Maar eh zijn er uberhaupt nog wel a-ha fans in Nederland, want ik denk dat ze er een hoop zijn kwijtgeraakt de laatste jaren...
"Summer moved on" scoorde hier ook wel redelijk toch?
Goede muzikanten maar met een 80's label op zich, waardoor hun nieuwste werk niet in de spotlight komt (wat ze wel verdienen)
Hunting high and low, You'll end up crying, The blood that moves the body, Out of the blue comes green...
MEMS vond ik aardig, maar niet meer dan dat. Geef mij maar die oude nummers. En dan met name de bovenstaanden ('Take on me' staat daar overigens bewust niet bij. Flauw nummer was dat.)
Luister bijv. eens naar een nummer als: 'I've been losing you' een prachtig rock-nummer. Of nummers als 'Out of Blue comes green' inderdaad.
'Scoundrel days' de titelsong van het gelijknamige album is echt een wereldsong. Maar ja dat is mijn persoonlijke mening.
De nieuwe songs halen het idd niet bij het oude materiaal.
quote:Touchy betekent dat je nogal snel op je tenen getrapt bent.
Op dinsdag 04 september 2001 14:40 schreef Mistadabolina het volgende:
Een grappig groepie, dat zekerIk vond 'Touchy' altijd wel een lache nummertje
aanrakerig
ofzoiets
Daardoor heb ik een soort van aversie ontwikkeld tegen deze band, en hoewel ik nu ik ouder ben de muziek beter kan verdragen zal het nooit mijn volledige waardering krijgen.
Toch vond ik Morten vroeger wel een bijzonder lekker ding
quote:Volgens mij niet.
Op maandag 03 september 2001 12:31 schreef yapyappie het volgende:
Maar eh zijn er uberhaupt nog wel a-ha fans in Nederland,
En ik zal dinsdag 8 oktober ook aanwezig zijn bij het concert in de Heineken Music Hall
Vooral Sun always shines on Tv, Train of Thought, Take On Me (of course)... ik hoorde alleen laatste een liedje op de radio, dat MOET gewoon van A-Ha zijn, en anders lijkt het er echt ENORM veel op. Kan niet uitleggen hoe hij gaat, maar hij is echt zo mooi, degene die me aan de titel kan helpen ga ik zijn/haar voeten kussen.
Out of Blue comes green heb ik 'besteld', hopen dat die het is.
Van hun nieuwe werk ken ik niet zoveel, alleen de single "FOREVER NOT YOURS" van het album "LIFELINES". Hiermee heeft A-ha naar mijn mening bewezen dat ze het nog steeds kunnen!!
Het was de Lifelines tour in 2002.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef isogram het volgende:
CoExist, weet je zeker dat dat 2002 was? Mij staat in het geheugen dat ze toen optraden in Vredenburg, Utrecht. In 2005 zijn ze in Amsterdam (HMH) geweest, toen Analogue net uit was. Dat optreden was redelijk hilarisch. Iemand had mij van tevoren verteld dat A-ha dezelfde avond live zou optreden bij Domino D-Day. Ik zei: "Dat lijkt me sterk, want ze staan vanavond voor een concert in de HMH". Nou: het kon toch. De show begon stipt om 20.00 uur en was om 21.30 uur afgelopen. Achteraf ontdekte ik dat de vaste setlist met 4 nummers was ingekort. Per helikopter zijn ze daarna naar de locatie gevlogen voor het Domino-optreden... - Ik vond hun concert in Vredenburg (2002, bij mijn weten) veel leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |