quote:Behang kan best rustgevend zijn hoor
Op maandag 03 september 2001 12:23 schreef aego het volgende:
waarom zou je dit uberhaupt willen kijken ? tis alleen maar behang, misschien soms wel een beetje spannend behang (NOT!!) maar 't blijft behang ....
Komt Ally ook weer morgen?
quote:Dat zijn dus herhalingen
Op maandag 03 september 2001 12:20 schreef Vivi het volgende:
Ach..Daan Schuurmans blijft een lekkertje, en verder komt morgen Sex and the City weer dus waar zeiken we over
In november komen weer nieuwe, tegelijk met de nieuwe serie Ally McBeals
Over dat R&WL, alleen de naam al
* The_Great_Cornholio heeft nog nooit een grappige Nederlandse comedy gezien
quote:is R&WL een comedy dan
Op dinsdag 04 september 2001 17:01 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
* The_Great_Cornholio heeft nog nooit een grappige Nederlandse comedy gezien
meh ik heb t nie zo op soaps, maar deze was niet egt interresant.
quote:Dat was alleen een inkomertje... (heb ik uit zeer betrouwbare bron)
Op woensdag 05 september 2001 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik lees overal klachten dat er zoveel in geneukt wordt. Toch maar eens kijken dan.
Nokia.
quote:Het werd aangekondigd als de Nederlandse Sex & The City, wat IMHO een comedy is dusss....
Op dinsdag 04 september 2001 21:36 schreef Herald het volgende:[..]
is R&WL een comedy dan
quote:En dat werd in elk artikel dat deze maand verscheen over R&WL nog eens benadrukt ja
Op vrijdag 07 september 2001 21:47 schreef Mark het volgende:
[ Het is nadrukkelijk NIET als Nederlandse tegenhanger van SITC gebracht, overigens.
quote:Bron
Rintje Ritsma naakt in 'Rozengeur'Zondag 3 maart is de eerste van dertien nieuwe afleveringen van 'Rozengeur & Wodka Lime' te zien. Finette krijgt een laatste kans om Tarzan te redden. Met hulp van haar zus Fleur vinden zij Rintje Ritsma bereid om naakt voor het blad te poseren.
Catherina is weer helemaal gelukkig met haar Bob. Helaas wordt ze met hoge koorts en hevige buikpijn opgenomen in het ziekenhuis. Babette's therapeut Rogier wil haar doorverwijzen naar een andere therapeut, maar zij wil hem niet kwijt en klampt zich aan hem vast. Als Jasper plotseling terugkomt naar Amsterdam, moet Donna besluiten of ze haar affaire met David zal stopzetten of niet...
quote:Ik kijk het niet hoor. Kwam alleen dat berichtje tegen op Soapworld.
Op vrijdag 01 maart 2002 14:32 schreef Zapper het volgende:
Ik dacht al, waar blijft Marble...
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 21:47 schreef Mark het volgende:
* Mark heeft gekeken
Ik ken namelijk een van de acteurs goed
Ik heb nog geen seconde van die serie gezien, omdat ik het een afgrijselijke titel vind, en het mij bovendien veel te erg een mutsen-serie lijkt met als doelgroep vrijgezelle vrouwen tussen de 23 en 30. Ofzo.
Hoe dan ook, het leek me niks.
Maar nu zag ik vanavond een toneelstuk met Chris Tates
en dat is niet alleen een enorm lekkere vent, maar hij kan ook goed spelen. Althans, dat kon ie vanavond.
Ik ga dus zondag wel even kijken
Maar nu zag ik vanavond een toneelstuk met Chris Tates
en dat is niet alleen een enorm lekkere vent, maar hij kan ook goed spelen. Althans, dat kon ie vanavond.
En die ogen hè, dan smelt je weg.
quote:Hee, toch nog een reactie. Van een mede-ingewijde nog wel
Op zondag 11 augustus 2002 21:26 schreef Sonho het volgende:
En die ogen hè, dan smelt je weg.
Ontopic: ja, die ogen. Dan smelt je weg
quote:Nou, gefeliciteerd hoor!
Op donderdag 24 oktober 2002 00:25 schreef CloudBox het volgende:
MET YVON JASPERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Dat Yvon maar veel mag neuken in de serie!
Op donderdag 24 oktober 2002 00:28 schreef Jane het volgende:[..]
Nou, gefeliciteerd hoor!
quote:Daar gaat haar reputatie als lief, onschuldig meisje!
Op donderdag 24 oktober 2002 00:29 schreef CloudBox het volgende:[..]
Dat Yvon maar veel mag neuken in de serie!
quote:Even een Frits Bom plaatje zoeken, moment...
Op donderdag 24 oktober 2002 00:30 schreef Jane het volgende:[..]
Daar gaat haar reputatie als lief, onschuldig meisje!
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 00:30 schreef Jane het volgende:[..]
Daar gaat haar reputatie als lief, onschuldig meisje!
Maar goed, Rozengeur en Wodkalime is in mijn opinie erg slecht: werl de hele tijd over seks lullen, maar nix laten zien. Wat een bull!
Het had wat kunnen worden als Paul Verhoeven die zooi zou regisseren, die schroomt zich niet om er een naaktscene meer of minder in te proppen.
Weet iemand meer over dat model... waar ie te koop is ofzo?
Was wel kewl
ja! best leuk. kijken wat ze er volgende week van bakken.
quote:de latente homofiel in je bloeit op
Op zaterdag 12 juli 2003 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag bij de Kwantum een dubbel DVD liggen met het hele seizoen 1 voor 15 euro. Ik denk dat ik die maar eens ga kopen. Na serie 2 ben ik dus echt weg van de serie.
ik vind het echt zo'n vrouwenserie.. sterker nog: het zou me niets verbazen al het gesponsord wordt door de Viva, Viva vrouwtjes zijn echt de doelgroep voor dit programma
quote:als je een viva-vrouwtje bent
Op zondag 13 juli 2003 08:42 schreef Troel het volgende:
Is ook een heel leuke serie!
quote:Ik ben meer van de Yes
Op zondag 13 juli 2003 08:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als je een viva-vrouwtje bent
quote:ook goed
Op zondag 13 juli 2003 08:55 schreef Troel het volgende:[..]
Ik ben meer van de Yes
Vorige week lieten we weten dat Yvon Jaspers geen tijd meer heeft voor Rozengeur en Wodka Lime en ook dat haar huisgenote Ricky Koole zou zijn benaderd voor haar rol. RTL Boulevard wist te melden dat de rol van Yvon niet naar Ricky gaat, maar zal worden ingevuld door Nienke Römer.
Nienke is geen grote bekende maar haar CV bevat onder andere de Theo van Gogh film Baby Blue, VARA dramaserie De Enclave en in een grijs verleden speelde ze ook een paar afleveringen mee in Goudkust. Het mokkelforum vermeldt dat ze ooit al eens topless in beeld is geweest in de serie Allstars.
Bron:mokkels.nl
Een erg leuke serie dit, alleen werd het laatste seizoen tegelijkertijd met Meiden van de Wit uitgezonden niet echt slim want het lijkt me voor dezelfde doelgroep gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het vierde seizoen.
quote:Idd niet echt slim ja. En niet leuk voor de kijker. Zat elke zondagavond in dubio welk programma ik zou gaan kijken. Eerst een half uurtje R &WL en dan zappen
Op zondag 28 september 2003 16:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Een erg leuke serie dit, alleen werd het laatste seizoen tegelijkertijd met Meiden van de Wit uitgezondenniet echt slim want het lijkt me voor dezelfde doelgroep gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het vierde seizoen.
Maar ja, de zondag-avond is al zo druk bezet. Eerst ER, dan MvdW en dan Noppen & Naaldhakken.
Ik weet niet wanneer de nieuwe afleveringen beginnen, maar misschien zijn er dan al weer wat programma's afgelopen. N&N duurt nog maar twee afleveringen.
Ik las laatst trouwens ergens dat Alwien Tulner zou terugkeren in dit 4e seizoen
quote:Hehe, hier dus:
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik las laatst trouwens ergens dat Alwien Tulner zou terugkeren in dit 4e seizoen
quote:Begint dus vanaf maart 2004,lijkt me dat ER, MvdW en N&N dan al afgelopen zijn (misschien alweer nieuwe seizoen)
Geboren : Alwien werd geboren op 19 mei 1970 in Pretoria, Zuid Afrika.Televisie : Alwien is vooral bekend van het spotje van Coberco, waarin zij zo'n trek heeft in drinkyogurt dat het pak al leeg is als ze gaat afrekenen. Ze krijgt een beetje Yogurt op haar bovenlip. Gelukkig ziet de cassiére dat en zorgt dat Alwien haar lip schoonveegt. Alwien speelde verder ondermeer gastrollen in Baantjer & Blauw Blauw. Ook speelde Alwien een rol in de tv serie Doei van de EO. Alwien speelde 2 seizoenen lang de rol van Finette van Aspen in Rozengeur & Wodka Lime (RTL 4), in seizoen 4 dat vanaf maart 2004 te zien is keert ze weer terug als Finette. Alwien is ook te zien in een ziekenhuisserie van de NCRV met de naam Hartslag als Julie Senff, vanaf januari 2004 een nieuw tweede seizoen van de serie.
Film : Alwien speelde een rol in de films Goede Daden en Voor Hete Vuren.
Theater : Vanaf eind oktober 2003 is Alwien samen met Esmée de la Bretoniere te zien in het toneelstuk Een Natte Droom.
Weetjes : Alwien had ongeveer een jaar lang een relatie met acteur Chris Zegers (Liever Verliefd).
quote:Rozengeur en Wodka-Lime is op dit moment niet op TV, dus dan is het logisch dat het stil is in dit topic. Maar N&N wordt op dit moment uitgezonden, dus daar is het idd stil. Lijkt wel of er niemand naar kijkt, terwijl het toch een verdomd leuk programma is!
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:33 schreef MikeyMo het volgende:
Weer zo'n serie waar het verdomd stil is, net als bij N&N.
quote:Jammer dat het pas in maart 2004 weer op de tv komt. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het weer in november op de tv kwam (volgens mij begon de serie in andere jaren ook rond november) maar ik zal het wel mis hebben. Nog even wachten dus.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:34 schreef Svensational het volgende:[..]
Hehe, hier dus:
[..]Begint dus vanaf maart 2004,lijkt me dat ER, MvdW en N&N dan al afgelopen zijn (misschien alweer nieuwe seizoen)
quote:Ja, vorige jaren begon het ook rond november, maar dit jaar duurt het dus iets langer. Dat is ook de reden waarom Yvon Jaspers niet meer meedoet in het nieuwe seizoen. Ze moest te lang wachten op een contract voor een nieuwe seizoen en daarom is ze een programma bij de KRO gaan presenteren.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:41 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Jammer dat het pas in maart 2004 weer op de tv komt. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het weer in november op de tv kwam (volgens mij begon de serie in andere jaren ook rond november) maar ik zal het wel mis hebben. Nog even wachten dus.
Wel leuk dat Alwien Turner weer terug komt, ik vond de rol van Finette altijd leuk en pittig.
Ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik de originele bezetting het leukst vond. Afwachten wat het nieuwe seizoen brengt.
quote:Ben het pas gaan volgen vanaf seizoen 21/2, dus de originele cast weet ik niet. Lijkt me dat dat de cast van seizoen 3 is min Yvon Jaspers en plus Alwien Tulner?
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:53 schreef nijntje-pluis het volgende:
Ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik de originele bezetting het leukst vond. Afwachten wat het nieuwe seizoen brengt.
quote:Ja.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:56 schreef Svensational het volgende:[..]
Ben het pas gaan volgen vanaf seizoen 21/2, dus de originele cast weet ik niet. Lijkt me dat dat de cast van seizoen 3 is min Yvon Jaspers en plus Alwien Tulner?
Weet jij toevallig ook op welke dag het wordt uitgezonden of blijft het de zondagavond?
Ik las geloof ik in het begin dat het moet lijken op "Sex and the City" maar dat vind ik helemaal niet. Ik vind Rozengeur nog iets meer op het echte leven gebaseerd dan Sex and the City.
Om nog even terug te komen op de vervangster van Yvon Jaspers, Nienke Romer ... is zij ook van de Romer clan? Haar vader en broer zitten al bij Baantjer en moet zij dan nog in Rozengeur? Ik vind persoonlijk de foto die hierboven ergens geplaatst staat niet echt van vrolijkheid getuigen ...
quote:Ik hoop het wel. Leuke afsluiter van het weekend
Op zaterdag 1 november 2003 00:04 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Ja.
Weet jij toevallig ook op welke dag het wordt uitgezonden of blijft het de zondagavond?
quote:Ik heb Sex and the City nooit echt gekeken dus dat zou ik niet weten
Ik las geloof ik in het begin dat het moet lijken op "Sex and the City" maar dat vind ik helemaal niet. Ik vind Rozengeur nog iets meer op het echte leven gebaseerd dan Sex and the City.
quote:Nee ik ook niet. Spelen vander en zoon Romer in Baantjer? Ik ken alleen Piet, de Cock dus
Om nog even terug te komen op de vervangster van Yvon Jaspers, Nienke Romer ... is zij ook van de Romer clan? Haar vader en broer zitten al bij Baantjer en moet zij dan nog in Rozengeur? Ik vind persoonlijk de foto die hierboven ergens geplaatst staat niet echt van vrolijkheid getuigen ...
quote:Volgens mij speelt Piet Romer een rol maar is zijn zoon Paul Romer het brein achter de serie of producent of iets in die richting.
Op zaterdag 1 november 2003 00:17 schreef Svensational het volgende:<knip>
Nee ik ook niet. Spelen vander en zoon Romer in Baantjer? Ik ken alleen Piet, de Cock dus
quote:Oh, dat zou kunnen ja. Hij heeft ook een tweelingbroer iig. Kijk Baantjer eigenlijk ook nooit. Vind R & WL veel leuker
Op zaterdag 1 november 2003 00:23 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Volgens mij speelt Piet Romer een rol maar is zijn zoon Paul Romer het brein achter de serie of producent of iets in die richting.
Baantjer kijk ik overigens niet, lijkt me niets aan.
quote:Uiteraard is Rozengeur veel leuker!
Op zaterdag 1 november 2003 00:29 schreef Svensational het volgende:[..]
Oh, dat zou kunnen ja. Hij heeft ook een tweelingbroer iig. Kijk Baantjer eigenlijk ook nooit. Vind R & WL veel leuker
quote:Als ze nou gewoon nu beginnen en dan herhalen vanaf seizoen 1 tot 3, dan zit ik er weer helemaal in in Maart.
Op zaterdag 1 november 2003 00:37 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Uiteraard is Rozengeur veel leuker!
Kunnen ze niet een aantal uitzendingen gaan herhalen na de kerst of zo, dan kunnen we er weer een beetje inkomen.
quote:Hoezo seizoen vier? Er zijn toch pas twee seizoenen geweest?
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:34 schreef Svensational het volgende:
Alwien speelde 2 seizoenen lang de rol van Finette van Aspen in Rozengeur & Wodka Lime (RTL 4), in seizoen 4 dat vanaf maart 2004 te zien is keert ze weer terug als Finette. Alwien
Of vergis ik me nu. Ik heb het complete eerste seizoen op DVD gekocht (7 euro 50) maar seizoen 2 en 3 zijn dus niet op DVD.
quote:Ik weet het niet. Heb de laatste 1.5 seizoen gevolgd en weet niet hoeveel er daarvoor zijn geweest/
Op zaterdag 1 november 2003 00:41 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hoezo seizoen vier? Er zijn toch pas twee seizoenen geweest?
quote:Ik zie mezelf in februari 2002 zeggen dat een nieuwe tweede serie start en ik keek pas vanaf eind 2002.
Op zaterdag 1 november 2003 00:43 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik weet het niet. Heb de laatste 1.5 seizoen gevolgd en weet niet hoeveel er daarvoor zijn geweest/
quote:Ja 't kan best seizoen drie zijn
Op zaterdag 1 november 2003 00:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik zie mezelf in februari 2002 zeggen dat een nieuwe tweede serie start en ik keek pas vanaf eind 2002.
Hee SunChaser, wat vind je hier van?
quote:
Helaas...
Het derde seizoen van Rozengeur & Wodka Lime zit er helaas alweer op. Of er een vierde seizoen komt, is nog niet bekend. Zodra er meer duidelijkheid is, lees je dat natuurlijk hier. Tot die tijd kun je hier natuurlijk altijd terecht om nog eens na te lezen wat er zoal gebeurd is in drie seizoenen Rozengeur, te bladeren door het fotoboek en de bios van de vrouwen na te pluizen.
quote:De buren hebben hem ook, heb ik ook eens gekeken. Maar op tv waren ze toen al verder dus heb het nooit meer echt gevolgd.
Op donderdag 25 december 2003 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu seizoen 1 aan het kijken op DVD. Echt leuk, nog niet eerder gezien. Koste 12,50 ofzo, maar zeker de moeite waard.
Weet iemand wanneer seizoen 2 nou eindelijk eens op DVD komt?
Of ben ik gewoon blind en is die er al lang?
quote:Komen die ook niet? Of is daar niks over bekend?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Seizoen 2 en 3 staan niet op DVD
Da''s vorige week al begonne hoor, dus ik denk dat je wat gemist hebtquote:Op zondag 14 maart 2004 10:33 schreef SunChaser het volgende:Vanavond seizoen 4
Met Nienke - dochter van Peter - Romer als Robin.
21.30
KUT KUT KUT KUT KUT KUTquote:Op zondag 14 maart 2004 12:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Da''s vorige week al begonne hoor, dus ik denk dat je wat gemist hebt![]()
Nienke is de dochter van Peter Römer (tv-producent), kleindochter van Piet (de Cock met cee-oo-cee-ka) en zus van Thijs (Freek in Meiden v/d Wit)quote:Op zaterdag 1 november 2003 00:04 schreef nijntje-pluis het volgende:
Nienke Romer ... is zij ook van de Romer clan?
Runs in the family dus..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nienke is de dochter van Peter Römer (tv-producent), kleindochter van Piet (de Cock met cee-oo-cee-ka) en zus van Thijs (Freek in Meiden v/d Wit)
Zouden ze eigenlijk wel moeten doen he. De titel alleen alquote:Op zondag 21 maart 2004 19:58 schreef Goodluck het volgende:
Kunnen ze die kut-serie niet naar de prullenbak verbannen ?
ook al hebbend ie meiden het vaak over seks, ik heb nog nooit een kut gezien in die seriequote:Op zondag 21 maart 2004 19:58 schreef Goodluck het volgende:
Kunnen ze die kut-serie niet naar de prullenbak verbannen ?
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:37 schreef Julia_is_lief het volgende:
R&WL is een superserie! Veel beter en minder overdreven dan al die NET5 rag zoals Sex in the City en Gilmore girls. Daar kan ik dus echt niet naar kijken!! Vreselijk nep (net als Alice
Jij kijkt ook naar alles hequote:Op woensdag 24 maart 2004 18:23 schreef dunn0w het volgende:
Ik denk dat hij het wel overleeft eigenlijk.. want het verhaal rond Babette, Nathalie en Frank is nog niet af.. als Frank nu doodgaat kan Babette niet meer vreemgaan met Nathalie..
Ik ??? Nee hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kijkt ook naar alles he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk zijn ze allemaal nog maagd ook.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ook al hebbend ie meiden het vaak over seks, ik heb nog nooit een kut gezien in die serie
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:25 schreef lily het volgende:
ist ie dood?
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat Babette nu zelfmoord pleegt.
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef karoltje het volgende:
En wedden dat die cursuslieder ("JAAGEEUHN") de nieuwe lover van Donna wordt.
Vond ik idd ook 'n beetje jammer. Vorige week was mooi, dat kotsen op die begrafenis en dat janken op die bank ook... En nu was 't ineens 'n beetje mat... Jammer, ik hou wel van 'n flinke lading drama...quote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef karoltje het volgende:
Ik vond t vorige week echt wel heftig op het eind! Die begrafenis, dat eindshot van Babette huilend op de bank..!
Deze week nogal jammer (en voorspelbaar) dat Babette zo reageerde.
Geen best voorbeeld nee. Cath is gewoon dom: "Bob blijft altijd bij me" Ik zou er maar niet teveel vanuit gaan: Bobquote:Verder walgelijk hoe die vrouwen met relaties omgaan, een en al vreemdgaan en bedrog. Stomme Catherina die geen nee kan zeggen tegen Gerd.
quote:En wedden dat die cursuslieder ("JAAGEEUHN") de nieuwe lover van Donna wordt.
Robin is verliefd op Bob, die vetlep op Robin, Cat denkt alleen aan sex, Babette is niet zeker of ze haar werk aankan en Donna koopt een porche.quote:Op zondag 11 april 2004 22:45 schreef niksan het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt vanavond, heb de helft gemist....SBS6 Het nationale verkeersexamen![]()
Thanksquote:Op zondag 11 april 2004 22:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Robin is verliefd op Bob, die vetlep op Robin, Cat denkt alleen aan sex, Babette is niet zeker of ze haar werk aankan en Donna koopt een porche.
Goeie vraag... Zou ik ook wel eens willen weten!!!!quote:Op maandag 12 april 2004 11:06 schreef SixCat het volgende:
Ehhh, effe een vraagje. Waarom is het 2e seizoen nog niet op DVD? Mijn vrouw heeft de 1e serie wel, maar ik kan de 2e serie nergens vinden....
Volgens mij niet.. Ik heb wel eens de tvgids doorgespit maar ik zie het nergens..quote:Op maandag 12 april 2004 10:33 schreef karoltje het volgende:
Wordt dit nog herhaald?.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:46 schreef SunChaser het volgende:
Robin is verliefd op Bob, die vetlep op Robin, Cat denkt alleen aan sex, Babette is niet zeker of ze haar werk aankan en Donna koopt een porche BMW.
die van vorig seizoen zeker?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:24 schreef Angeles het volgende:
Ja, maar ik vond de oude Robin toch wel zo ontzettend veel leuker. Donna begint trouwens inderdaad irritant te worden.
Ja, er is maar één andere Robin geweest (Yvon Jaspers). Die blonde die er daarvoor altijd bij was, was niet Robin, maar Finette.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
die van vorig seizoen zeker?
die van daarvoor was het kijken van de serie alleen al waard
toen had Babette haar breekpunt en ging ze uithuilen bij haar baas (?)...quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:20 schreef dunn0w het volgende:
Laatste 10 seconden?
help me ff ? wat was er toen dan?
Ik vind haar ook niet zo slecht hoor...quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch doet die Nieuwe robin het best goed,al is die van de 1e afleveringen niet te vervangen,
Ow zo.. thnx haha ..quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen had Babette haar breekpunt en ging ze uithuilen bij haar baas (?)...
was alleen erg slecht te verstaan (iets van: als ik voor die taxi had kunnen lopen ipv Frank had ik 't gedaan... of iets in die richting)
Oke dan... ik vind 't knap dat je 't kon verstaan!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ow zo.. thnx haha ..
Ze zei: 'Ik ben al 15 keer voor de taxi gesprongen en ik heb er ook al verschillende tegengehouden.. AAAAAAAAAAAHH het is gewoon niet eerlijk'![]()
Ik vond Finette niet zo leuk. En dat zusje van Finette (Fleur) al helemaal niet trouwens. Yvon Jaspers vond ik wel heel erg leuk, eigenlijk de leukste die erin zat.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:14 schreef dunn0w het volgende:
Dit is Finette (Alwien Tulner).. die was idd erg goed.
En dit was een soort opvulling toen Finette weg ging.. Robin (Yvon Jasers) ..ze deed het wel aardig.
Voor de mannen is Finette een groot verliesquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:46 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik vond Finette niet zo leuk. En dat zusje van Finette (Fleur) al helemaal niet trouwens. Yvon Jaspers vond ik wel heel erg leuk, eigenlijk de leukste die erin zat.
Die Fleur vond ik ook niet zo....quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:46 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik vond Finette niet zo leuk. En dat zusje van Finette (Fleur) al helemaal niet trouwens. Yvon Jaspers vond ik wel heel erg leuk, eigenlijk de leukste die erin zat.
Ik heb de DVD en die tieten van haar zien er erg goed uitquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voor de mannen is Finette een groot verlies
Ik vind Yvon Jaspers toch echt een groter verlies...quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor de mannen is Finette een groot verlies
Ik had het ook over 'cool'quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet alleen haar tieten,ze heeft een onwijze sexy uitstraling,dat kan je van die trouwe hondekop hierboven niet zeggen
Ja girlpower heeft ze wel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik had het ook over 'cool'![]()
Ben het volledig met je eens!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:05 schreef dunn0w het volgende:
Maar zij is het coolste! : ...
[afbeelding]
Mischien zijn alle babettes wel zoquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens!!
En ben blij dat cynisme als iets "cools" wordt gezien, want herken mezelf wat dat betreft iets te vaak in mijn "naamgenoot" haha
Bob is idd leuker dan Frank...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:27 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij is Robin minder soft als ze zich voordoet, één deze dagen opent ze de jacht op Bob![]()
(en gelijk heeft ze!!)
Ja .. idd hahaha. Best grappig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:34 schreef babette21 het volgende:
Ja als we het er zo over hebben merk ik toch ook een beetje "een Robin" te zijn haha...
Maar 'in totaal' meer een Babette (het zal het cynisme zijn haha)...
tjongejonge, wat een zelfanalyses hier![]()
![]()
Donna's vindt je volgens mij alleen op de PC Hooft... die voelen zich te goed Fok!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
Ja .. idd hahaha. Best grappig.
Ik heb in ieder geval weinig van Catherina weg. En ook niet van Donna.
Mensen die zich herkennen in Donna of Cat?
En dat hij dan iets met Robin krijgt (quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:45 schreef babette21 het volgende:
Tja ik vind Bob ook weer niet ge-wel-dig (ik heb iets tegen jassen met bont-kragen (net als Dennis in GTST, maar dit terzijde)) maar wel 't beste van wat er nu rondloopt...
* Babette stelt voor dat Chris Zegers een gastrolletje in R&WL krijgt!!![]()
Ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Donna's vindt je volgens mij alleen op de PC Hooft... die voelen zich te goed Fok!![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dat hij dan iets met Robin Babette krijgt () .. en dat ze dan op vakantie gaan ( a la Yorin Travel ).
Ja altijd leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:59 schreef babette21 het volgende:
Tja tot die conclusie kwam ik om 21.34 al haha!!
En ruzie in de tent (eh in Berlage dus) is alleen maar leuk. Net als toen met Finette en Babette (tweede seizoen?? dat gedoe rond dat artikel dat Finette geplaatst had, met betrouwbare info van Babette... ofzow!?), dat was ook lachuh!!!![]()
Ik weet niet of Finette terugkomt... maar als het zo is.. zou het wel top zijn..quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:04 schreef babette21 het volgende:
Da's uit... Hij verbrak de relatie tijdens dat hele gedoe rond Wendy van Dijk, wat de geruchten natuurlijk alleen maar versterkten!!! Maarrrr ze hebben in Hartslag laten zien dat ze prima kunnen samenwerken, dus het feit dat Finette dit seizoen weer terugkomt (toch?) hoeft een bezoekje van Chris natuurlijk niet in de weg te staan!!!
Ah zo... thnx.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
Staat me bij dat ik ergens gelezen heb dat ze dit seizoen weer terugkomt, maar 100% weet ik 't ook weer niet... We zullen zien. Maakt me ook niet zo gek veel uit, want vond haar nooit zo bijzonder.
Volgens mij is ze vertrokken na dat hele gebeuren met Adriaan en Corinne. Ze kon 'n goeie baan in 't buitenland krijgen ofzo...
Dat kan... dan kun ook maar beter niet kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:11 schreef danos het volgende:
ik vind het maar een brakke serie: Rozenmeur en Wodka slijm
precies, dat doen wij wel voor je!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:12 schreef dunn0w het volgende:
Dat kan... dan kun ook maar beter niet kijken.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:28 schreef dunn0w het volgende:
Of je volgt 'Rozengeur en FokLime' via je pc.
Starring:
babette21 als 'Babette'
dunn0w als 'Robin'
Chris Zegers als 'de vriend van Babette'
Klopt, ze komt terug:quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
Staat me bij dat ik ergens gelezen heb dat ze dit seizoen weer terugkomt, maar 100% weet ik 't ook weer niet... We zullen zien. Maakt me ook niet zo gek veel uit, want vond haar nooit zo bijzonder.
quote:Geboren : Alwien werd geboren op 19 mei 1970 in Pretoria, Zuid Afrika.
Televisie : Alwien is vooral bekend van het spotje van Coberco, waarin zij zo'n trek heeft in drinkyogurt dat het pak al leeg is als ze gaat afrekenen. Ze krijgt een beetje Yogurt op haar bovenlip. Gelukkig ziet de cassiére dat en zorgt dat Alwien haar lip schoonveegt. Alwien speelde verder ondermeer gastrollen in Baantjer & Blauw Blauw. Ook speelde Alwien een rol in de tv serie Doei van de EO. Alwien speelde 2 seizoenen lang de rol van Finette van Aspen in Rozengeur & Wodka Lime (RTL 4), in seizoen 4 dat vanaf maart 2004 te zien is keert ze weer terug als Finette. Alwien is ook te zien in een ziekenhuisserie van de NCRV met de naam Hartslag als Julie Senff, vanaf januari 2004 een nieuw tweede seizoen van de serie.
Film : Alwien speelde een rol in de films Goede Daden en Voor Hete Vuren.
Theater : Vanaf eind oktober 2003 is Alwien samen met Esmée de la Bretoniere te zien in het toneelstuk Een Natte Droom.
Weetjes : Alwien had ongeveer een jaar lang een relatie met acteur Chris Zegers (Liever Verliefd).
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klopt, ze komt terug:
[..]
Dat laatste lijkt me wel wat, maar ik hoef echt geenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:23 schreef babette21 het volgende:
Aaaah moet Svennie er ook bij?? Ik zou zeggen: lever ff een foto'tje...
Volgens mij kun jij wel door voor eh... Bart!!
(dan mag je dunn0w verafgoden, lijkt je dat wat?!)
Verkeerde topic misschien? Iedereen was al wegquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:29 schreef babette21 het volgende:
Nou ja, ik ga pleite... ik hoor morgen wel wat 't geworden is!! Goodnight to all of you![]()
Prachtig!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Jullie moeten me even helpen hoor. Bart is toch die dikke, die vriend van Bob? En Jasper is de ex-man van Donna? En wie is dan gerd?quote:Op woensdag 14 april 2004 07:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
He Svensational je kunt ook nog als Jasper of Gerd..
Gert is die buurman van Catharina met wie ze nu een seksrelatie heeft.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
Jullie moeten me even helpen hoor. Bart is toch die dikke, die vriend van Bob? En Jasper is de ex-man van Donna? En wie is dan gerd?
Helemaal goed... Maar Jasper is zogoed als weg uit de serie.. dus dan ben jij Gerd.. mag je stoer op een motor rijden.. enzoquote:Op woensdag 14 april 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie moeten me even helpen hoor. Bart is toch die dikke, die vriend van Bob? En Jasper is de ex-man van Donna? En wie is dan gerd?
Liever Gerd dan Bart.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Helemaal goed... Maar Jasper is zogoed als weg uit de serie.. dus dan ben jij Gerd.. mag je stoer op een motor rijden.. enzo
Ja precies.. Bob ja..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Liever Gerd dan Bart.
Maar dan ben ik dus in elkaar geslagen door de man waar jij verliefd op bent?
quote:Op woensdag 14 april 2004 14:02 schreef dunn0w het volgende:
En de vrouw waar jij mee neukt is getrouwd met Bob.
Klein?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein meisje
Dan neuk ik trouwens liever met de oude Robin. Die was veel leuker dan deze
Ach valt toch wel mee..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:26 schreef Svensational het volgende:
hmm..daar moet ik het dan maar mee doen
Liever die rechter dan de linkerquote:Op woensdag 14 april 2004 14:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ach valt toch wel mee..
[afbeelding]
(die rechtse..)
Haha ja..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Liever die rechter dan de linker![]()
Ach.. Yorin Travel verpest hij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:57 schreef Svensational het volgende:
Laat die Chris alstjeblieft wegblijven
Hij verpestte MvdW ook al
Maar babette21 wel..quote:Op woensdag 14 april 2004 15:16 schreef Shir het volgende:
Ik ga me er even mee bemoeien: ik denk niet dat Babette op Chris Zegers zou vallen...
Ja precies, maar voor Nóg meer duidelijkheid: dit is dus het "Rozengeur en Wodka Lime" - schema'tje...quote:Op woensdag 14 april 2004 14:40 schreef dunn0w het volgende:
Haha ja..
Voor alle duidelijkheid:
[afbeelding]
Ja ik had het in de volgende post al aangevuld... dat over Chris.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja precies, maar voor Nóg meer duidelijkheid: dit is dus het "Rozengeur en Wodka Lime" - schema'tje...
In het "Rozengeur en Fok! Lime"-verhaaltje heeft Robin Bob allang ingepikt en komt die hele Nathalie niet voor... maar Chris Z. natuurlijk juist weer wél, haha!!![]()
![]()
En btw Sven, is die Menno-rol niks voor jou?? "Wat willen we??? Jaaaaaaagen!!!!"![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:18 schreef dunn0w het volgende:
Maar babette21 wel..
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
"Tais-toi et sois beau"
Ok, ok ik hou me er wel buiten.....quote:Op woensdag 14 april 2004 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, er mogen best wat meer mooie mannen in R&WL! Dat ze niet kunnen spelen is punt twee. Chris was idd niet geweldig in MvdW, maar who cares: "Tais-toi et sois beau" (zoals Floor zo mooi uitdrukte haha...)
Je hoeft je er niet buiten te houden hoor... maar ik snap wel dat je er ff niets van begreep haha..quote:Op woensdag 14 april 2004 15:31 schreef Shir het volgende:
[..]
Ok, ok ik hou me er wel buiten.....
Maar er mogen zeker wel mooiere mannen in R&WL. Ik vond Chris Tates altijd wel een prettige verschijning....
Je hebt haar zelfs al bezwangerd...quote:Op woensdag 14 april 2004 15:43 schreef Svensational het volgende:
Nou moet ik dus met Donna de koffer induiken![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:26 schreef Svensational het volgende:![]()
Tête-toi
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:37 schreef dunn0w het volgende:
Precies... hoe meer zielen hoe meer vreugd!!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:42 schreef dunn0w het volgende:
Je hoeft je er niet buiten te houden hoor... maar ik snap wel dat je er ff niets van begreep haha..
Erger... ze duikt bovenop Nathalie....quote:Trouwens wat zouden ze bedoelen met 'Babette gaat de confrontatie met haar verdriet aan'? Ze gaat toch geen zelfmoord plegen?!
Kop, hoofd is " la tête " in het fransquote:Op woensdag 14 april 2004 15:46 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
Tais-toi
100% zeker!! Betekent zoveel als "kop houden, mooi wezen..."![]()
Jah? Ik vind die zoooo slecht spelen.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:54 schreef babette21 het volgende:
Erger... ze duikt bovenop Nathalie....![]()
En (se) taire = (ver)zwijgen... Mijn vertaling was nogal vrij, de typisch Nederlandse versie zeg maar...quote:Op woensdag 14 april 2004 15:54 schreef Svensational het volgende:
Kop, hoofd is " la tête " in het frans
http://www.worldlingo.com/wl/translate/nl/result.html
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kop, hoofd is " la tête " in het frans
http://www.worldlingo.com/wl/translate/nl/result.html
Oké je hebt gelijk. misschienquote:Op woensdag 14 april 2004 15:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
En (se) taire = (ver)zwijgen... Mijn vertaling was nogal vrij, de typisch Nederlandse versie zeg maar...
Hoe verklaar je trouwens anders titels als "Sois belle et tais toi" (film) en "Sois beau et tais toi" (liedje)???![]()
Lekker on-topic zijn we hè...![]()
Donna wil zich niet op de kop laten zitten door rijke mannen.. en koopt een patserige BMW.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:02 schreef Partygurl het volgende:
Ik kijk het bijna altijd alleen zondag heb ik gemist, wat is er gebeurd
Heb haar nog niet zoveel gezien, heb 't vorige seizoen nl moeten missen... Maar tot nu toe maakt ze idd weinig indruk. Al vond ik haar vorige keer wel errug oké: "Ho wacht even, eerst beschuldigen en dan weglopen?? Dat jij je klote voelt betekent niet dat je zomaar om je heen mag trappen..." (of iets in die richting). Touché!!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:56 schreef dunn0w het volgende:
Jah? Ik vind die zoooo slecht spelen.
Dat was (in een flits) in de promo voor volgende week te zien...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:13 schreef dunn0w het volgende:
Hoe weetje dat Babette weer naar Nathalie terug gaat?
Ik heb nergens gezien/gelezen namelijk.
Ow dan heb ik het gewoon over het hoofd gezien ofzo... of de promo niet opgenomen.. (kon zondag nl niet kijkequote:Op woensdag 14 april 2004 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was (in een flits) in de promo voor volgende week te zien...
Reken ik wel opquote:Op woensdag 14 april 2004 16:24 schreef Partygurl het volgende:
Robin en Bob zullen ook nog wel voor opschudding gaan zorgen
Slotje op...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:41 schreef Svensational het volgende:
Dunn0w, waarom kun je niet reageren in jouw fotoboek :}
Dus koppel je haar aan mij?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:40 schreef dunn0w het volgende:
Nee dat is nooit echt duidelijk geworden... Ze waren vanaf aflevering 1 samen.
Maar ach ja.. Donna vind ik
En voor al je andere "geheime aanbidders" van FOK!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Slotje op...
Maar zal ik het (SPECIAAL) voor jou ff unblocken?
Dat kan dan vanaf nu... en heb er speciaal voor jou ook nog fotos opgezet...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En voor al je andere "geheime aanbidders" van FOK!
Ik vind haar arrogant, egocentrisch en heeel dominant.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef Shir het volgende:
Ach Donna, is wel ok. Ze is gewoon een beetje vaag.
En een vreselijk loeder om te zienquote:Op donderdag 15 april 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
Back on topic..
[..]
Ik vind haar arrogant, egocentrisch en heeel dominant.
Loeder.. dat woord gebruikt Charlie uit GTST ( ONtopic *zucht.. ) ook altijd.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En een vreselijk loeder om te zien
ow dan gebruik ik dat woord niet meer of het moet de oude charlie zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Loeder.. dat woord gebruikt Charlie uit GTST ( ONtopic *zucht.. ) ook altijd.
En.. daar heb je he-le-maal gelijk in!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dan word het gewoon ordinair wijf
ga toch weg dat mens is echt ranzigquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:38 schreef Shir het volgende:
Ze is niet ordi....
Arrogant ja, maar is dat niet leuk als er zo'n typje in zit?
Ja was idd een leuke scene ( nou ja eigenlijk meerdere scenes.. ) daar in dat beatyhotel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:36 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Donna niet ordi.... meer een eh.... golddigger?!?!
Die keer in dat beautycentrum vond ik haar overigens wel grappig, toen ze zo bezopen was
Vooral dat laatste, heb ik hartelijk om moeten lachuh haha!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
Ja was idd een leuke scene ( nou ja eigenlijk meerdere scenes.. ) daar in dat beatyhotel.
Lekker met z'n allen roken in de sauna.
Deze titel krijgt de FOK!-award voor originaliteitquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:18 schreef babette21 het volgende:
Ik stel bij deze voor: Rozengeur & Wodka Lime - deel 2
Het is idd zeer irritant..quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:38 schreef babette21 het volgende:
tja hoe irritant het ook is, het is toch een soort van traditie hier he.... nou, kom maar op dan...
* Babette keurt overigens bij voorbaat alles af, omdat dat nu eenmaal ook traditie is én omdat het topic volmoet
Hehe, eindelijk iemand die het opvaltquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:40 schreef babette21 het volgende:
ff Off-Topic: Sven waarom heb je in Godsnaam dat big van WIV overgenomen?!?!?!?!?
Gelukkig komt ie nu toch niet vol... dus kunnen we er nog 'n nachtje over slapen en komen we morgen met de geniale titel: R&WL deel 2 haha... Ach wie weet krijg ik nog 'n ingeving...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:41 schreef dunn0w het volgende:
Maar die titels verzinnen moet je echt niet aan mij vragen.. ben daar niet echt goed in.. en al helemaal niet op commando.
Dat doen ze met alle RTL4-programma's. R & WL, Grijpstra en de Gier en De Erfenis. Echt niet leuk meer gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:47 schreef babette21 het volgende:
BTW: Ze moeten dat voorstukje niet zo vaak uitzenden, 't roept altijd alleen maar vragen op terwijl het nog veel te lang duurt tot 't zondagavond is...![]()
Ik heb het nog niet één keer gezien... maarja toetsweek.. dus bijna geen tv gezien..quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gelukkig komt ie nu toch niet vol... dus kunnen we er nog 'n nachtje over slapen en komen we morgen met de geniale titel: R&WL deel 2 haha... Ach wie weet krijg ik nog 'n ingeving...
BTW: Ze moeten dat voorstukje niet zo vaak uitzenden, 't roept altijd alleen maar vragen op terwijl het nog veel te lang duurt tot 't zondagavond is...![]()
Stoor me er al de hele dag aan...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die het opvalt
WIV = the_professor (mark my words!!)quote:Ik heb hem daarna trouwens nog niet weer gezien op FOK
Robin papt met een rijke vent aan om te bewijzen dat ze niks voor Bob voelt...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:50 schreef dunn0w het volgende:
Ja ben best benieuwd hoe het eindigt met Bob en Robin...
Ja dat ook! .. Maar dan krijgen Robin en Cat weer ruzie om Bob.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:52 schreef babette21 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Cath die vreselijke Gerd de deur uittrapt nadat ze die bandjes heeft gevonden!!!![]()
Heee, dat dacht ik ook al!!!! Ik wou het al eens zeggen daar, maar ik wachte tot the_professor een woordgrap van een onm-personage zou maken!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:50 schreef babette21 het volgende:
WIV = the_professor (mark my words!!)
't is overduidelijk: zelfde taalgebruik, zelfde kuthumor...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef Svensational het volgende:
Heee, dat dacht ik ook al!!!! Ik wou het al eens zeggen daar, maar ik wachte tot the_professor een woordgrap van een onm-personage zou maken!
Doen!, Doen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robin papt met een rijke vent aan om te bewijzen dat ze niks voor Bob voelt...
maar die gozer gaat haar onwijs veel geld bieden voor 'n wip!!!!![]()
Can't hardly wait!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat ook! .. Maar dan krijgen Robin en Cat weer ruzie om Bob.
Bitchfight!
Alleen die woordgrapjes nog: LN, Tuur, DoRiz SjokSjokquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is overduidelijk: zelfde taalgebruik, zelfde kuthumor...
Haha gaat vast niet gebeuren maar lijkt me ook wel stoer. Dan voelt Bob zich vast geroepen om haar "te redden"!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef dunn0w het volgende:
Doen!, Doen!
Dacht ik ook al gelijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:50 schreef babette21 het volgende:
WIV = the_professor (mark my words!!)
Ze laten altijd wel veel stukjes zien, maar allemaal van hooguit 2 seconden... weet je eigenlijk nog niks... dat maakt fucking nieuwsgierig... en ongeduldig haha!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
Ik vind wel dat ze in die voorstukjes wel erg veel prijs geven wat er in de uitzending gaat gebeuren.
Ach.. Lieve Bob..quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Haha gaat vast niet gebeuren maar lijkt me ook wel stoer. Dan voelt Bob zich vast geroepen om haar "te redden"!!!![]()
Wat zitten wij trouwens opvallend vaak op 1 lijn!! Grappig!!
Er zijn vrouwen die het voor minder doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:12 schreef babette21 het volgende:
En ja hoor.... daar komt de promo weer langs!! (hij biedt trouwens maar 5000 euro voor die wip, da's eigenlijk onwijs weinig haha)
Uiteraard...quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:15 schreef dunn0w het volgende:
Er zijn vrouwen die het voor minder doen.
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:13 schreef babette21 het volgende:
De geniale ingeving is uitgebleven....
Het enige woord dat steeds in me opkomt is.... Bitchfight!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:45 schreef babette21 het volgende:
R&WL #2 - Bitchfight to come!!!!
of
R&WL #2 - Bitchfight to come?!?!
(morgen weten we vast weer meer haha!!)
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:42 schreef babette21 het volgende:
R&WL #2 - Robin VS. Cath: Bitchfight!!!
R&WL #2 - Jaaaaaaaaaaguh!!!
R&WL #2 - Meer mooie mannen vrouwen graag!!
R&WL #2 - Mede mogelijk gemaakt door: Marlboro
Die laatste is ook wel top!quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:42 schreef babette21 het volgende:
R&WL #2 - Robin VS. Cath: Bitchfight!!!
R&WL #2 - Jaaaaaaaaaaguh!!!
R&WL #2 - Meer mooie mannen graag!!
R&WL #2 - Mede mogelijk gemaakt door: Marlboro
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:45 schreef PacinoAllstars het volgende:
Ben beneiuwd of ze nog een potje gaan sexen die Robin en Bob wat denken jullie
Beetje versoapd he?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:52 schreef karoltje het volgende:
Gaan we hier nu ook al titels bedenken.
Pas jij je handtekening maar eens aanquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:52 schreef karoltje het volgende:
Gaan we hier nu ook al titels bedenken.
Fok! -traditie..... zeikstraal.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:45 schreef Svensational het volgende:
In een eerste topic van een reeks kun je nog geen traditie hebben Babs
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
Fok! -traditie..... zeikstraal.....
Welke titel werd het nu?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Open jij het nieuwe topic nou maar schat
Ow, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Welke titel werd het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |