Ik was er niet, slimbo. Had doorgepost vannacht en hem zelf geopend.quote:Op zondag 26 september 2004 10:30 schreef Eilanden het volgende:
Slechte titelHad moeten zijn:
Bjorooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik had m'n slaap nodig .. zo'n meet is uitputtend!quote:Op zondag 26 september 2004 10:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik was er niet, slimbo. Had doorgepost vannacht en hem zelf geopend.
what are you waiting forquote:Op zondag 26 september 2004 10:31 schreef just me het volgende:
Ik kan hem veranderen
Zoveel posts waren er niet.quote:Op zondag 26 september 2004 10:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had m'n slaap nodig .. zo'n meet is uitputtend!
Kun je nagaan hoe uitputtend zo'n meet is!quote:Op zondag 26 september 2004 10:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zoveel posts waren er niet.
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 26 september 2004 10:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe uitputtend zo'n meet is!
eilandeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zondag 26 september 2004 11:17 schreef Eilanden het volgende:
Pascaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
Nee, niet bepaald, dat hebben we gelezen.quote:Op zondag 26 september 2004 11:20 schreef Eilanden het volgende:
Ben jij nog wel goed thuisgekomen? Onze 'zeeuwen' hadden niet echt een terugreis zonder problemen
ik las het jaquote:Op zondag 26 september 2004 11:20 schreef Eilanden het volgende:
Ben jij nog wel goed thuisgekomen? Onze 'zeeuwen' hadden niet echt een terugreis zonder problemen
veel plezierquote:Op zondag 26 september 2004 11:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga er vandoorUtreg-ADO begint al om 12:30
absoluutquote:Op zondag 26 september 2004 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Meet was top
quote:Op zondag 26 september 2004 13:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
mag ik bellen
Mocht ik de figuren vinden stuur ik eerst een factuurtje, leve de vrije markthandelquote:Op zondag 26 september 2004 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:![]()
Was die cursus van je gisteren toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 26 september 2004 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, homotaal![]()
Is het een erg strenge leraar?quote:Op zondag 26 september 2004 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Was die cursus van je gisteren toch nog ergens goed voor
iddquote:Op zondag 26 september 2004 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij had z'n rode shirt niet aan... Weg alle uitstraling...
Hij is nog bij bewustzijn, dus hij zal wel geen stoeltje tegen z'n hoofd aan hebben gehad.quote:Op zondag 26 september 2004 15:16 schreef pascalheister het volgende:
leuke wedstrijd gehad eilanden
6 in de 1e helft, geen in de 2e helft, toch?quote:Op zondag 26 september 2004 15:23 schreef Eilanden het volgende:
Daarnaast liep die Wegereef te marchanderen met gele kaarten .. ongeloofeloos!
mooie koploperquote:Op zondag 26 september 2004 15:37 schreef Eilanden het volgende:
Volgens de stand op de website van VI zit Top Oss al in de eredivisie:
PSV 6 16
AJA 6 14
FEY 6 13
UTR 6 13
AZ 6 11
VIT 6 11
RKC 5 7
NAC 5 7
RJC 6 7
HEE 6 7
WIL 6 7
NEC 5 6
DBO 6 5
TWE 5 4
ADO 6 4
RBC 6 4
GRO 5 3
GRA 5 2
TOP 0 0
gisteren kopspijkers gezien ofzo?quote:Op zondag 26 september 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Met welke hippe ster gaat Borsato het volgende duet opnemen?
Gaat er hier nog wel eens iemand naar dat voetbalkanaal op mIRC?
dacht k al, kwam me erg bekend voor an de bar aan het eindequote:Op zondag 26 september 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
veel plezierquote:Op zondag 26 september 2004 17:30 schreef Dylan Dog het volgende:
* jpzegthallo groet Hools en gaat bijna op vakantie! Tot over een paar weken!
Tot later.quote:Op zondag 26 september 2004 17:30 schreef Dylan Dog het volgende:
* tong80 groet Hools en gaat bijna op vakantie! Tot over een paar weken!
Bel je hem nog op ?quote:Op zondag 26 september 2004 18:30 schreef pascalheister het volgende:
veel plezier in tenerife dd
nee jij toch, kun je misschien weer meeluisterenquote:Op zondag 26 september 2004 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bel je hem nog op ?
Was trouwens een raar gesprek met jou, ik verstond er niets vanquote:Op zondag 26 september 2004 18:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee jij toch, kun je misschien weer meeluisteren
ook niet zo heel gek in een cafe hequote:Op zondag 26 september 2004 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was trouwens een raar gesprek met jou, ik verstond er niets van
Daar ben ik je nog dankbaar voor. Wat kan die Justmuts ouwehoeren zeg.quote:Op zondag 26 september 2004 18:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook niet zo heel gek in een cafe he
daarom gaf ik hem ook maar weer aan golfer
volgende keer gewoon komen, dan kun je alles horenquote:Op zondag 26 september 2004 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ben ik je nog dankbaar voor. Wat kan die Justmuts ouwehoeren zeg.
Die heb ik in 1997 nog in A'dam gezien. In een kinderwagen.quote:Op zondag 26 september 2004 18:53 schreef SCH het volgende:
Ik ben verliefd op de dochter van Renee Soutendijk
je wordt toch niet bi hequote:Op zondag 26 september 2004 18:53 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2004 18:53 schreef SCH het volgende:
Foutje van Repliquequote:Op zondag 26 september 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
JP ook al op vakantie?
heb je het geld al bij elkaar gespaard?quote:Op zondag 26 september 2004 19:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eindelijk bekend wanneer de EE van RotK in de verkoop gaat.
Been working.quote:Op zondag 26 september 2004 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je het geld al bij elkaar gespaard?
kijk is aanquote:Op zondag 26 september 2004 20:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Been working.
Dus heb nu 180 euro extra op de bank. Daar zijn ook al 75 euro van opgemaakt, maar goed.
zonder nu meteen de wijsneus uit te gaan hangen vraag ik me toch af of je kunt marchanderen met gele kaarten.quote:Op zondag 26 september 2004 15:23 schreef Eilanden het volgende:
Daarnaast liep die Wegereef te marchanderen met gele kaarten .. ongeloofeloos!
Dat is toch jouw specialiteit.quote:Op zondag 26 september 2004 20:58 schreef SCH het volgende:
Je nekt uit je lul manny
of je koopt gewoon de box met elk 2 discs per deelquote:Op zondag 26 september 2004 20:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als je bereid bent om in een keer ongeveer 130 euro uit te geven, ja.
Ook dan kom je nog in de buurt van de 60 euro, denk ik.quote:Op zondag 26 september 2004 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of je koopt gewoon de box met elk 2 discs per deel
ja niks mis mee toch, ben je uiteindelijk ook kwijtquote:Op zondag 26 september 2004 21:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ook dan kom je nog in de buurt van de 60 euro, denk ik.![]()
Jij wilde me niet aan de foon.quote:Op zondag 26 september 2004 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Bjoroooooooooooooooo
Ik heb helemaal geen groetjes van iemand gehad op de meet!
Zandmannetje !!quote:Op zondag 26 september 2004 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:JustLeider
quote:Op zondag 26 september 2004 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Bjoroooooooooooooooo
Niemand wilde dat ding aan mij gevenquote:Op zondag 26 september 2004 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij wilde me niet aan de foon.
ben bezig schatquote:Op zondag 26 september 2004 22:00 schreef Da_Sandman het volgende:
JustFoto's, stuur ze ff naar pascal!
ik was het nietquote:Op zondag 26 september 2004 22:11 schreef pascalheister het volgende:
wat een muts bij rtl 4 zeg![]()
Trusten PH.quote:Op zondag 26 september 2004 22:34 schreef pascalheister het volgende:
ik ga maar weer is pitte
morgen weer vroeg op
truste
Die is er live bij geweest, dus kent al die mensen wel. Dus lang niet zo nieuwsgierig als jij.quote:Op maandag 27 september 2004 00:55 schreef rubbereend het volgende:
nieuwsgierig bluezz?
k bedoelde meer nieuwsgierig naar hoe de foto's geworden zijn.quote:Op maandag 27 september 2004 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is er live bij geweest, dus kent al die mensen wel. Dus lang niet zo nieuwsgierig als jij.
Niets boeiends over het algemeen,die kop van SCH pluk je er iig zo tussen uitquote:Op maandag 27 september 2004 00:58 schreef rubbereend het volgende:
maar k ben ook wel een beetje nieuwsgierig ja
hij kijkt de hele tijd naar links? kwijlt bij het aanschouwen van alle hools mannen?quote:Op maandag 27 september 2004 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets boeiends over het algemeen,die kop van SCH pluk je er iig zo tussen uit
na elke meet houdt ie er een stijve nek aan overquote:Op maandag 27 september 2004 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij kijkt de hele tijd naar links? kwijlt bij het aanschouwen van alle hools mannen?
alleen een stijve nek?quote:Op maandag 27 september 2004 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
na elke meet houdt ie er een stijve nek aan over
dat mag ik hopen althansquote:Op maandag 27 september 2004 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen een stijve nek?
er viel in iedergeval dus niets bijzonder hards opquote:Op maandag 27 september 2004 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat mag ik hopen althans![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 08:46 schreef Bjoro het volgende:
Bjoooooooooooooooooooooooooooo is in tha house !
ik heb je ook zoveel gesproken !!!quote:Op zondag 26 september 2004 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Bjoroooooooooooooooo
Jij bent de zon, Jij bent de zeequote:Op maandag 27 september 2004 09:54 schreef SCH het volgende:
Waar is de zon?
quote:Na een enerverende partij voetbal tussen de plaatselijke SV uit Beverwijk en mijn eigen HBC, welke op jacht naar de terechte 4-4, iets te veel weg gaf achterin en daardoor toch nog met 5-3 de bietenbrug op ging, werd ik op station Beverwijk afgezet door een sympatieke ploeggenoot.
Waar iedere trein in Nederland minimaal een minuut of 10 vertraging als normaal beschouwt, bleek die in Beverwijk wel op tijd te rijden. Jawel, ze bestaan nog !
Om 17:11u reed "mijn" trein dus stipt weg, dat werd dus wachten tot 17:36 wachten.
Op station Haarlem aangekomen, snel op de borden kijken, op mijn horloge en daarna weer op het bord. 17:51 de stoptrein naar Amsterdam CS spoortje 1....rennen.
Op een vrij leeg perron werd ik aangesproken door een dienstdoend treinverkeersleider (), dat de trein niet reed en dat ik de trein van 17:58 kon nemen vanaf spoor 3....daar was ik $%^@@## net uitgestapt.
Enfin, rond half zeven werd er omgeroepen dat Amsterdam Centraal was bereikt en dus werd een ieder gesommeert uit te stappen daar dit het iendpunt van de trein was.
Weer ff kijken in de centrale hal op de borden, maar tijdens het lezen werd ik afgeleid door een stem die iets door de stationshal brulde.
Ik meende iets te horen over utrecht, omleiding, werk aan de rails, beperkte diensten en iets over mededelingenborden op de sporen.
Shit het was al kwart voor zeven, SCH houdt het nooit zo lang vol zonder mij
Het mededelingenbord bracht de antwoorden op de vele vragen die ik had.
Ik moest naar spoor 8a, de trein reed in 1 keer door naar Utrecht CS, welliswaar met een omleiding, het vetrek zou plaatsvinden om 18:55.
Half acht, Utrecht Centraal, Bjoro loopt verdwaast in de rondte op zoek naar een plattegrond omdat hij iets had onthouden van Jansveld ofzo.
Nergens zo'n bord te zien, dan maar een taxichauffeur.
Als maar recht door tot de kerk, daar links, dacht hij.
Bij deze sommeer ik deze snuiter nooit meer te denken als ik hem nodig heb !
Niets te vinden, natuurlijk, dan maar een lekker ding vragen.
Lekkere dingen en Utrecht lijken zich vooral te combineren op de culinaire vlakken, dan maar een lelijke kerel met een bril en puisten.
Wat een ontvangst.......een tiental halfdronken cafegasten die tijdens het aantrekken van de jas uit volle borst je naam roepen !
Toen ik bevestigend antwoordde, mij aan iedereen had voorgesteld, SCH aan de lijn had gehad werd het tijd voor mijn 1e biertje, het was pas 20:20........
De Just DieHard en eilanden bleven het langst en toen ik rond 22:45 op Utrecht CS op zoek ging naar een trein richting Schiphol werd ik weer gewezen op de eerder die avond al gehoorde werk-aan-de-rails-vertragingen.
"U kunt een rechtstreekse bus nemen naar Schiphol en die vertrekt vanaf het Jaarbeursplein"
Mijn god...dat is aan de hele andere kant van het station.
Struikelende over junks en troep om 23:00 u op het jaarbeursplein in de stromende regen, wat kan het leven in Utrecht toch mooi zijn.
Juiste bus gevonden, vertrek 23:35 en 35 minuten wachten in de regen is toch niet erg, want mijn goede humeur kon na de gezellige meet toch niet meer stuk.
Rond middernacht op onze nationale luchthaven aangekomen, daar stond een bus klaar binnen 4 minuten zou vertrekken.
In Hoofddorp aangekomen na een kwartiertje en toen nog een minuut of 20 lopen.
Uurtje of 1 was ik thuis......bijna 8 uur bezig geweest voor een meet van amper 2,5 uur !
Ik was wel 2 ervaringen rijker....nooit meer openbaar vervoer...
......volgende meet ben ik er gewoon weer bij !!!!!
na gebruik retourquote:Op maandag 27 september 2004 10:44 schreef SCH het volgende:![]()
Volgende keer kom ik je halen en breng ik je weer thuis.
quote:Op maandag 27 september 2004 10:44 schreef SCH het volgende:
Volgende keer kom ik je halen en breng ik je weer thuis.
quote:Op maandag 27 september 2004 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
na gebruik retour
oh oke ...... nou als toch iedereen vast zit....neem ik hier maar ff een bakkie koffie met een lekker appelpuntje !!quote:Op maandag 27 september 2004 11:29 schreef Suijk het volgende:
Iedereen zit vast in het openbaar dat niet rijdt naar de Arena.
heb je nou alweer ruzie ?????quote:Op maandag 27 september 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Wat is dat toch met users als zjroentje en mitt dat ze een gedaanteverwisseling ondergaan zodra ze mod worden? Jammer hoor.
da's hetzelfde als met smurfen, als die niet meer blauw zouden zijn zouden ze ook anders wordenquote:Op maandag 27 september 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Wat is dat toch met users als zjroentje en mitt dat ze een gedaanteverwisseling ondergaan zodra ze mod worden? Jammer hoor.
Nee lieverd, kijk maar eens bij de gesloten topics in VBL van afgelopen zaterdagavondquote:Op maandag 27 september 2004 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je nou alweer ruzie ?????
hou dat even buiten Hoolsquote:Op maandag 27 september 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Waarom. zjroentje komt hier toch ook. Ik baal gigantisch van die onzin - en daar heb ik het hier lekker ook overquote:Op maandag 27 september 2004 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
hou dat even buiten Hools![]()
Nee, van die foto van dat stukje fabrieksappeltaart met die gore room er opquote:Op maandag 27 september 2004 11:52 schreef Suijk het volgende:
En daar ben je misselijk van?
welke taart heb je liever dan?quote:Op maandag 27 september 2004 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, van die foto van dat stukje fabrieksappeltaart met die gore room er op
SCH nomineert Mit en Zjroen voor de Barbapappa-Awardquote:Op maandag 27 september 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
quote:
bedoel ook die van Zjroentje of Mittquote:Op maandag 27 september 2004 12:07 schreef SCH het volgende:
Mijn icoontje is heilig zeg - ik ga geen Make me Over doen
Hebben ze dan zinloos geweld?quote:Op maandag 27 september 2004 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met krenten en rozijnen
quote:Op maandag 27 september 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hebben ze dan zinloos geweld?
nee hoor, er is vast een ander taartje dat heel erg gelukkig met ze kan wordenquote:Op maandag 27 september 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
Hebben ze dan zinloos geweld?
quote:Op maandag 27 september 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
Hey maar Bjoro, heb je nou al die tijd om het hoekje staan wachten tot ik eindelijk weg was?
ik had je wel zien staan, had je nog bijna twee euro gegeven maar je stapeltje Straatnieuws was op.quote:Op maandag 27 september 2004 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit hij heeft me door
ouwe moraalridder !!quote:Op maandag 27 september 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
ik had je wel zien staan, had je nog bijna twee euro gegeven maar je stapeltje Straatnieuws was op.
speciaal voor jouquote:Op maandag 27 september 2004 12:18 schreef SCH het volgende:
Je hebt wel een geile stem![]()
Heeft die Aue-hooligan last van een slecht humeur?quote:Op maandag 27 september 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2004 12:50 schreef HarryDeBeuker het volgende:
hebbe julie me gemist lijers
had stiekum gehoopt dat Golfer ook een kloon was van een of ander lekker wijf !!quote:Op maandag 27 september 2004 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro wat heb jij er veel voor over om geen SCH te zien
Hey, ik val niet op weifenquote:Op maandag 27 september 2004 13:00 schreef Bjoro het volgende:
had stiekum gehoopt dat Golfer ook een kloon was van een of ander lekker wijf !!
ik welquote:Op maandag 27 september 2004 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, ik val niet op weifen
Ik heb wel taart: Italiaanse Andijvie taart, hapje?quote:Op maandag 27 september 2004 10:13 schreef Suijk het volgende:
Goedemorgen.
Iemand vandaag iets te vieren? Heb zin in taart.
Ik zal het m'n Napolitaanse schoonmoeder doorgevenquote:Op maandag 27 september 2004 13:29 schreef rubbereend het volgende:
als dan niemand lekkere taart brengt
quote:Op maandag 27 september 2004 12:56 schreef HarryDeBeuker het volgende:
dat stuk frete van een sch had een hangslot op de keldedeur gedan...
war is die eikel...
De bovenste helft bedoel je? Ik was anders de mannelijkste van de meet, wat zijn die anderen dan?quote:Op maandag 27 september 2004 13:19 schreef Bjoro het volgende:
(en op SCH natuurlijk, maar da's ook een half weif)
later als ze groot zijn, worden ze echt wel mannelijker dan jijquote:Op maandag 27 september 2004 14:19 schreef SCH het volgende:
De bovenste helft bedoel je? Ik was anders de mannelijkste van de meet, wat zijn die anderen dan?
*slik ojee....quote:Op maandag 27 september 2004 13:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zal het m'n Napolitaanse schoonmoeder doorgeven![]()
Zolang jij mij niet durft te ontmoeten ben je het mietje van het jaarquote:Op maandag 27 september 2004 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
later als ze groot zijn, worden ze echt wel mannelijker dan jij
als je maar geen paardekophoofd in je bed vindtquote:Op maandag 27 september 2004 14:48 schreef rubbereend het volgende:
*slik ojee....
k neem alles terug
Komt hij ook nog eens aankakken.quote:Op maandag 27 september 2004 14:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey mensen!
Hoe was de meet zaterdag?
als ik jou moet geloven is dat toch een ere-titel ??quote:Op maandag 27 september 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Zolang jij mij niet durft te ontmoeten ben je het mietje van het jaar
TIMMAY!quote:Op maandag 27 september 2004 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.comedycentral.com/tv_shows/southpark/timmay/
Sorry, ik was zaterdag en zondag fulltime bezig met de Kermis![/sub]quote:Op maandag 27 september 2004 14:57 schreef SCH het volgende:
Komt hij ook nog eens aankakken.
quote:De meet was leuk, met allerlei mensen die niet onder de plak zitten![]()
Pompiedompiedomquote:Op maandag 27 september 2004 15:03 schreef FrankyMcG het volgende:Ik neem aan dat je mij daar niet mee bedoeld!
als het goed is sta ik er zeker 1x op !!!!quote:Op maandag 27 september 2004 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag
ik ga zo met de foto's aan de gang
quote:Op maandag 27 september 2004 15:06 schreef Bjoro het volgende:
als het goed is sta ik er zeker 1x op !!!!
Als jullie de volgende keer de meet gewoon plannen als ik ook kan, dan zou dat wel sociaal zijn!quote:Op maandag 27 september 2004 15:05 schreef SCH het volgende:
Pompiedompiedom
helaas je staat er niet bijquote:Op maandag 27 september 2004 15:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het goed is sta ik er zeker 1x op !!!!
ben benieuwd !
quote:Op maandag 27 september 2004 15:19 schreef pascalheister het volgende:
helaas je staat er niet bij
lekker druk...quote:Op maandag 27 september 2004 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
www.flaix.nl/webcam.jpg
af en toe eens f5-en, das nou het kroegie
Dat is het GVB personeel, die hadden toch niets te doen vandaag.quote:Op maandag 27 september 2004 15:29 schreef manny het volgende:
middag.... even eten en naar Hazes toe. Ik hoor net dat er al 6000 mensen voor de Arena staan... ik hoop niet dat ik te laat kom
quote:Op maandag 27 september 2004 15:30 schreef manny het volgende:
[..]
lekker druk...
Waarom ben jij nou niet in de kroegquote:Op maandag 27 september 2004 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
tis maandagmiddag manny
Teletoeters ook aanwezig?quote:Op maandag 27 september 2004 15:41 schreef rubbereend het volgende:
wat een volk daarbij de arena. en zingen, feest man!
* just me sleept Harry even mee de kelder in..quote:Op maandag 27 september 2004 12:50 schreef HarryDeBeuker het volgende:
hebbe julie me gemist lijers
quote:Op maandag 27 september 2004 15:59 schreef just me het volgende:
* Just Me sleept Harry even mee de kelder in..
ik moet me even afreageren
hebben ze daar ook een webcamquote:Op maandag 27 september 2004 15:41 schreef rubbereend het volgende:
wat een volk daarbij de arena. en zingen, feest man!
helaas, was net op RTL Zquote:Op maandag 27 september 2004 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
hebben ze daar ook een webcam
ja hoe kom ik daar ???quote:Op maandag 27 september 2004 16:15 schreef pascalheister het volgende:
foto's staan online wie wil ze zien
Ikke ikkequote:Op maandag 27 september 2004 16:15 schreef pascalheister het volgende:
wel zonder die spaties rond de @ VoreGquote:Op maandag 27 september 2004 16:24 schreef VoreG het volgende:
Pascal ik probeer je te mailen maar ik krijg een foutmelding van Gmail dus het lukt niet.
Ik heb de bende bekeken.quote:Op maandag 27 september 2004 16:15 schreef pascalheister het volgende:
en terugquote:Op maandag 27 september 2004 16:46 schreef manny het volgende:
u have got mail ( van mijn wanadoo adres )
Ja, maar gmail geeft foutmeldingenquote:Op maandag 27 september 2004 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel zonder die spaties rond de @ VoreG
ik zie hetquote:Op maandag 27 september 2004 17:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
PH heeft mail van een wanadoo adres met als afzender Sierd ... ... ....
je hebt mailquote:Op maandag 27 september 2004 16:19 schreef pascalheister het volgende:
wie de foto's wilt zien moet mij maar even mailen, een beetje prive mag ook wel
mail @ pascalheister.nl
mijn kop staat er niet opquote:Op maandag 27 september 2004 18:17 schreef Suijk het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie koppen.
begint met een mquote:Op maandag 27 september 2004 17:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zat me al de hele tijd af te vragen wie diegene in het rood was, staat er iets op waardoor het wel erg duidelijk werd. (Denk ik dan.)
ik heb de foto's gemaakt en daarom sta ik er niet opquote:Op maandag 27 september 2004 18:22 schreef Suijk het volgende:
Jouw lijf voldoet ook.
Dank uquote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij ook![]()
je bent ook SCHattigquote:Op maandag 27 september 2004 19:00 schreef SCH het volgende:
Wat sta ik weer SCHattig op de foto's
Timmy:quote:Op maandag 27 september 2004 18:44 schreef rubbereend het volgende:
South Park was
Ja, he?quote:Op maandag 27 september 2004 19:00 schreef SCH het volgende:
Wat sta ik weer SCHattig op de foto's
shitty Fag!quote:Op maandag 27 september 2004 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Timmy:
"s..sh..s..shit"
Jij ookquote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
je bent ook SCHattig![]()
ik dacht dat jij ook een foto had gemaakt dat ik met SCH aan het bellen was...quote:Op maandag 27 september 2004 18:28 schreef just me het volgende:
ik heb de foto's gemaakt en daarom sta ik er niet op
dat zie je niet vaak als ajax thuis speeltquote:Op maandag 27 september 2004 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Sow, volle bak daar in de Arena
camera bleef spontaan hangen toen ik je op de foto wilde nemenquote:Op maandag 27 september 2004 19:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook een foto had gemaakt dat ik met SCH aan het bellen was...
maar goed die zal wel op een ander rolletje van je digitale camera staan
Nu denkt hij nog dat ik niet ben geweest !!
Leuke foto´s trouwens !!
dan komen ze ook niet de uren voor de wedstrijd zingen voor die poortenquote:Op maandag 27 september 2004 19:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zie je niet vaak als ajax thuis speelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |