Ga weg, dienstweigeraar.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:17 schreef UnderWorld_ het volgende:
Gaan jullie morgen naar de meet?
Jaja, ik kijk wel wat ik kan doen.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik maak ook foto's...misschien kun jij een of ander fotoboek of zo hosten, DrW?
Ik ga zomers gekleed, dus dan weet ik meteen wie ik benquote:Op woensdag 22 september 2004 11:00 schreef pberends het volgende:
Hup foto's, die camera's bij de Aldi kosten geen drol meer.
Toch vind ik dat je de morele plicht hebt om aanwezig te zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 11:00 schreef pberends het volgende:
Hup foto's, die camera's bij de Aldi kosten geen drol meer.
Wat, verzaak jij ook al? Wat heeft het leven nog voor zin?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:53 schreef du_ke het volgende:
Ik ben in gedachten bij jullie.
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:28 schreef pberends het volgende:
En geen geroddel of pberends graag.
Ja, euh, daarom ga ik dus gewoon he. Kom nou maar gewoon, we zullen je echt niet uitlachen.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:28 schreef pberends het volgende:
En geen geroddel of pberends graag.
Ik neem wel een souvernirtje voor je meequote:Op woensdag 22 september 2004 14:58 schreef Kozzmic het volgende:
Excuses, ik kom helemaal niet, ook niet bij het eten...
Hou je nog wel wat over voor degenen die wat later komen?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:29 schreef Nouk het volgende:
Nou over een half uurtje is het zover, dan kan ik de pollers in de armen sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |