vertaal 'ns...quote:wat doe je als iets in truth waarvan men altijd beweert dat het niet kan blijkt als dat het zo is ?
ik hoor hier weinig over tnt als dat het nep isquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
vertaal 'ns...
http://www.qtm.net/~geibdan/videoclips/sts80.mpegquote:Op donderdag 23 september 2004 13:03 schreef DzjieDub het volgende:
Nee hoor, 't is echt ijs en echt ruimteafval. Niets nep aan.
nope .. ik gebruikte dit als voorbeeld, dat mag je in die andere topics kwijtquote:Maar wat je nu doet is de bewijslast omdraaien; je komt met wat vage filmpjes en de suggestie dat het buitenaards zou kunnen zijn, en dan is het aan de skeptici om dat te ontkrachten.
in die van de sts48, de bekendste is het heel goed mogelijk dat _alle_ dingkies daar idd wel ijs enz zijn, suc6 met die van de sts 80quote:Da's natuurlijk niet mogelijk - je moet zelf met bewijs komen dat het WEL buitenaards is. We hebben geen toegang tot de hoge-resolutiefilms die NASA hopelijk wel heeft, veruit de meesten van ons - inclusief ikke - weten ook niet veel van de exacte moeilijkheden en mogelijkheden van filmen boven de atmosfeer.
En wat je ziet, is dat een heel klein deeltje dichtbij of een groter object veraf. Da's vaak niet te bepalen.
in principe is de eerste alinea conform de 4 regel wensquote:Op donderdag 23 september 2004 13:15 schreef The_Shining het volgende:
De gem. aandachtsspanne in ONZ is ongeveer 4 regels, je OP is te lang.
Met "vertaal 'ns", bedoel ik gewoon die zin zo voorzien van leestekens (en eventueel zinsbouw wat aanpassen) dat normale mensen hem ook kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:36 schreef coz het volgende:
[..]
ik hoor hier weinig over tnt als dat het nep is![]()
NASA ufo's :D .. sts 36.. 48 ..51 ..80.. 96 (bingo)(enz)
ik las te snel , "vertel 'ns"quote:Op donderdag 23 september 2004 16:07 schreef Jordy-B het volgende:
Met "vertaal 'ns", bedoel ik gewoon die zin zo voorzien van leestekens (en eventueel zinsbouw wat aanpassen) dat normale mensen hem ook kunnen begrijpen.
sommige dingen zijn ook onzinnig idd, (wil nog niet direct zeggen dat het ook onzin is)quote:En ik vind inderdaad weinig van Truth... aangezien ik 'm vlak na de introductie van het forum uit mijn active topics-lijst heb gehaald vanwege de allergische reactie (vlekken in m'n nek) die ik kreeg van de meest idiote onzin waar mensen bloedserieus over aan het discussiëren waren...
Ik weet niet... Ik mag er juist met veel plezier lurken vanwege de... zienswijzen die vanuit mijn perspectief volstrekt onvoorstelbaar zijn. Uiteindelijk maakt het me dan weinig uit in hoeverre die zaken dan ook op waarheid berusten. Wat ik ook razend interessant vind is de aparte grammatica die sommigen gebruiken.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En ik vind inderdaad weinig van Truth... aangezien ik 'm vlak na de introductie van het forum uit mijn active topics-lijst heb gehaald vanwege de allergische reactie (vlekken in m'n nek) die ik kreeg van de meest idiote onzin waar mensen bloedserieus over aan het discussiëren waren...
serieus... vertaal 't 'ns...quote:Op donderdag 23 september 2004 16:30 schreef coz het volgende:
[..]
ik las te snel , "vertel 'ns"![]()
Ik zal de naam wel verwijderen. Ik bedoel het ook helemaal niet lullig of zo maar wat ik bedoelde was dat een typstijl soms behoorlijk wat kan zeggen over de persoon. In Truth is een hele kudde aan mensen die een erg kenmerkende stijl delen. Ik zie dat niet zo duidelijk in de andere fora (althans bij de gebruikers die dat forum als thuishonk hebben) en dat boeit mij mateloos. Die connecties die men legt horen daar ook bij.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:40 schreef coz het volgende:
kunnen we dit topic een beetje user onafhankelijk houden![]()
tnxquote:Op donderdag 23 september 2004 16:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik zal de naam wel verwijderen.
snap ik, had me reactie ook iets gewijzigd met langere uitlegquote:Ik bedoel het ook helemaal niet lullig of zo
ik kijk nooit in een breezerforum , maar kan daar ook wel zoiets verwachtenquote:maar wat ik bedoelde was dat een typstijl soms behoorlijk wat kan zeggen over de persoon. In Truth is een hele kudde aan mensen die een erg kenmerkende stijl delen. Ik zie dat niet zo duidelijk in de andere fora (althans bij de gebruikers die dat forum als thuishonk hebben) en dat boeit mij mateloos. Die connecties die men legt horen daar ook bij.
bedankt voor de eerlijke reacties iig , van iedereenquote:Dat vind ik soms veel leuker om te zien dan de daadwerkelijke inhoud van iemands boodschap. Ik geloof namelijk de meeste van de berichtgevingen simpelweg niet dus dan ben ik benieuwd naar het volk achter die boodschap.
Dat klopt wel in grote lijnen ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb geen tijd gehad om je verhaal te lezen, maar mijn mening is dat TRU een onzinforum is voor onzintopics waarvan de TS overtuigd is dat wat hij schrijft geen onzin is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |