Je kan met de combinator bijvoorbeeld 4 subtractors tegelijk aansturen met 1 sequencer track. (althans, dat hoop ik) Aangezien ik regelmatig meerdere subtractors gebruik om een geluid te maken is dat dus reuze handig.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:56 schreef Tijn het volgende:
Mja, van die combinator weet ik niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Als ik het goed begrijp kun je er een schakeling van Reason devices mee maken en dat opslaan als 1 patch. TsjaOp dat laatste na kan dat nu toch ook al?
Nou ja, we zullen wel zien.
Wat zoek je? Toetsen? Draaiknoppen? Schuiven?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:09 schreef teknomist het volgende:
Iemand nog tips voor een goede niet al te dure midi controller. Iemand tipte mij de Korg Midiikontrol maar die vond ik toch net iets té duur...
De M-Audio Oxygen 8 misschien? Deze wordt o.a. gebruikt door Biospherequote:Op woensdag 1 december 2004 15:09 schreef teknomist het volgende:
Iemand nog tips voor een goede niet al te dure midi controller. Iemand tipte mij de Korg Midiikontrol maar die vond ik toch net iets té duur...
Open er eentje en hou deze fijn open voor Reasonquote:Op vrijdag 3 december 2004 12:14 schreef swopfile het volgende:
Kunnen we hier beter niet een centraal producing topic van maken?
Emu 1212m bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:14 schreef swopfile het volgende:
Kunnen we hier beter niet een centraal producing topic van maken?
Welke geluidskaart is trouwens aan te raden als ik meerdere stereo audio outs wil? De welbekende m-audio audiophile 2496 die ik wilde aanschaffen heeft helaas maar 1 uitgang.![]()
Bedoel je de Spiders of de nieuwe Combinator van Reason 3.0?quote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef Disorder het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet waar die mergers nou precies voor zijn. Kan iemand dat uitleggen? Ik begrijp de uitleg op de Reason site niet helemaal.
De spidersquote:Op maandag 6 december 2004 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoel je de Spiders of de nieuwe Combinator van Reason 3.0?
Oh, dat is heel makkelijkquote:
Hehe die heb ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heel veel... en ik maak er voornamelijk (minimale) techno mee.
Maar als iemand de Speedy J - Loudboxer Refill heeft mag je me adden op MSN.
Ach, tis ook gewoon een uit de hand gelopen hobby hoor, net als bij iedereenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef trance40 het volgende:
[..]
En jezus tijn. Je doe vies veel met dat reason en audio zeker?
Het 'lijkt'of je er aardig wat verstand van heb
Vooral die regel waarin "refills exchangen" voorkomt staat mij enorm aan (ook al heb ik er niet zo heel veel te bieden...quote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef trance40 het volgende:
[..]
Hehe die heb ik
Maar ik zit tegen de 200 refills. Een goeie 4 gig aan refills. veel meuk overigens
Misschien kunnen we wat refills exchangen
En jezus tijn. Je doe vies veel met dat reason en audio zeker?
Het 'lijkt'of je er aardig wat verstand van heb
Ja net als plaatjes draaien bij mij een uit de hand gelopen hobby is.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, tis ook gewoon een uit de hand gelopen hobby hoor, net als bij iedereenMaar sinds ik vorig jaar een technische muziekstudie doe, is het wel hard gegaan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |