Ja, wat een kloothommel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef Svensational het volgende:
RealSteviow Kloon loopt te spoilen in Mijn vieze vette verloofde
Original spoilde niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:09 schreef Svensational het volgende:
Okee, ik weet niet wat Viking84's reactie was, maar het lijkt nu net alsof hij de boosdoener was terwijl Original dat plaatste...
Ja, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef Svensational het volgende:
Oh, dan zal ik het verkeerd gelezen hebben....
Doe je het weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, wel stemmen, niet de topictitel veranderen.. Stom.
Duiveltja Fortuyn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ik mag de puinhopen van Tom gaan opruimen
Hij heeft een weekbanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wat een kloothommel.
Ik heb het geedit. En static heeft een note gezegd.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:23 schreef babette21 het volgende:
ONM Tournament - Beste Verhaallijn [Halve finale] = [ FINALE ]
Edit: Laat maar... waar maak ik me ook druk om...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:49 schreef static het volgende:
We kunnen niet iemand verbieden om te posten; in de ER topics gaat het ook zo.
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik dus als ik wil in eventueel om als voorbeeld te noemen.. "ShowChat" 50 posts achter elkaar mag posten als ik daar zin in heb?
Ja, wat wil je wat we doen? Klonen is niet verboden en hij post niet tijdens een ban.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Is er nog gekeken naar Original, kloon nummer zoveel van Steviow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |