quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Beetje copy-pasten en een eigen mening van 3 seconden is wat matig voor een topic, zeker als het om een reeks gaat. Trouwens elke moslimterrorist komt op voor alle moslims, durf ik wel te zeggen. Maar goed je bent een nederlanders en dus een slotje.
ikke geen MoslimTerrorist hequote:Op zaterdag 25 september 2004 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Beetje copy-pasten en een eigen mening van 3 seconden is wat matig voor een topic, zeker als het om een reeks gaat. Trouwens elke moslimterrorist komt op voor alle moslims, durf ik wel te zeggen. Maar goed je bent een nederlanders en dus een slotje.
Maar wel eventjes een aanslag plegen op de nederlandse taal hé.quote:Op zondag 26 september 2004 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ikke geen MoslimTerrorist he
is dat ook aanslag plegenquote:Op zondag 26 september 2004 00:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maar wel eventjes een aanslag plegen op de nederlandse taal hé.
Ga eerst maar eens hersenkoekjes eten. Daarna praten we verder.quote:Op zondag 26 september 2004 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
is dat ook aanslag plegen
zijn er ook koekjes met hersensquote:Op zondag 26 september 2004 00:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens hersenkoekjes eten. Daarna praten we verder.
quote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
zijn er ook koekjes met hersens
quote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
hou jij van varkens ikk nietquote:Op zondag 26 september 2004 00:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Zullen we gepestevarkens ook maar gaan begraven in gedode moslimhuiden?
wat heb je er dan voorquote:Op zondag 26 september 2004 00:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier geen woorden voor.
Je zit ons gewoon keihard te neppen Meki, ik kan niet geloven dat iemand echt zo dom kan zijn.quote:Op zondag 26 september 2004 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
wat heb je er dan voor![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 00:15 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon keihard te neppen Meki, ik kan niet geloven dat iemand echt zo dom kan zijn.
Jawel, die gaan in heet vet voordat ze worden aangeboden aan de gasten. Ze worden wel Frikadel (belgisch) genoemd.quote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Better belief it.quote:Op zondag 26 september 2004 00:15 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon keihard te neppen Meki, ik kan niet geloven dat iemand echt zo dom kan zijn.
quote:[b]Op zondag 26 september 2004 09:20 schreef Puta het volgende:[/b
[..]
Better belief it.
Dat krijg je door onopgeleid bergvolk te importeren
Dat heet een vervoeging, simpelequote:Op zondag 26 september 2004 09:25 schreef tjarie het volgende:
Do i have to believe you?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |