Mag ik um doorsturen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:58 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je mn tietenfoto nu al gezien Dirkh?
Nee man, daar heeftie zn schaap toch voor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
Dirkh zal toch niet aan het werkzijn?
Laat m maar wat moeite doen hoor, moet hij maar opletten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik um doorsturen?
Die ene?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:58 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je mn tietenfoto nu al gezien Dirkh?
Amstel Lightquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bierkratjes aan het tellen in de kelder.
Iedereen heeft um gezien behalve Dirkhquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die ene?
hij heeft mijn kutfoto zelfs gemistquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen heeft um gezien behalve Dirkh
Ik was op vakantiequote:Op dinsdag 21 september 2004 12:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Laat m maar wat moeite doen hoor, moet hij maar opletten.
Nog een paar daagjes en ik lek mn hele binnenvoering er weer uitquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef So_Addictive het volgende:
hallloooooo
is het weer zover
Met bloed, bonkjes en sierkjes?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:06 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
hij heeft mijn kutfoto zelfs gemist![]()
![]()
Jij wilt zo ook foto's van een lekkende en bloedende scheur?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was op vakantie![]()
Kan ik hier mijn email adres achterlater?![]()
Waarom niet, het is koud hier dus lijkt me wel wat zo lekker in een wollen trui bij de kachel een beetje bebloede scheuren bekijken met mijn bifi in mijn ene hand en warme chocolade in de ander terwijl mijn hoer meisje me pijpt en het bier staat koud te worden in de koelkast voor daarnaquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wilt zo ook foto's van een lekkende en bloedende scheur?
*meldtquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
Volgens mij ben ik *nu* bezig mijn laatste tampon vol te lekken!
Fotoverzoekjes dienen zsm ingediend te worden!
Daarna kunnen we neuken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
Zelfs ikquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen heeft um gezien behalve Dirkh
Bejje gekquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:24 schreef stinkie het volgende:
En maken we de oude niet meer vol tegenwoordig
Da's Overtoom met je aandelen!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:32 schreef Tessje het volgende:
Er klopt iemand op de deur. Het is te vroeg voor Sinterklaas.. Zal ik open doen?
Het is vast FuifDuif vermomd als oud vrouwtje die je icoon komt verbranden!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:33 schreef Tessje het volgende:
en nu ook al op het raam......... Een oude vrouw...
Met een pakketje... Is het een bom? Het is van @Home... Open maken? Of eerst door een robot kat laten besnuffelen?
tis je bestelde tarzan, muts!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:33 schreef Tessje het volgende:
en nu ook al op het raam......... Een oude vrouw...
Met een pakketje... Is het een bom? Het is van @Home... Open maken? Of eerst door een robot kat laten besnuffelen?
They are skyrockingquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's Overtoom met je aandelen!!
@Home had geen Tarzan als welkomsgeschenk muts! Anders had ik die wel genomenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis je bestelde tarzan, muts!
en toch ist een dildo!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
@Home had geen Tarzan als welkomsgeschenk muts! Anders had ik die wel genomen
Het was wel lelijk ja.. Maar netjes opgevoed en begon niet over dat ik zou branden in hel en al...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is vast FuifDuif vermomd als oud vrouwtje die je icoon komt verbranden!!
Inseau.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:36 schreef Insomaniac het volgende:Beavje
Mag ik nu ook een doodsverwensing doen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
Compensatiepost voor al dat walgelijke geslijm![]()
![]()
![]()
mauw toch op lekker ding!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig net op tijd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
![]()
![]()
Verliefdheid is slecht! Evil! Ieuw! Getsie! RUN WHILE YOU CAN!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mauw toch op lekker ding!.
en wat moet je met verliefdheid? ik weet het namelijk ff niet.
Ho! Stop! Eerst fotoows!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verliefdheid is slecht! Evil! Ieuw! Getsie! RUN WHILE YOU CAN!
*struiktelt over voet van S., hevig meegesleurd wordt en mooiste tijd van leven beleeft*quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom jij me altijd zo bekend voorkomt! Jij bent dat aardige stemmetje in mijn achterhoofd dat me steeds goede tips geeft.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De cien winkel, onze favoquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:38 schreef Bolletje... het volgende:
Spaans maandverband van cien
Jouw naaktfoto's!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:52 schreef Tessje het volgende:
Inso... Waar blijven jou naaktfoto's?
Dit is toch wel heel slecht.. Nu heb je een leidinggevende functie en dan post je geen naaktfoto's..
May you burn in hell
Poetsen? Als in 'het huishouden'? Of als in 'de plaat'?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:53 schreef yvonne het volgende:
Ow god, vergeten, als je gaat bloeden en lekken ga je ook poetsen
Bummer
zeg dat es tegen Jerney, die poetst nooitquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:53 schreef yvonne het volgende:
Bummer
Zeik niet mensch..quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jouw naaktfoto's!
Oh en die zijn er niet. En komen er ook niet. Nooit..
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*struiktelt over voet van S., hevig meegesleurd wordt en mooiste tijd van leven beleeft*
ik kwam niet echt ver he.
let me look @ your boobies, maybe you'll save me then!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Ik zal je missen..
Alles voor het goede doelquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
let me look @ your boobies, maybe you'll save me then!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
let me look @ your boobies, maybe you'll save me then!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel
*tieten flasht*
Huishoudenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Poetsen? Als in 'het huishouden'? Of als in 'de plaat'?
Spreek toch niet in raadsels, vrouw.
Heb jij daar geen arme Zimbabwees voor?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huishouden
Does normaal.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huishouden
Laat S. dat mailtje maar niet vinden. Alhoewel, dan weet je wel meteen wat ie denkt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:00 schreef Jerruh het volgende:
*mailtje van inso opslaat op harde sgijf*
Uitprinte en bove je bed hange.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:00 schreef Jerruh het volgende:
*mailtje van inso opslaat op harde sgijf*
die komt voorlopig niet op mijn harde schijfquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat S. dat mailtje maar niet vinden. Alhoewel, dan weet je wel meteen wat ie denkt.
*Meld voor kopie*quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uitprinte en bove je bed hange.
Ja ja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die komt voorlopig niet op mijn harde schijf.
Mensen gaan tegenwoordig te onvoorzichtig met hun harde schijven om.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal..
Maar giet er wat alcohol in en voor je het weet mag je aan de harde schijf komen.
ik heb een hoogslaper dus dan hang je wel errug knus dicht bij me! passen die tieten er wel tussen1?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uitprinte en bove je bed hange.
vuilnisbakkenras!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:12 schreef Tessje het volgende:
Mijn prullenbak heeft net geboorte gegeven aan mijn kat
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vuilnisbakkenras!![]()
![]()
![]()
you ain't that creative?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Why didn't I think of that?
Hey.. Het is nog vroeg jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
you ain't that creative?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hey.. Het is nog vroeg ja
Toch wel Sims 2 he?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:42 schreef Tessje het volgende:
Ik ga the sims spelen.. Eens kijken of ik de werkster nog kan neuken
bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:42 schreef Tessje het volgende:
Ik ga the sims spelen.. Eens kijken of ik de werkster nog kan neuken
Geen last vanquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:53 schreef yvonne het volgende:
Bummer
Huh, wat? Waar? Jij hebt helemaal geen foto van je kut geplaatst.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:06 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
hij heeft mijn kutfoto zelfs gemist![]()
![]()
Vreemd. Als jij komt, is zij wegquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:48 schreef Dirkh het volgende:
Inso!!! Tietenfoto!!! NU..... Hier en rap een beetje!
En ja, ik was hodfr aan het werk en dat thaise ding werkt ook.
Zal je altijd zien. Zoiets gebeurd anders nooit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vreemd. Als jij komt, is zij weg![]()
Hierbij ingediend!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
je doet het toch echt zelf hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:37 schreef stinkie het volgende:
Ditr is de slechtste uit de reek tot nu toe
Zij was het, zij.... die rooie!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Rukkers!!!!!!!!!!
Het vorige topic is nog niet vol en dan plotseling hier beginnen.
Zij die bijna lekt, bakken volquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zij was het, zij.... die rooie!
Nu je het zegt, ze is altijd rood. Zou ze dan ook altijd het huishouden doen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zij was het, zij.... die rooie!
Als je dat vanavond nog een keer zegt hebben we een probleem, ik ga zo chili con carne eten, met extra ui en pepers.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze is altijd rood. Zou ze dan ook altijd het huishouden doen?
Je bedoelt, je gaat écht naar die poep-meet??quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je dat vanavond nog een keer zegt hebben we een probleem, ik ga zo chili con carne eten, met extra ui en pepers.
ik hoor lekker toch nietsquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:52 schreef dingendoener het volgende:
hallo... Propaganda!!!
[afbeelding]
Het is nu alleen nog maar een bruin stipje.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bedoelt, je gaat écht naar die poep-meet??
Is dat nieuw? Retro-propaganda?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:52 schreef dingendoener het volgende:
hallo... Propaganda!!!
[afbeelding]
Ik weet niet, of ik het wil wetenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is nu alleen nog maar een bruin stipje.![]()
Je rijd toch altijd langs de sportschool als je naar huis gaat? Misschien vinden ze het wel leuk als je even toetert.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:10 schreef stinkie het volgende:
mmm, alweer bijna naar huis
Wat denken jullie zal ik ff langs de sportschool rijden of direct naar huis gaan
Nee, en mijn mailbox blijft ook leeg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:23 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je nou de tietenfoto's al gezien Dirkh?.
Die met dat t-shirt erover heen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:23 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je nou de tietenfoto's al gezien Dirkh?.
Oh, die met een truitje er over heen. Oooooh, die heb ik zaterdag of zondag gezien. Naakt, gewoon naakt! Vol in beeld. En dan die van jezelf!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:26 schreef Insomaniac het volgende:
Ze staan gewoon op het forum, sukkel.
Wheheheh he hequote:Op dinsdag 21 september 2004 17:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, die met een truitje er over heen. Oooooh, die heb ik zaterdag of zondag gezien. Naakt, gewoon naakt! Vol in beeld. En dan die van jezelf!
je moet ook alles uitleggen en uitsluiten, voordat je het weet heb je de tieten van je vriend geplaatst![]()
Das donderdag pas. Ik heb meer sportabonnementenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef yvonne het volgende:
Ja ga vooral nog in je rokje twirlen
Ik lurk daar alleen maar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit al in jouw AT te zoeken of je ergens in B&H hebt gepost, maar dat is onbegonnen werk.
En als je daar had gepost, was ik vast wel gewaarschwud door de bifi's.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:27 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die met dat t-shirt erover heen?
ik rij er elke dag langs. Maar misschien ga ik wel ff naar binnen deze keer.... Hoewel, al die hardwaggelende huiswijven en die bezwete kereld die met oud ijzer slepen, ik denk het toch maar nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je rijd toch altijd langs de sportschool als je naar huis gaat? Misschien vinden ze het wel leuk als je even toetert.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik lurk daar alleen maar..
En dan? Dan hang je je jas op ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]gaarne de kachel uit, deur open, en bij de open koelkast gaan staan! DOPPEN
Ik ga altijd bij de AH koffie drinken en ga bij de vriezers staan (met die deuren) dan komen die vrouwtjes in een strak shirtje, deurtje open: PLING!
Hé, sportief doen kan altijd nog met je rechter hand.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik rij er elke dag langs. Maar misschien ga ik wel ff naar binnen deze keer.... Hoewel, al die hardwaggelende huiswijven en die bezwete kereld die met oud ijzer slepen, ik denk het toch maar niet
Oké, nu klink je desperatequote:Op dinsdag 21 september 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga altijd bij de AH koffie drinken en ga bij de vriezers staan (met die deuren) dan komen die vrouwtjes in een strak shirtje, deurtje open: PLING!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan? Dan hang je je jas op ?
nou sportief, sporteif, tis net een tube tandpasta hoor, ff knijpen en hij is leegquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hé, sportief doen kan altijd nog met je rechter hand.
Heeft je schaap geen tepels?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
Jij post je toeten niet! Ik moet toch wat.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, nu klink je desperate
Je zei toeten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij post je toeten niet! Ik moet toch wat.
Ik heb mn toetenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij post je toeten niet! Ik moet toch wat.
Toetersquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zei toeten..
Ja, maar ze stinkt ook uit d'r bek, dus ik blijf wel bij haar uit de buurt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heeft je schaap geen tepels?
omdraaien en die poten in je laarzenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar ze stinkt ook uit d'r bek, dus ik blijf wel bij haar uit de buurt.
Posten! Je hebt toestemming.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:41 schreef Bolletje... het volgende:
En op de foto gezet
Tsss die is het hele forum toen al over gegaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Posten! Je hebt toestemming.
Heb je wel eens een schaap van achter bekeken, allemaal stront en klitten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdraaien en die poten in je laarzen
Nou nou nou, zo erg is ze toch niet?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:43 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Tsss daar is het hele forum toen al over gegaan
Ze heeft lekkere tieten in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo erg is ze toch niet?
Stukkie tape doet wonderen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar ze stinkt ook uit d'r bek, dus ik blijf wel bij haar uit de buurt.
Lopen, lopen, voorlopig staat het met d'r achterpoten in Dirkh zijn laarzenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:44 schreef Tessje het volgende:
Het topic loopt lekker of niet?
Dit is een beter plan.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stukkie tape doet wonderen.
Dat zeg ik Tessje, nu zie je het zelf!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is een beter plan.
[afbeelding]
Wie nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:40 schreef Bolletje... het volgende:
Jesus, ik heb yvonne haar tieten zelfs wel eens vast gehad
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zeg ik Tessje, nu zie je het zelf!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zeg ik Tessje, nu zie je het zelf!
Doe de rechetrkant van die foto dan ook even postenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo moet je er niet naar kijken.
Ja en bedankt voor de nutteloze link beeb!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:49 schreef Bolletje... het volgende:
Tieten van Yvonne!
De foto is alleen verwijderd
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:49 schreef Bolletje... het volgende:
Tieten van Yvonne!
Oowowowowowow, wat een topic was datquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:49 schreef Bolletje... het volgende:
Tieten van Yvonne!
Ik heb mn toeten MET sprietjes al gepost!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
Post je toeten yvonne, anders.. anders.. anders krijg je een note!!
NU! Hier! In dit topic!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb mn toeten MET sprietjes al gepost!!!
Het waren alleen sproetjes, niks geen toeten!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb mn toeten MET sprietjes al gepost!!!
Het waren cupC sproeten!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het waren alleen sproetjes, niks geen toeten!
Sprietjes, geen sproetjes!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het waren alleen sproetjes, niks geen toeten!
Cup C? Ha! Zeker de japanse maat aangehouden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het waren cupC sproeten!
Hé, ik ben een jongetje. Weet ik veel hoe jullie alles noemen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sprietjes, geen sproetjes!
Het mag niet van TonyMalonyquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NU! Hier! In dit topic!
Ik heb je notes al open staan...
Nuek hem Fuck himquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het mag niet van TonyMalony
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
grmbl.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg, weet je dat je helemaal niet op je avatar lijkt?
Toepels toch?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker belangrijk [afbeelding]
Nieuwe pics, van je toeten met sprietjes (goed hè ik ben een snelle leerling) en let op, ik herhaal LET OP: OOK TEPELS (of heten die weer tiepels?)
Je hebt geen knoppenquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
Mot je een ban anders?
Ban je zelf dan ook ff, ik heb van jou nog geen sprietjes, toepels/tiepels of toeten gezien.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
Mot je een ban anders?
Daar hebben we het nu niet over, Dorkh.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ban je zelf dan ook ff, ik heb van jou nog geen sprietjes, toepels/tiepels of toeten gezien.![]()
Ga maar aanvragenquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
Mot je een ban anders?
Kunnen jij en yvonne geen foto maken waar jullie naakt tegen elkaar oprijden?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu niet over, Dorkh.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen jij en yvonne geen foto maken waar jullie naakt tegen elkaar oprijden?![]()
Ow, jij gaat de foto maken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Stom stom stom.
Die andere moeten er ook bij op.
Groothoeklens opzoekt.
Ik wil best naakt tegen Yvonne oprijden hoor. Maar durf jij daar foto's van te maken dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen jij en yvonne geen foto maken waar jullie naakt tegen elkaar oprijden?![]()
Ja, wie anders? stinkie? Die kan zich niet meer beheersen, die bespringt jullie meteen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow, jij gaat de foto maken?
Jaaaaa, it's a deal!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil best naakt tegen Yvonne oprijden hoor. Maar durf jij daar foto's van te maken dan?
Jo!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou graag willen, maar ik heb een ziek vriendje en die heeft verzorging nodig.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaaaaa, it's a deal!
Vanavond? Bij een van jullie thuis? Dan zeg ik hier wel dat ik een nachtje moet eh...werken of zo.
En ShaOlin dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
Tuurlijk hebben jullie geen rechten, hullie benne toch geen kroe!
Hey Gonoerroe-guppie.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:24 schreef Maanvis het volgende:
Boediemorgen, Hepatitis-babes!
ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wilt zo ook foto's van een lekkende en bloedende scheur?
Die's nepkroe. Het mod V&A.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ShaOlin dan?
Is niet erg, we bellen wel een sexy verpleegster voor hem.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik heb een ziek vriendje en die heeft verzorging nodig.
Hij is nl heul heul sjieluuug.
Vuischtnuecke?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey Gonoerroe-guppie..
Stinkie in zn rokjequote:Op dinsdag 21 september 2004 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is niet erg, we bellen wel een sexy verpleegster voor hem.
Goh, voor het eerst in de hele bifi reeks topics moest ik eventjes bijna om jou lachen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stinkie in zn rokje
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:29 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn ban-aanvraag wordt genegeerd.
Je haalt me de woorden uit m'n mond.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:32 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Wat een ongeloofelijk suf, saai, bedriegend, zeer onvermakelijk, smakeloos, irriterend, vooralsnog weinig overtuigend, recht evenredig achterlijk, uitermate zwetend, zwerf-achtig, weggenaaid, hoeren topic..
Gelukkig zijn jouw topics altijd leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:32 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Wat een ongeloofelijk suf, saai, bedriegend, zeer onvermakelijk, smakeloos, irriterend, vooralsnog weinig overtuigend, recht evenredig achterlijk, uitermate zwetend, zwerf-achtig, weggenaaid, hoeren topic..
In 1 keer goed, wat goed van je!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:32 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Geef me nou die ban maarquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:33 schreef Insomaniac het volgende:
Zie je nou wel dat je toeten moet posten, Yvonne.
JUIST!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:33 schreef Insomaniac het volgende:
Zie je nou wel dat ik mijn toeten moet posten, Yvonne.
Heb jij ook toeten met sprietjes en toepels?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:34 schreef ANGE het volgende:
Goeieavond! (en dag Dirkh!)
Post jij je toeten nou maar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:32 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij ook toeten met sprietjes en toepels?
Hoiquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:36 schreef ANGE het volgende:
[..]
Leve de vrije spelling...
![]()
Ze reageren niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef me nou die ban maar
*WOESJJJ* Snakey!!!!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Yvonne is anders dol op tamponthee. Met een wolkje slierkjes en een bonkje suiker.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:36 schreef AndreaW het volgende:
Ivonne viespeuk, ik vertel toch ook niet dat ik thee trek van mijn gebruikte tampons .. foei.
toeten ANGEquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:39 schreef ANGE het volgende:
[..]
*WOESJJJ* Snakey!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
toeten ANGE![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yvonne is anders dol op tamponthee. Met een wolkje slierkjes en een bonkje suiker.
Wie niet?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yvonne is anders dol op tamponthee. Met een wolkje slierkjes en een bonkje suiker.
Flexibelquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:41 schreef ANGE het volgende:
[..]
Jij bent ook al voor flexibele spelling...
![]()
Ookvoor jou!
![]()
Heel goed! *aai over de bol geeft*quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:42 schreef AndreaW het volgende:
Spelling spelling .. we zitten hier toch in onzin .. dus we kunnen toch onzin verkopen![]()
ff een taalvaut verbeturdt
Niet meer!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:32 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
braafquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet meer!![]()
Maak ik je zenuwachtig?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:45 schreef AndreaW het volgende:
Ange zo liev woops weer een taall vaut mak iq anters nooidt![]()
Beweegt mee met mijn bifiquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:46 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ja, lastig hè... loszittende wenkbrauwen..![]()
Nu zit er écht een pisvlek in je broek zeker.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet je weg?
Het begint er inderdaad behoorlijk warm te worden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu zit er écht een pisvlek in je broek zeker.![]()
Je zit naast hem?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu zit er écht een pisvlek in je broek zeker.![]()
Laat mij het dus maar doen. Overigens ben ik beter met de video-camera. Het zou niet mijn eerste natuuropname zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wie anders? stinkie? Die kan zich niet meer beheersen, die bespringt jullie meteen.
Mij gaat het om het functioneel naakt. Ik zou jullie met geen hand aanraken.
..................
O, nu begrijp ik je bezwaar.
Nee, natuurlijk niet. Ik zeg toch een pisvlek? Geen pretvlekquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zit naast hem?![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zeg toch een pisvlek? Geen pretvlek
Toch maar niet gevolksdanst?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Laat mij het dus maar doen. Overigens ben ik beter met de video-camera. Het zou niet mijn eerste natuuropname zijn
zit er bij Dirkh verschil in dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zeg toch een pisvlek? Geen pretvlek
of een uitgedroogde stuk dopbriequote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]pretvlek
![]()
Zo'n eentje als je je onderbroek uit doet, dat je piemol blijft plakken.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:51 schreef So_Addictive het volgende:
hallo! mijn toepeltjes hangen er weer vrolijk bij![]()
Das donderdag pasquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch maar niet gevolksdanst?
Ja, net zoals die harde korsten op je dekbedovertrek (en op je kachel)quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]pretvlek
![]()
Ons bin zunig, waarom zoiets moois weggooien.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, net zoals die harde korsten op je dekbedovertrek (en op je kachel)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ouderwetse gym. Niks met computers en strakke meiden op zo'n renband? Met die leggings en dan alsnog een string er overheen of half erdoorheen gevlochten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Das donderdag pasvandaag was ijzersleepdag. Maar daar had ik geen zin meer in
eMule download tip: Eric Prydz - Call On Me.aviquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ouderwetse gym. Niks met computers en strakke meiden op zo'n renband? Met die leggings en dan alsnog een string er overheen of half erdoorheen gevlochten.
A.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Da's insider information![]()
Link, url, mail?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Da's insider information![]()
Computers wel, maar wat ik normaal voor me heb waggelen in een legging, mijn godquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ouderwetse gym. Niks met computers en strakke meiden op zo'n renband? Met die leggings en dan alsnog een string er overheen of half erdoorheen gevlochten.
Tuurlijk de kachel, het moet wel met een sisser aflopen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt mn adres he!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]pretvlek
![]()
Hij is al onderweg. En ik hoefde het niet eens op de post te doen, ik hoefde alleen maar je adres in te fluisteren en hij begon te lopenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt mn adres he!!
En je het niet eens foto's van je bifi geplaatst.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:23 schreef Maanvis het volgende:
Soms krijg ik kotsneigingen als ik dit topic lees. Geil he?
Blijven slikkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:23 schreef Maanvis het volgende:
Soms krijg ik kotsneigingen als ik dit topic lees. Geil he?
Geef Dirkh maar een knuffel, hij voelt zich niet zo lekker en heeft een beetje last van z'n maag.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:26 schreef ANGE het volgende:
Wil er iemand knuffelen??![]()
Ja, niet met jou! Ranzig ventje! Jij mag echt een eind opflikkeren!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar gaat m'n suggestiequote:Op dinsdag 21 september 2004 19:29 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ja, niet met jou! Ranzig ventje! Jij mag echt een eind opflikkeren!![]()
Dit was lief!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom pleur je er weer zoiets achteraan?quote:![]()
Welke 2?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Alle wijven zijn kuthoeren (behalve 2 dan). Werken zuigt. Conducteurs moeten ze afschieten. Mijn peuken zijn op. Mijn pizza is godverdomme net verbrand. De wasmachine is kapot. Mijn kat heeft een teek. Mijn wrat op mijn teen doet pijn. Mijn boek heb ik laten liggen in de trein, GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
Dat gaat ook niet gebeuren. Ik moet nu al de vrouwen van me afslaan!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je het niet eens foto's van je bifi geplaatst.![]()
En ik wilde nog wel meer dan knuffelen voorstellen. En wat krijg ik er voor terug?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar gaat m'n suggestie
ja, die ontlopen we lieverquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welke 2?
Lopen er een beetje mooie vrouwen op de gesloten afdeling?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren. Ik moet nu al de vrouwen van me afslaan!
Als ik die 2 nou noem komen dadelijk die andere 4 ook nog zeiken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welke 2?
Ik las even dat je je broek had laten liggen in de trein.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Alle wijven zijn kuthoeren (behalve 2 dan). Werken zuigt. Conducteurs moeten ze afschieten. Mijn peuken zijn op. Mijn pizza is godverdomme net verbrand. De wasmachine is kapot. Mijn kat heeft een teek. Mijn wrat op mijn teen doet pijn. Mijn computer is zo traag als dikke stront. Mijn boek heb ik laten liggen in de trein, GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
Kees en Egbert?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, die ontlopen we liever
En welk boek?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welke 2?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lopen er een beetje mooie vrouwen op de gesloten afdeling?
Tenzij een boek met foto's van toeten, sprietjes en toepels geen relevante vraag Dago.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:39 schreef Dagonet het volgende:
En welk boek?
Daarom juist, sukkel. Wat dacht je dan?! Idioot...quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel meer dan knuffelen voorstellen. En wat krijg ik er voor terug?
![]()
James Hall - De blauwe Marlijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En welk boek?
Wat, wat en watquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tenzij een boek met foto's van toeten, sprietjes en toepels geen relevante vraag Dago.
Precies! Je moet dus directer zijn Dirkh.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:41 schreef ANGE het volgende:
Daarom juist, sukkel. Wat dacht je dan?! Idioot...![]()
Dat had je al moeten doen vóórdat je naar dat boek vroeg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat, wat en wat
Ik ga terug lezen
Toeten, sprietjes en toepels. Duidelijk toch.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat, wat en wat
Ik ga terug lezen
Jij bent ook typisch een vrouw. Je wil neuken en vraagt dan of iemand wil knuffelen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:41 schreef ANGE het volgende:
[..]
Daarom juist, sukkel. Wat dacht je dan?! Idioot...![]()
ik wilde net gaan douchenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:45 schreef UIO_AMS het volgende:
We naderen weer de laatste post en stinkie is in geen velden of wegen te bekennen.
Dat bedoel ik. Directer zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:46 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent ook typisch een vrouw. Je wil neuken en vraagt dan of iemand wil knuffelen.
Duidelijkheid is niet jouw beste eigenschap hè?
Maar in dat geval wil ik wel even met je neuken. En dan bedoel ik ook neuken en niet knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |