quote:Op donderdag 23 september 2004 09:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snert & Ernie
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hans en Chrietje
[afbeelding]
Chrietje sprak aan het begin van hun gezamelijke cariere al zijn bezorgdheid uit over de inborst van Hans. Nadat Chrietje ooit zijn portemonnee liet vallen en moest concluderen dat het oprapen die paar tientjes niet waard was verbrak hij ieder contact met Hans. Velen concludeerden dat de grimas van die dag nooit meer van Chrietjes gezicht week en zo de rest van zijn leven bepaalde.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:57 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bolland & Holland
Hoewel het voor de hand lag een muzikale carrière te beginnen met zijn broer Ferdi, koos Rob Bolland in eerste instantie toch voor de wulpse Kim Holland.
Verstand van muziek had deze dame niet, maar ze bezat wél andere kwaliteiten.
Toen sexy Kim echter aangaf alleen 'sensuele' artiesten te willen producen, besloot Rob toch maar met zijn a-sexy broer Ferdi in zee te gaan.
Duo's die het net niet haaldenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:59 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hennep & Maurits
Onder grote druk heeft Maurits afscheid moeten nemen van zijn beste Hennep. De twee waren onafscheidelijk verbonden aan elkaar.
Nou jaaaa, ik volg het hele topic en dan nog gooi ik er tot twee keer toe een dubbele door.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duo's die het net niet haalden
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou jaaaa, ik volg het hele topic en dan nog gooi ik er tot twee keer toe een dubbele door.
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:33 schreef Vision het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rouwkrans & de kinderen
Nadat de rouwkrans niet het gewenste soort humor in de strip kon brengen zijn de kinderen verder gegaan met hun familie.
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:33 schreef Aramacil het volgende:
Acné en de Munnik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zangduo heeft nooit lang bestaan, dit is vooral te danken aan het onaantrekkelijke uiterlijk van een van hun.
Het constante aandringen van De Munnik om speciale zalf te gaan gebruiken heeft tot zo'n grote ruzie geleid dat het duo ieder zijn eigen weg is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |