uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspakquote:Op donderdag 23 september 2004 10:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een brief aan een vlieger vast gemaakt, mag dat ook?
Ik wil jouw avatarquote:Op donderdag 23 september 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspak
kopieer hem!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wil jouw avatar
nu nog de avatarquote:Op donderdag 23 september 2004 10:17 schreef EL_REY het volgende:
ik heb speciaal overal hier op mijn werk rooie lichtjes opgehangen! voor dre!
Ik heb mijn campingsmoking al uit de caravankast gehaald!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
uiteraard, als je maar wel gaat vliegeren in trainingspak
ah doe ook ff een icoontje... vandaag moet even het hele forum biericonen hebbenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn campingsmoking al uit de caravankast gehaald!
Voor die zwakbegaafde kwelert?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ah doe ook ff een icoontje... vandaag moet even het hele forum biericonen hebben
juistquote:Op donderdag 23 september 2004 10:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor die zwakbegaafde kwelert?
immer powered by Paint het Tijn?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:54 schreef Tijn het volgende:
Goeie actie, MM.
kopieer je die van mij tochquote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Copycat het volgende:
Ik moet altijd hulp hebben bij het maken van een avatar.
Heb ik de skills niet voor...
En dat terwijl het je beroep isquote:Op donderdag 23 september 2004 11:13 schreef Copycat het volgende:
Je schat mijn kopieerkennis in deze echt te hoog in...![]()
Geef me input en ik kom met de beste output...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:24 schreef Tijn het volgende:
En dat terwijl het je beroep is
nee niet over het lijk van Drequote:Op donderdag 23 september 2004 11:37 schreef Angst het volgende:
greatthumbs up
iemand zin om ruzie te maken?
daar waren mij thumbs dus niet voor upquote:Op donderdag 23 september 2004 11:35 schreef Man_Made_God het volgende:
Andre Hazes zojuist overleden
![]()
![]()
![]()
![]()
jammerquote:Op donderdag 23 september 2004 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee niet over het lijk van Dre
hij was een sukkel in dat gevalquote:Op donderdag 23 september 2004 11:41 schreef Angst het volgende:
[..]
jammer
als ik nou zeg dat dr. dre een sukkel is?
dan wel?
ik vond hem wel kunnen eigenlijk...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:47 schreef Klonk het volgende:
-edit: hij schijnt nu echt dood te zijn, beetje misplaatst grapje -
wat dronk dre eigenlijk?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:02 schreef Copycat het volgende:
Verkeerde merk!
jij moet even je mening in OUD ventilerenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:19 schreef Stinger__ het volgende:
Verander je avatar in een ondergaande zon omdat me tante is overleden aan kanker..
hij's dood.. big deal.. omdat ie een beetje kan zingen moet een heel land hen eren, flikker toch op.
Iedereen doet alsof ze hem persoonlijk kennen..
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
jij moet even je mening in OUD ventileren
zijn die er dan?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:36 schreef Knut het volgende:
Ook in dit topic hoeven de harde grappen niet. Beetje respect moet kunnen.
nou zijn werken zijn vastgelegd op cd hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat rest ons nu nog, als we ons willen laven aan een hartverschreurend levenslied?
![]()
mijn opmerking is ook weggehaald. Zie ik nuquote:Op donderdag 23 september 2004 12:45 schreef Liquidist het volgende:
Als eerbetoon aan deze gast (z'n muziek vind ik niks hoor) toch even dit plaatje
en harde grappen.. shoot
Ja, maar er komt geen repertoir meer bij hè?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou zijn werken zijn vastgelegd op cd hoor
ik gok Wolter Kroesquote:Op donderdag 23 september 2004 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar er komt geen repertoir meer bij hè?
Zul je zien dat de Dries Roelvinken van deze wereld plots covers van Hazes gaan uitbrengenHet zal nog een wedloop worden wie Eenzame Kerst dit jaar gaat uitbrengen
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik gok Wolter Kroes
ja goed he?quote:Op donderdag 23 september 2004 13:08 schreef DarkElf het volgende:
gut MM, dit wel en het belachelijk vinden dat mensen een kaarsje in een icon stoppen omdat zezo een teken geven aan de ouders?
Hypocriete zak ben je toch
Copycats staan bekend om hun hersenloze kuddegedrag...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:11 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het sneu kudde gedrag
maar als jullie je er beter door voelen, moet je het vooral doen
ik heb namelijk wel respect voor mensen
t ligt er iig lekker dik bovenop!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:08 schreef DarkElf het volgende:
gut MM, dit wel en het belachelijk vinden dat mensen een kaarsje in een icon stoppen omdat zezo een teken geven aan de ouders?
Hypocriete zak ben je toch
kuddegedrag? Ik heb dit topic geopendquote:Op donderdag 23 september 2004 13:11 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het sneu kudde gedrag
maar als jullie je er beter door voelen, moet je het vooral doen :')
ik heb namelijk wel respect voor mensen
Geheel in de volkse stijl van Dré, dus!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
had je niet een iets stijlvoller plaatje kunnen maken MM, ik vind deze namelijk wel erg pauperig overkomen
mooie bierfoto's zijn moeilijk te vinden... of had ik iets met die tietenfoto moeten doenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
had je niet een iets stijlvoller plaatje kunnen maken MM, ik vind deze namelijk wel erg pauperig overkomen
Dat zou hij graag hebben gewild... mooi dat je je zo kan invoelenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:40 schreef BlackDraco het volgende:
verzope in het bier ckers
Hmmm, ik schijn me altijd heel goed in te kunnen leven in bepaalde situatiesquote:Op donderdag 23 september 2004 13:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou hij graag hebben gewild... mooi dat je je zo kan invoelen![]()
![]()
Mooi hoor!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:26 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]
Deze vond ik zo gewoontjes, ik dacht ik maak lekker een andere
[afbeelding]
Er bestaat wel Boris Jeltsin wodkaquote:Op donderdag 23 september 2004 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk krijgen we ook nog echt het biermerk Andre
Wodkaquote:Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Er bestaat wel Boris Jeltsin wodka
Jij gelóóft in Dré, jij ziet ons hier en weet: het valt niet mee....quote:Op donderdag 23 september 2004 14:21 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Hmmm, ik schijn me altijd heel goed in te kunnen leven in bepaalde situaties
En Kalasjnikov wodka!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef MartinusMagnus het volgende:
Er bestaat wel Boris Jeltsin wodka
Ik heb nog een aussie in de kast hangen, ik trek hem vanaaf aanquote:Op donderdag 23 september 2004 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik krijg opeens ook zo'n zin in knakworsten....
sommigen hebben hem geplukt en gewoon op fok geuploadquote:Op donderdag 23 september 2004 17:51 schreef MartinusMagnus het volgende:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/mhuitinga gaat heel veel traffic krijgen
Bedankt!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:35 schreef Georges het volgende:
Nu op 2 vandaag een special over Andre.
Kreeg wel weer kippenvel toen ik net wat nummers voorbij zag komen.
Viel me ook al op ja.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Hij zong wel vals...En niet een klein beetje ook...
En een verlopen hoofd...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:38 schreef Georges het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja.
Daaraan zag je wel dat zijn levenstijl niet vol te houden was, maar desondanks kwam het erg onverwacht.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En een verlopen hoofd...![]()
Hij zag er wel erg slecht uit...![]()
Dat is zuur...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:41 schreef Georges het volgende:
Daaraan zag je wel dat zijn levenstijl niet vol te houden was, maar desondanks kwam het erg onverwacht.
Ik dacht in juni nog, toen ik zijn concert gemist had, komt volgend jaar nog wel een keer.
Niet dus.
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:16 schreef AapNootMies het volgende:
Andre zit vanavond met Brood aan de bar, kon wel eens een latertje worden
De laatste tijd was hij zo doof als een kwartel geworden m.a.w. hij kon zichzelf nauwlijks meer horen en da's lastig zuiver zingen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Hij zong wel vals...En niet een klein beetje ook...
Geweldig! Dank!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb nog een aussie in de kast hangen, ik trek hem vanaaf aan
Klinkt logisch...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:56 schreef MOVO het volgende:
[..]
De laatste tijd was hij zo doof als een kwartel geworden m.a.w. hij kon zichzelf nauwlijks meer horen en da's lastig zuiver zingen.
Ehm... het is Cc Meevoelende Man MMquote:Op donderdag 23 september 2004 11:32 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben trots op je CC
je zit voor het leven vast aan Drequote:Op vrijdag 24 september 2004 08:06 schreef Copycat het volgende:
MikeyMo... Hoe krijg ik in hemelsnaam dat bierglas weer weg???
Heb 'm al ettelijke malen proberen te deleten, maar hij is erg standvastig...
HELLUP!!!
Ik was er even bang voor... Maar nu lukt het me wel, gelukkig.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:12 schreef MikeyMo het volgende:
je zit voor het leven vast aan Dre
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef Moonah het volgende:
Ehm... het is Cc Meevoelende Man MM
Wiknie. Zei iemand...quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
MeevoelendeMan, hoe kóm je erop...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |