Dat is heel eerlijk van je, maar het zijn stuk voor stuk pilaren van de nederlandse popgeschiedenis. Ik zou zeggen luister je even in, denk na en stemquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle vier de nummers niet ken.
ik denk dat ik ze ook maar ff ga downloadenquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:39 schreef JohnDDD het volgende:
Soulseek staat al aan, Marsepein!
quote:Op zondag 26 september 2004 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik ga hier niet meer op stemmen
wat een lauwe kutnummers zeg
idd een eitje. Wel zo prettig dat mijn 2 favorieten gewoon de finale gaan halen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:13 schreef laurenzo85 het volgende:
1 Boudewijn de Groot - Testament - De Dijk - Als ze er niet is
2 Klein Orkest - Over de muur - Golden Earring - Radar Love
Lijkt me duidelijk
En? Kende je ze achteraf wel?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle vier de nummers niet ken.
quote:Op zondag 26 september 2004 21:36 schreef mark_03 het volgende:
Maarja,... ik had een andere "top 4" in gedachten, mijn favorieten lagen er in ronde 1 en 2 al uit. Denk dat meer mensen dat hebben.
Ken je "verjaardagsfeest" van frank boeijen? Misschien wel het allerbeste nederpopnummer dat ik ken, igg een van de leukste!quote:Op maandag 27 september 2004 00:12 schreef nozem het volgende:
Helaas staat Frank Boeijen er niet meer in. De Verzoening, Kronenburg Park, Zeg me dat het niet zo is..
DAT zijn de Nederpopnummers die er toe doen! Overigens "Over de muur" , Echo and the Bunnymen deden dat beter met "Over the Wall"
Die heb ik volgens mij inderdaad wel eens gehoord. Leuk nummer. Ik moet sowieso nog eens wat werk van hem aanschaffen, we zijn ook plaatsgenoten. Ik zie hem wel eens lopen.quote:Op maandag 27 september 2004 00:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ken je "verjaardagsfeest" van frank boeijen? Misschien wel het allerbeste nederpopnummer dat ik ken, igg een van de leukste!
Had op de nummer 2-plaats liever iets van Doe Maar gezien, maar goed.. ben al blij genoeg dat Van Dik Hout er niet meer instaat.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:19 schreef mark_03 het volgende:
Loting Halve Finale
Veel succes
Weet ikquote:Op maandag 27 september 2004 00:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij inderdaad wel eens gehoord. Leuk nummer. Ik moet sowieso nog eens wat werk van hem aanschaffen, we zijn ook plaatsgenoten. Ik zie hem wel eens lopen.
Leuke titel, het nummer ken ik niet, de band wel. Overigens heb ik ook weinig te schaften met een band als Golden Earring. Radar Love, truckersrock.quote:Op maandag 27 september 2004 00:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Weet ik
Een ander leuk nummer in het licht van ons gemeenschappelijk afgrijzen is het hollandse Gruppo Sportivo met "disco really made it (it's stupid and i hate it)"
Heheh, dat vind ik eigenlijk ook. Maar 'Over de muur' heeft imo de tand des tijds ook niet zo goed doorstaan, dus toch maar een stem op de Golden Earring.quote:Op maandag 27 september 2004 00:29 schreef nozem het volgende:
Overigens heb ik ook weinig te schaften met een band als Golden Earring. Radar Love, truckersrock.![]()
waarom denk je dat ik op boudewijn de groot stemquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:41 schreef mark_03 het volgende:
Is er nou niemand die tactisch stemt ?
Omdat je graag op de terechte winnaar stemt?????quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik op boudewijn de groot stem
Eensch... en 'over de muur' wint! Als ik in de (verkeerde?) stemming ben wil er nog wel eens een traantje in mijn ogen opwellen als ik dit nummer hoor...quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:
makkie...
Laat de organisator nou een voorkeur voor De Dijk hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Eensch... en 'over de muur' wint! Als ik in de (verkeerde?) stemming ben wil er nog wel eens een traantje in mijn ogen opwellen als ik dit nummer hoor...
Klein orkest krijgt aardig wat stemmen... Ik tel in deze ronde 24 tegen 17 (klein orkest vs. de dijk)quote:Op woensdag 29 september 2004 19:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Laat de organisator nou een voorkeur voor De Dijk hebben :')
Hou wel rekenschap met de dubbele telling bij sommige stemmers (stemmers die in de kwartfinale ook hebben gestemd).quote:Op woensdag 29 september 2004 23:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Klein orkest krijgt aardig wat stemmen... Ik tel in deze ronde 24 tegen 17 (klein orkest vs. de dijk)
wanneer is de finalequote:Op donderdag 30 september 2004 16:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hou wel rekenschap met de dubbele telling bij sommige stemmers (stemmers die in de kwartfinale ook hebben gestemd).
Ik tel nu expres tussenstijds de standen niet meer, dus heb geen idee wie er voor ligt.
De stemmen zijn geteld ... de uitslag is bekend. De uitslag is:quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wanneer is de finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |