abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22137228

Aston Martin stelt de Vanquish S V12 voor. Dit model heeft 60 pk méér dan de standaard Vanquish; de S daarom net iets sneller dan zijn. Het is de snelste productie-Aston Martin tot nu toe.

Aston Martin stelt de Vanquish S V12 voor aan het publiek op de Autosalon van Parijs. De auto heeft net als de normale Vanquish een 6,0-liter V12 motor. In de S-versie levert die echter geen 460 maar 520 pk. Het maximum koppel is toegenomen van 543 Nm naar 577. De sprint van 0 naar 100 van de Vanquish S V12 gaat in 4,8 seconden. Wie dan gas blijft geven zit exact 5 seconden later op de 160 km/u. De topsnelheid van de S is 321 km/u. De normale Vanquish stopt bij 306 km/u. Om dit te bereiken is de cilinderkop aangepast en is het motormanagementsysteem veranderd.
Volgens Ulrich Bez, chief executive officer bij Aston Martin is vol lof over de nieuwe S: "De komst van de Vanquish S betekent zeker niet het einde van de Vanquish. Deze uitvoering maakt de Vanquish alleen maar specialer. De nieuwe Vanquish S is niet alleen de snelste Aston Martin ooit, maar ook de best sturende.”
De Vanquish S onderscheidt zich van de minder krachtige variant door de van rondere grille, en de aërodynamische ´splitter´ aan de voorzijde, die zorgt voor meer stabiliteit op hogere snelheden. Aan de achterzijde is de achterklep opnieuw ontworpen om de balans en stabiliteit te waarborgen. Bovendien vermindert door de nieuwe klep de Cw-waarde met 0,1.
Tot de onzichtbare aanpassingen behoren een gewijzigde stuurgeometrie, en een standaard Sports Dynamics pakket. Dat omvat een sportievere afstelling van de vering, besturing en remmen. Ook het remsysteem is voor de Vanquish S aangepakt: aan de voorzijde zitten remschijven met een diameter van 37,8 cm in plaats van 35,5 cm. Achter zitten net als bij de Vanquish exemplaren met 33 cm diameter. Ze zijn echter wel 2 mm dikker.
Sinds de introductie van de Vanquish V12 heeft Aston Martin daarvan 1.500 exemplaren gebouwd.
We're from the Bronx, New York.
Shit happens.
pi_22137379
ik d8 dat die DB9 de snelste was, had dacht ik zoiets op top gear gezien

vind de DB9 wel mooier eruit zien
good boobs bounce
  woensdag 22 september 2004 @ 20:52:08 #3
96343 ernstig.com
webicon werkt niet?
pi_22137397
Oe, wat een ontzettende kwijlbak. Helaas zal ik hier nooit geld genoeg voor hebben.
op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
pi_22137441
Mooi autootje hoor
pi_22137444
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:51 schreef Ingrate het volgende:
ik d8 dat die DB9 de snelste was, had dacht ik zoiets op top gear gezien

vind de DB9 wel mooier eruit zien
Nee op Top Gear hadden ze een wedstrijd tussen de TGV en een DB9. De DB9 is een middensegment auto in de hogere klassen. Zeg maar Porsche 4S/Turbo, de vantage is dan een tandje hoger maar langzamer dan de gt's van porsche.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_22137464
Ziet er wel leuk uit
pi_22137586
Supermooie auto.
pi_22138044
Wat een geile bak man!

Remschijven van 37 cm, damn
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22138111
eerst vond ik de db9 altijd iets vetter maar als ik hem zo zie in het zwart is ie toch wel vet
alleen kun je de db9 dan weer in cabrio om te patsen.....
pi_22138201
Hey deze heb ik ook thuis staan
M'n signature, wat doe je :{
pi_22138232
deze ziet er wel supergeil uit

en dat ie sneller is en beter stuurt, ach das mooi meegenomen
pi_22138305

da's een mooie auto. punt
Calm down, please!
pi_22138538
Een sportauto zoals een sportauto hoort te zijn.
WAT-EEN-GEWELDIGE-BAK
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_22138887
prachtige bak although ik de db9 net iets mooier vind
ik vind het wel raar dat er een "S" komt bij zon auto verwacht je toch gewoon het meeste te krijgen ?
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_22139287
mooi zeg in het zwart
wanneer komt de db9 S
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22141773
Wouw dit is egt 1 vd mooiste wagens van dit moment...
pi_22141868
pi_22141888
ik denk dat ik me er morgen maar een ga kopen
pi_22142910
Sweet! Heb de Vanquish toen 'ie net uit was gezien tussen Hilversum en Soestdijk, en daarna niet meer op de openbare weg. Vind 't een zeer wrede wagen.

[mierenneukmodus]"Bovendien vermindert door de nieuwe klep de Cw-waarde met 0,1." >>> Moet dat 0,01 zijn? Want een volle 1/10e is wel erg veel. [/mierenneukmodus]
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_22143624
Geil
Uhm...
pi_22143809
Hehe, eindelijk gaat het specifiek vermogen bij AM eens richting de 100, terwijl meer dan 100 peekaa/liter bij Ferrari als sinds jaren scheer en inslag is. Stelletje prutsers bij AM die bewerden te concureren met deze fijne auto's uit Modena!

Zo zie je maar, kritiek kan je overal op leveren, hulde AM, hele gave bak!
  donderdag 23 september 2004 @ 01:19:13 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_22144009
Prachtige auto, een echte gentleman onder de sportwagens.
The Internets, I needs it..
pi_22144217
ey die heb ik bij topgeer gezien
was sneller op hun track dan een porche 911 !
dag
pi_22147402
quote:
Op donderdag 23 september 2004 00:53 schreef Scheepschroef het volgende:
Hehe, eindelijk gaat het specifiek vermogen bij AM eens richting de 100, terwijl meer dan 100 peekaa/liter bij Ferrari als sinds jaren scheer en inslag is. Stelletje prutsers bij AM die bewerden te concureren met deze fijne auto's uit Modena!

Zo zie je maar, kritiek kan je overal op leveren, hulde AM, hele gave bak!

Duidelijk geen verstand.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')