Idd, jij bent de aanleiding tot dit allesquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb wat losgemaakt door dat te posten
mijn commissiebedrag is 10%quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd, jij bent de aanleiding tot dit alles
Hoeveel krijg je van Wehkamp?
Alles is toch al uitverkochtquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:08 schreef Sai het volgende:
*Niet op de link klikt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Tsss, das toch geen aanbieding.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef Maerycke het volgende:
Monster bij de Media Markt Rijswijk voor 11,99
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Tsss, das toch geen aanbieding.
Alleen nog maar dingen als de Wehkamp hier, anders niet
whehehe, breng me niet in de verleidingquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Hare het volgende:
Tering zeg!
Die aanbieding van de wehkamp was gister al begonnen!!
Had je niet wat beter op kunnen letten Mikey? Dan hadden we pas echt feest gehad hier
Ik lees trouwens net op dvd.nl dat ze gister Star Trek Next generation seizoenen (7 discs) ook in de aanbieding hadden voor 8 euri!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
whehehe, breng me niet in de verleiding
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik lees trouwens net op dvd.nl dat ze gister Star Trek Next generation seizoenen (7 discs) ook in de aanbieding hadden voor 8 euri!!
Morgen dus maar zodra ik wakker ben ff checken wat ze nog meer hebben
Nee, maar moet je die maar weer eens doorverkopen voor 50 euro.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef MikeyMo het volgende:
star trek boeit me gelukkig geen fluit
*surft naar wehkamp.nlquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, maar moet je die maar weer eens doorverkopen voor 50 euro.
Dan boeit het je wel
dat hoor ik ook al op DVD.nl bij mij is nog niemand langsgeweestquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:16 schreef Hare het volgende:
Tering zeg!
Ik heb de dvds nu al binnen
Ik ook, toen ik thuis kwam van de winkel ca 13 uur lagen ze al in de brievenbusquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:16 schreef Hare het volgende:
Tering zeg!
Ik heb de dvds nu al binnen
Ach jochie toch, misschien woon je iets te afgelegen daar in het Noordenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:15 schreef MikeyMo het volgende:
Nee man, past sowieso niet. Ze doen het in een grote broodzak ofzo, en daarin zit dan weer een doosje en daarin zitten pas de dvdsquote:Op zondag 26 september 2004 00:13 schreef MikeyMo het volgende:
ik denk het... hopelijk past het in mijn brievenbus
De krenten zijn nu al uit de wehkamppap.quote:Op zondag 26 september 2004 11:16 schreef scanman01 het volgende:
De meeste wehkamp dvd's kan ik ergens anders toch wel goedkoper krijgen (met kortingsbonnen en dergelijke), dus ik skip wehkamp deze keer.
Zit er maar weer eens ff lekker doorheen te bladeren, maareh, wat is R10 in godsnaam??quote:Op zondag 26 september 2004 09:51 schreef Timo20 het volgende:
In de bargain basement van CDWOW zitten weer leuke titels, en lekker goedkoop [sub]vooral met kortingslinkjes en vouchers[/url][/b]
En bedankt he... Ik wou eigenlijk geen DVDs meer kopen!quote:Op zondag 26 september 2004 11:38 schreef deGVR het volgende:
Battlestar Galactica original series limited edition cylon box voor 24,99 bijhttp://www.rodirect.nl
[afbeelding]
Kun je dat kiezenquote:Op zondag 26 september 2004 01:28 schreef detulp050 het volgende:
Mensen die voor het eerst bestellen zullen waarschijnlijk later worden bevoorraad, tenminste met ndere bestellingen hoor ik dat altijd. Ik heb gekozen voor levering op dinsdag
Besteldquote:Op zondag 26 september 2004 11:38 schreef deGVR het volgende:
Battlestar Galactica original series limited edition cylon box voor 24,99 bijhttp://www.rodirect.nl
[afbeelding]
Bedankt voor de tip! Zal vanmiddag eens kijken.quote:Op maandag 27 september 2004 10:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Nog even voor Durbin, Gods and Generals ligt al tijden in de 3 voor 33 bak bij de FRS.
Je maakt me toch niet lekker met niks he, ik heb er denk ik 1 a 2 weken geleden 10 aangevraagd en had de hoop al opgegevenquote:Op maandag 27 september 2004 20:11 schreef sampoo het volgende:
De 2 pond voucher machine van L'Oreal lijkt nog steeds te werken. Er zijn er weer een paar aangekomen.![]()
oeh die ga ik morgen dan maar ff halenquote:Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef Frenkel het volgende:
[..]
om hier niet het centrale wehkamp topic van te maken:
Bij bart Smit:
The Italian Job voor 7 euro
Barbapapa deel 1,2,3: 5 euro per stuk![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Wehkamp dvd's niet binnen
Ik (ook vrijdagmiddag besteld en nieuwe klant) wel, maar nog niet allemaal. Eentje binnen, de andere 2 komen nog als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb nog steeds mijn Wehkamp dvd's niet binnen
same here, terwijld e man aan de telefoon zei dat ze vandaag zouden komenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:57 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik ook niet.Vrijdagmiddag besteld, ben wel een nieuwe klant.
Ik heb ze ook vrijdagmiddag besteld, had in totaal 2 dvd's en een cd besteld, heb vandaag the simpsons dvd binnen gekregen, even een telefoontje gepleegd, en blijkt dat de cd (van red hot chili peppers) was uitverkocht, ik heb daarvoor een nieuwe kunnen uitkiezen (Ryan Adams - Rock n Roll), maar die ontvang ik dus samen met Forrest Gump, nadat ik heb betaald.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik (ook vrijdagmiddag besteld en nieuwe klant) wel, maar nog niet allemaal. Eentje binnen, de andere 2 komen nog als ik het goed begrijp.
naja nieuwe klanten... eenmalige klanten is waarschijnlijk meer het woord dat je zoekt...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:11 schreef foktrot het volgende:
vreemde gang van zaken om zo met je nieuwe klanten om te gaan...
Als ze zo met me omgaan wel ja... als ze nou alles netjes hadden afgeleverd (maakt me niet uit als het later is, dat begrijp ik wel met een nieuwe klant) dan had ik misschien nog wel meer bij ze besteld... maar dit vind ik gewoon een beetje kutquote:Op woensdag 29 september 2004 18:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
naja nieuwe klanten... eenmalige klanten is waarschijnlijk meer het woord dat je zoekt...
ja van dat soort lui heb ik ook geen hoge pet op. Die belemmeren immers mensen in het vervolg om dit soort aanbiedingen te posten. Zou jij zo'n aanbiendin hier posten als je zou weten dat bijv Hare dan 30 exemplafren van elke titel gaat bestellen om ze vervolgens op ebay voor het 3dubbele te verpatsen?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:16 schreef foktrot het volgende:
De klootzakken met klantnummer die 20 keer dezelfde dvd bestellen om vervolgens door te verkopen op marktplaats mogen van mij op de brandstapel, grrr }:(
Die ik aan de lijn had zei heel vrolijk dat ze ook 10 dvds had besteld maar dat ze die wel kreeg omdat ze een klantnummer had. TOen verontschuldigde ze zich maar en zei dat ze het vervelend vond voor me... maarja nabestellen lukt niet meer...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Overigens zei de vrouw aan de telefoon: had je nou maar telefonisch besteld, dan hadden we gewoon ter plekke je oude nummer kunnen oprakelen en je bestellen versturen.
ja 7 euro, en Mystioc River zal ook wel binnenkort in de 3 voor 33 actie zittenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:33 schreef foktrot het volgende:
[..]
Die ik aan de lijn had zei heel vrolijk dat ze ook 10 dvds had besteld maar dat ze die wel kreeg omdat ze een klantnummer had. TOen verontschuldigde ze zich maar en zei dat ze het vervelend vond voor me... maarja nabestellen lukt niet meer...
Ik krijg nu 2 van de vier titels binnen:
Jackass The Movie - Collector's Edition
Star Wars II: Attack of the Clones
Mystik River en Italian Job helaas niet... maar was Italian Job nou ook niet heel goedkoop bij de Bart Smit?
Zelfde probleem hier. Mijn bestelling zal ook wel niet meer binnenkomen maar al hebben ze straks DVD's voor één euro, ik bestel er niets meer als het zo gaat... Dan breng ik liever mijn geld ergens anders naartoe...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:12 schreef SuperSiem het volgende:
Ik heb nog geen klantnummer, dus dit soort informatie kan ik ook niet opvragen helaas.
Ach, als het niet lukt probeer ik het volgende keer doodleuk weer. Je betaalt toch pas als die dvd's geleverd zijn, dus je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Mijn bestelling zal ook wel niet meer binnenkomen maar al hebben ze straks DVD's voor één euro, ik bestel er niets meer als het zo gaat... Dan breng ik liever mijn geld ergens anders naartoe...
Bij amazon heb je toch heel hoge verzendkosten? Hoeveel is het dan in totaal?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:42 schreef Sai het volgende:
Fanny & Alexander 5-disc Criterion box is incl. verzenden ongeveer 40 euro op Amazon.com. Dat is nog steeds duur natuurlijk, maar voor een Criterion-boxset is het een heel redelijke prijs, en goedkoper dan bij bijvoorbeeld cd-wow.
Ja, ik heb weer gezondigd..
Mooie prijs idd! Heb je misschien een share the love mailtje voor me?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:42 schreef Sai het volgende:
Fanny & Alexander 5-disc Criterion box is incl. verzenden ongeveer 40 euro op Amazon.com. Dat is nog steeds duur natuurlijk, maar voor een Criterion-boxset is het een heel redelijke prijs, en goedkoper dan bij bijvoorbeeld cd-wow.
Ja, ik heb weer gezondigd..
Incl. verzendkosten 49 dollar = ongeveer 41 euro.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:44 schreef Eluc het volgende:
[..]
Bij amazon heb je toch heel hoge verzendkosten? Hoeveel is het dan in totaal?
Oke dat klinkt goed zeg. Ik heb nu best wel zin om m te kopenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:40 schreef Sai het volgende:
[..]
Incl. verzendkosten 49 dollar = ongeveer 41 euro..
Ik heb geen Share the Love Mailtje, helaas.
... maar omdat ie toch pas 16 november uitkomt wacht ik nog wel even.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:24 schreef Eluc het volgende:
[..]
Oke dat klinkt goed zeg. Ik heb nu best wel zin om m te kopen![]()
Me tooquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:24 schreef Eluc het volgende:
[..]
Oke dat klinkt goed zeg. Ik heb nu best wel zin om m te kopen![]()
Vroegâh, ten tijde van de Brazil, Bergman en Dreyer boxen waren het gewone doosjes in kartonnen (of doorzichtig plastic, als bij Brazil) dozen . Tegenwoordig gebruikt Criterion echter andere hoesjes (soort digipacks) voor de 2-disc uitgaves, en aangezien de F&A-box bestaat uit twee 2-disc-dingen (theatrical version & andere version) en een 1-disc-ding (docu) is ga ik ervanuit dat ze het zullen verpakken als de Cassavetes set. Zo dus:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Me too
Is er al iets bekend over de verpakking van deze dvd? Zijn het twee (of 3) keepcases in een kartonnen doosje, of hebben ze er een digipack van gemaakt, of wat?
Ik ken namelijk geen uitgaves van meer dan 2 discs van criterion en heb geen idee hoe ze dat daar doen
Ik kreeg vandaag een brief van de Afdeling Kredietservice van de Wehkamp dat ze graag wilden leveren, maar aangezien ik een nieuwe klant was moest ik wel vooruitbetalen en dan pas zouden ze leveren. Ik heb vanmiddag de acceptgiro op de bus gedaan, dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:52 schreef Cheiron het volgende:
Ze waren dus uitverkocht krijg ik van de helpdeskdoos door. "Sorry meneer, het heeft verkeerd op de pagina gestaan". Op de vraag wanneer ik dit zou horen zei ze "ja, dat kan even duren, dat weet ik niet".
Dus Wehkamp, stik lekker in je hoerige kut-dvd's, van mij zul je nooit meer klandizie hebben. Hoerenbedrijf.
Snap ik, maar zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:23 schreef Sai het volgende:
[..]
Vroegâh, ten tijde van de Brazil, Bergman en Dreyer boxen waren het gewone doosjes in kartonnen (of doorzichtig plastic, als bij Brazil) dozen . Tegenwoordig gebruikt Criterion echter andere hoesjes (soort digipacks) voor de 2-disc uitgaves, en aangezien de F&A-box bestaat uit twee 2-disc-dingen (theatrical version & andere version) en een 1-disc-ding (docu) is ga ik ervanuit dat ze het zullen verpakken als de Cassavetes set. Zo dus:
[afbeelding]
Maar dan met twee 'dikke' digipacks en één 'dunne', plus vanzelfsprekend een boekje (hier het meest rechtse ding).
Gokje, hoor.
incorrect, de canadese dollar is veel minder waard en de US dollarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:47 schreef ranja het volgende:
Canadese dollar, dat is wel wat meer dan een amerikaanse dollar geloof ik
dat is omgerekend ± 7,23 euroquote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:08 schreef California het volgende:
Is dit een aanbieding?.
The Untouchables Special Collector's Edition, gisteren verschenen, heeft niet echt genoeg extra's om de naam CE te verdienen. (De Regio 2 heeft een mooiere cover maar dezelfde inhoud.)
Maar goed. Gisteren verschenen dus, nu bij dvdsoon $12 CAD
![]()
.
ik ook niet, en het is nu 2 1/2 week ofzo sinds m'n bestelling...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:06 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb overigens geen woord meer van Wehkamp gehoord.. heel fijn.
ja dat dacht ik ook, maar Cradle 2 the grave en De zaak Alzheimer waren kennelijk toch nog heel gewildquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik ook niet, en het is nu 2 1/2 week ofzo sinds m'n bestelling...
en ik had nog wel dvds besteld die niet echt populair zijn.
Ik heb er ook niets meer van gehoord nee. Wel spam mogen ontvangen van hun maar geen info omtrent de bestelling... Als ze het nou ook maar net wagen om zo'n lomp boek naar mij te sturen want dan ga ik bellen dat ik per direct uit hun systeem verwijderd wil worden en dat ik nooit meer wat bij hun bestel. Als ze zo met hun nieuwe klanten omgaan... Dan breng ik liever mijn geld ergens anders naartoe....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:06 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb overigens geen woord meer van Wehkamp gehoord.. heel fijn.
Dat is dus hetzelfde als hier je e-mail adres invullen, hoef je de vragenlijst ook niet te doenquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.musiccensus.com/
weet niet of die al voorbijgekomen was en 't is neit echt een aanbieding. Maar 't (anoniem) invullen van een muziekenquête levert wel een korting van 1 pond bij cdwow op.
I knowquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:30 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als hier je e-mail adres invullen, hoef je de vragenlijst ook niet te doen
http://www9.cd-wow.com/pr(...)=14165_1&affid=14165
Nou, dit is die van die site. Wanneer je die vragenlijst hebt gedaan, moet je op een link klikken om je voucher op te halen en die linkt naar die link die ik net gepost heb....quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I know. Die links gebruik ik ook altijd
. Maar deze is mss handig als die andere links ff niet werken
.
Inderdaad. Die is al een hele tijd zo laag geprijsd. Erg mooie uitgave overigens.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die heb ik al. In juli ook bij dvdsoon besteld en toen wassie zelfs 12,98 CAD
.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die heb ik al. In juli ook bij dvdsoon besteld en toen wassie zelfs 12,98 CAD
.
Wel.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:33 schreef Sai het volgende:
Memento R1 is daar ook iets van 16 euro. Niet te duur.
Lijkt me wel eigenlijk. Iedere 1-disc dvd die boven de 10 euro is, is te duur. Memento is ook veel goedkoper te krijgen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:33 schreef Sai het volgende:
Zegdattan..
Niet echt een prijsfout/aanbieding, maar de Memento R1 is daar ook iets van 16 euro. Niet te duur.
De versie van memento op dvdsoon is een Limited 2-disc edition, de beste uitgave van de film die er tot nu toe is. Die is het geld meer dan waard en zeker niet voor onder de 10 euro te krijgenquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me wel eigenlijk. Iedere 1-disc dvd die boven de 10 euro is, is te duur. Memento is ook veel goedkoper te krijgen.
Idd zeer mooie uitgave, cool hoesje met politiefile van Shelbyquote:Op maandag 11 oktober 2004 05:45 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
De versie van memento op dvdsoon is een Limited 2-disc edition, de beste uitgave van de film die er tot nu toe is. Die is het geld meer dan waard en zeker niet voor onder de 10 euro te krijgen
Bij amazon.com is die 2-disc editie te krijgen voor 10 euro (12 dollar). Het probleem is dat er dan nog verzendkosten bovenop komen, waardoor het weer te duur wordtquote:Op maandag 11 oktober 2004 05:45 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
De versie van memento op dvdsoon is een Limited 2-disc edition, de beste uitgave van de film die er tot nu toe is. Die is het geld meer dan waard en zeker niet voor onder de 10 euro te krijgen
we hebben het wel over deze versie hequote:Op maandag 11 oktober 2004 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij amazon.com is die 2-disc editie te krijgen voor 10 euro (12 dollar). Het probleem is dat er dan nog verzendkosten bovenop komen, waardoor het weer te duur wordt
Maar ik koop maar gewoon de 1 disc editie. 2 discs is wel even leuk, maar het gaat om de film natuurlijk... extra's zijn voor mij een aardig extraatje, meer niet.
Maar even besteld ookquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:08 schreef Sai het volgende:
Dikke prijsfout op DVDSoon!
Almost Famous 2-disc + 1 CD voor 10 (10!) euro op DVDSoon!
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=20975
[afbeelding]
Deze versie kost overal minstens 25 euro. Snel kopen!
Jazeker. Ik heb wel vaker iets gekocht bij amazon en koop dan natuurlijk altijd de dvd voor de prijs die rechts op de pagina staat achter "used and new". Daar kost ie 10 euroquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:50 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
we hebben het wel over deze versie he
Ik neem aan dat dit niet de SE was maar de normale Nederlandse release met 4.1 geluid..quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
Bij de MediaMarkt zag ik Se7en voor 5 euro. Topfilm voor geen geld!
Niet de SE geloof ik (1 disc versie) maar wel 5.1 geluid!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 03:01 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet de SE was maar de normale Nederlandse release met 4.1 geluid..
Je wordt bedankt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:14 schreef Hare het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)/103-3866045-5668655
Seizoensboxen voor 15 dollar.
o.a.
24,
Millenium
Roswell
Simpsons
e.a.
Overigens heeft MM vanwege 5-jarig bestaan een aantal dvd-titels (en cd's) voor 5 euro. Dat haal je online nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
Bij de MediaMarkt zag ik Se7en voor 5 euro. Topfilm voor geen geld!
jammer dat het baggerfilms zijn dan wel baggeruitvoeringen van filmquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens heeft MM vanwege 5-jarig bestaan een aantal dvd-titels (en cd's) voor 5 euro. Dat haal je online niet![]()
.
Ah, ik heb nog geen kans gehad om ff bij MM langs te gaan, dus ik weet niet precies welke titels ze hebben liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jammer dat het baggerfilms zijn dan wel baggeruitvoeringen van film
behlave die Harry Potter dan, als je niets geeft om extra's is dat wel een respectabel schijfje
Hehe, dat zat ik mezelf dus ook te bedenken. Als je eenmaal de box van 1 seizoen hebt, wil je natuurlijk wel je collectie compleet maken. Heb dus maar niks besteld. Seinfeld is al wel genoegquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.Ze hebben kennelijk het idee dat mensen die season 1 binnen krijgen de smaak te pakken krijgen en de andere seizoenen voor een duurdere prijs binnen gaan halen. Ik denk dat ze gelijk hebben. Net 24, Roswell, The simpsons en King of the hill besteld.
Wat zeg ik nu?! Mag ik alle andere seizoenen gaan kopen!
Je wordt bedankt!![]()
wow die baggerversie van American History X voor 9 euro, ik heb een exemplaar in breedbeeld en met DD 5.1 geluid gekocht voor 6 euro bij CD-wowquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:48 schreef mikezwet het volgende:
Bij bol.com hebben ze veel dvd's onder de 10 euro zag ik. Hier: http://www.nl.bol.com/is-(...)%2fmini_ddvd10_actie
Is dit hem?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:07 schreef engessa het volgende:
Vandaag bij de FRS in de Herestraat in Groningen de special edition van The Hulk (zo'n grijze doos met groene vuist, 3 dvd's en veel boekjes) voor 15 euro opgepikt. Geen geld voor zo'n release dacht ik. Ik weet alleen niet of dit in alle Free record shops te krijgen is.
Nee. Dit is hem:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:00 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Is dit hem?
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=387449
Zag je er serieus nog wat leuks tussen zitten dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:03 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan ze niet mijn mandje doen
Gelukkig, ik was toch op DVDieet
Er zitten toch wel een stuk of 5 goede films tussenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Zag je er serieus nog wat leuks tussen zitten dan?
Er zat idd nog wel een heel klein beetje tussen, maar die had ik al of wil ik een betere uiitgave vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zitten toch wel een stuk of 5 goede films tussen
Dressed To Kill, Grand Hotel, How Green Was My Valley, Killing Zoe, My Beautiful Landrette, Once Were Warriors?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Er zat idd nog wel een heel klein beetje tussen, maar die had ik al of wil ik een betere uiitgave van
Nee, die niet, maar geen enkele van die film zou ik willen hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dressed To Kill, Grand Hotel, How Green Was My Valley, Killing Zoe, My Beautiful Landrette, Once Were Warriors?
Zonder Engelse of andere subs, toch ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:17 schreef Hare het volgende:
Voor 18 eurotjes bij dvdsoon
en wat doe je dan met die dvd die je bij deze giftset krijgt?? verkopen voor ¤ 20,- zeker??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:54 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zonder Engelse of andere subs, toch ?
Misschien toch maar kopen en verwisselen met de R2NL.![]()
Hier is de R2 goedkoop te krijgen. Opgeteld ben je dan ongeveer 25 euro kwijt voor de set + een dvd met Engelse subs. Dan mag elk willekeurig persoon die Frans verstaat die R1 van me hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en wat doe je dan met die dvd die je bij deze giftset krijgt?? verkopen voor ¤ 20,- zeker??
Ik wou zeggen. Heb de R1 SE al, dus die gaat mooi in deze box en eenieder die graag de franse dvd van me wilt hebben is more than welcomequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hier is de R2 goedkoop te krijgen. Opgeteld ben je dan ongeveer 25 euro kwijt voor de set + een dvd met Engelse subs. Dan mag elk willekeurig persoon die Frans verstaat die R1 van me hebben.
ik heb de R2NL SE al hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hier is de R2 goedkoop te krijgen. Opgeteld ben je dan ongeveer 25 euro kwijt voor de set + een dvd met Engelse subs. Dan mag elk willekeurig persoon die Frans verstaat die R1 van me hebben.
Jep, foto's kloppen wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Kloppen die foto's wel? Daar staat namelijk een 2 dvd slipcase, terwijl dvdsoon drie discs claimt.
Jep, werd ook eens tijd. Anders roest je vast in oude gewoontes hequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:28 schreef sampoo het volgende:
Hare, je hebt ook maar een nieuwe avatar genomen? Mooie keuze.
Ben benieuwd of sai morgen nog de verleiding kan weerstaanquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:20 schreef FremantleDockers het volgende:
Dit is echt te geil voor woorden...
Had bijna op 'place bid' gedrukt, gelukkig trilde mijn hand te veel!
* BBQ-kip erg jaloers is!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:17 schreef Hare het volgende:
[superstoere Amelie DVD-box]
Voor 18 eurotjes bij dvdsoon
De box is nu zelfs nog maar 15 euroquote:Op zondag 17 oktober 2004 04:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* Hare erg jaloers is!
Ik heb de gewone DVD al, maar ik vind deze wel erg mooi (ben nu eenmaal een hebberig typje)
Die Salo is trouwens wel heel erg zeldzaam, ongeveer 40 copies maar. Moet makkelijk 400 dollar opbrengen op ebayquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:04 schreef Hare het volgende:
Sai, iets voor jou?
De gehele criterion collectie, van nummertje 1 tot 162, allemaal origineel en in nieuwstaat. Met vele OOP's (waaronder de schijnbaar zeer zeldzame Salo)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)d=1#ebayphotohosting
Voor 5000 dollartjes een koopje
maar deze dvd is niet ondertitelt toch?quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:43 schreef Hare het volgende:
[..]
De box is nu zelfs nog maar 15 euro![]()
Nee, is idd niet ondertiteld. Maar goed, 15 euro voor een leuke giftset, en dan nog een eigen dvd erin doen is nog steeds niet meer dan 25 euro ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:33 schreef Motoko het volgende:
[..]
maar deze dvd is niet ondertitelt toch?
Da's mooi naadje als je hem al gepreordered hebt!quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:43 schreef Hare het volgende:
[..]
De box is nu zelfs nog maar 15 euro![]()
Jep, als je cancelled krijg je het geld als credit, opnieuw besteld en nu heb ik dus als credit nog 4 canadese dollars over.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:40 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Da's mooi naadje als je hem al gepreordered hebt!
Hare, hoe los jij dit op? Heb je gecancelled en opnieuw geordered?
Dat is ongeveer 30 dollar per film. Lijkt me bijzonder duur dus. Er moet volgens mij wel een steekje los zitten als je dat ervoor uitgeeft.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:04 schreef Hare het volgende:
Sai, iets voor jou?
De gehele criterion collectie, van nummertje 1 tot 162, allemaal origineel en in nieuwstaat. Met vele OOP's (waaronder de schijnbaar zeer zeldzame Salo)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)d=1#ebayphotohosting
Voor 5000 dollartjes een koopje
there's one born every minutequote:Op maandag 18 oktober 2004 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 30 dollar per film. Lijkt me bijzonder duur dus. Er moet volgens mij wel een steekje los zitten als je dat ervoor uitgeeft.
Dat valt voor criterions nog best mee. Het goedkoopst kun je ze nu krijgen voor 23 euro bij cdwow.quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 30 dollar per film. Lijkt me bijzonder duur dus. Er moet volgens mij wel een steekje los zitten als je dat ervoor uitgeeft.
Is ie op www5 dan 1.99? Zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:26 schreef sampoo het volgende:
Trouwens net wat geks ondekt
op http://www7.cd-wow.com/de(...)=5445&subcat=region2
is de prijs 4.99 pond
maar op http://www9.cd-wow.com/de(...)=5445&subcat=region2
is het 7.99 pond.
Met vouchers en kortingslink welquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:11 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Is ie op www5 dan 1.99? Zou mooi zijn!
Zo kom ik ook aan een Criterion collectie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:46 schreef Hare het volgende:
The Royal Tenenbaums Criterion 2 disc voor 9 euro
Da's opzich erg gaaf, en niet duur. Maar is alles wel in de goeie regio enzo?quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:14 schreef Hare het volgende:
Seizoensboxen voor 15 dollar.
o.a.
24,
Millenium
Roswell
Simpsons
e.a.
Het is regio 1 en of dat de goeie regio is hangt af van je dvd speler en je voorkeuren wat ondertitels betreft. Geen Nederlandse ondertitels en enkel afspeelbaar op een regiovrije (of regio 1) dvd speler.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:26 schreef Deuf het volgende:
[..]
Da's opzivht erg gaaf, en niet duur. Maar is alles wel in de goeie regio enzo?
Nouja, probeer er hier in Nl maar eens 13 dvds voor te krijgenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:49 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zo kom ik ook aan een Criterion collectie.
Chasing Amy is trouwens ook 9 euro. Maar eens een beetje shoppen dus.
Laat het toch maar even berusten. Voor ik het wist had ik een hoop MGM titels in mijn mand. Ze waren maar 5 euro maar goed het tikt aan en aan het end had ik de maximum van 8 DVD's in mijn mand en nog 5 andere op het oog. 5 euro is mooi maar 11x5 + 2x9 tikt toch aan. :'(
voor nog minder dan dat bedrag heeft cd-wow 2 maandjes geleden bij mij de 6 disc versie afgeleverd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik lees net in 't Kruidvat-foldertje dat ze sinds deze week de Band of Brothers serie voor 38 Euro hebben.
Dat ze steeds goedkoper worden over het algemeen wist ik niet, wel viel het me op dat sommige titels erg omlaag waren gegaan in prijs.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:14 schreef sampoo het volgende:
Valt het jullie ook op dat dvdsoon langzaam aan goedkoper wordt met het oog op de verzendkosten die men vanaf 1 januari weer gaat rekenen (op fidelity kaart leden na)? Net via www.kjaerland.dk de prijslijst van 19 oktober vergeleken met die van 17 oktober en alle 2285 prijswijzigingen waren naar beneden.![]()
Toch maar zo'n kaart overwegen.![]()
[edit]
Vergeleken met 12 oktober zijn van de 3533 wijzigingen maar 12 omhoog gegaan. Toch pittig op een assortiment van zo'n 4500.
quote:Analysts Perplexed Over Amazon's TV DVD Pricing
With little promotion, Amazon.com has begun selling boxed sets of several TV DVDs at a fraction of the regular list prices. According to Video Store magazine, sets that are ordinarily priced at $39.98 to $59.88 at other retailers are selling at $14.99 on Amazon. They include: The Simpsons: The Complete First Season, 24: Season One, Roswell: The Complete First Season, Buffy the Vampire Slayer: The Complete First Season, Angel: Season One, King of the Hill: The Complete First Season and Futurama: Vol. 1. In addition, the online retailer is offering $15 pricing on a number of upcoming releases. Fox declined comment on the pricing.
Welke upcoming releases?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:11 schreef Hare het volgende:
haha, nu zelfs op imdb:
[..]
In addition, the online retailer is offering $15 pricing on a number of upcoming releases.
Zat ik ook al te kijken, maar kon niks vindenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:31 schreef sampoo het volgende:
[..]
Welke upcoming releases?![]()
Ik ga maar even surfen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:08 schreef Sai het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)/102-5594986-2631324
Iemand een Share the Love vouchertje voor mij? Scheelt toch al gauw 500 dollar..
Je zal dat maar als geschenk krijgen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:08 schreef Sai het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)/102-5594986-2631324
Iemand een Share the Love vouchertje voor mij? Scheelt toch al gauw 500 dollar..
Als de dvd van shrek die je erbij krijgt echt die van het plaatje is, is het een freakin goede deal! Die is namelijk overal nog 34,99 Euroquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:01 schreef Striet het volgende:
Bij Bol.com gratis de Shrek dubbel dvd als je een pak visitekaartjes koopt voor E 9,99
http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Idd zeg!quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als de dvd van shrek die je erbij krijgt echt die van het plaatje is, is het een freakin goede deal! Die is namelijk overal nog 34,99 Euro(waar ik hem heb gezien althans)
Ik denk er precies hetzelfde overquote:Op maandag 25 oktober 2004 02:26 schreef sampoo het volgende:
Het zou onzinnig zijn om een "luxe" uitgave mee te geven met een promotie. Tenzij het echt tijdelijk is maar dan maak je een hoop mensen ongelukkig dus ik denk dat het de kaalste dvd is die je kan vinden.
Ja, was niet gelukkig met de oude. Het gerommel met animated gif plaatjes was ik een beetje bui. Nu maar een simpel plaatje.quote:Op maandag 25 oktober 2004 03:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik denk er precies hetzelfde over
Niet intrappen dus!
Anyways....alweer een nieuwe?
Zo simpel zijn de dvd's soms niet hoor. Deze maand bijvoorbeeld Donnie Darko heeft zat extra's, een stuk beter dan de prism release.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:45 schreef Cheiron het volgende:
Wie is het meest pro-actief en stuurt een mailtje naar Bol ?
BTW, willen jullie eens een blik werpen in
DVD-Valley, wie leest dit blad nog meer.
Ben benieuwd wat jullie van het blad vinden. Persoonlijk lijkt het mij namelijk een goede deal (10 Euro, gratis dvd). Ondanks dat het de meest simpele versies van de dvd's zijn. Maar aangezien je elke maand 6 alternatieven krijgt, is er altijd wel een film bij waar een simpele versie genoeg van is (denk ik dan).
Sow, lekkere aanbieding weer.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:37 schreef mooiegek het volgende:
nu bij dvdsoon veel titels voor 6,66 CAD..o.a.:
-arlington road
-kiss the girls
-cast away
-entrapment
-wall street
-patton
-deep impact ce
-blade runner
-paths of glory
-magnificent seven
-tora,tora,tora
-once upon a time in the west CE
-boondock saints
-stigmata
-apt pupil
daarnaast ook nog the good, the and the ugly SE en memento LE voor 16,66 p/s.
Memento wel, maar The Good, The Bad & The Ugly heb ik hier gewoon voor 26,66.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:37 schreef mooiegek het volgende:
nu bij dvdsoon veel titels voor 6,66 CAD..o.a.:
daarnaast ook nog the good, the and the ugly SE en memento LE voor 16,66 p/s.
dacht die lijst met ua/mgm titels rechts. maar anders zou je ook op prijs kunnen zoeken. gewoon minder dan x dollar.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Sow, lekkere aanbieding weer.
Kan je op een of andere manier door alle titels heenbrowsen die in deze actie zitten?
is helaas dan alweer veranderd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:41 schreef Durbin het volgende:
[..]
Memento wel, maar The Good, The Bad & The Ugly heb ik hier gewoon voor 26,66.
Idd zeg, is echt traag als dikke strontquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:46 schreef sampoo het volgende:
Alle prijzen zijn naar een prijs die eindigt met 6,66 gegaan (ivm halloween). Soms geen positieve verbetering maar vaak wel! Sommige zijn van 31,98 naar 26,66 gegaan bijvoorbeeld. De MGM titels die 7,98 waren zijn nu ook allemaal 6,66 lijkt.
Maar de site is zo traag geworden dat het niet snel duidelijk is.
Ik heb snel naar mijn pending orders gekeken en het het verschil is toch een paar CA$ voor een aantal titels.
Zoals?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:46 schreef sampoo het volgende:
De MGM titels die 7,98 waren zijn nu ook allemaal 6,66 lijkt.
12 Angry Menquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:03 schreef California het volgende:
Ik kom nu helemaal niet meer op de site.
[..]
Zoals?. Dat scheelt trouwens 85 cent
.
zijn zelfs titels van 11,98 naar 6,66 gegaan. zoals once upon a time in the west CEquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:11 schreef sampoo het volgende:
Alle CA$9,98 prijzen zijn ook naar $6,66 gegaan! $5,98 is wel naar boven afgerond!
Haha, das wel balen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:51 schreef sampoo het volgende:
Ze zitten spontaan prijzen te veranderen!
CSI seizoen 2 besteld voor $47,98. Deze gecancelled en van plan om binnen te halen voor $46,66 de krent die ik ben. dvdsoon te traag en een half uur later $56,66!![]()
Klopt. Zonet stond Panic Room:Superbit nog op 6,66. Nu weer op 16,66.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:51 schreef sampoo het volgende:
Ze zitten spontaan prijzen te veranderen!
Mail me maarquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:12 schreef Kubrick-fan het volgende:
Zou iemand misschien een paar dvd's voor me willen bestellen bij dvdsoon??????? Ik heb namelijk geen creditcard. Ik ben al een tijdje op zoek naar deze titels en die staan nu heel goedkoop op dvdsoon. Ik betaal natuurlijk al de kosten terug en misschien krijg je ook nog wel een dvd'tje kado voor de moeite.
Dit zijn de titels die ik op het oog heb:
-Blade runner
-12 Angry men
-Cast away
-Patton.
Is er misschien iemand met een groot hart die mij kan helpen????
Alvast bedankt.
hehehe, als we al niet eens kunnen bestellen wordt dat moelijkquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:12 schreef Kubrick-fan het volgende:
Zou iemand misschien een paar dvd's voor me willen bestellen bij dvdsoon??????? Ik heb namelijk geen creditcard. Ik ben al een tijdje op zoek naar deze titels en die staan nu heel goedkoop op dvdsoon. Ik betaal natuurlijk al de kosten terug en misschien krijg je ook nog wel een dvd'tje kado voor de moeite.
Dit zijn de titels die ik op het oog heb:
-Blade runner
-12 Angry men
-Cast away
-Patton.
Is er misschien iemand met een groot hart die mij kan helpen????
Alvast bedankt.
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jullie moeten ook niet allemaal tegelijk op die site gaan zitten. Eén voor één
.
Je hebt een mailtjequote:Op zondag 31 oktober 2004 17:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Mail me maar
Inderdaad, probeer al de hele middag Magnolia te bestellenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:37 schreef MikeyMo het volgende:ik word strontziek van die DVDsoon
dat had ik dus ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:15 schreef Adelante het volgende:
kon ik zowaar inloggen, loopt die k8tsite vast bij de verzendopties
Hare, log eens uit! wij zijn aan de beurt nu
Mailtje is niet doorgekomen. Ik heb je een pm gestuurd op dvd.nl (quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:11 schreef Kubrick-fan het volgende:
[..]
Je hebt een mailtje.
daar heeft iemand wat aan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:10 schreef shredder het volgende:
ik had laatsts DVD van Chicago aangeschaft voor 3,5 euro![]()
In het buitenland uiteraard.
Das waar...een ticket naar Hong Kong.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:26 schreef mooiegek het volgende:
daar heeft iemand wat aan.![]()
mist hier niet bepaalde essentiele informatie?
eoindelijk gelukt!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat had ik dus ook
en ik wil alleen maar crapfilms nb!
Punisher ('89), Killer Klowns en Crocodile Dundee
ach was een tijdje bij cd-wow ook voor dat geld te bestellen hoor dus zo bijzonder is dat echt niet. en dan wordt hij nog gratis naar nederland opgestuurd ook.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:37 schreef shredder het volgende:
[..]
Das waar...een ticket naar Hong Kong.![]()
Ik bedoel dat het gewoon belachelijk is dat mensen helemaal blij zijn als ze een dvd kunnen scoren voor tien euro, terwijl daar de maximale prijs voor een nieuwe DVD 7 euro is. Na een paar weken kost alles onder de 5 euro.
Ik zou wel wat Hongkong sites willen opzoeken, kijken of ze ook dvd's verschepen naar Europa. Is iedereen weer blij.
ik drukte op submit en dan kon je zeker 3 minuten achterover leunen vanochtend om half 6. Ik heb er werkelijk een half uur over gedaan, maar het is me gelukt. 3 dvd's vanw el 4 euro per stuk are coming my way.quote:Op maandag 1 november 2004 12:00 schreef Mike het volgende:
Het zou alleen wel fijn zijn als je ook wat gekocht kreeg.Ik probeer het nu al vanaf gisteravond, maar nog geen succes.
ja, maar jij bent verslaafd end it klinkt niet goed Hare, hop hop, naar het zelfhulptopic met jou!quote:Op maandag 1 november 2004 14:33 schreef Hare het volgende:
Ik wordt echt helemaal waus hier. Zoveel leuke titels, voor zo weinig, en je mag ze gewoon niet bestellen van soon
Nee, bij mij helpt dat niet meer, ik moet shocktherapie ofzoquote:Op maandag 1 november 2004 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar jij bent verslaafd end it klinkt niet goed Hare, hop hop, naar het zelfhulptopic met jou!
Zouden ze er nou echt gewoon niks aan willen doen bij soon?quote:Op maandag 1 november 2004 16:01 schreef sampoo het volgende:
HTTP ERROR: 503 Server+Busy%2E+Please+try+again+later![]()
Gewoon al meer dan 24 uur klote. Ik wil mijn tepelhouders!
Ik sinds gistermiddag 4quote:Op maandag 1 november 2004 16:58 schreef Durbin het volgende:
Zo te zien niet. Ik probeer nu al sinds gisteravond 3 dvd's te bestellen.
Ik ga het vannacht ook maar eens proberen, dan zal de drukte vanuit Europa iig zijn afgenomenquote:Op maandag 1 november 2004 18:05 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb er 8 besteld. Geen goedkope maar toch... Het is gelukt. Wel vannacht twee uur met afrekenen bezig geweest..
die box verschilt volgens mij niet zoveel in prijs met de normale prijs ofwel? Volgens mij was ik er een euro of 18 voor kwijtquote:Op maandag 1 november 2004 16:01 schreef sampoo het volgende:
HTTP ERROR: 503 Server+Busy%2E+Please+try+again+later![]()
Gewoon al meer dan 24 uur klote. Ik wil mijn tepelhouders!
als het vannacht is is het overdag/'s avonds in amerika/canadaquote:Op maandag 1 november 2004 18:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ga het vannacht ook maar eens proberen, dan zal de drukte vanuit Europa iig zijn afgenomen
Als ik jou was zou ik er ook niet 8 tegelijk bestellen.quote:Op maandag 1 november 2004 18:56 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, zijn al die Fox Studio Classics 6.66 CAD, lukt het me niet om ze te bestellen. En dat stomme mandje heeft een limiet van 8 titels
Mwoah, meestal proppen ze er of max. 5 in een doos (samen niet genoeg waard voor de belasting volgens mij in dit gevalquote:Op maandag 1 november 2004 19:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er ook niet 8 tegelijk bestellen.
Hoewel ze best wel eens op verschillende tijden verscheept zouden kunnen worden, zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat ze ze allemaal op voorraad hebben en ze je meteen worden toegescheept, en dan heb je dus de douane op je dak.
Ow, da wist ik niet.quote:Op maandag 1 november 2004 19:07 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Mwoah, meestal proppen ze er of max. 5 in een doos (samen niet genoeg waard voor de belasting volgens mij in dit geval)
Of ze proppen er 2 in 1 enveloppe. En dan versturen ze er daar meerdere van op 1 dag.
De laatste keer stond hij op $31.98. Toch leuk om 3 euro te besparen.quote:Op maandag 1 november 2004 18:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die box verschilt volgens mij niet zoveel in prijs met de normale prijs ofwel? Volgens mij was ik er een euro of 18 voor kwijt
En nog steeds niet. De lijersquote:Op maandag 1 november 2004 19:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
De laatste keer stond hij op $31.98. Toch leuk om 3 euro te besparen.
Nog steeds busyHet is brakker dan gisteren.
blijven proberen dusquote:Our apologies for this inconvenience. Due to our halloween sale our site has been more popular than we have anticipated. This has caused our site to be inaccessible and for some clients to not be able to check out. I ensure you that we are looking into this situation and hope to have this resolved shortly. If you do encounter this once again please do wait a while and try again. I apologize for the inconvenience. We will keep the 666 price a few hours after the problem will be solved to give you the opportunity of placing your orders.
Customer Service
DVDSoon.com
Hehe.. Zul je nét zien dat dat van 2 uur tot 6 uur vannacht is ofzo.quote:Op maandag 1 november 2004 20:41 schreef Hare het volgende:
[..]
En nog steeds niet. De lijers
melding van soon:
[..]
blijven proberen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |