quote:
jij met je maffe topic en je aapjes
<< goed ik kwam dus met die aapjes geconfronteerd in "waarom geen utopie topic" en werd vandaag zelf aap genoemd door een aap ..dat heb ik ermee .. in het utopie topic word het aangedragen waarom een utopie niet kan omdat de mens net als de bonobo apen zou zijn , moord, verkrachting, macht
in het er klopt mss iets niet rond 9-11 topic door iemand die niet een lang filmpje wilde zien
en wat ik ermee heb
quote:
goed, in een ander topic
maar zo heb je in het dierenrijk dus ook moord en verkrachting, waarop ik niet zeg dat natuur niet zijn kwade kant heeft, en verkrachting in de natuur is onvrijwillige inseminatie omdat het ene diertje het andere diertje beter acht dan welk ander diertje om zijn nakomelingen mee te maken. ok het kwam er dus op neer dat er een groepje apen is die deze trekjes zou tonen. en dat werd als argument gebruikt dat een utopia niet zou kunnen.
stel nou he dat we allemaal een groepje bonobo apen zijn. en er een aapje zegt dat hij DENKT dat de macht achter het hoofd bonobo aapje. de rest van de bonobo aapjes laat rondrennen in een systeem dat neigt naar dat het hoofdbonobo aapje al een luizenleventje heeft en de macht gebruikt om alleen maar meer macht te krijgen. zal die ene bonobo aap dan zeggen dat hij ijlt, mhaw. maar als hij er nou ook bij zegt dat de macht van het hoofd bonobo aapje zegt dat het ene aapje niet naar het andere aapje mag fluisteren dat het een beetje vreemd is........
maar topic vanaf begin volgen is daar beter wss
Ignorantie is zalig maar het is ook zichzelf in stand houdendat filmpje is een heftig filmpje wat waarschuwt voor een politiestaat die zoals jarenlang al bedacht is, in het filmpje zelf de quote
quote:
(dictatoren) hadden het lef niet om het op papier te zetten, ze deden het gewoon
zo ook binnenkort dat er een film uitkomt
November: Nicolas Cage in NWO-'whitewash'-film die er al helemaal voor zorgd dat men door het "holy wood" de bomen niet meer ziet, het is dan werkelijk allemaal maar film
ondertussen kom je als geluid door al die conspiracy theorien steeds weer tegen dat ze op die macht uitspelen. . een president zegt na die oorlogen kunnen we wel eens een new
world order hebben .. op papier staat dat je het eigenlijk maar helemaal niet over mag hebben. stel je voor. je bent een terrorist (part of the grand plan) en laat die film er dan ook nog eens een schatzoekersverhaaltje van maken, bomvol special effects.
ach een troost, de dingen waarover ze het hebben in de film als symbolen zijn ook echt op de dollar te vinden. en dat is niet een flauwe grap dat je nu je portomonee pakt en ik zeg, alle aapjes kijken. oh en btw die grondwet die was echt. door die papieren van tegenwoordig zou het er al lang niet meer op lijken. (geen wonder dat er op geschoten wordt in de film
![]()
) ...als men met zijn allen blijft doorgaan met de uitroep "ja maar het is zo ver IN mijn bed" dan komen we niet ver
verder in lange topic dus