nu pasquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:51 schreef golfer het volgende:
Ik begin al dorst te krijgen.
Stort je hartje hier maar uit, hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Waarom worden mijn problemen niet uitgebreid besproken
Pak een andere avatar........ geloof me............ dat helpt!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:56 schreef VoreG het volgende:
2. Ik heb een minderwaardigheidscomplex, omdat ik genegeerd werd
just meetjequote:Op vrijdag 24 september 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Wie gaan we meten?
Aandachtquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pak een andere avatar........ geloof me............ dat helpt!
amputeren lijkt mequote:Op vrijdag 24 september 2004 18:59 schreef VoreG het volgende:
EN IK HEB EEN SNEE IN MIJN LIES. Het is rood en doet zeer
.
Je vriendin heet Lies?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:59 schreef VoreG het volgende:
EN IK HEB EEN SNEE IN MIJN LIES. Het is rood en doet zeer
.
Neequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je vriendin heet Lies?
Haar zus heet Lies nu ik er over nadenkquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan valt alles wel mee.
3. Je hebt de verkeerde club gekozen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:56 schreef VoreG het volgende:
2. Ik heb een minderwaardigheidscomplex, omdat ik genegeerd werd
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
3. Je hebt de verkeerde club gekozen.
4. Wij houden van je
Beter een scheur in je tas, dan een tas in je scheur!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Heb je ook een scheur in je jas?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:53 schreef VoreG het volgende:
Waarom worden mijn problemen niet uitgebreid besproken
Nee, nog niet....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Heb je ook een scheur in je jas?
oh thanx !quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Jij bent 1 meter 82!
*schoteltje melk neerzet (met een klein beetje rum)quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef Xenaatje het volgende:
Ik heb ook dorst
ha ha ha ....die MMquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Was een wilde gok.
dat is ook mijn voorspelling die ik in t PSV topic heb geopstquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Dan gok ik 2-1 en hoop andersom.
in de C+ gids staat die wedstrijd voor vanavond, op 666 staat-ie voor morgenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Dan gok ik 2-1 en hoop andersom.
zeker goed gesprek gehad met Sandmanquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:33 schreef rubbereend het volgende:
dat is oko mijn voorspelling die ik in t PSV topic heb geopst![]()
"gooi uw letters in beker, hussel ze door elkaar en gooi ze op fok!"quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeker goed gesprek gehad met Sandman
is wel het beste...anders duurt jullie reisje wel heel lang !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bier staat koud, verkoudheid moet maar een dagje wachten, morgen wil ik nog een klein beetje fit zijn
De reisplanner geeft iets meer dan 2 uur aan over de heenreis, dus dat zullen er wel 3 of 4 wordenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is wel het beste...anders duurt jullie reisje wel heel lang !!
Zo daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De reisplanner geeft iets meer dan 2 uur aan over de heenreis, dus dat zullen er wel 3 of 4 worden
dat wil je niet meemaken als je ziek bent natuurlijk !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De reisplanner geeft iets meer dan 2 uur aan over de heenreis, dus dat zullen er wel 3 of 4 worden
KLOTE!quote:reis tussen Schiphol en Utrecht Centraal met de rechtstreekse NS-bus (Schiphol vertrek -.15/-.45; Utrecht Centraal vertrek -.20/-.50)
Extra reistijd: een half uur
hoiquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:58 schreef Eilanden het volgende:
Helloooooooooooooooooooo
Oscar inzending toch ? Is ie van dat niveau ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:01 schreef SCH het volgende:
Simon - de film (niet mijn broer) is echt helemaal geweldig - absolute aanrader, ik hem suf gelachen en gehuild![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah, wat is dat niveau. Ik vind het laatste half uur echt een van de beste half uurtjes uit de Nederlandse film. En het is leuk dat ie voor de Oscar gaat omdat het in alles een Nederlandse film is. Hij is echt ontwapenend, grappig, ontroerend - en ik moest nog even denken tijdens de film: hoe die hetero's en die homo's met elkaar omgaat, het lijkt warempel wel de VBL-meet, echt waarquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oscar inzending toch ? Is ie van dat niveau ?
Die van Vonlanthen of die van Valverde? Ik vind ze allebei een beetje kansloos.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ErikT, over je weddenschap, je hebt nog kans om hem te winnen.
veel neuk-plezierquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:28 schreef ErikT het volgende:
ErikT ziet over 12 uur z'n meisje weer
Climb every mountain, search high and lowquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:37 schreef tong80 het volgende:
Erik laat je beklimmen.
Valverde. Hoop eigenlijk dat ie wint.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die van Vonlanthen of die van Valverde? Ik vind ze allebei een beetje kansloos.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:45 schreef Eilanden het volgende:
Tong is een kenner
quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
Ik las net iets op een Zwitsers forum:
"Der Erik komt morgen wieder aber er riekt immer so aus seinem mund weil er soviel alcohol getrunktrinken hat"
Zie ik daar nou een post of is het een schim?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:38 schreef VoreG het volgende:
Ik ben er morgen ook nog! Maar jullie negeren mij toch
En jij bent ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:38 schreef VoreG het volgende:
Jij eiste gewoon weer teveel aandacht opquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:46 schreef SCH het volgende:
Troost je Voreg, golfer schijnt de vorige meet ook geweest te zijn, maar dat is door niemand opgemerkt
waar op de meet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:38 schreef VoreG het volgende:
Nee ik kan niet, ik heb andere verplichtiingenquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar op de meet?
je hebt een leven !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ik kan niet, ik heb andere verplichtiingen.
jij noemt postzegels ruilen een leven hebben?quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt een leven !!
neem jij morgen ook je ongestempelde postzegels mee van oost-indie ??quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:03 schreef SCH het volgende:
[..]
jij noemt postzegels ruilen een leven hebben?
* Bjoro ook...morgen fris en fruitig voor de dag komen !!quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:40 schreef just me het volgende:trustuh Hools
* justme gaat eens proberen uit te slapen morgen!
Klopt!quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ben ik met je eens, maar er zit vooruitgang in.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:42 schreef just me het volgende:
nog één nachtje slapen
Als ie die brief dan ook ff meeneemt ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 03:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarna ruzie hebben met een collega is minder
Of ie Andre even opzoekt...
doe dat dan ook....quote:Op zaterdag 25 september 2004 03:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ja, ik moet naar bed
M.a.w. je zou het niet erg vinden als hij aan 'pushing up the daisies' ging doen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 03:24 schreef Da_Sandman het volgende:
30+ avond was leuk
Daarna ruzie hebben met een collega is minder
Of ie Andre even opzoekt...
Mogge.quote:Op zaterdag 25 september 2004 08:03 schreef just me het volgende:mogguh Hools
Pfaf heeft een katerquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:52 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Ik ben vanavond BOB, dus moest het vannacht maar gebeuren.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Pfaf heeft een kater
Volgens mij ben je vanavond nog gewoon de BERTquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben vanavond BOB, dus moest het vannacht maar gebeuren.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:32 schreef SCH het volgende:
Ik denk ter begeleiding van de spreekkoren, ik heb net nog maar wat liedjes uitgedeeld.
JustMe is de hoer van heel Utrecht
De enige echte utregse stoephoerquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:08 schreef just me het volgende:
* Bluezz is nog niet zo slecht
de slet van heel Utrecht
Ik ga me daar ook maar eens naar verplaatsenquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:36 schreef pfaf het volgende:
Ik hobbel maar eens naar de voetbal.
HIA.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:53 schreef zjroentje het volgende:
Veel kalk in het water in HIO?
Hele gipsplaten zo te zien.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:53 schreef zjroentje het volgende:
Veel kalk in het water in HIO?
Oe, kalk, gips en water, vandaar dat harde douchen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Hele gipsplaten zo te zien.
Nee, ze houdt van harde stralen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Oe, kalk, gips en water, vandaar dat harde douchen.
Hebben jullie toevallig een zak cement in de douche staan, en zat je vriendin misschien onder het zand (en/of grind)?
SCH live vanaf de Meet?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:06 schreef SCH het volgende:
Ga maar...quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:12 schreef SCH het volgende:
* FrankyMcG gaat nog maar even - of zal ik bij jullie bleifen?
quote:Nou, dit was dan de tweede dag. Veel geleerd van gisteren maar helaas wel weer dezelfde kutshow gedraaid. wim namen we te grazen en die bleek achteraf mijn buschauffeur van gisteren te zijn. Helaas herkende ik hem niet anders had ik daar vast wel gebruik van gemaakt. Nico zijn platenkast gebruikt (eindelijk wat missing links gevuld) De Cascade heeft een programmering waar je U tegen zegt. dat wij er tussen staan....geen idee, hoe dat kan!
arie
quote:Tja H.I.A. hoe vaak we er al geweest zijn weet ik niet meer, hoevaak we nog zullen komen helemaal niet. Wel weet ik dat altijd dezelfde mensen op de eerste rij zitten om in de zeik te nemen. Vandaag Hazes gestorven, toch weer goed voor een grap of acht, de een zijn bier is de ander zijn twee boterhammen. Hij bleef maar terugkomen. Qua try-out weer veel geleerd en we gaan schaven. Wellicht als we alles schrappen en een totaal nieuw programma bedenken dat het nog wat met ons kan worden. Maar ervaring leert mij dat dat niet het geval zal zijn. Morgen weer een try-out, wellicht dat we dan ook eens humor moeten proberen. Tot morgen,
Silvester
Santi Perez.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Den Bakker?
Wat is er Lego? Zijn de feestende Hools langs nieuwegein gekomen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Nee, dat niet eens.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is er Lego? Zijn de feestende Hools langs nieuwegein gekomen?
Die heeft geld genoeg joh, ik hoorde hem alleen mar rondjes geven.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat is weer minder slim, maar scheelt Golfer veel geld.
OWquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:18 schreef zjroentje het volgende:
Als jij ophangt wordt bij de andere ook de verbinding verbroken tong.![]()
Kantine gaat voor.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:48 schreef pfaf het volgende:
Avond.
4-0 gewonnen.
Jammer dat ik de Vuelta daardoor moest missen.
De sluitingstijd is ook al vervroegd van 21.00 tot 19.00, maar na veel protest gaat 'tie weer omhoog naar 20.00 ( met uiteraard een uitloop tot 21.00quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Serieus.![]()
Goedkoop zuipen dus.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
De sluitingstijd is ook al vervroegd van 21.00 tot 19.00, maar na veel protest gaat 'tie weer omhoog naar 20.00 ( met uiteraard een uitloop tot 21.00)
Gelukkig maar, want het bier in de kantine is de helft van de prijs die ik in het café moet betalen als ik daar om 19.00 heen moet.
Bjoro wil me niet leren kennen denk ik. Ik geloofde hem ook niet omdat we al 1,5 uur naar iedere man Bjoro riepen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
SCH, timing is ook een kunst.
LOOL.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Bjoro wil me niet leren kennen denk ik. Ik geloofde hem ook niet omdat we al 1,5 uur naar iedere man Bjoro riepen.
Gelijk met kopspijkers.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:18 schreef pfaf het volgende:
Junior songfestival is stiekum best wel leuk.
Uit de contekst is dit een heel erg foute zin.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:28 schreef pfaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf zet Saturday Night van The Thrills op.
Waar gaat het heen als je tot één uur moet wachten om pas te kunnen stappen. Vroegah kwam ik toen al weer.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Uit de contekst is dit een heel erg foute zin.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
quote:Vroegah kwam ik toen al weer
[..] terug.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[..]
Alleen de verkeerde zet de slotjes.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:02 schreef MaxPower het volgende:
er wordt aardig gereld in VBL aan de slotjes te zien
Jij was zelfs Bjorooooooooooooo aan het roepen naar de dames achter het raamquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Bjoro wil me niet leren kennen denk ik. Ik geloofde hem ook niet omdat we al 1,5 uur naar iedere man Bjoro riepen.
Hier hebben we dus om in een deuk gelegen!quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:48 schreef tong80 het volgende:
Word ik gebeld door golfert krijg een paar nozems en nozettens aan de lijn. Met als laatste PascalHeiser die de telefoon teruggeeft aan Golfert. Maar Golfert begrijpt het niet en vergeet me te antwoorden. En laat z'n GSM aanstaan. Zit nu dus live mee te genieten van de meet zonder dat zij dat weten.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:40 schreef pascalheister het volgende:
hallo hools
de meet was gezellig, tong kon nog even meegenieten
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Tong zeg 's op, waar hadden we het precies over?
JM en ik zijn het ff kwijt
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
'Bluezz wil harde sex en geeft niks om blauwe plekken.'
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:46 schreef Eilanden het volgende:
Toen was Bjoro er nog niet Bloesie![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik zit nu heel saai aan de cola en aan de friet ... had toch nog wel trek na die tosti
jazeker altijd beter dan in een ufo vertoevenquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer terug van uit onze UFO, natgeregend op de fiets natuurlijk, maar geluktkig was er bier
De meet was wel leuk zo te zien?
Die keer per seizoen dat jullie er zijn is het inderdaad altijd knap matigquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jazeker altijd beter dan in een ufo vertoeven
Gelukkig doen die dat ook in andere stadionsquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
In tegenstelling tot Utreg dat wel het nodige spektakel in de Arena laat zien![]()
waarom kwam je nu nietquote:Op zondag 26 september 2004 00:05 schreef SCH het volgende:
zjroentje, wat ben je toch een half gare klootzak zonder gevoel voor humor en een forum
Hoe was Bjoro?
Bezorg die jongen geen trauma's...quote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef Eilanden het volgende:
! Had Bjoro ook leuk gevonden!
Had gekund maar het springen ging niet zo vlot meer vanwege het ruggetje. Ik was al blij dat ik er even was.quote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Je had best effe op de fiets kunnen springen en voor een paar minuten langs kunnen komen! Had Bjoro ook leuk gevonden!
iddquote:Op zondag 26 september 2004 00:12 schreef Eilanden het volgende:
Anyway SCH .. jullie timing was echt perfect
En dat SMSje naar JM met 'leuk geprobeerd'![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 00:12 schreef Eilanden het volgende:
Anyway SCH .. jullie timing was echt perfect
Ik dacht serieus dat jij het was aan de telefoon.quote:En dat SMSje naar JM met 'leuk geprobeerd'![]()
"maar" 1,5 uur reizen met de john deerequote:Op zondag 26 september 2004 00:19 schreef SCH het volgende:
Bluezz belde en die geloof ik altijd. Wel bizar.
PH, wat ben je snel weer thuis. Opgevoerd tractor ofzo?
pascalquote:Op zondag 26 september 2004 00:29 schreef pascalheister het volgende:
jm
reis ging ook goed hier..ik lag ook lekker te slapen in de trein, muziekje erbij heerlijkquote:Op zondag 26 september 2004 00:30 schreef just me het volgende:
[..]
pascal
mijn terugreis ging goed, lekker dutje gedaan alleen in den haag 30 minuten moeten wachten
die was echt leuker dan ik dacht...en knapper ookquote:Op zondag 26 september 2004 00:05 schreef SCH het volgende:
zjroentje, wat ben je toch een half gare klootzak zonder gevoel voor humor en een forum
Hoe was Bjoro?
heb geen trein gemist...heb alleen mijn auto heel erg gemist...kut OVquote:Op zondag 26 september 2004 01:11 schreef SCH het volgende:
Mist ie de trein, wat een mietje![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 01:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die was echt leuker dan ik dacht...en knapper ook
En je hebt SCH gemiSCHtquote:Op zondag 26 september 2004 01:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb geen trein gemist...heb alleen mijn auto heel erg gemist...kut OV
die nog het meest !!quote:Op zondag 26 september 2004 01:30 schreef SCH het volgende:
[..]
En je hebt SCH gemiSCHt![]()
Sorry dat ik niet meer terugkwam - heb nog wel even in dubio gestaan maar het ruggetje was opquote:Op zondag 26 september 2004 01:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die nog het meest !!
wanneer is de mini-meetquote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef SCH het volgende:
Bjoro en ik gaan binnenkort wel eens een echt goed gesprek voeren zonder zatte kippen om ons heen
nu hierquote:Op zondag 26 september 2004 01:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wanneer is de mini-meet
ik had ze graag samen met jou gezien voor het vergelijk...maar helaasquote:Op zondag 26 september 2004 01:37 schreef SCH het volgende:
nu hierbinnenkort, een lekkere ranzige mini-meet
hoe vond je de ouwe wijven?
oppassen ventje, anders plaats ik de beschrijvingen van Bjoro van de dames hier....quote:Op zondag 26 september 2004 01:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik had ze graag samen met jou gezien voor het vergelijk...maar helaas
geloof niet dat ik echt hoef te vresenquote:Op zondag 26 september 2004 01:40 schreef SCH het volgende:
oppassen ventje, anders plaats ik de beschrijvingen van Bjoro van de dames hier....
opSCHepper - wel jammer dat niet iedereen net weg was trouwensquote:Op zondag 26 september 2004 01:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geloof niet dat ik echt hoef te vresen![]()
ja...dat had helemaal een mooie stunt van je geweest !quote:Op zondag 26 september 2004 01:43 schreef SCH het volgende:
opSCHepper - wel jammer dat niet iedereen net weg was trouwens![]()
Maandagavond in de Arena toch?quote:Op zondag 26 september 2004 01:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wanneer is de mini-meet
Jij pakt die mini-meets wel grootschalig aan hequote:Op zondag 26 september 2004 01:51 schreef SCH het volgende:
Maandagavond in de Arena toch?
ontroert is...quote:Op zondag 26 september 2004 01:51 schreef SCH het volgende:
HET IS KOUUUUUUUUUUD ZONDER JOUUUUUUUUUUUUUUU
maar toch blijf jij mijn bjoro
een taxi zit heel wat beter dan een treinquote:Op zondag 26 september 2004 02:22 schreef Da_Sandman het volgende:
De dag had ook niet kunnen verlopen zonder vervoersproblemen...
Trein in Utreg was 7 minuten te laat zodat we geen aansluiting meer hadden van Roosendaal naar Middelburg... Na wat onderhandelen konden Tony, ik en een vrouwtje uit Goes die met hetzelfde probleem zat met de taxi naar Middelburg. Kosten NS 135 euro hehe..
Maar tot overmaat van ramp bleek bij terugkomst op station Tony z'n fiets gejat... Das dan weer minder...
Hier ook al.quote:Op zondag 26 september 2004 00:05 schreef SCH het volgende:
mooi dan houden we dat in reserve voor komende meetingquote:Op zondag 26 september 2004 09:45 schreef zjroentje het volgende:
Ik kan ook nog een slapie kwijt justme.
ik had er geen idee van dat het zo geregend had! Was ook echt stomverbaasd dat ik daarvoor wakker gebeld werdquote:Op zondag 26 september 2004 10:27 schreef Eilanden het volgende:
Mijn voetbal ligt er ook uit .. teveel water op de velden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |