Williams is nogal aan t jo-joën heb ik t idee... toch gek om uit zo'n lichaam zo'n hoge stem te horen komen. Al moeten de hoge noten echt vanuit zijn tenen komen, gezien zijn houding op die momenten.quote:
Dit staat op Ziggo Dome website: "Toto, bestaande uit Steve Lukather, David Paich, Steve Porcaro, Joseph Williams, Simon Philips en Nathan East, is van alle markten thuis."quote:
Geniet ervan nu je kan leven kan zo kort zijn hèquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:13 schreef Braddie het volgende:
Hier ook, een kaartje !
Verdomme, word een duur jaar.
Deze maand een kaartje voor Rod Stewart gekocht, Voor Meatloaf, en voor Toto.
En ik wil volgende maand éigenlijk óók een springsteen kaartje halenen eventueel zelfs via onnoficiele ticketsites een Robbie Williams kaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nog 2 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ziggodome.nl/bereikbaarheid/quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:36 schreef Braddie het volgende:
Is het Ziggo Dome trouwens makkelijk te bereiken vanaf een van de stations?
Dat station bij de HMH is op 200 meter lopen van het Ziggo Dome geloof ik, toch?
Ja, je moet zelf op stop drukken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
Ja, dat had ik al gezien..
Maar je moet dus persee overstappen naar de metro? Volgens mij is dat onzin toch? Want Amsterdam Bijlmer stopt volgens mij direct in Hilversum centraal, of niet ?..
Ooh, laat maar, ik zie het al staan.
is het heel veel verschil om te reizen met de metro i.p.v de trein? (Nog nooit met de metro gereist..)
OK serieus dan: fantastische avond gehad. Hele band had er zo te zien en horen zin in. En spelen kunnen ze wel. En Lukather wordt volgens mij nog steeds beter en beter. Hij doet het avond aan avond maar zijn solo's klinken fris en geïnspireerd alsof ze ter plekke geboren worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Bandje'
Paar foto's aan het begin gemaakt:
http://imgur.com/a/picIg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |