het volgende:
Vond die opmerking van Brett wel grappig: "zullen we dan weer gaan winnen?" ze zijn gewoon lekker relaxed, huren gewoon mensen in omdat ze het zelf niet kunnen en hebben ook nog is lol.
Vond die kamer er ook erg studentikoos uitzien. Kleurig, maar toch kil, zeker door het niet-uitnodigende zitmeubelilair.quote:Op maandag 27 september 2004 12:09 schreef Takkembah het volgende:
btw... zie ook geen nut in die kamer maargoed
volgens mij hadden brett en tobias dit keer nu juist veel zelf gedaan, dus ik snap sowieso niet dat die anderen zo afgunstig reageren. bovendien, die elmer en Nanet doen alles zelf en geven toch nog steeds het meeste geld uit, die gaan niet uitkomen met hun budget heb ik het idee. Ze hebben pas 2 kamers gedaan en hebben nu al iets van 10.000 euro uitgegeven. Raar ook dat een stiliste totaal niet weet wat ze kwijt is elke keer.quote:Op maandag 27 september 2004 11:50 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat Brett en Tobias hebben gewonnen, wat tot een ruzie escaleert omdat die anderen het niet eerlijk vinden dat ze vakmensen voor de klus hebben ingehuurd ofzo. Ook zei de presentator dat Brett en Tobias steeds verder alleen kwamen te staan. Gevalletje afgunst dunkt me.
Laat Lieke het probleem bij zichzelf zoeken. Ze zit overal met haar neus bovenop, en trekt een pruillip van hier tot Tokio als ze wat commentaar terugkrijgt. Jank kind is het.
Jahaa, dat valt mij ook steeds op. En maar janken en maar miepen en maar zeiken op die kerels, maar ze doen zelf echt bijna niks. en inderdaad, ik lag in een deuk toen ik Brett en Tobias hoorde zeggen "bij de boerderai zijn ze ook nog niet klaar" want het lijkt ook op een boerderai. Hoog jaren 80 gehalte en echt spuuglelijk, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 27 september 2004 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook die heeft inderdaad een hoog ergergehalte. Het lijkt trouwens ook alsof beide dames amper iets uitvoeren in de verbouwing. Zal wel zo gemonteerd worden, waarschijnlijk, maar zie ze amper een poot uitsteken.
Vind de smaak van Nanet en Elmer trouwens wanstaltig oubollig.
Heb ik ook een beetje last van. Komt misschien door het te hoge 'kijk ons het eens allemaal in hartelijke harmonie samendoen'-gehalte.quote:Op maandag 27 september 2004 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
Van Wina en Jochem krijg ik jeuk, ik kan alleen niet uitleggen waarom..
Ook die lach van haar en semi-gevatte opmerkingen.. *ril*quote:Op maandag 27 september 2004 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje last van. Komt misschien door het te hoge 'kijk ons het eens allemaal in hartelijke harmonie samendoen'-gehalte.
Gna Ha na Ha na gna Haquote:Op maandag 27 september 2004 13:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ook die lach van haar en semi-gevatte opmerkingen.. *ril*
Ze lullen allemaal over elkaar. Als je kijkt hoe Lieke en Michon de kamers van de rest afkraken en over elk detail zeiken terwijl ze zelf niet eens een badkamertje kunnen betegelen.quote:Op maandag 27 september 2004 13:08 schreef wendy-tje het volgende:
Smaken verschillen
Zou het trouwens niet kunnen dat brett en tobias zichzelf buiten de groep stellen met hun constante gelul over de rest, en hoeveel beter zij het zelf niet voor elkaar hebben?
Off-topic;quote:Op maandag 27 september 2004 13:11 schreef cupcake het volgende:
off topic: insomaniac, check even de reacties bij je homepage.
Arme Theo.quote:Op maandag 27 september 2004 13:11 schreef Eev het volgende:
Oh en ik wacht nog op de dag dat Theo ontploft en her en der er een plaffonnetje uit gaat trekken.
Het viel me gisteren gewoon opquote:Op maandag 27 september 2004 13:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze lullen allemaal over elkaar. Als je kijkt hoe Lieke en Michon de kamers van de rest afkraken en over elk detail zeiken terwijl ze zelf niet eens een badkamertje kunnen betegelen.. Dan zouden zij volgens jouw theorie ook buiten de groep moeten vallen.
.
Hij doet het alleen maar om iedereen te kwellenquote:Op maandag 27 september 2004 13:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Arme Theo.. Volgens mij heeft hij ook expres die buis bij Jochem en Wina niet goed dicht gemaakt.
.
Zou best kunnen. Vijandschap verbroedert immers. De rest kan gezellig samen over/op Theo kankeren en Brett & Tobias niet.quote:Op maandag 27 september 2004 13:15 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Hij doet het alleen maar om iedereen te kwellen
Zou dat ook niet een reden kunnen zijn, dat de homo's een deal met hem hebben kunnen sluiten, en de rest niet?
Dat krijg je als je een huis opknapt met 3 potten latex en een goedkoop ikea bedquote:Op maandag 27 september 2004 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik verbaasde me erover dat B&T weer zo weinig kwijt waren..doen ze FUCKING goed!
Dat is toch dubbelop?quote:Op maandag 27 september 2004 14:16 schreef wendy-tje het volgende:
een goedkoop ikea bed
less is more...quote:Op maandag 27 september 2004 14:16 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een huis opknapt met 3 potten latex en een goedkoop ikea bed
Ook daar heb je wat duurdere modellenquote:Op maandag 27 september 2004 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch dubbelop?![]()
Ik denk dat je het met wat kleine aanpassingen, misschien een andere kleur verf op de stenen muur oid wat completer hadden kunnen aankleden. Het geheel kwam op mij nu nogal steriel over. Misschien waren wat kleurrijker gordijnen al leuk geweest.quote:Ze zetten er inderdaad niet veel meubels in, maar dat vind ik juist wel mooi. Overdaad schaadt, zoals bij Nanet en Elmer het geval is.
Haha, idd geweldig lompe trap voor zo'n kamertjequote:Op maandag 27 september 2004 14:31 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze nog het geluk dat die kerk(er)trap niet pastte, anders was het helemaal de nachtmerrie van elke claustrofoob geworden.
Ja, ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 27 september 2004 15:19 schreef niksan het volgende:
waar kan ik de kamers bekijken?? heb het einde gemist
En de wijze reactie van Brett, ja en amen roepen.quote:Op maandag 27 september 2004 15:21 schreef wendy-tje het volgende:
Die moeder van tobias trouwens... ril...
Ja dat dacht ik ook te zien, de boor bleef mooi in de plank steken.quote:Op maandag 27 september 2004 15:06 schreef schatje het volgende:
Ik vond het wel grappig toen Brett probeerde dat plankje verticaal aan de muur te bevestigen. Volgens mij bleef dat ding van de boor achter in het plankje.
Op de site van VTwonen. Staat er nogal raar omdat er opnieuw wordt doorgewezen naar de site zelf.quote:Op maandag 27 september 2004 15:19 schreef niksan het volgende:
Of misschien wordt de foto's de komende dagen online gezet.quote:Binnenkijken bij de appartementen
Nu ligt alles nog in puin maar vanaf zondag 5 september moet elk stel iedere twee weken een ruimte opleveren. Oordeel zelf of u het eens bent met de jury van Het Blok en kom straks binnenkijken in de ruimtes op www.vtwonen.nl.
Op de site van VTwonen. Staat er nogal raar omdat er opnieuw wordt doorgewezen naar de site zelf.quote:Op maandag 27 september 2004 15:19 schreef niksan het volgende:
Of misschien worden de foto's de komende dagen online gezet.quote:Binnenkijken bij de appartementen
Nu ligt alles nog in puin maar vanaf zondag 5 september moet elk stel iedere twee weken een ruimte opleveren. Oordeel zelf of u het eens bent met de jury van Het Blok en kom straks binnenkijken in de ruimtes op www.vtwonen.nl.
"Wai hebbun.... nai.... Tobiasses mutter heeft een meuie koiken autgekoizen"quote:Op maandag 27 september 2004 15:41 schreef Eev het volgende:
[..]
En de wijze reactie van Brett, ja en amen roepen.
quote:Op maandag 27 september 2004 15:57 schreef Takkembah het volgende:
[..]
"Wai hebbun.... nai.... Tobiasses mutter heeft een meuie koiken autgekoizen"
![]()
Dat zat ik me ook al af te vragen... ook als je nagaat dat er eigenlijk overdag niet geklust mag wordenquote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef TuuT het volgende:
krijgt die klusjesman van Brett en Tobias geen problemen? ..volgens mij werkt hij gewoon zwart ..of hij is gewoon heel goedkoop natuurlijk..
Ik snap het ook niet helemaal, maar toch voel ik het.quote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef TuuT het volgende:
En Wina en Jochem vind ik best leuk ..snap niet wat daar er zo irritant aan hun is.
Ik vind die twee ook meer broer en zus, dan partnersquote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar toch voel ik het.
Te leuk, te gezellig, te veel... Maar het zou me ook niets verbazen als ik ze in het echte leven niet te, maar gewoon zichzelf, vind. TV vertekent tenslotte.
Ja die boor hapte een beetje in het plankje. Maar ja je moet niet met een steen en klopboor door een plank gaan staan te boren.quote:Op maandag 27 september 2004 15:06 schreef schatje het volgende:
Ik vond het wel grappig toen Brett probeerde dat plankje verticaal aan de muur te bevestigen. Volgens mij bleef dat ding van de boor achter in het plankje.
Geniaal.....quote:Op maandag 27 september 2004 15:57 schreef Takkembah het volgende:
[..]
"Wai hebbun.... nai.... Tobiasses mutter heeft een meuie koiken autgekoizen"
![]()
Waarom is Nanet zo irritant, heb dat helemaal niet. Vind haar juist wel leuk. Ze lacht wel aanstekelijk. OK, ze kan soms wat kinderachtig (en een Gronings accent hebben) zijn maar ik vind Wina en Lieke nog veeeeeeeeeel irritanter!! Die ontzettende heksenlach van Wina the Witch. Of die ontzettende bitchy snauwen van Lieke... Nou ja, smaken verschillen. En Nanet is het leukst om tegenaan te kijken toch?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat is Nanet irritant..
Wat zijn dat voor holbewoners?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:56 schreef MissX het volgende:
updat is wel leuk, veel nieuwe beelden
Ik vind Brett trouwens wel goed nederlands spreken ondanks het maybe beetje irri accent. Zo veel jaar woont die hier toch ook nog niet. Ken genoeg mensen die hier geboren zijn of al heeel veel jaar wonen en nog nauwlijks nl spreken.
Ik ook, nog geen enkele keer gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:07 schreef Insomaniac het volgende:
Update gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wina & Jochem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Jij, sterke man, jij!quote:Op zondag 3 oktober 2004 03:02 schreef hardsilence het volgende:
Ik weersta de spoilers.
Nanet is zo irritant omdat ze continu anderen loopt af te zeiken. Elmer is het grootste slachtoffer, hij kan echt niks goed doen, maar ook in de kamers van de anderen levert ze volop kritiek. Het zou leuk zijn als je ook eens wat aardigs over anderen zegt.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:47 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Waarom is Nanet zo irritant, heb dat helemaal niet. Vind haar juist wel leuk. Ze lacht wel aanstekelijk. OK, ze kan soms wat kinderachtig (en een Gronings accent hebben) zijn maar ik vind Wina en Lieke nog veeeeeeeeeel irritanter!! Die ontzettende heksenlach van Wina the Witch. Of die ontzettende bitchy snauwen van Lieke... Nou ja, smaken verschillen. En Nanet is het leukst om tegenaan te kijken toch?
Hardsilence niet sterke man...quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij, sterke man, jij!
Dan is het helemaal dubbel opquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:12 schreef Christine het volgende:
Hardsilence niet sterke man...
... maar sterke vrouw
Eltec is inderdaad het bedrijf van Elmerquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:11 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Dat laatste vind ik gewoon slim, zou ik ook doen. Elmer doet geloof ik ook hetzelfde. Ik neem aan dat dat Eltec zijn bedrijf is. Maar voor de rest ben ik het niet met je eens. Wyna The Witch (die lach...) en Lieke The Bitch werken meer op m'n zenuwen dan Nanet...
Over hoe het wordt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:14 schreef Renesite het volgende:
Gaan die spoilers er over hoe het WORD of hoe het vanavond is?
ik ook!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:36 schreef schatje het volgende:
Ik heb er zijn in![]()
.
Dusssss, ze zijn daar al klaar, maar wij kijken nogquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over hoe het wordt.
En waardoor het schijnt te komen...
Ja ze zijn al klaar met klussenquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dusssss, ze zijn daar al klaar, maar wij kijken nog
quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:43 schreef niksan het volgende:
[..]
mooie avatar schatje!!
oooowh!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja ze zijn al klaar met klussenDe huizen zijn af.
De winnaars zijn dus nog niet bekend omdat de huizen pas na de ( verbouwings )afleveringen worden geveild
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:36 schreef elcastel het volgende:
Op naar Het Blok.
Wow, wil jij me niet zo in de war brengen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:39 schreef Bayer het volgende:
Helemaal mee eens!
Welkom in Het Blok op zondag de 3e.
Okay.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:40 schreef elcastel het volgende:
Wow, wil jij me niet zo in de war brengen..
Ik vind het wel mooi zo'n bibliotheekachtige ruimtequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Verschrikkelijk die boerderij
Ik vond hem wel wat hebben, maar ik gun het Nanet niet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:51 schreef MissX het volgende:
een bibliotheek is wel mooi in een huis. Maar niet die van hun. Vind het echt lelijk, wat hun er van hebben gemaakt.
Precies.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wat hebben, maar ik gun het Nanet niet.
My point exactly.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef elcastel het volgende:
maar ik gun het Nanet niet.
Ik hoop met je meequote:Op zondag 3 oktober 2004 21:46 schreef Bayer het volgende:
Ow, en Lieke mag van mij in deze aflevering in een bouwput vallen.
Inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:54 schreef rubbereend het volgende:was ook de mooiste kamer
Ja, ze hebben nu geen bergruimte meer. Maar ik vond het wel knap dat ze van een kille kelder een warme ruimte hebben gemaakt. En ze hebben energie-zuinige apparaten gebruikt, echt een pluspunt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:55 schreef Bayer het volgende:
My point exactly.
Maar ik vind het ook niet bij het huis passen.
(Mooie kut-trap bijvoorbeeld..)
En die gun ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:59 schreef cupcake het volgende:
Enne, wat zijn Wina en Jochem jaloers zeg, die kop van Wina![]()
Daar heb je gelijk in, maar als ik dan toch mag kiezen doe me dan maar de slaapkamer.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:58 schreef elcastel het volgende:
Maar ik vond het wel knap dat ze van een kille kelder een warme ruimte hebben gemaakt. En ze hebben energie-zuinige apparaten gebruikt, echt een pluspunt..
Wat kost een fijn, nieuw bed nou helemaal.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:04 schreef MissX het volgende:
Tobias en Brett hun bed is wel klein zo te zien
Ik vrees het welquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef Inu het volgende:
Was dat nou Brett zn piemol?
Daar komen ze nu zelf ook achter denk ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef Bayer het volgende:
Lieke en Michon vinden elkaar eigenlijk helemaal niet leuk, of ben ik nou gek?
Een minuut of twintig ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:11 schreef rubbereend het volgende:k vind Nanet eigenlijk wel lekker
I second thatquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:11 schreef rubbereend het volgende:k vind Nanet eigenlijk wel lekker
Ja maar die zullen wel een tegenprestatie hebben geleverd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:13 schreef Inu het volgende:
Best lullig, al die pijpen...en ondertussen wordt t plafond van Brett en Tobias wel netjes gemaakt
Dat soort stellen loop ik met een boogje omheen op feestjes.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:17 schreef Inu het volgende:
Wat een emotieloos mens zeg...
Jahquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:20 schreef Peregrijn het volgende:
Dat is fijn als bouwvakker. Begint Tobias opeens tegen je: Hee, gaat ie lekkerrrr?
ze krijgen strax van Theo een mooie rekeningquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja maar die zullen wel een tegenprestatie hebben geleverd.
Dat heeft Brett toch gedaan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:24 schreef lookinforyou het volgende:
Hellup.........zagen jullie Michon zijn haar??? Zou Lieke hem uit wraak verknipt hebben???
Ook uit wraak??quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat heeft Brett toch gedaan?
Ja en toch, zelfs nu loopt ze nog te zuigen over die trap.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:24 schreef --Globe-- het volgende:
o wat gaat het opeens weer goed tussen elmer en nanet...
kijken hoelang dat duurt![]()
Zekers, ik was never ever naar boven gegaan. Fuck them.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Inu het volgende:
Btje sneu van hem...
Vond ik juist goed van hem, ze voelden zich allemaal volgens mij wel opgelaten maar waren te laf om er iets over te zeggen. Als Tobias een echte valse nicht is, pakt ie ze nog wel een keer terug.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Inu het volgende:
Tis niet echt aardig dat ze niet uitgenodigt waren, maar kvin het wel stom dat Brett naar boven ging...Btje sneu van hem...
volgens mij kluste elmer niet, maar hij keek alleen maar toequote:Op zondag 3 oktober 2004 22:45 schreef Sasandra het volgende:
Leuk dat Elmer en Nanet nu eindelijk door een deur kunnen, al blijven het twee dutsen, natuurlijk.
Wat was dat in de keuken van Elmer en Nanet, een kerkbank?
Elmer probeerde het probleem bij Brett en Tobias neer te leggen. Het maakt toch niet uit hoe het gezegd wordt, tenminste in dit geval. Elmer had niet na 9 uur mogen klussen, punt uit. In plaats van daarop in te gaan, gaan ze allemaal zeiken over de manier waarop het wel of niet gezegd is. Da's gewoon de aandacht afleiden van je eigen fout.
Bah, wat flauw om Brett en Tobias niet uit te nodigen voor zo'n lullig etentje.
En nogal laf van Tobias, om Brett naar boven te sturen met de opdracht te gaan vragen waarom ze niet uitgenodigd zijn. Doe lekker zelf, of ga in ieder geval met hem mee. Brett moet sowieso al het vuile werk opknappen, lijkt wel.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:40 schreef Inu het volgende:
Tis niet echt aardig dat ze niet uitgenodigt waren, maar kvin het wel stom dat Brett naar boven ging...Btje sneu van hem...
Oh, tja, ik zat tegelijkertijd te internetten, dus kan zijn dat ik dat gemist heb.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij kluste elmer niet, maar hij keek alleen maar toe
die noemde geen namen en hielden t een beetje vaag, noem dan man en paard en dan kan elmer t uitleggen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:54 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Oh, tja, ik zat tegelijkertijd te internetten, dus kan zijn dat ik dat gemist heb.
Maar dan nog kan hij toch zeggen dat het een vergissing was, en klaar. Waarom zo kwaad over de manier waarop Brett en Tobias het aangepakt hebben?
Ja, okee, je hebt ook wel gelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die noemde geen namen en hielden t een beetje vaag, noem dan man en paard en dan kan elmer t uitleggen.
Mwoah, beiden even vuig. Om strategische redenen zou het weleens kunnen lukken tussen die stellen. For the time beeig, daarna gaan ze elkaar te lijf met die gore karakters van ze.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:03 schreef Sasandra het volgende:
ik vind Wina en Jochem en Michon en Lieke wel een erg onwaarschijnlijk vriendenstel.
Ja hè? Viel het je ook op? Ja zal toch door je partner zo toegesproken worden...quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:11 schreef ruby het volgende:
zeikstem
quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:10 schreef static het volgende:
Waar ging die 'ruzie' eigenlijk over tijdens dat overleg? Heb dat stukje gemist.
Brett wou er een scheidsrechter bij zodat die kon controleren of er wordt gewerkt tussen 9.00 en 16.00 (wat dus niet mag).quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:52 schreef static het volgende:
[..]
ze komt een beetje camera-geil op me over.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:53 schreef Topicorte het volgende:
Die Lieke zit wel steeds te zeiken zeg, en die sukkel van een Michon probeert ertegen in te gaan maar hij komt niet echt over.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:51 schreef LostFormat het volgende:
Zag ik nou de slungel van die amerikaan langsschieten?
Ik denk niet dat het echt zo bedoelt wasquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vond ik wel een beetje suf... 'hé een camera... ik laat even m'n dick zien!'
Inderdaad, die is een beetje weird, niet?quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:20 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de jury?
- Hypotheek-vrouw = wel OK, "bijzondere" verschijning
Hij komt toch uit Australie?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:51 schreef LostFormat het volgende:
Zag ik nou de slungel van die amerikaan langsschieten?
Vandáár dat ie linksom draaide!quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef static het volgende:
Hij komt toch uit Australie?
Zou best kunnen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef static het volgende:
[..]
Hij komt toch uit Australie?
Yep. En ik geloof dat het een besneden exemplaar was.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:51 schreef LostFormat het volgende:
Zag ik nou de slungel van die amerikaan Australier langsschieten?
Damn...zag je dat zo snel? Ik was te geshoqueerd om daar verder over na te denken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:35 schreef CJ het volgende:
[..]
Yep. En ik geloof dat het een besneden exemplaar was.![]()
In het kort klopt het welquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:51 schreef Adelante het volgende:
Ik vind Elmer en Nanet een stuk beter te pruimen nu, Lieke heeft volgens mij eens een flinke beurt nodig, Wina heeft overduidelijk de broek aan in huis en Brett en Tobias zijn van vrolijke frank en freij, meer naar lauwe zeiknichten afgedaald.
mijn samenvatting dus
dat zegt dus wat over de reet van Liekequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Nouk het volgende:
Komen nou die sexverhalen van de blokbewoners nog eens!
Het was dus de reet van Tobias niksan.
Hmm, voortaan als ik bij de kapper zit weet ik ook wat er achter gebeurt...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:05 schreef Nouk het volgende:
Brett & Tobias gaan in de schoonheidskamer ff 15 min van elkaar genieten. Iehwl.
laat jij je knippen door Brett??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hmm, voortaan als ik bij de kapper zit weet ik ook wat er achter gebeurt...
Volgens mij ben ik wel eens bij de kapsalon geweest waar hij werkt. Niet door hem geknipt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef niksan het volgende:
[..]
laat jij je knippen door Brett??![]()
Lijkt me sterk dat ze dit in de update verder gaan uitleggen. Neem aan dat dit zondag in de grote uitzending gebeurt... Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:10 schreef TuuT het volgende:
Jammer dat we nog steeds geen reden hebben gehoord waarom Bret en Tobias niet uitgenodigd waren bij Wina en Jochem.
Nope.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:59 schreef CJ het volgende:
Ik heb de update gemist.Maar ze hebben dus niet uitgelegd waarom Brett en Tobias niet waren uitgenodigd?
.. en die irritante schaterheksenlach toen Lieke zei dat ze na sex wil douchen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
wat mij bij blijft was Wina aan het bier
Dan zal het mij benieuwen wat ze onder 'nagenoeg' verstaan,want dat zal wel een ruim begrip zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:52 schreef Kanariepietje78 het volgende:
JAH LEUK NIEUWS!!!
Heb gehoord dat vanaf update 6 (dus da's volgende week volgens mij) de updates bestaan uit nagenoeg alleen maar nieuwe dingen! Dus geen herhalingen meer van de zondag!! Jippie-jola-dijee!!!
dat nagenoeg zal wel te maken met wat fragmenten waardoor we het kunnen plaatsen. bijvoorbeeld zondag dat ze niet mee mogen eten en dan krijgen we dat woensdag weer te zien plus de uitlegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan zal het mij benieuwen wat ze onder 'nagenoeg' verstaan,want dat zal wel een ruim begrip zijn.
Zolas het nu gaat, zeg ik, wat heeft dit nu met een update te maken. Als er 3 minuten lang iets uitgezonden is, wat we nog niet zondag al hebben gezien is het veel.
Waar werkt-ie dan? In Den Haag toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel eens bij de kapsalon geweest waar hij werkt. Niet door hem geknipt.
Welke kapsalon??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel eens bij de kapsalon geweest waar hij werkt. Niet door hem geknipt.
ja in den haag want in een kamertje daar had hij weleens sex nu ze dat in het blok niet echt konden....... brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:27 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Waar werkt-ie dan? In Den Haag toch?
Echt niet. Sita is lelijk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Nanet lijkt op Sita.
dus.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Echt niet. Sita is lelijk.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Lieke zo leuk!.
Ah. Dat is dus de reden!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
die is echt überspoiled en volgens mij komt d'r string zo ver boven d'r broek
uit dat het allemaal wat strak zit en een weerklank vindt in d'r omgang met Michon.
Helemaal mee eens, wat een doos die Lieke.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:06 schreef Adelante het volgende:
die is echt überspoiled en volgens mij komt d'r string zo ver boven d'r broek
uit dat het allemaal wat strak zit en een weerklank vindt in d'r omgang met Michon.
Dat is dan al beter dan ER.. daar krijg je eerst alle ouwe troep, en dan gelijk al reclamequote:Op zondag 10 oktober 2004 21:55 schreef lookinforyou het volgende:
Het was 21.47u. toen het uit eindelijk echt begon en op 21.54 alweer reklame. Dus wel 6 minuten lang iets nieuws gezien!!!
Dan wordt het echt leukquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
En Elmer wil weer eens iemand op de bek slaan
Welnee, dat doet ie nooitquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan wordt het echt leuk![]()
Dan zal hij waarschijnlijk wel uit het progamma worden gegooid, toch?? Ik ken de regelementen niet, maar lijkt me dat dat niet mag. Of is het zo, dat Theo hem uit heeft gedaagd en dat het dus wel geoorloofd is? Lijkt me van niet eigenlijk.
Lachen.......mag Nanet het alleen gaan doen
Het is Ik vind het ook een grote lul.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Lieke en Michon worden nooit samen oud volgens mij
als het einde van het blok al halenquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
jeeezz....het eerste wat ze zei toen ze terug was uit Berlijn: Je hebt teveel gedronken...quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Zoals die reactie toen lieke thuiskwam na een paar daagjes berlijn.. Dan vlieg je elkaar toch in de armen ff lekker knuffelen enzoquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hadden geen kastjesquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:53 schreef TuuT het volgende:
alle ruimtes waren opzich best okay ..die keuken is totaal mijn smaak niet, maar het had ook wel iets. Maar vooral de badkamer van Lieke en Michon vond ik erg mooi ..ziet er wel luxieus uit zo. Maar niet alles was even praktisch denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |