okquote:Op donderdag 23 september 2004 14:55 schreef whoops het volgende:
Er zijn nog wat andere plaatjes die ook van toepassing zijn Meki, ik doe zo wel effe een link
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:55 schreef Redux het volgende:
Net als zijn muziek, uit het leven gegrepen.
Dat is beter.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
Oke
nogmaals
ik vind 't sneu voor zijn familie en naasten. Bij deze wil ik die mensen sterkte toewensen in deze lelijke tijd.
Ik kan t welquote:Op donderdag 23 september 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat is beter.
Rest In Beer?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef perezoso het volgende:
R.I.B. Hazes
'Live' en 'zijn muziek' zijn 2 verschillende dingen me dunkt.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef whoops het volgende:
Het is erg rot voor de mensen die hem nog Live zouden willen zien, maar verwacht niet dat zijn muziek meteen uitgestorven is, het draagvlak is in Nederland immens groot...
Absoluut. Gelukkig wel zeg, anders had niemand ooit de tekst van De Vlieger gekend...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:03 schreef Redux het volgende:
[..]
'Live' en 'zijn muziek' zijn 2 verschillende dingen me dunkt.
ach ik kan de humor er wel van in zienquote:Op donderdag 23 september 2004 15:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Openingspost vind ik nu wel wat smakeloos met die grafsteen en het Heineken plaatje
Ja dat vind ik ook erg smakeloos.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Openingspost vind ik nu wel wat smakeloos met die grafsteen en het Heineken plaatje
nu maar hopen dat ze bij aspen, lunatic of nieuwmarkt niet de hele tijd die shit gaan draaienquote:Op donderdag 23 september 2004 15:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik kan t wel
en waarom nietquote:Op donderdag 23 september 2004 15:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Daar kan ik je ook niet mee helpen...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe dat liedje van hem heet, met dat zoontje wat zingt: "kom naar huis toe papa, mama is toch lief" enzo
ik kreeg hem van User Whoopsquote:Op donderdag 23 september 2004 15:14 schreef Redux het volgende:
Waar slaat die geshopte foto op???
Ja dus??quote:Op donderdag 23 september 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kreeg hem van User Whoops
ik gok op andre?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:14 schreef Redux het volgende:
Waar slaat die geshopte foto op???
Moet dat nu weer direct, gelijk dat Heineken stempel. Dat is echt Jensen-niveau, mijn soort 'humor' is het niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:13 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom niet
kleuterquote:Op donderdag 23 september 2004 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Op dit moment staan z'n kinders een brief aan een vlieger te binden gok ik
R.I.P.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Rest In Beer?
Ik vind het niet smakeloosquote:Op donderdag 23 september 2004 15:16 schreef Logitik het volgende:
Smakeloze plaatjes in de OP, geen respect voor hem?
rip André..
Wat dacht je van : Kom naar huis toe mamaquote:Op donderdag 23 september 2004 15:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe dat liedje van hem heet, met dat zoontje wat zingt: "kom naar huis toe papa, mama is toch lief" enzo
Ja so what dat je ze van whoops kreeg, jij post ze toch? De plaatjes zijn smakeloos, plaats ze in onzin als je ze zonodig wil plaatsen, maar niet in een serieus topic.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind het niet smakeloos
en ik kreeg van van Whoops ( lees ff de hele topic door )
Ja dahag, ik heb geen medelijden met iemand die zichzelf doodzuipt. Hij was de kleuter en door zijn schuld staat zijn gezin nu in de kou. Met hén heb ik wel medelijden.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
kleuter
veel puberaal gedrag hier zeg
Goh, die is sterk zegquote:Op donderdag 23 september 2004 15:19 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Misschien heeft zijn moeder die brief eindelijk ontvangen en heeft ze hem laten weten dattie weer bij haar mocht komen wonen....
Velen vinden het dus wel smakeloos en sinds wanneer is Whoops wil wet?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:19 schreef Meki het volgende:
Ik vind het niet smakeloos
en ik kreeg van van Whoops ( lees ff de hele topic door )
Dus ga je maar mensen beledigen die wel om hem gaven? Sjees, je bent toch echt een kleuter....quote:Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja dahag, ik heb geen medelijden met iemand die zichzelf doodzuipt. Hij was de kleuter en door zijn schuld staat zijn gezin nu in de kou. Met hén heb ik wel medelijden.
hij rookt veel en door dat roken is ie dood gegaanquote:Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja dahag, ik heb geen medelijden met iemand die zichzelf doodzuipt. Hij was de kleuter en door zijn schuld staat zijn gezin nu in de kou. Met hén heb ik wel medelijden.
ik vind hem niet smakeloosquote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velen vinden het dus wel smakeloos en sinds wanneer is Whoops wil wet?
Zo zou Dré het gewild hebben...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
Een bierglas met Andre erin.... dat heeft klasse!
Hilarischquote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Jij hebt geen respect voor anderen? Ik mag jou ook respectloos behandelen?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind hem niet smakeloos
Hoezo is die doodgegaan door het roken ? dat is nergens bewezen ? jij kan ook een zware longontsteking krijgen en daarna een hartaanval hoor?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Meki het volgende:
[..]
hij rookt veel en door dat roken is ie dood gegaan
heel goed
ik heb ook met zijn gezin medelijden![]()
Die heb ik ook, ga ik vanvond grijs draaien met een paar biertjes.quote:
Hij wordt gecremeerdquote:Op donderdag 23 september 2004 15:22 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Hoezo , Andre Hazes is dood , ook al rouw je , smeek je , hij is doodquote:Op donderdag 23 september 2004 15:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Jij hebt geen respect voor anderen? Ik mag jou ook respectloos behandelen?
Klopt, en jij gaat nu quasi humoristische plaatjes posten ter vergroting van je populariteit, over een dooie. Stoere jongen ben jijquote:Op donderdag 23 september 2004 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo , Andre Hazes is dood , ook al rouw je , smeek je , hij is dood
Andre Hazes is nu gewoon dood klaar punt . Hij heft zijn leven al gehad
z'n fans zijn anders zeker niet doodquote:Op donderdag 23 september 2004 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
En....quote:Op donderdag 23 september 2004 15:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij wordt gecremeerd
Het lijkt me dat degene die ik beledig met een eigen songtekst toch echt Hazes zelf is. Maar goed, als jij je aangesproken voelt...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dus ga je maar mensen beledigen die wel om hem gaven? Sjees, je bent toch echt een kleuter....
gelukkig hebben ze muziek en herinderingen nogquote:Op donderdag 23 september 2004 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
André had er wel mee gelachen hoor...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:13 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom niet
Ach, zal wel een typische anti-roker opmerking zijn, en ach dood ga je toch een keer.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo is die doodgegaan door het roken ? dat is nergens bewezen ? jij kan ook een zware longontsteking krijgen en daarna een hartaanval hoor?
ik wil zn levenstijl niet goedpraten en weet best dat roken / zuipen niet gezond voor je is .
maar ga geen feiten roepen die niet zijn bewezen zeg.
Wie zegt dat, jij??quote:Op donderdag 23 september 2004 15:27 schreef convinced het volgende:
[..]
André had er wel mee gelachen hoor...
Hij gaat waarschijnlijk niet liggen dusquote:Op donderdag 23 september 2004 15:26 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
En....
wie is whoops eigenlijk?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velen vinden het dus wel smakeloos en sinds wanneer is Whoops wil wet?
Tering zeg...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Daarnaast lag hij het ziekenhuisbed van iemand bezet te houden die buiten zijn eigen schuld ziek is geworden.
Doe het dan écht ala Hazes en sla meteen een paar kratjes in. Trek je trainingspak aan, koop 10 blikken knakworsten en een pak koekjes voor de liefhebber. Als je je adres even geeft kom ik ook meezingenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:24 schreef Georges het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ga ik vanvond grijs draaien met een paar biertjes.![]()
was jij maar in zijn plaats gegaan, jij voegt echt NIKS toe aan deze wereldquote:Op donderdag 23 september 2004 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het lijkt me dat degene die ik beledig met een eigen songtekst toch echt Hazes zelf is. Maar goed, als jij je aangesproken voelt...
Natuurlijk is het erg als er iemand doodgaat, maar net als Herman Brood heeft deze meneer daar toch echt hard voor gewerkt. Die suikerziekte kwam echt wel ergens vandaan, net als zijn verminderde weerstand. Daarnaast lag hij het ziekenhuisbed van iemand bezet te houden die buiten zijn eigen schuld ziek is geworden. Als het nu niet was gebeurd, dan was hij over 5 jaar nog afschuwelijker de pijp uit gegaan, terewijl zn lever er half uithing ofzo, net als bij Brood. Eigen schuld dikke bult en door de manier waarop het ging., tja dan kun je grapjes verwachten. ook eigen schuld.
Dit is toch het derde deel :Squote:Op donderdag 23 september 2004 15:30 schreef Meki het volgende:
Andre Hazes (53) overleden #3
Ja en dus?? Haal ze gewoon uit de openingspost joh..quote:Op donderdag 23 september 2004 15:30 schreef Meki het volgende:
Ja, maar zijn voet is ontstoken omdat hij zich aan een schelpje prikte. Die heeft zich niet tussen zijn tenen zitten injecteren totdat zn poot eraf rotte ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:30 schreef shearkane het volgende:
Als je dan begint over onnodig bedden bezet houden hebt, denk dan even aan die kneus die ons land probeert te regeren!!! Met zijn ontstoken poot. Die ligt al dagen in een ziekenhuis omdat zijn pootje ontstoken is, omdat hij zelf er niet snel genoeg op reageerde. Ik ken mensen die na een zware hartaanval binnen 2 dagen weer thuis waren. Ik ken iemand die met een maagbloeding naar huis werd gestuurd, omdat er niet genoeg plaats was.
Heel goed! Dat is het topic waar we nu inderdaad in zitten...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:30 schreef Meki het volgende:
Blij ben ik nietquote:Op donderdag 23 september 2004 15:36 schreef Meki het volgende:
Zijn jullie nu wel blij, hij is weg
Dank je wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:36 schreef Meki het volgende:
hij is weg
Hij linkt naar een specifieke postquote:Op donderdag 23 september 2004 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel goed! Dat is het topic waar we nu inderdaad in zitten...![]()
Thx!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:36 schreef Meki het volgende:
Zijn jullie nu wel blij, hij is weg
Thanx matequote:Op donderdag 23 september 2004 15:40 schreef IJskast het volgende:
eeuh nee, mooi icoon trouwens!
De beurs is weer in mineur: WINSTWAARSCHUWING HEINEKENquote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
Vanmorgen op 53-jarige leeftijd overleden.
Hier verder
Deel 2 -->> Andre Hazes (53) overleden #2
Deel 1 -->> Andre Hazes zojuist overleden
Links
http://www.andrehazes.nl/
http://andre-hazes.startkabel.nl/
http://www.andrehazesimitatie.nl/
http://www.andrehazes.nl/site/jukebox/jukebox.html ( Gratis Liedjes over Andre )
jezus, die is nou al 10 x geplaatst op het forumquote:Op donderdag 23 september 2004 15:48 schreef Ippon het volgende:
[..]
De beurs is weer in mineur: WINSTWAARSCHUWING HEINEKEN
Zat ik ook net te denken...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:47 schreef MikeyMo het volgende:
en dan te bedenken dat ik vanochtend met een Hazes icoontje ben gestart enkel omdat hij in het ziekenhuis lag en gewoon voor de grap Dre wilde steunen aangezien het hip is als je via je vatar je medeleven betuigt
gaafquote:HEINEKEN KOMT MET SPECIALE BLIKKENEN VOOR HAZES
Amsterdam- De Bierbrouwer Heineken heeft vanmiddag bekend gemaakt dat ze naar aanleiding van het plotseling overlijden van Andre Hazes een speciale uitgave van de Heineken blikken op de markt zal brengen. Het gaat om een eenmalige productie van naar schatting 500.000 liter blikken met daarop de afbeelding van Andre Hazes. De bierbrouwer wil hiermee naar eigen zeggen een eerbetoon brengen aan de zanger die altijd werd geaccioseerd met het merk.
Andre Hazes overleed woensdag ochtend op 53 jarige leeftijd nadat hij gisteravond al was opgenomen in het ziekenhuis. De zanger die beroemd werd met nummers als: een eenzame kerst en de Vlieger had al langer gezondheidsproblemen. (ANP)
Je hebt gelijk...het is veel smaakvoller om iemand dood te wensenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
was jij maar in zijn plaats gegaan, jij voegt echt NIKS toe aan deze wereld
Yeah right.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef lenin het volgende:
gaaf
Raar.quote:Andre Hazes overleed woensdag ochtend op 53 jarige leeftijd nadat hij gisteravond al was opgenomen
waar staat dat ?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Raar.
Dat is een Hoax... duhquote:Op donderdag 23 september 2004 16:18 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
waar staat dat ?
anp stukjequote:Op donderdag 23 september 2004 16:18 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
waar staat dat ?
Doe je 'm nog even goed redigeren?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:20 schreef lenin het volgende:
anp stukje
nee want je hebt toch al de angel uit het stukje gehaaldquote:Op donderdag 23 september 2004 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je 'm nog even goed redigeren?
Sorry, beroepsdeformatiequote:Op donderdag 23 september 2004 16:26 schreef lenin het volgende:
nee want je hebt toch al de angel uit het stukje gehaald
Ja, daar gaat het me ook niet om. Ik vond hem alleen grappigquote:Op donderdag 23 september 2004 16:55 schreef Oblivion het volgende:
Ppfff bananenman...![]()
Is allang voorbij gekomen...
Jezus Christus, wat is dat in hemelsnaam voor een figuur...quote:Op donderdag 23 september 2004 17:00 schreef hellmondunited het volgende:
ik kreeg dit nieuws te horen, doordat er een jongen in mn klas werd gebeld.. "eej heb je t gehoord, andre is dood" zijn reactie: WHAT?! KUT! kut godver kut kut, vervolgens liep hij jankend uit'.. 22 jaar is die gast..
nja zo kwam ik t vandaag dus te weten
Hahahahahahaha LOL.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
iemand van t kampquote:Op donderdag 23 september 2004 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat is dat in hemelsnaam voor een figuur...![]()
Ehm...die was van Koos......quote:Op donderdag 23 september 2004 17:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hahahahahahaha LOL.
Andre was cool. Zal nooit vergeten hoe een hele kroeg ooit Ik verscheurde je Foto meeblerde.
Prachtig!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:00 schreef hellmondunited het volgende:
ik kreeg dit nieuws te horen, doordat er een jongen in mn klas werd gebeld.. "eej heb je t gehoord, andre is dood" zijn reactie: WHAT?! KUT! kut godver kut kut, vervolgens liep hij jankend uit'.. 22 jaar is die gast..
nja zo kwam ik t vandaag dus te weten
Ja duh, iedereen was dronken!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:10 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ehm...die was van Koos......
quote:Op donderdag 23 september 2004 17:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hahahahahahaha LOL.
Andre was cool. Zal nooit vergeten hoe een hele kroeg ooit Ik verscheurde je Foto meeblerde.
quote:Op donderdag 23 september 2004 17:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja duh, iedereen was dronken!
* Loedertje was er idd even nietquote:Op donderdag 23 september 2004 16:00 schreef Maikey het volgende:
Zijn er geen moderatos meer hier ofzo..
Gelukkig had André wél humor , hij zou hier ook om kunnen glimlachen.quote:erg smakeloos allemaal..
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
iemand van t kampecht zon brede gast.. wist niet wat me overkwam toen ik dat zag
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het wel grappig zou vinden.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr was er idd even niet
[..]
Gelukkig had André wél humor , hij zou hier ook om kunnen glimlachen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:00 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Ja, Andre wel, zijn kinderen, zijn vrouw ook?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het wel grappig zou vinden.
idd, ik vind dit icoontje nu in ene niet meer bij me passen... nah ja ik haal hem vanaaf weer wegquote:Op donderdag 23 september 2004 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken...
Ingehaald door de realiteit. Nu sta jij opeens bekend als dé steunbetuiger van FOK!
Hoe ironisch.
Joh,doe nou niet net of ze zo'n modelhuwelijk hadden.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, Andre wel, zijn kinderen, zijn vrouw ook?
Maakt in de dood geen hol uit, of je nu wel of niet een goed huwelijk had.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Joh,doe nou niet net of ze zo'n modelhuwelijk hadden.
Ze waren op dit moment dan misschien wel samen maar moeders hield wel haar eigen huis aan,zal niet zij omdat Dre zo'n workaholic was.
Leef snel,sterf jong is hier wel op zijn plaats
ik lig dubbel omdat jij het mis hadquote:Compile - donderdag 23 september 2004 @ 11:35
Ik lig echt dubbel als ze t mis hebben
Een blik van 500.000 liter! Die kan niemand in z'n eentje op... de enige die dat kon is er nu niet meer.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef lenin het volgende:
-- quote --
HEINEKEN KOMT MET SPECIALE BLIKKENEN VOOR HAZES
Amsterdam- De Bierbrouwer Heineken heeft vanmiddag bekend gemaakt dat ze naar aanleiding van het plotseling overlijden van Andre Hazes een speciale uitgave van de Heineken blikken op de markt zal brengen. Het gaat om een eenmalige productie van naar schatting 500.000 liter blikken met daarop de afbeelding van Andre Hazes. De bierbrouwer wil hiermee naar eigen zeggen een eerbetoon brengen aan de zanger die altijd werd geaccioseerd met het merk.
Andre Hazes overleed woensdag ochtend op 53 jarige leeftijd nadat hij gisteravond al was opgenomen in het ziekenhuis. De zanger die beroemd werd met nummers als: een eenzame kerst en de Vlieger had al langer gezondheidsproblemen. (ANP)
------
gaaf
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:46 schreef Brendovic het volgende:
Het is koud zonder jouw....
Terwijl de meest kansloze artiesten al plannen bedenken om zijn plek over te nemen blijven wij in rouw. Zijn plek is niet over te nemen. Ondanks dat hij er niet meer zal zijn,Hazes zal toch in de mensen blijven. In elke cafe zal zal dit weekend Hazes vele malen gedraaid worden. Nederland 1 gaat vanavond de beste kijkcijfers ooit halen met "Zij gelooft in mij".
En tuurlijk, het hoort erbij maar het blijft kansloos, de vele grappen. Op 23 september 2004 heeft Andre Hazes besloten te stoppen met roken, ha ha ha. En ook de vele fotofucks gaan de rond. Voor de makers hopen wij een vroegtijdige, pijnlijke dood.
Wij hopen dat er toch iets geregelt word om het mooi af te sluiten. Een mooie tocht is leuk, een mega fuif op de Dam zou mooier zijn...
Als Heineken zorgt voor een paar duizend liter gratis bier...
Unox voor de hapjes...
Dat is een afscheid wat hij verdient...
Hazes, het is koud zonder jou....
30 juni 1951 - 23 september 2004
Wat een dikke onzin. Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Redux was er idd even niet
[..]
Gelukkig had André wél humor , hij zou hier ook om kunnen glimlachen.
mee eens!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Georges het volgende:
* Draait nu 'Geen mij nu je angst'
Een van zijn mooiste nummers ooit.
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Georges het volgende:
* Draait nu 'Geen mij nu je angst'
Eenschquote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Georges het volgende:
* Draait nu 'Geef mij nu je angst'
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:46 schreef Brendovic het volgende:
Het is koud zonder jouw....
Wij hopen dat er toch iets geregelt word om het mooi af te sluiten. Een mooie tocht is leuk, een mega fuif op de Dam zou mooier zijn...
Als Heineken zorgt voor een paar duizend liter gratis bier...
Unox voor de hapjes...
Dat is een afscheid wat hij verdient...
Hazes, het is koud zonder jou....
30 juni 1951 - 23 september 2004
Je hoeft niet te reageren, sterker nog, flikker op. Als je zo nodig kritiek wil spuien open je maar een anti Hazes topic of zo, of blijf gewoon helemaal weg.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
wat een stel idioten hier ook, allemaal opeens een avatar van een zuiplap. hij heeft het gewoon verdiend om dood te gaan. moet eens kappen met dat zielige gedoe. mensen die zomaar een ziekte krijgen en kapot gaan dat is pas erg.
Dat is ook heel erg.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
wat een stel idioten hier ook, allemaal opeens een avatar van een zuiplap. hij heeft het gewoon verdiend om dood te gaan. moet eens kappen met dat zielige gedoe. mensen die zomaar een ziekte krijgen en kapot gaan dat is pas erg.
nee, er worden 500.000 blikken van elk een liter geproduceerd....quote:Op donderdag 23 september 2004 18:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een blik van 500.000 liter! Die kan niemand in z'n eentje op... de enige die dat kon is er nu niet meer.
en dat van die iconen was begonnen als een grap/tegenreactie op de kaarsjes...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, er worden 500.000 blikken van elk een liter geproduceerd....
dit is "nieuws en achtergronden" ik geef gewoon kritiek ja. als hij respect wou hebben dan had hij anders moeten leven. ik ben niet zo schijnheilig dat ik opeens nu ga zeggen dat het zo'n lieve goede man was.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:02 schreef Georges het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren, sterker nog, flikker op. Als je zo nodig kritiek wil spuien open je maar een anti Hazes topic of zo, of blijf gewoon helemaal weg.
Nee, hij wilde dat mensen naar zijn muziek luisterde...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
dit is "nieuws en achtergronden" ik geef gewoon kritiek ja. als hij respect wou hebben dan had hij anders moeten leven. ik ben niet zo schijnheilig dat ik opeens nu ga zeggen dat het zo'n lieve goede man was.
Wat heeft dat er mee te maken? Kun je alleen maar respect afdwingen door gezond te leven of zo?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
dit is "nieuws en achtergronden" ik geef gewoon kritiek ja. als hij respect wou hebben dan had hij anders moeten leven. ik ben niet zo schijnheilig dat ik opeens nu ga zeggen dat het zo'n lieve goede man was.
Je begrijpt er niet echt veel van he?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet zo ijskoud als jij nu.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ik ben niet zo schijnheilig dat ik opeens nu ga zeggen dat het zo'n lieve goede man was.
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:13 schreef Fly-or-Die het volgende:
slim van heineken, nu komen ze alsnog van de jaarconsumptie van andre af
Nog steeds hoor.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:19 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard had een mooie uitzending rondom het overlijden van André.
Ja, ik zie het. Ik dacht dat al afgelopen wasquote:Op donderdag 23 september 2004 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog steeds hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:13 schreef Fly-or-Die het volgende:
slim van heineken, nu komen ze alsnog van de jaarconsumptie van andre af
Inderdaad, bij het einde toch even een brok in de keel. Het doet me meer als gedachtquote:Op donderdag 23 september 2004 19:19 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard had een mooie uitzending rondom het overlijden van André.
Nu wel, maar de marathon gaat gewoon door met Hazes in concert, Villa Velderhof, Barend en van Dorp en 'Zij gelooft in mij'quote:Op donderdag 23 september 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Ja, ik zie het. Ik dacht dat al afgelopen was.
Om 12 uur wordt er een nummer gedraaid, en ballonnen omhoog gelaten?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:29 schreef JoeyT het volgende:
Zal er dinsdag nog iets gebeuren in Amsterdam voor zn fans om afscheid van Andre te nemen???
ShowNieuws nu ook.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nu wel, maar de marathon gaat gewoon door met Hazes in concert, Villa Velderhof, Barend en van Dorp en 'Zij gelooft in mij'
Ik vind dit zulke onzin, heb jij hem persoonlijk gekend of zo?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:28 schreef nikky het volgende:
Andre
Ik hou van zijn muziek en zijn humor
De mensen die lopen te zeuren over de grappige plaatjes zouden eens goed moeten nadenken hoe hij was. Dan zou men weten dat hij er hartelijk om zou moeten lachen. Hij hield van humor en helemaal dit soort humorwe houden het alleen wel binnen de grenzen
![]()
Nikky, humor is harstikke goed, maar dit is gewoon te snel...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:28 schreef nikky het volgende:
Andre
Ik hou van zijn muziek en zijn humor
De mensen die lopen te zeuren over de grappige plaatjes zouden eens goed moeten nadenken hoe hij was. Dan zou men weten dat hij er hartelijk om zou moeten lachen. Hij hield van humor en helemaal dit soort humorwe houden het alleen wel binnen de grenzen
![]()
Mag niet is al dichtgegooitquote:Op donderdag 23 september 2004 19:39 schreef Georges het volgende:
[..]
. Als je zonodig grappen wil maken, open er een topic over.
Mee eens. En Wees zuinig op m'n meissiequote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Georges het volgende:
* Draait nu 'Geef mij nu je angst'
Hazes = dood... Dus hele weekend specials op tv :rquote:Op donderdag 23 september 2004 19:50 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Mag niet is al dichtgegooit
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hazes = dood... Dus hele weekend specials op tv :r
Hup, ga daar maar spelen...![]()
Om jezelf maar even te quoten:quote:Op donderdag 23 september 2004 19:55 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ik wil die
: Plaats hier grappige Andre Hazes herdenkingsplaatjes.
quote:NEE....... NOU OPROTTE!!!!!
Maar nix in de stad zelf??? Kzou zelf mooi vinden als er iets georganiseerd wordt op moment vd crematie...quote:Op donderdag 23 september 2004 19:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Om 12 uur wordt er een nummer gedraaid, en ballonnen omhoog gelaten?
Dacht ik...
Ik denk dat wij niet veel meer weten dan jij.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar nix in de stad zelf??? Kzou zelf mooi vinden als er iets georganiseerd wordt op moment vd crematie...
jezus, wat een laag niveau. echt achterlijk!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
Op SBS ook een extra lange shownieuws over André..quote:Op donderdag 23 september 2004 20:05 schreef Georges het volgende:
Nu op Nederland 2, concert van Andre.
Behoorlijk naatje iddquote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef Georges het volgende:
Mooi concert, echt raar dat ie er niet meer is.
Ja, en hoe hij door het publiek liep. Ik wou dat ik er bij was geweest.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:22 schreef Redux het volgende:
Mooie vent.
Dat is nog wel het meest rare eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef Georges het volgende:
Mooi concert, echt raar dat ie er niet meer is.
Hij kon wel feesies geven!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:26 schreef Oblivion het volgende:
Sfeertje...![]()
Dat sfeertje inderdaad. Zal het nooit meer meemaken.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:26 schreef Oblivion het volgende:
Sfeertje...![]()
Olympisch stadion 2002. Uitverkocht in de zeikregen en nog een superfeest. Andre was de beste als het op feestjes bij concerten aankomt.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij kon wel feesies geven!
arena 13 juni 2004quote:Op donderdag 23 september 2004 20:28 schreef Brendovic het volgende:
Maar wat was nou zijn laatste grootste concert?
Ben bij verschillende van die concerten geweest , het was een topentertainer!! het is een echte artiest , een held!!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:29 schreef Georges het volgende:
Wat klinkt dit geweldig, ik wou dat ik er bij geweest was!
Dat geloof ik graag ja, de hele sfeer, samen met duizenden mensen en Andre.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben bij verschillende van die concerten geweest , het was een topentertainer!! het is een echte artiest , een held!!!!
Voor vergelijkende opnmerkingen bij de dood van Bram Vermeulen had ik direct 48 uur te pakken.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:07 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd. Duizenden mensen voor André.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:31 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja, de hele sfeer, samen met duizenden mensen en Andre.
Waardeloos allemaal.![]()
iddquote:Op donderdag 23 september 2004 20:35 schreef Georges het volgende:
Nooit meer van die concerten inderdaad.![]()
Ik dacht vorig jaar nog wel, toen ik zijn concert in juni had gemist, ik zie hem volgend jaar nog wel.
We hebben echt iemand verloren.
Ik heb het er koud van , heeeeeeeeeeerlijke muziek!!!....quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Zit te genieten en met kippenvel soms.
Volgens mij niet , heb wel is eerder deze opname gezien.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef Georges het volgende:
Is dit concert op DVD verschenen trouwens?
Alleen het concert van Arena is toch op DVD verschenen? Ook de docu is op DVD verschenen overigens. Hoewel die wel in prijs zal stijgen morgen denk ik. Je hebt best kans dat er nu veel meer materiaal van André zal verschijnen op DVD.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef Georges het volgende:
Is dit concert op DVD verschenen trouwens?
Heerlijk inderdaad, woorden schieten te kort.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb het er koud van , heeeeeeeeeeerlijke muziek!!!....
Same here.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Zit te genieten en met kippenvel soms.
Ik hoop het kan ik mn verzameling uitbreidenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:37 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Je hebt best kans dat er nu veel meer materiaal van André zal verschijnen op DVD.
denk i k nu even niet aan , geniet nu echt even van de muziek , de sfeer , d e mensen , en denk aan de keren dat ik daarzelf stond mee te bleren , te dansen met vrouwen van 40 / 50 het kan niet gek genoeg daar.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:40 schreef Georges het volgende:
Het is echt raar om hem zo te zien, daar is ie springlevend terwijl je weet dat hij er nu niet meer is.
Mooi hoor de vlieger ....quote:Op donderdag 23 september 2004 20:41 schreef milagro het volgende:
mijn lievelings Hazeslied
ik heb hemquote:Op donderdag 23 september 2004 20:41 schreef RoelerMF het volgende:
[afbeelding]
Dat word een must have, jammergenoeg niet leverbaar meer
achter af fan wordenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:42 schreef tong80 het volgende:
De Vlieger Een echte klassieker.
Ik voel het bloed nu door m'n aderen stromen. Terwijl ik nooit een fan ben geweest.
Maar wat een meester in het genre.
Heb hem altijd kunnen waarderen maar nooit platen gekocht zoals velen.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:42 schreef Joene het volgende:
[..]
achter af fan worden
Ik heb het idee dat dat een en ander van willy alberti wordtquote:Op donderdag 23 september 2004 20:43 schreef Oblivion het volgende:
Misschien niet de plaats, maar ben toch wel benieuwd wat ze zullen spelen op zijn crematie.
Ik heb ehm zeker een maandsalaris aan cd's en dvds van hemquote:Op donderdag 23 september 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem altijd kunnen waarderen maar nooit platen gekocht zoals velen.
We zullen zien, ik zou het echt niet weten.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat een en ander van willy alberti wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |