eeuh is 3.0 uit????quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:06 schreef MaartenHG het volgende:
Vandaag via de torrentweg 3.0 geprobeerd. Tot nu toe veelbelovend!!!
Dat moet dan een beta-versie zijn, of niet? Volgens Propellerhead:quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:06 schreef MaartenHG het volgende:
Vandaag via de torrentweg 3.0 geprobeerd. Tot nu toe veelbelovend!!!
quote:When will Reason 3.0 be released?
Reason 3.0 is currently being beta tested. There is no set release date yet, and the beta testing goes on until the bugs are gone. How long this will take is very hard to say in advance, but don't have too high hopes of finding Reason 3.0 in your Xmas stockings. At least not this year.
Dat kan natuurlijk sowieso inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2005 21:41 schreef teknomist het volgende:
Je kunt misschien ook (ik heb het niet getest) laden in een editor zoals Audition en daar "time stretching" toepassen en vervolgens de aangepaste sample in Redrum laden en zo pitchen dat ie in je nummer past...
Het is waarschijnlijk ook mooier. Maar time-stretchen met de samplestart kan wel een heel vet effect zijn. Een beetje granulair-achtig.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:57 schreef trance40 het volgende:
En tijn ook thanx voor je uitleg. Maar dat gaat van Teknomist ging toch net ff een stukje sneller.
Helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet. Cool Edit heeft geen VST-support, multichannel mixing en een cd-brandfunctiequote:Op maandag 10 januari 2005 22:57 schreef trance40 het volgende:
Ik helemaal adobe audition gedownload. Kom ik er achter dat dat dus precies het zelfde is al Cool edit 2.1
Betekent dat dat je iets in kleine stukjes ophakt en per stukje kan bewerken? Of...quote:
Dat laatste redt nero of alcohol 120% ook prima. Maar is inderdaad offtopic.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet. Cool Edit heeft geen VST-support, multichannel mixing en een cd-brandfunctie. Vooral bij dat laatste kun je heel makkelijk met een cuesheet een mix branden.
Maar goed, dit is offtopic.
Granulaire synthese werkt inderdaad op basis van hele kleine stukjes audio (grains). De gemiddelde granulaire synth heeft wel een optie voor time-stretching van audio en dat kan een hele specifieke klank hebben. Die klank kun je benaderen door te doen wat ik uitlegde.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Betekent dat dat je iets in kleine stukjes ophakt en per stukje kan bewerken? Of...
Daar heb ik met sommige gedownde refills ook ja. Niks aan te doen volgens mij.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:58 schreef trance40 het volgende:
Ook laat ie sommige refills helemaal niet zien. Erg vreemd. Zijn er meer die hier last van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |