Nog niet, ga van de week mijn exemplaar ophalenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:34 schreef SnAmChA het volgende:
"ROUND HOUSE KICK"
Is er dan echt niemand die Call of Duty: United Offensive speelt?
ja ik sinds gister!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:34 schreef SnAmChA het volgende:
"ROUND HOUSE KICK"
Is er dan echt niemand die Call of Duty: United Offensive speelt?
Doei.quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb deel 1 geinstalleerd en die speel ik alleen offline, nu wilde ik ook deel 2 installeren, maar dan zegt hij dat de code van 1 niet juist is. Heeft iemand een code waarmee ik deel 2 kan installeren? Oftewel een code van 1 waarmee je niet op internet hoeft te kunnen maar wel deel 2 kan installeren?
Wel jammer dat je dan alle ramen en deuren niet kunt sluiten he...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
kzat net CoD:UO te spelen...liep ik in zo'n stadje...werd het 12 uur...gingen de sirene's hierafhoezo goed getimed
En open deuren krijg je dus ook niet dicht....quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
die zitten al dicht die krijg je niet open
Wat zeggie? het eerste gedeelte van ej laatste zin is geloof ik zuid afrikaans of niet?jeetje...quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:56 schreef DutchBlood het volgende:
Speel Call of Duty al weer een tijdje vaak online... Heerlijk om op maps als Hurtgen met je Thompson/MP40 om de snipers van de vijand heen te lopen en ze dan een voor een af te schieten/meppen. Vooral op uren waaren de spelers niet echt ervaren zijn komt het in niemand op om dan een keer niet als sniper te spawnen en mij ff af te knallen.
Stukje kwaliteitszinsbouw® inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:02 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
Wat zeggie? het eerste gedeelte van ej laatste zin is geloof ik zuid afrikaans of niet?jeetje...
Maari kheb dus een teringhekel aan die hurtgen... Al die klote snipers.. En dan is er eens een ander die ook een machine gun heeft, gaat ie lopen springen en knielen en crouchen!!! H$%ren..dat zijn het..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:33 schreef DutchBlood het volgende:
Damn, United Offensive is best verslavend.
Heb de amerikaanse missies al weer uitgespeeld.hahaha dat dacht ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Call of duty heeft nog steeds de 1.4 versiequote:Op zondag 10 oktober 2004 20:42 schreef superheist het volgende:
hmpf, ik heb ook call of duty.. maar hij loopt steeds vast. kheb versie 1.4 (zijn we al veel verder?)
hmpf.. ja, het is nog helemaal in het begin bij dat train gedoe.. beetje rondlopen. en dan stopt het er gewoon mee.. geen specifieke foutmelding oid. (heb zelf XP, amd 2700+, 512 mb ram, ati 9600 pro) iemand enig idee waar het aan kan liggen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:50 schreef Sorella het volgende:
[..]
Call of duty heeft nog steeds de 1.4 versie
Het enige wat in me opkomt zijn de standaardingen zoals Directx en GFX drivers. Of je daar de nieuwste versie van hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:47 schreef superheist het volgende:
[..]
hmpf.. ja, het is nog helemaal in het begin bij dat train gedoe.. beetje rondlopen. en dan stopt het er gewoon mee.. geen specifieke foutmelding oid. (heb zelf XP, amd 2700+, 512 mb ram, ati 9600 pro) iemand enig idee waar het aan kan liggen?
DELUXE PACK?? Leg uit..quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:56 schreef SFW het volgende:
Sinds vorige week woensdag de deluxe pack binnen. Singleplayer is wel leuk, maar de multiplayer is zoveel leuker. Bijna niks andes gedaan de afgelopen week![]()
Call of Duty + United Offensive in 1 pakket. Kijk hier maar eens http://www.gcshop.nl/details.php?id=1181quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:21 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
DELUXE PACK?? Leg uit..
Dat werkt dus ook niet... heb cod ook al een aantal keren opnieuw geinstalleerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:12 schreef SFW het volgende:
Zou gewoon in de main map moeten staan. Probeer anders een zelf of je een server kan opzetten met die bepaalde map, dan weet je zeker of je de map goed gezet hebt.
Speel maar eens op de hoogste moeilijkheidsgraad... Dat is niet meer makkelijk...quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb inmiddels de Call of duty deluxe edition(gehad van mn lief) en ik moet zeggen dat de single-player heel erg tof is, maar toch redelijk makkelijk. Maar ja ik was Far Cry gewend
Niet makkelijk nee, redelijk moeilijk, maar echt heel lastig nu ook weer niet. (in sommige delen wel natuurlijk...)quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:50 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Speel maar eens op de hoogste moeilijkheidsgraad... Dat is niet meer makkelijk...
Ja, het enige wat er veranderd is dat je vijanden ineens raak schieten.. En misschien wat minder health kitjes en ammo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet makkelijk nee, redelijk moeilijk, maar echt heel lastig nu ook weer niet. (in sommige delen wel natuurlijk...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me geen goed idee, het origineel kopen lijkt me een beter idee!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:59 schreef Brad_Prit het volgende:
Ik heb COD 3 dagen gespeeld. Bijna klaar.
Kan je online als je geen originele hebt?
Lijkt me erg vet.
Ben ik ook van plan,ik wil alleen even zie of dat online leuk is. Die sp is mij geen 50 euro waard.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee, het origineel kopen lijkt me een beter idee!!!!
Programmeurs hebben tijd en moeite in de multiplayeropties gestoken, steek jij even wat geld en moeite in het aanschaffen van die game.
nee dat hoef niet, maar de game zelf zegt ook dat ie valided is...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:26 schreef SnAmChA het volgende:
nieuwe windows account aanmaken en proberen?OF zal ik je anders mijn key geven?
Een aantal dingen zijn realistischer geworden, zoals bijvoorbeeld:quote:Op maandag 1 november 2004 10:06 schreef Keromane het volgende:
Singleplay missies zijn net iets te gescript, plus eerder genoemde glitch. Dat is het enige negatieve en ik ben blij dat ik die EP niet heb teruggebracht. De multiplay is voortreffelijk, zowel grafisch als de gameplay. Wat dingen op een rij:
- de meeste maps zijn erg goed gemaakt, zowel grafisch/sfeer als qua gameplay
- voldoende zwaar wapentuig her en der te vinden,
- genoeg plekjes om tactische plannen te bedenken (welke meestal ook lukken zonder 'dom geluk')
- interessante wapens zoals portable mitrailleurpost, flamethrower, smokegrenades en artillerie shelling
- massive artillery shelling om in te roepen cq op je dak te krijgen is een ervaring apart
- vrijwel alle gebouwen zijn binnen te gaan
- Panzerfeust, Panzerschrek en Bazooka werken zoals je het in films ziet, dwz. je hoeft niet 20 keer een tank te raken c.q. exact op een vierkante millimeter te richten
- met een beetje 'slim' spelen kun je het lang volhouden zonder gefragged te worden, in tegenstelling tot de meeste games.
Als je van multiplay houdt moet je hem zeker in huis halen.
Je moet de hoogste rank hebben, dus minimaal 40 punten. Anders krijg je die meldingen niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 05:10 schreef Keromane het volgende:
Een ding snap ik nog niet, en dat is de artillerie. Je hebt maps waarbij je hoort 'Artillery ready', en dan krijg je een '1' bij binocculars. Maar meestal krijg ik dat niet terwijl er bijv. wel artillerie in die map zit, anderen bombarderen erop los. Ik heb al zitten testen met een request, of gewoon klikken terwijl ie op 0 staat, maar het schiet niet op. Uit de manual kom ik niet veel te weten. is het misschien zo dat je eerst die verrekijker krijgt en na X frags pas de artillerie?
Er zijn trouwens prachtige custom maps. MP_Abbey bijvoorbeeld, of MP_Red October. Ik ben weer eens aan de slag gegaan met COD Radiant, maar die tool blinkt uit in vermoeing. Helaas. Er zijn mooie MP maps te bedenken.
Dat is denk ik niet legaal, om hier een link te plaatsen.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:43 schreef Seal_force het volgende:
Vraagje hoe kan je van een legale server een crack server maken? De vraag is natuurlijk dom waarom zou je dat doen? Ja ik speel in een clan en daar heeft niet iedereen de legale versie..
Wie kan me helpen?![]()
Bij CoD valt het relatief nog mee...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:40 schreef Keromane het volgende:
Het zijn juist illegale versies die ervoor zorgen dat het een pain in the ass wordt om op een normale manier een spel te installeren. Klote CD Keys en authorisation gedoe. Koop het spel als je het zo graag wilt of ga pimpampetten. Denk je dat die ontwikkelaars geen gezin te onderhouden hebben?
Hey, dit is nu precies het teleurstellende vind ik, COD had ik zo uitgespeeld en expansion pack ook. Verder staat mijn 'beest' ook niet op internet aangesloten en de meeste mods waarvan beta's of previews zijn hebben enkel multiplayer missies. Ik wou dat je een MP kon spelen met botsquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:25 schreef bremmie het volgende:
Weet iemand toevallig waar je mods of bots kunt downloaden voor CoDUO?
Of misschien iets anders waarmee ik tegenstanders krijg in de MP als ik niet online ben....
Heb ik ook al geprobeerd. Heb zelfs geprobeerd met andere keys, maar ok dat werkt niet....quote:Op maandag 20 december 2004 08:34 schreef Syd het volgende:
gewoon key opnieuw invoeren , en dan weer proberen , of heb je dat al gedaan ?
Niet toevallig de 2 gebruikt ipv een Z. Ik had dit laatst, wel tig keer de code gebruikt, steeds fout, tot ik maar eens ging kijken welke letters/cijfers ik door elkaar kon halen. De O van Opa met een nul is ook vaak even goed kijken.quote:Op maandag 20 december 2004 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd. Heb zelfs geprobeerd met andere keys, maar ok dat werkt niet....
Het zijn duidelijk 2en in mijn code en geen "Z" en van een Nul of een O is geen sprake bij mij in de codequote:Op maandag 20 december 2004 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet toevallig de 2 gebruikt ipv een Z. Ik had dit laatst, wel tig keer de code gebruikt, steeds fout, tot ik maar eens ging kijken welke letters/cijfers ik door elkaar kon halen. De O van Opa met een nul is ook vaak even goed kijken.
Hoezo wil je ' m niet re-installen? Bedoel de save games kun je gewoon backuppen. Of heb je soms de cd's niet van CoD?quote:Op zondag 23 januari 2005 11:33 schreef Seal_force het volgende:
probleem hier met call of duty. Als ik online/offline (Multiplayer/SingelPlayer) speel dan heb ik geen geluid en geen goed beeld alles is zwart/grijs en heb alles al veranderd maar het helpt niet wat kan ik doen zonder te reinstalleren?
Screen..
[afbeelding]![]()
Converteren. Probeers een re-install en dan meteen een update zonder het spel nog gespeeld te hebben en back up de map main/save. Daar staan je save games.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik speel COD Uo ook, maar sinds ik de update gedownload heb kan ik mijn singleplayermissie's niet meer spelen. Ik was in het vliegtuig en moest anderen neerschieten, is dat ver? En hoe kan ik mijn oude gesavede spel converteren naar de nieuwere versie?
Weet je zeker dat het CoD was en niet the Matrixquote:Op zondag 23 januari 2005 11:33 schreef Seal_force het volgende:
probleem hier met call of duty. Als ik online/offline (Multiplayer/SingelPlayer) speel dan heb ik geen geluid en geen goed beeld alles is zwart/grijs en heb alles al veranderd maar het helpt niet wat kan ik doen zonder te reinstalleren?
Screen..
[afbeelding]![]()
Het probleem is dat na de update de gesavede bestanden niet meer gelezen kunnen worden, maar als ik hem opnieuw installeer kan ik niet meer online gamen omdat alle servers 1.51 zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo wil je ' m niet re-installen? Bedoel de save games kun je gewoon backuppen. Of heb je soms de cd's niet van CoD?
Weet je zeker dat ze dan niet meer te lezen zijn? .quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het probleem is dat na de update de gesavede bestanden niet meer gelezen kunnen worden, maar als ik hem opnieuw installeer kan ik niet meer online gamen omdat alle servers 1.51 zijn.
Ik zou nu wel opnieuw kunnen beginnen, maar ik heb geen zin om de eerste levels nogmaals te moeten spelen.
Is er niet een mogelijkheid om direct naar dat level te gaan? Zonder dat hij daarna anders speelt?
Had ze niet! Heb ze gelukkig nu weer..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo wil je ' m niet re-installen? Bedoel de save games kun je gewoon backuppen. Of heb je soms de cd's niet van CoD?
gewoon dedicated aanvinken bij host new multiplayer menuquote:Op maandag 14 februari 2005 12:09 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat voor pc heb je nodig om een losse server te hosten? Dus dedicated op windows, alleen hosten niet spelen op die pc?
Ik wil best een keer proberen, ik ga niet zeggen dat ik goed ben , maar doe het vaak niet slecht met 19 doden per TDM van 10:00quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:34 schreef radiating het volgende:
Wil iemand een CoD clan joinen?
Geef me een seintje
Als je de update installeert dan staat er duidelijk dat je singleplayer missies niet meer te gebruiken zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik speel COD Uo ook, maar sinds ik de update gedownload heb kan ik mijn singleplayermissie's niet meer spelen. Ik was in het vliegtuig en moest anderen neerschieten, is dat ver? En hoe kan ik mijn oude gesavede spel converteren naar de nieuwere versie?
Weet niet welke prijs CoD nou te koop is. maar je hebt natuurlijk weer nieuwe versies (United Offensive)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb CoD dus niet maar is het nu nog de moeite waard om hem aan te schaffen of zijn er betere spellen te krijgen nu?
Ben toe aan iets nieuws
Dus voor de singleplayer hoef ik hem niet te halen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Weet niet welke prijs CoD nou te koop is. maar je hebt natuurlijk weer nieuwe versies (United Offensive)
Maar de multiplayer mode is zeker nog te doen en ik heb het spel nu al een paar maanden.
Zeker, heb eerst op een makkelijk niveau gespeeld (omdat ik al maanden geen first person shooters had gespeeld en slechte ervaring heb met MOHAA) en die heb ik uitgespeeld. Na een paar weken verveelde ik me en probeer nou een veel hogere moeilijkheidsgraad. Zo hou je je zelf echt wel bezig met de single playerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:58 schreef Klonk het volgende:
single player is top, spannend verhaal en mooie levels
tis mooi weer , doe dat dan morgenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef Elegy het volgende:
Nou, iets later dan gedacht UO gekocht
Vanmiddag eens proberen
vast wel.... tis weer een leuk spel in je collectie. Ik weet alleen niet de speelbaarheid van de ps2quote:Op woensdag 6 april 2005 12:54 schreef jap85 het volgende:
Ik was zowieso al niet van plan om deze voor de full price aan te schaffen, maar als ie in de budgetbak belandt is ie z'n geld dan nog wel waard? Of zelfs dat niet?
Bij MOHAA vind ik dat je "om het hoekje kan kijken" beter uitgewerkt. Bij CoD is het wel ingevoerd maar heeft het totaal geen zin volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:12 schreef Hansnr8 het volgende:
CoD is een erg leuk spel(zowel SP als MP). Toch vind ik MOH:AA multiplayer beter.. Als je een nieuw wo2 game zoekt zou ik ook eens kijken naar Brothers in Arms: Road to hill30, heb ik net uitgespeeld en is echt geweldig spel(nog niet MP gespeeld, dus kan daar niets over zeggen)
BIA is een gehyped kutspel, kan je beter full sprectrum warior spelenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:12 schreef Hansnr8 het volgende:
CoD is een erg leuk spel(zowel SP als MP). Toch vind ik MOH:AA multiplayer beter.. Als je een nieuw wo2 game zoekt zou ik ook eens kijken naar Brothers in Arms: Road to hill30, heb ik net uitgespeeld en is echt geweldig spel(nog niet MP gespeeld, dus kan daar niets over zeggen)
Wou net dezelfde vraag stellen, dus het ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:05 schreef Sorella het volgende:
Klopt het dat de masterserver van Cod er afligt, of is dit alleen bij mj het geval
heb jij nog een site waar ik servers zie die niet controleren op een cd-key, want ik heb het officele spel , maar kan geen sever op. Echt kei vaag. Zeggen dat het met poorten zo te maken heeft , maar heb dagen gezeten om het te fixen....quote:Op woensdag 13 april 2005 18:30 schreef Sorella het volgende:
De masterserver doet het weer, vlug mijn favorieten even volgooien met wat buitenlandse servers want die bleef het gek genoeg wel doen
Dat soort shit kun je wel vergeten, ze reageren toch niet.quote:Op maandag 20 december 2004 12:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb ze maar gemailt. althans naar de uk......
-niks- misschien?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Heeft iemand hier een handige admin tool voor mensen die een server willen draaien? (niet remote server)
Game on!quote:145.97.211.252, port = 28960
zal zo eens een kijkje nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wahh! Het is gelukt.
Voor een SNIPERS ONLY game, ga hier naar toe:
[..]
Game on!![]()
bij mohaa vond ik dat leuk bij call of duty niet echtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wahh! Het is gelukt.
Voor een SNIPERS ONLY game, ga hier naar toe:
[..]
Game on!![]()
Waarom gebruik je niet Rcon? Dan gebruik je je eigen ip, en dan kun je alles instellen. Met cod minimizer kun je dan even uit het spel, iets aanpassen, en weer terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Heeft iemand hier een handige admin tool voor mensen die een server willen draaien? (niet remote server)
ik heb de 300 en daar draait cod2 ook heel soepel op ik denk dat je nieuwe drivers moet downloadenquote:Op zondag 13 november 2005 09:46 schreef Incolumis het volgende:
ATI Mobility Radeon Xpress 200
dat was wel duidelijk dat je een laptop hebt.
maar ik denk zelf dat het wel aan je videokaart ligt, lijkt me niet echt een super ding voor spellen
gewoon op ait.comquote:Op zondag 13 november 2005 00:48 schreef Onderbroek het volgende:
copy/paste uit m'n eigen topic wat gesloten werd:
COD:UO hakkelt zwaar op m'n pc terwijl m'n pc em normaal gesproken vloeiend zou moeten kunnen draaien.
volgens mij ligt het gewoon aan de driver van m'n videokaart (heb momenteel de driver geinstalleerd die op een cd stond die ik bij m'n pc kreeg).
Ik heb wel op de ATI site gekeken maar ik kan geen driver vinden voor m'n videokaart (alleen maar programmatjes voor als je een 2e monitor eraan hebt hangen)
Misschien dat iemand weet waar ik de meest recente driver kan downloaden voor m'n videokaart.
Processor: Mobile AMD Athlon™ 64 3200+
Intern geheugen: 512 MB DDR-RAM
Videokaart: 128 MB, ATI Mobility Radeon Xpress 200
Windows XPpro
edit/
misschien handig om te vermelden; ik maak gebruik van een laptop
zal ik wel eens doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef grasmat het volgende:
Kom eens spelen op Fulton!
Vooral voor de niet zo gevorderde cod2 speler
neem voor de Ip's eens een kijkje op fulton.xs4all.nl
er zijn 2 servers aanwezig van max. 12 spelersquote:Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
zal ik wel eens doen.
alleen een server met max 12 spelers(als ik het goed zie)
is dat niet een beetje weinig
Aan het einde was het al een stuk minder druk kan ik je vertellenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:24 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast was het in de 2de wereldoorlog toch ook vrij druk
Maar ja, das beetje flauwe reactie
Voor een gedeelte wel ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ben er ook niet zo`n fan van drukke servers het resulteerd meestal in spawnkilling en om de minuut in je rug geschoten worden
en ik ben dan wat meer voor snipers want dat maakt het spel tactischerquote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor een gedeelte wel ja.
Aan de andere kant is de actie een stuk intenser en is er bijna geen ruimte voor campers en/of snipers. Ik heb een gruwelijke hekel aan snipers dus das wel beter
Spawnkilling... ach valt vaak wel mee. Spawnkillers worden vaak al vrij snel zelf gedood dus geen probleem.
In je rug geschoten worden is wel minder idd. Maar ja, dat doe je bij andere mensen ook en daarnaast, dat kan ook op een server met weinig mensen. Dan gebeurd het alleen wat minder vaak....
12 vind ik idd ook te weinig, ik kan er niet zo goed tegen de halve map rond te moeten lopen zonder iemand tegen te komen om vervolgens voor je knar geschoten te worden door een sniper die al 3 minuten op dezelfde plek ligt. Servers met 30 speler is ook niet fijn, maar pak hem beet 16-24 spelers vind ik erg leuk spelen over het algemeen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef grasmat het volgende:
[..]
er zijn 2 servers aanwezig van max. 12 spelers
Absoluut niet weinig, het speelt veel beter na mijn mening!
Maar het is een goed punt voor discussie. Ik zal het eens overleggen met de anderen...
Ik ben voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:01 schreef metalheadBOC het volgende:
Misschien ook leuk id voor als er veel mensen zijn hier die CoD2 spelen om Fok! clan in het leven te roepen
nee, die is voor de console, met andere levelsquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Omkron het volgende:
Finest hour is dus een gewoon COD1 ?
Daarom moet je dan UO kopenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef Omkron het volgende:
Kan ik ergens door spelers gemaakte maps inladen in cod1..? Ik vindt het een super spel.. maar ik ken alle maps al uit mijn hoofd.. ? Single player dus.
Cracked?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:56 schreef Nilith het volgende:
www.epcgaming.com
Moet je dan normercy rifles servers toevoegenzijn wel leuk en online stats
Foute no-cd crack waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Flaccid het volgende:
ik heb cod2, maar het geluid doet het ineens niet meer. HEt geluid van schieten van de tegenstanders, en granaten. Hoor ik niet. Iemand?
In deel 1 en 2 zaten die niet wou je zeggequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef DarkShine het volgende:
Heb 2 al grotendeels uitgespeeld, en speel 3 nu ook sinds kort. Jammer dat er zo enorm veel glitches in 3 zitten!
GTA 4quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef pberends het volgende:
Echt een schande dat COD3 niet op de PC was uitgekomen![]()
.
COD4 is een van de weinig games waarop ik zit te wachten...
Haha ik heb ook heel lang op die tiny server gespeeld. Was idd leuke server. Tegenwoordig doe ik vooral Toujane rifle only, maar ik speel ook niet meer zoveel cod2.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef tralalala het volgende:
Weet er iemand nog een leuke SD only rifle server voor cod2?
IK heb sinds coduo zo'n beetje alleen maar in TinyElite.nl gezeten, echt een super server, maar deze is down en ik heb het gevoel dat hij niet meer up komt. (clan is gestopt)
Tiny is alweer up gelukkig, onder welke naam speelde je?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Haha ik heb ook heel lang op die tiny server gespeeld. Was idd leuke server. Tegenwoordig doe ik vooral Toujane rifle only, maar ik speel ook niet meer zoveel cod2.
217.146.93.26:29966
Eigenlijk alleen goed bezocht eind van de middag/avond.
Speelde gewoon onder T-mo-T. Maar sinds 3 maanden speel ik al niet meer op die server, daarvoor was het bijna m'n vaste server.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tiny is alweer up gelukkig, onder welke naam speelde je?![]()
Ik was pinjowquote:Op zondag 10 juni 2007 17:09 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Speelde gewoon onder T-mo-T. Maar sinds 3 maanden speel ik al niet meer op die server, daarvoor was het bijna m'n vaste server.![]()
http://cr0x.com/quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben sinds kort weer een beetje aan het spelen, maar word redelijk gestoord van het grote aantal cheaters dat rondloopt. Ik zoek zoveel mogelijk de Rifle only servers op, maar regelmatig heb je er dan weer eikels tussen lopen met andere wapens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |