quote:Op zondag 26 september 2004 @ 17:53 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand van hier trouwens laatst op mijn weblog gereageerd?Niet dat dat erg is, alleen ik ben gewoon nieuwsgierig en vraag me nu de hele tijd af wie dat nou was!!
Eén fotootje?quote:Op zondag 26 september 2004 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Tex, heb je een fotootje van de spulletjes die je hebt gekregen? Ben wel benieuwd
Ik ben bescheiden, durfde niet om meer te vragenquote:Op zondag 26 september 2004 19:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Eén fotootje?Dacht je dat dat past?
Ik werk in de horeca en in die cao is bepaald dat je 2 weken extra krijgt, die wordt dan wel door werkgever betaald. Je bent dan wel verplicht deze vooraf op te nemen, dus vandaar dat ik met 6 weken verlof neem. Overigens hou ik wel contact met het hotel om te checken of alles goed blijft gaan. Ik vind het zo verdomd moeilijk om het straks achter te laten en los te latenquote:Op maandag 27 september 2004 08:52 schreef texelonia het volgende:
Stiekemurd, spannend je laatste werkweek. En 18 weken zwangerschapsverlof, dat is wel lang. Normaal is het 16 toch? Heb je 2 weken extra gevraagd?
Je gaat naar het IJsselland toch? Daar ben ik ook geweest en toen zaten er wel een aantal mannen bij (stuk of vier) Verder hebben de meesten wel hun moeder of een vriendin bij zich. Ik ben trouwens alleen gegaan (en was daar ook niet de enige in).quote:Op maandag 27 september 2004 09:26 schreef Martineke het volgende:nummer overgenomen van borstvoeding voorlichtingsavond, aankomende donderdag is er 1 en dan 4 nov weer, kweet nog niet welke ik wil doen![]()
mensjes hier aanwezig die daar weleens zijn geweest?? en waren er toen mannen bij?? mag daar 1 introducee meenemen en aangezien ik niemand hier in de buurt heb (qua vrouw) wil vriendje wel meegaan, vind het alleen zo sneu als hij enigste man is!
Pssst.... moet je wel witte tandpasta nemen, en niet blauwe, zoals onze vroegere buren in de flatquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:14 schreef m@x het volgende:
Psssst Xanthe, gewoon die gaten vullen met witte tandpasta. Hebben wij ook gedaan bij ons vorige huis en dat is goed gegaan
Dit kan met die apparaatjes ook pas vanaf 25 weken (en dan nog...)quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:33 schreef Githa het volgende:
Zo'n app. om het hartje van de baby te horen heb ik ook een gekregen van mijn zus maaruh het nadeel is dat ik geen hartje kan vindenwat ook erg moeilijk is zoals de beschrijving al zegt
Dat staat niet zo in de beschrijvingquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:40 schreef lily het volgende:
[..]
Dit kan met die apparaatjes ook pas vanaf 25 weken (en dan nog...)
in die van mij wel...quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:47 schreef Githa het volgende:
[..]
Dat staat niet zo in de beschrijving![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:28 schreef texelonia het volgende:
Ik neem aan dat ie het wel snapt als ie het verslagje van de bedrijfsarts leest jah. En ik ga denk ik ook niet bellen donderdag (want wat moet ik dan zeggen???). Ik haal gewoon hetzelfde trucje uit als de bedrijfsarts vandaag bij mij deed als ze moeilijk gaan doen: zeggen dat ik dacht dat ze mij zouden bellen
bandoh at home punt nlquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:48 schreef Justy_ het volgende:
*ff uitlurk* martineke: zou ik je even kunnenmailen?
*terug in lurk*
soo das weinigquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:46 schreef Ladybos het volgende:
Martineke ik was vrijdag bij de V&D in Nijmegen en die hadden welgeteld 1 rek met positiemode, alles in donkerbruin en zwart
Oh M@x hoe herkenbaar!!!! Vooral dat van die wandelende baarmoederquote:Op woensdag 29 september 2004 13:55 schreef m@x het volgende:
Te laat..... heb het al gezegd. Ik dacht eventuele teleurstellingen op het moment zelf te voorkomen door het alvast te zeggen. Nu wil mijn schoonmoeder ook graag gebeld worden als ik de slijmprop verlies/de vliezen breken/de weeen beginnen en ik heb haar al duidelijk gemaakt dat we toch echt pas bellen als de baby er is. Vond ze dus ook niet leuk. Er waren trouwens nog wel wat meer problemen tijdens het gesprek. Ze wilde weten wat ik het vervelendste vond van de zwangerschap. Ik zei dat ik baalde van het feit dat ik een soort van publiek bezit ben geworden en dat alles om de baby draait. Ik voel me een soort wandelende baarmoeder (ik moet eerlijk zeggen dat ik er momenteel ook wel zo uitzie) doordat iedereen alleen maar naar de baby vraagt, alle gesprekken alleen maar daarover gaan (misschien heb ik wel een hele interessante mening over het begrotingstekort maar niemand wil het meer horen :S) en doordat iedereen te pas en te onpas ongevraagd over mijn buik loopt te wrijven (ik voel me af en toe net een boedha-beeldje). Aangezien zij dus aan deze opsomming voldoet was ze een beetje beledigd.
Hier net zo. Alsof je er door heen gezakt was.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:51 schreef piglet het volgende:
Weet je trouwens wat erg grappig is? De klossen zijn een paar dagen geleden onder m'n bed vandaan gegaan en toen vonden we het bed ineens extreem laag
Moesten we echt weer even aan wennen (vond het net een kabouterbed)
Inderdaad is het wel prettig met de wasquote:Op woensdag 29 september 2004 17:13 schreef m@x het volgende:
Ik voel me echt net Pino als ik in mijn bed lig Piglet. Ik moet zeggen dat zo'n hoog 'nest' me nu best goed bevalt (vooral met de was opvouwen).
Ik mis jullie trouwens wel in dit topic hoor! Zit hier een beetje in mijn eentje te LLM-en
Kan me voorstellen dat je ons mist hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 17:13 schreef m@x het volgende:
Ik mis jullie trouwens wel in dit topic hoor! Zit hier een beetje in mijn eentje te LLM-en
Het is ook wel erg afkicken na zo'n babyboom. Het lijstje is zeer kort tot eind van het jaar.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:13 schreef m@x het volgende:
Zal je net zien dat het dan begintquote:Op woensdag 29 september 2004 22:19 schreef m@x het volgende:
Bovendien heb ik zaterdag nog een verjaardag waar ik graag naartoe wil, dus ik heb met Snotje afgesproken dat ie nog even blijft zitten.
Wat had ze dan verwacht, dat ie er uitgevallen was of zoquote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef m@x het volgende:
snotje zit nog op z'n plek
quote:Op donderdag 30 september 2004 08:56 schreef Martineke het volgende:
Xanthe morgen is de dag toch?? xanthe betekent blond heb ik gezien in me namenboekje
[/sub]
Ja, of gevlucht na mijn dreigementen van gisteravondquote:Op donderdag 30 september 2004 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat had ze dan verwacht, dat ie er uitgevallen was of zo![]()
![]()
![]()
Fijn dat alles goed is
Maxiequote:Op woensdag 29 september 2004 13:55 schreef m@x het volgende:
Ze wilde weten wat ik het vervelendste vond van de zwangerschap. Ik zei dat ik baalde van het feit dat ik een soort van publiek bezit ben geworden en dat alles om de baby draait. Ik voel me een soort wandelende baarmoeder (ik moet eerlijk zeggen dat ik er momenteel ook wel zo uitzie) doordat iedereen alleen maar naar de baby vraagt, alle gesprekken alleen maar daarover gaan (misschien heb ik wel een hele interessante mening over het begrotingstekort maar niemand wil het meer horen :S) en doordat iedereen te pas en te onpas ongevraagd over mijn buik loopt te wrijven (ik voel me af en toe net een boedha-beeldje). Aangezien zij dus aan deze opsomming voldoet was ze een beetje beledigd.
Ik heb nog niks geregeld en nog niks gekochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:25 schreef Martineke het volgende:
...ik heb er weinig meer te doen, ben al helemaal klaar. alles hangt en ligt e.d. heb ook bijna alles al gekocht...
uhh ok ik had er ook bij moeten zetten ipv bij prenatal en babyparkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:29 schreef Stiekemurd het volgende:
Martineke, ik heb de vellux dekentjes bij Babypark Kesteren vandaan (net als alle meubeltjes). Er is sinds kort ook een filiaal in Gouda.
thanks voor link, en wat een prijs zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:36 schreef bixister het volgende:
martineke, ik zag dat die vellux dekens ook >> hier << te koop zijn. maar wel duur zeg. je kunt ze vaak ook tweedehands krijgen, op marktplaats oid. ze zijn goed te wassen dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Tjah ik kon gewoon mijn werk niet meer naar behoren uitvoeren en eenmaal op de groep moest ik wel mee....zo moest er laatst iemand onder dwang naar zijn kamer begeleid wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:36 schreef lily het volgende:
Wat fijn dat je korter kan werken, Githa. Ik werk ook 4 dagen per week en ik ervaar het ook heel zwaar. Als Damon 's avonds in bed ligt is het voor mij ook einde oefening en kruip dan ook in bed.
Ga je voor die 4 uur per dag naar een andere groep? (sorry als je dit al eens hebt uitgelegd, ik lees niet allesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:47 schreef Githa het volgende:dus deze beslissing kwam zeker niet te laat maar was wel moeilijk te maken door allerlei omstandigheden ...en het zijn eigenlijk ook wel weer schatjes die ik best zal gaan missen
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:02 schreef Martineke het volgende:
4 x 4 uur op 4 dagen is 16 uur
hee, waar is datquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:57 schreef Stiekemurd het volgende:
Wij mochten voor ruim 800 eurie spullen uitzoeken
idem hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:42 schreef lily het volgende:
Ik heb nog niks geregeld en nog niks gekocht. We moeten nog alles doen.
Nu is het bij ons wel een kwestie van voornamelijk de zolder weer leeghalen
Ik moet toch maar eens in actie komen...
das alweer veel waardquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:15 schreef m@x het volgende:
Verder niks te melden behalve dat ik heerlijk heb geslapen.
Ik weet dat er ooit een geval is geweest waarin dat inderdaad als excuus is gebruikt en geaccepteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:50 schreef m@x het volgende:
(zou de rechtbank dat trouwens als excuus accepteren als ik terecht moet staan voor moord op mijn teamchef![]()
)
Wij zouden ook in eerste instantie in augustus de meubels al laten komen.... nu zullen we koud een maand voor de bevalling klaar zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:42 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb nog niks geregeld en nog niks gekocht. We moeten nog alles doen.
Nu is het bij ons wel een kwestie van voornamelijk de zolder weer leeghalen
Ik moet toch maar eens in actie komen...
dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:01 schreef m@x het volgende:
Lief dat jullie er allemaal nog zijn
Balen zeg dat je je zo beroerd voelt Shirley (ik zag trouwens laatst je buikje voorbij komen op de beebiesite en hij blijft prachtig!). Toch niks ernstigs?
Ik woon ook tegen Delft aan hoor M@x. Eerst woonden we in het centrum van Delft, nu heerlijke nieuwbouw vlak bij Delft. (Niet Ypenburg).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:05 schreef m@x het volgende:
Piggie, wat is Lucas prachtig zeg (ik zag hem in het foto-topic voorbij komen! Kan me voorstellen dat je weinig aan internet toekomt als je zoiets moois thuis hebt. Van mijn verlof genieten lukt nu eindelijk. Wat kan een mens weinig doen op een dag zonder zich te vervelen. Heerlijk gewoon!
Ik ben benieuwd naar jullie kamertje Stiekemurd. Ik heb de showroomfoto's een tijd geleden al voorbij zien komen in het babykamertopic, maar als ze eenmaal thuis staan is het altijd anders. Het wordt vast heel erg mooi (zag trouwens dat we bij elkaar in de buurt wonen, althans ik woon tegen Delft aan)
Dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:05 schreef m@x het volgende:
Piggie, wat is Lucas prachtig zeg (ik zag hem in het foto-topic voorbij komen! Kan me voorstellen dat je weinig aan internet toekomt als je zoiets moois thuis hebt. Van mijn verlof genieten lukt nu eindelijk. Wat kan een mens weinig doen op een dag zonder zich te vervelen. Heerlijk gewoon!
Dames? Er is maar één dame met meldplicht toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:42 schreef Rottdog het volgende:
Hoe zit dat hier met de meldplicht Dames![]()
![]()
Wordt is ff wakker
![]()
geen idee M@X maar het klinkt heel logisch .... lekker eten dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:42 schreef m@x het volgende:
Nou dames, ik ga slapen en het plan is om heel lang te gaan slapen. Reken er dus maar niet op dat ik me vroeg meld morgen. Trusten!
Is belachelijk veel honger ook een teken van een op handen zijnde bevalling?. Meneerm@x denkt namelijk van wel omdat mijn lichaam veel energie nodig gaat hebben ofzo
quote:Op zondag 3 oktober 2004 09:12 schreef Martineke het volgende:
jij ook deze week he? halve daaggiesss
wij willen beeb zienquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:17 schreef m@x het volgende:Mogguh
Het uitslapen is gelukt![]()
. We zijn niet lastig gevallen door gillende katten of babies die zich naar buiten proberen te duwen dus dat is een geweldig begin van de dag.
Doe ik lekker niet want ik vind het nog steeds een geweldige naam. Als er misschien ooit een tweede jongetje bij komt dan kunnen we hem altijd nog gebruikenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Maarreh... als jullie daar toch vanaf gestapt zijn... Doe eens vertellen wat het was dan?
ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:32 schreef m@x het volgende:Ik zou eerder teleurgesteld zijn als het uitgesproken moest worden als Sie-jo-ban
Miranda is toch wel een mooie naam?? * snifquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:01 schreef melonovy het volgende:
Als ik remco vraag naar naamsuggesties, dan komen er de meest vreselijke namen uit zijn mond, Miranda zei hij doodleuk... toen hij mijn gezicht zag zei hij er snel achteraan dat dat een grapje was...![]()
We hebben gelukkig nog effies...
HIHIHI, als Five dit leestquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:28 schreef milagro het volgende:
Op werk was een meisje zwanger, ik had haar een boekje gegeven met Ierse baby namen en die dacht aan de naam Sie-jo- ban (zo sprak ze het uit) ... vond ze zo'n mooie naam..
Toen ik haar vertelde dat je Siobhan hoorde uit te spreken als Shevaugn was ze helemaal teleurgesteld
Vinnik ook een hele leuke naamquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Toen ik nog van Joshua in verwachting was, zei iemand tegen ons in de pub, van joh ik vindt Joshua echt een hele mooie naam. Volgens mij sloegen hubby en ik allebei rood uit. Maar we hebben het nooit aan iemand verteld voor de geboorte.
Ik vind het een prachtige naam indien goed uitgesproken dus : Shevaugnquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:29 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
HIHIHI, als Five dit leestAls het aan hem had gelegen, had hij(als we een dochter hadden gehad
) zijn dochter het liefst Siobhan genoemd. Vind ie een mooie naam, maar ja Loena zei mooi:
![]()
Had je hem gewoon Connor(zoals mijn oudste zoon) moeten noemen, dat verstaan veel mensen op één of andere manier ook vaak als Colinquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige naam indien goed uitgesproken dus : Shevaugn
Sinead vind ik ook mooi.
Alleen met Sinead en dus ook Siobhan spreekt geen hond het hier goed uit natuurlijk.
De naam van mijn jongste zoontje wordt ook vaak verkeerd uitgesproken, terwijl dat toch geen onbekende naam is, Sean.
Zeggen ze Sienof Sejan
Mijn oudste heet Colin, en dat schrijft men dan vaak weer fout, met dubbel L
Nou ??quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef Loena-tik- het volgende:
... en ik heb toch echt geen splaakgeblek![]()
Vreemd inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Had je hem gewoon Connor(zoals mijn oudste zoon) moeten noemen, dat verstaan veel mensen op één of andere manier ook vaak als Colinen ik heb toch echt geen splaakgeblek
![]()
Sjonquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef milagro het volgende:
De naam van mijn jongste zoontje wordt ook vaak verkeerd uitgesproken, terwijl dat toch geen onbekende naam is, Sean.
Hebbie die glappenmaker ook weerquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou ??![]()
Of Shi-vaugnquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige naam indien goed uitgesproken dus : Shevaugn
Sinead vind ik ook mooi.
Dat laatste begrijp ik echt niet, maar dat zal wel door onze achtergrond komen....quote:Alleen met Sinead en dus ook Siobhan spreekt geen hond het hier goed uit natuurlijk.
Zeggen ze Sienof Sejan
Wees dan maar blij dat we geen dochter hebben. Ik ben degene die naar het stadhuis gaat.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:29 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
HIHIHI, als Five dit leestAls het aan hem had gelegen, had hij(als we een dochter hadden gehad
) zijn dochter het liefst Siobhan genoemd. Vind ie een mooie naam, maar ja Loena zei mooi:
![]()
JAAAAAAAAA, *stuiter, stuiter* Robin vond ik voor een meisje ook altijd heeeeeel leuk!!!(Five natuurlijk weer niet) Rowan hebben wij ook een poosje in gedachten gehad voor knulletje "twee".quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:12 schreef milagro het volgende:
Robin vind ik ook een hele leuke naam voor een meisje
Of Rowan
Je moet je natuurlijk niet belangerijker voordoen dan je bent he?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wees dan maar blij dat we geen dochter hebben. Ik ben degene die naar het stadhuis gaat.....
"Doet u maar eenmaal Siobhan, a.u.b.!"
Dat gebeurt eigenlijk nooit, gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:48 schreef snoopy het volgende:
Sean vonden wij ook leuk maar waren bang dat mensen er Sjon(nie) van zouden maken![]()
my thoughts exactlyquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:41 schreef Stiekemurd het volgende:
Martineke, half 9??? Das pas uitslapen!!!
ja hoezo? .... is gisteravond geboren, wist je dat nog niet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:30 schreef m@x het volgende:
werd pas om tien uur wakkergebeld door mijn moeder die wilde weten of er al babynieuws was![]()
.
De dag na dierendag is ook een hele mooie dag om geboren te worden andersquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:06 schreef m@x het volgende:
Maar morgen is het natuurlijk dierendag en het zou wel weer wat voor meneerm@x en mij zijn als ons kind op die dag geboren wordt
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:46 schreef m@x het volgende:
Ze belt continu met dezelfde vraag dus nu hebben we tegen haar gezegd dat we haar wel een kaartje sturen als het zover is of erger nog dat we iedereen een kaartje sturen behalve haar en ze dus van de anderen wel hoort wanneer de baby er is.
De moeder van meneerm@x is net zo erg en kwam laatst met de mededeling dat ze al 4 weken een nieuwe vriend heeft dus tegen haar hebben we gezegd dat we ook vier weken wachten voor we haar vertellen dat de baby er is.
Raar hoor!quote:En nu vinden ze ons rotkinderen, snap er echt niks van![]()
m@x erg vervelend zeg als er mensen zo op je hameren... wat tuurlijk ook aan de ene kant begrijpbaar is.. ik wil ook graag je beeb zien hoor m@x hihihihi.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:44 schreef m@x het volgende:
Heb ik ook gezegd hoor. Het is wel begrijpelijk dat ze allebei zo zitten te stuiteren want het is voor allebei het eerste kleinkind, maar we hebben nu afgesproken dat ze niet meer elke dag mogen bellen en dat ik gewoon om de dag even contact met ze opneem om te melden hoe het ermee staat.
Ik snap precies wat je bedoelt. Net als dat ik in de rolstoel zat en dan kleding ging kijken. Gehandicapte vrouwen mogen toch geen kinderen krijgen, van zulke blikken. En dat snijdt dwars door je hart heen. Ik ben op een gegeven moment mijn bekkie open gaan trekken door hard opmerkingen tegen mijn vriend te maken zodat hun het konden horen en dan liepen ze met een rood hoofd weg.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:12 schreef Girly het volgende:
[..]
m@x erg vervelend zeg als er mensen zo op je hameren... wat tuurlijk ook aan de ene kant begrijpbaar is.. ik wil ook graag je beeb zien hoor m@x hihihihi.
maar jah om nou continu zo vroeg gebeld te worden enzo.. lijk me niet erg prettig..
meiden.. ik zou graag jullie ervaringen willen weten.. nadat ik een post had neergezet over waar je kleding en dergelijk kon halen.. ben ik dus ff lekker wezuh shoppuh..
maar wat kreeg ik nou weer??? iedereen zat me heeeeeeel raar aan te kijken.. als ik wat uit het rek haalde en dus ging passen..
een vrouw die bij de miss etam werkte (ik kwam uit het pashokje) vroeg of het paste.. dus ik zei gewoon onder was het strak en boven juist goed.. dus ik zei als ik een grotere maat pak denk ik just dat het weer te groot is. en toen keek ze me aan alsof ik een of raar wezen wasen niet meer zei dan: TJAH (heel bot) (met zo'n arrogante blik) .
nou was ik daar gewoon van verbaasd dat ze zo deed.. wilde bijna uit mijn slof schieten en zeggen , zoo dus jonge meiden kunnen niet zwanger zijn en normaal kleding passen ervoor..
ik kon hier zo kwaad om worden.
ze had op zijn minst kunnen zeggen nou we hebben nog deze broek voor u of dit etc..
maar nee mensen kijken me aan alsof ik een raar kind ben dat voor positie kleding kom kijken. ik vind het erg vervelend. :'( (normaal trek ik me nooit aan van mensen, maar jah hormoontjes heh)
meiden die dit ook hebben gehad?
genoeg gezeur...
ik heb half 4 mijn 2de echo.. ben best beetje nerveus.. maar hou jullie natuurlijk op de hoogte!
liefs shir
jah mensen hebben altijd hun oordeel klaar staan terwijl ze half niet weten wat je achtergrond is.. als ik een vrouw zie in een rolstoel met kinderen dan vind ik het juist erg knap dat diegene ondanks haar handicap een moeder kan zijn.. doe dat maar ff na denk ik dan...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Net als dat ik in de rolstoel zat en dan kleding ging kijken. Gehandicapte vrouwen mogen toch geen kinderen krijgen, van zulke blikken. En dat snijdt dwars door je hart heen. Ik ben op een gegeven moment mijn bekkie open gaan trekken door hard opmerkingen tegen mijn vriend te maken zodat hun het konden horen en dan liepen ze met een rood hoofd weg.![]()
Succes met de echo Shirleyik duim voor je dat je echo-mevrouw heb
Rolstoel staat nu gelukkig weer op zolder hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:31 schreef Girly het volgende:
[..]
jah mensen hebben altijd hun oordeel klaar staan terwijl ze half niet weten wat je achtergrond is.. als ik een vrouw zie in een rolstoel met kinderen dan vind ik het juist erg knap dat diegene ondanks haar handicap een moeder kan zijn.. doe dat maar ff na denk ik dan...
maar van mij zullen ze al snel denken oh kijk een jong grietje jah die zal wel weer stom geweest zijn om zwanger te raken van een of andere gozer waarvan ze niet eens weet wie de vader is (bij wijs van spreken).. echt onzin.. en dan nog.. ieder verdient toch normaal behandeld te worden.
maar helaas in deze maatschappij wordt al snel iets raar gevonden.
en dank jeik moet om half 4 dus zal na die tijd posten
(ik vrees dat ik weer een man krijg... of mischien weer een ander.. ze vinden het leuk om bij mij zoveel mogelijk mensen in mijn doos te laten gluren)
toch is het wel een mooi neger-aapje hoor Tex!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:12 schreef texelonia het volgende:
Beetje laat, maar hier is alsnog de echo van 2,5 week geleden, die toen in het ziekenhuis is gemaakt.
[afbeelding]
Het is het profiel van het gezichtje
Ik vond het met die platte neus en die lippen net een aapje of een negertje, maar dat schijnt nog bij te trekken... Op de bewegende beelden zag het er sowieso al anders uit trouwens, dus wie weet valt het allemaal mee!
Dat is om de grootte van een ander lichaamsdeel te compenseren?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:00 schreef m@x het volgende:
Tex, ik vind het een prachtecho. Die van mij had juist een hele grote neus op de echo. Meneerm@x vindt dat helemaal geweldig. Je weet tenslotte wat ze zeggen over mannen met grote neuzen. Meneerm@x heeft een tijdlang met de echo rond lopen sjouwen en erbij vermeld dat ie nu al op z'n vader lijkt. Ik laat hem maar in de waan
Nichtje van Neelix heet zo, ze is nu 9 en moet het wel altijd spellen trouwens. Broertje heet Levon (wordt in het spreken meer een soort van "Levvan" maardas ook wel nog mooi).quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:12 schreef milagro het volgende:
[...]
Robin vind ik ook een hele leuke naam voor een meisje
Of Rowan
Mijn nichtje is Iers, en zij wilde dus internationale namen. Het werden Greg (door mijn familie uitgesproken als greg, letterlijk zoals het er staat, met een harde G) en Jake (Dzjeek, mijn familie heeft hem nog een hele tijd Jake genoemdquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:00 schreef milagro het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Girly het volgende:
meiden ik hou het kort.. ik voel me helemaal niet lekker..
net een echo gehad.. het was best al vond ik zelf een mooi echo.. maar waar ik dus al voor vreesde.. geen hartactie..
De ellende kan weer beginnen... verder heb ik er eigenlijk geen woorden voor..
sorry
Ahh, nee !!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Girly het volgende:
net een echo gehad.. het was best al vond ik zelf een mooi echo.. maar waar ik dus al voor vreesde.. geen hartactie..
Zo duidelijker?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:23 schreef Kleintje het volgende:
oke help me... ik zie dus echt niets in de echo van texelonia en jullie hebben het over mooie echo. Kan iemand me vertellen waar ik bij deze echo moet kijken want ik zie echt niets....
* Loena-tik- heeft kippevel van mijn kruin tot tenenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Girly het volgende:
meiden ik hou het kort.. ik voel me helemaal niet lekker..
sorry
das een stuk duidelijker als mijn uitleg hier bovenquote:
Nu 27, bij mijn eerste was ik 23, mooie leeftijd om kinderen te krijgen al zeg ik het zelf. Vroeger een hele normale leeftijd om kinderen te krijgen, nu kijken mensen je aan alsof je van een andere planeet komtquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Nou hoe jong ben je dan![]()
Echt heel raar is dit. Sterkte met wachten en hopelijk is er woensdag beter nieuws . . .quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Girly het volgende:
ik vond ik dat die echo erg chaotisch was gegaan.. veels te snel.. en toen ik thuis was heb ik nog met mijn vriend erover zitten praten.. en we vonden beide wel erg raar dat ze tot 3 keer aan toe zei " ik kan het mis hebben" daarom moet ik woensdag naar een echte gyn die mij hopelijk meer kan vertellen.
maar ik hou er niet zo van als je dat soort antwoorden krijg.. ze zei al best snel ik zie geen hartje , ik schok er zo van omdat ik zelf amper wat had gezien.. (ze was zo woelen met dat ding)
en voor ik het wist was dat beeld stil gezet om het uit te printen.
ik snap die opmerking niet helemaal *ik kan het mis hebben* dan ga je zo lopen twijfelen... vooral als zo'n iemand dat zegt.. ik bedoel als je niet aan jezelf twijfelt ga je dat soort dingen toch niet zeggen lijkt mij?? of hebben meerdere dit meegemaakt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |