abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2004 @ 18:07:25 #1
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20646503
quote:
Maaaar..... De 'massa' die jij wilt bereiken, laat zich makkelijk afschrikken door zo'n lange lap tekst. Misschien is het onmogelijk om uit te voeren, maar als jij een veel kortere versie van deze openingspost kan maken (eventueel met verwijzing naar dit topic) dan mag je het van mij wel weer in GC proberen. Lijkt me veel effectiever dan dit weer terugzetten in GC
Ignorantie is zalig maar het is ook zichzelf in stand houden
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:15 schreef coz het volgende:

klopt ..dit tintje heb ik eraan gegeven ... filosoferen = nadenken
ik had ook kunnen zegge .. jullie zijn allemaal (ja ik ook) dom en denken niet na .. je word geleefd door het geld en vindt het maar best, er bestaat een kans dat dit tegen je gebruikt word en daar IS men al heel lang mee bezig ...

wat heb je liever ?

hij had liever deze samenvatting .. bij deze dus.

Soms kom je wel iets tegen en dan is de reactie, ja maar dat kan helemaal niet en ik wil het ook niet weten. ik ben van mening dat dit je ingegoten is (oa) omdat er je hele leven lang enkel verteld word dat je moet leven om te werken, vooral in deze maatschappij.

mijn doel is om tegen iedereen te zeggen dat ze opmoeten houden schaap te spelen en alles wat buiten het denkveld is bij voorbaat te verwerpen, het is namelijk niet ondenkelijk dat er mensen zijn die misbruik maken van het feit dat er weinig nagedacht word
quote:
They are counting on you NOT to read these propositions
ze gaan er van uit dat je de wetsvoorstellen niet leest, komt uit een docu-video maar geeft goed weer wat het gevaar is van niet alleen niet denken, het negeren en verwerpen. je word gen**** waar je bij staat als je niet uitkijkt

lees voor de grap eens dat lange topic door, en al helemaal voordat je op het knopje reageer drukt en zegt

:'( wat kan mij het schelen

--- zo ook negeer het topic niet ...dan heb ik nog liever die reactie

[ Bericht 3% gewijzigd door coz op 15-07-2004 18:18:21 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_20649011
Titel wat minder cryptisch gemaakt, en een schopje
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:09:47 #3
90061 coz
pi_20649097
pi_20649444
sorry, dit is te veel leeswerk voor een gemiddelde fok!ker
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  donderdag 15 juli 2004 @ 21:06:36 #5
90061 coz
pi_20650414
klik eens op de link dan .. dit is de samenvatting
pi_20650736
Ik zal het je sterker vertellen. Ik heb geen tijd om me daar druk om te maken
pi_20651105
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 21:20 schreef Tha_T het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen. Ik heb geen tijd om me daar druk om te maken
je bedoelt te zeggen dat je te hard mee aan het hollen bent met de kudde om je druk te maken om dingen die misschien belangrijker zijn dan een auto,een nieuw huis of grotere borsten voor je vriendin?

(niet persoonlijk bedoelt maar een reactie als deze is nu net waar de TS het over heeft)
I still wave at the dots on the shore
I still beat my head against the wall
I still rage and wage my little war
I'm a shade...and easy to ignore
pi_20651451
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 21:34 schreef Mauzerus het volgende:

[..]

je bedoelt te zeggen dat je te hard mee aan het hollen bent met de kudde om je druk te maken om dingen die misschien belangrijker zijn dan een auto,een nieuw huis of grotere borsten voor je vriendin?

(niet persoonlijk bedoelt maar een reactie als deze is nu net waar de TS het over heeft)
Het is in weze wel wat de TS bedoelt ja maar je kan toch zeker wel begrijpen dat als ik om 8 's avonds thuiskom echt niet zoiets heb van "Zo nu ga alle achtergrond-informatie bij het nieuws zoeken" . Ik heb respect voor de mensen die dat wel kunnen maar ik mijzelf niet zo snel doen.
pi_20653373
Hoe meer je zelf nadenkt en hoe meer je zelf dingen uitzoekt, hoe makkelijker dat wordt. En je kunt iets dan vol vertrouwen zeggen, niet omdat je het uit een betrouwbare bron hebt (je vrouw, je baas, een collega, de televisie...), maar omdat je het zelf hebt uitgezocht.

Je leert zo absoluut veel beter begrijpen hoe alles in elkaar zit. En je hebt ook een mening zonder dat een betrouwbare bron je dat heeft verteld. Die het natuurlijk zelf ook weer van een betrouwbare bron heeft. Of mischien gewoon verzonnen heeft, natuurlijk.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:10:43 #10
90061 coz
pi_20675378
@ Mauzerus en DiGuru
  zondag 18 juli 2004 @ 07:04:17 #11
90061 coz
pi_20699119
quote:
jij met je maffe topic en je aapjes
<< goed ik kwam dus met die aapjes geconfronteerd in "waarom geen utopie topic" en werd vandaag zelf aap genoemd door een aap ..dat heb ik ermee .. in het utopie topic word het aangedragen waarom een utopie niet kan omdat de mens net als de bonobo apen zou zijn , moord, verkrachting, macht
in het er klopt mss iets niet rond 9-11 topic door iemand die niet een lang filmpje wilde zien
en wat ik ermee heb
quote:
goed, in een ander topic
maar zo heb je in het dierenrijk dus ook moord en verkrachting, waarop ik niet zeg dat natuur niet zijn kwade kant heeft, en verkrachting in de natuur is onvrijwillige inseminatie omdat het ene diertje het andere diertje beter acht dan welk ander diertje om zijn nakomelingen mee te maken. ok het kwam er dus op neer dat er een groepje apen is die deze trekjes zou tonen. en dat werd als argument gebruikt dat een utopia niet zou kunnen.

stel nou he dat we allemaal een groepje bonobo apen zijn. en er een aapje zegt dat hij DENKT dat de macht achter het hoofd bonobo aapje. de rest van de bonobo aapjes laat rondrennen in een systeem dat neigt naar dat het hoofdbonobo aapje al een luizenleventje heeft en de macht gebruikt om alleen maar meer macht te krijgen. zal die ene bonobo aap dan zeggen dat hij ijlt, mhaw. maar als hij er nou ook bij zegt dat de macht van het hoofd bonobo aapje zegt dat het ene aapje niet naar het andere aapje mag fluisteren dat het een beetje vreemd is........
maar topic vanaf begin volgen is daar beter wss
Ignorantie is zalig maar het is ook zichzelf in stand houden

dat filmpje is een heftig filmpje wat waarschuwt voor een politiestaat die zoals jarenlang al bedacht is, in het filmpje zelf de quote
quote:
(dictatoren) hadden het lef niet om het op papier te zetten, ze deden het gewoon
zo ook binnenkort dat er een film uitkomt November: Nicolas Cage in NWO-'whitewash'-film die er al helemaal voor zorgd dat men door het "holy wood" de bomen niet meer ziet, het is dan werkelijk allemaal maar film
ondertussen kom je als geluid door al die conspiracy theorien steeds weer tegen dat ze op die macht uitspelen. . een president zegt na die oorlogen kunnen we wel eens een new world order hebben .. op papier staat dat je het eigenlijk maar helemaal niet over mag hebben. stel je voor. je bent een terrorist (part of the grand plan) en laat die film er dan ook nog eens een schatzoekersverhaaltje van maken, bomvol special effects.

ach een troost, de dingen waarover ze het hebben in de film als symbolen zijn ook echt op de dollar te vinden. en dat is niet een flauwe grap dat je nu je portomonee pakt en ik zeg, alle aapjes kijken. oh en btw die grondwet die was echt. door die papieren van tegenwoordig zou het er al lang niet meer op lijken. (geen wonder dat er op geschoten wordt in de film ) ...als men met zijn allen blijft doorgaan met de uitroep "ja maar het is zo ver IN mijn bed" dan komen we niet ver

verder in lange topic dus
  zondag 18 juli 2004 @ 07:35:33 #12
23107 dolle_hond
topicverkoper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')