Gewoon wat scherper blijven Golfie !!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:41 schreef golfer het volgende:
Deed ik nog zo mijn best, was ik te laat:
[Hools] Hét VBL-Café # 443: Tong moet op de VBL-meet komen!
Ik wijzig niets en die lullo zal toch wel niet komen, maar mij gaan bellen op een moment dat het zo luidruchtig is op de meet dat ik weer eens zijn oproep ga missen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:45 schreef Bjoro het volgende:
wat mij betreft mag je het wijzigen (aangezien niet veel mensen deze titel zullen snappen !!)
al denk ik dat het verspilde moeite is om tong over te halen !!
trilfunctie is helemaal hip op je mobiel !!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
Ik wijzig niets en die lullo zal toch wel niet komen, maar mij gaan bellen op een moment dat het zo luidruchtig is op de meet dat ik weer eens zijn oproep ga missen.
Trusteh!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:49 schreef Bjoro het volgende:
Ik ga trouwens een tukkie doen !!!tot snel !
BIERquote:Op dinsdag 21 september 2004 07:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik snap d'r geen drol meer van.
Ajaxno1, dit gaat even mijn pet te boven, kan jij even kijken waarom ik 376 en 377 niet onder het kopje 376 t/m 400 kan krijgen?
rechtermuisknop...klikken in het kadertje...alles selecteren...daarna weer rechtermuisknop....kopieren....en het werkt !!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, ik ben op dit moment aan het uitvogelen, proberen te, that is, waarom de OP maker niet meer selecteerbaar is.
Fucking hell, ben jij me al ff wakker zeg!quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rechtermuisknop...klikken in het kadertje...alles selecteren...daarna weer rechtermuisknop....kopieren....en het werkt !!!!
jij weet niet hoelang ik daar gisteravond over gedaan hebtquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:49 schreef DIGGER het volgende:
Fucking hell, ben jij me al ff wakker zeg!
jammer !!quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Kom niet op de meet:
Geeft DD een krat Grolsch Beugel...quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Kom niet op de meet: heb in de ochtend een afspraak, neefje komt heel de dag langs en in de avond naar PSV.
Pak een biertje op Carmen, Da_Sandman betaalt!
Een flinke stinkende, ja.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:50 schreef SCH het volgende:
Hebbie ze een poepie laten ruiken golfie?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geeft DD een krat Grolsch Beugel...
Zo goed?
heb vast een hapje genomen!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:51 schreef just me het volgende:
net telefoontje gekregen dat 'n collega bevallen is van een prachtdochter
![]()
Rare vorm gebit heb je dan, laat je pasfoto maar zitten!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb vast een hapje genomen!!
[afbeelding]
ik 1 hapje en JustBeugel ook 1 hapje....quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Rare vorm gebit heb je dan, laat je pasfoto maar zitten!
veel plezier...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Nu even tijd om te fokken en vanavond wokken
Heel goed, is hard op zoek naar werk en komt elke dag even langsquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:45 schreef Bjoro het volgende:
alles goed met Jezus Quintes ??
Ja, 3 min lopen hiervandaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef pascalheister het volgende:
Woont hij nu bij z'n vader bluezz?
gatver...hij doet aan computersquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel goed, is hard op zoek naar werk en komt elke dag even langs
De rest van de tijd hebben we veel kontakt op MSN.
Het valt me niet tegen, ik heb me echt teveel zorgen gemaakt.
gelukkig...de haagse spreekkoren leven nog !!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Is Sylvie binnen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Bokser Nordin Ben Salah doodgeschoten
AMSTERDAM - Voormalig wereldkampioen boksen Nordin Ben Salah is maandagavond op de President Kennedylaan in Amsterdam neergeschoten. Hij overleed later aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. Dat heeft een medewerkster van de sportschool waar 'Fighting Nordin' in Purmerend trainde, dinsdag bevestigd.
De 32-jarige in Marokko geboren Nederlander raakte rond 22.00 uur betrokken bij een schietpartij. De politie wil niet zeggen of het slachtoffer inderdaad Ben Salah is. Wel zegt de politie dat het slachtoffer meerdere malen is getroffen en dat ze op zoek zijn naar meerdere daders.
Vorig jaar september heroverde Ben Salah zijn intercontinentale WBA-titel in het supermiddengewicht. Hij was de laatste tijd actief als promotor van bokswedstrijden.
OK.... wist dat er iemand omgelegd was, niet dat hij dat was!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef Bjoro het volgende:
ff ander sportnieuws :
[..]
Altijd weer die kut neuzen de schuld!quote:Voormalig wereldkampioen boksen Nordin Ben Salah is maandagavond op de President Kennedylaan in IJdorp neergeschoten
gadverdamme is er nog een ander forum?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Sylvie is de Hoer van Fok!
denk niet dat jij elders aan de bak komtquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gadverdamme is er nog een ander forum?
http://www.forumhoeren.nl/quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gadverdamme is er nog een ander forum?
ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog een account geloof ik
Againquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:41 schreef Againzender het volgende:![]()
Godverdomme, zit ziek thuis, chceck ik mijn mail op mijn werk even, lees ik dat er een collega van mij overleden is
Hij is verdomme nog op mijn trouwdag geweest, 42 jaar
Ik ga even een potje janken geloof ik.
Ik weet het niet, ik vind opeens een rouwkaart in mijn mail, en dat is het.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
Akelig again, waaraan is hij overleden?
maar dat was hetzelfde forum als voorheen FH2, alleen de naam is nu veranderdquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
pascal
Nee, een hartstilstand is al genoeg... en het kan ons allemaal overkomen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:49 schreef Againzender het volgende:
Ik weet het niet, ik vind opeens een rouwkaart in mijn mail, en dat is het.
Hij kwam altijd zo gezond en stoer op mij over, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen.
damm klote manquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:41 schreef Againzender het volgende:![]()
Godverdomme, zit ziek thuis, chceck ik mijn mail op mijn werk even, lees ik dat er een collega van mij overleden is
Hij is verdomme nog op mijn trouwdag geweest, 42 jaar
doe maar.. het kan zo opluchtenquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:41 schreef Againzender het volgende:
Hey, i figured, maar normaal moet je gewoon click-drag-copy-paste kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rechtermuisknop...klikken in het kadertje...alles selecteren...daarna weer rechtermuisknop....kopieren....en het werkt !!!!goedemorgen trouwens !
Pluck den Dag!quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Geeft maar weer aan dat je elke dag je best moet doen het zo leuk, goed gelukkig mogelijk te hebben.
Je hebt van die mensen die werkelijk elke extra cent oppotten voor 'later' waarna er dan nooit een 'later' komt.
-verwijderd uit respect-quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef Againzender het volgende:
Ik moest een keer uitwijken en toen kreeg ik een trapper tussen mijn spaken bij het voorwiel. Ik vloog over het stuur heen (mooie salto afgewerkt dus had niksquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:22 schreef DIGGER het volgende:
D'r is werkelijk geen stukje staal van die fiets meer recht en die gast is bewusteloos, dan heb je een goeie klap gemaakt..
Lijkt erop, patient is hier inmiddels afgevoerd per ambulance, had iig een gapende hoofdwond.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is dit, het Rampspoed café?
Jij wordt nog een goed onderzoeker later...quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar de rouwpagina is leeg vandaag, 4 personen. 1 op vakantie, die viel af voor mij, 1 was 63, viel dus af. De ander had ik toch niet het gevoel bij dat het goed was. En aangezien jij impliciet zei dat het erg onverwacht was, kwam ik op hem uit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij wordt nog een goed onderzoeker later...
Op zich vind ik lege rouwpagina's wel OKquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, maar de rouwpagina is leeg vandaag, 4 personen. 1 op vakantie, die viel af voor mij, 1 was 63, viel dus af. De ander had ik toch niet het gevoel bij dat het goed was. En aangezien jij impliciet zei dat het erg onverwacht was, kwam ik op hem uit.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op zich vind ik lege rouwpagina's wel OK
Maar dan is het inderdaad snel wegstrepen.
en rondje van Ekimov, op zn 38e alsnog Olypmisch goud in Athenequote:Op dinsdag 21 september 2004 14:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rondje op kosten van Tyler Hamilton.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:51 schreef Bjoro het volgende:
ff een leuk nootje tussendoor dan maar
net een klant in de winkel, engels sprekend.
kwam me al enigszins bekend voor...meneer heeft u een leg. bewijs?
Oh nou zie ik het Maxwell van Ajax
En wat heb je hem aangesmeerd?quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:51 schreef Bjoro het volgende:
Haha, dat is leukquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:51 schreef Bjoro het volgende:
Een seizoenskaart voor Ado.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:57 schreef DIGGER het volgende:
En wat heb je hem aangesmeerd?
Zo'n goedkoop ding?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:03 schreef Bjoro het volgende:
nieuw mobieltje !
shit..ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:03 schreef VoreG het volgende:
Heb je hem vertelt dat Chelsea intresse heeft?
valt dit niet allemaal onder jouw beroepsgeheim bjoro?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit..ik wist dat ik wat vergeten was
maar hij was volgens mij samen met z'n zaakwaarnemer ofzo
Die hebben ze zelfs al nodig om een mobieltje te kopenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar hij was volgens mij samen met z'n zaakwaarnemer ofzo
zo'n man vangt 15% van zijn inkomsten, zou hij in ditgeval ook 15% van t mobieltje betalen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die hebben ze zelfs al nodig om een mobieltje te kopen
oh shit..dit is niet vipspotting.nlquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:16 schreef rubbereend het volgende:
valt dit niet allemaal onder jouw beroepsgeheim bjoro?
nee die jongen ken ik via via en die laat het dan door mij regelen, maar weet niet zeker of hij zijn zaakwaarnemer is !quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:16 schreef Againzender het volgende:
Die hebben ze zelfs al nodig om een mobieltje te kopen
De Telegraaf-journalist die ik net getipt heb, was erg gelukkig met dit verhaal.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef Bjoro het volgende:
vertel jullie toch geen vertrouwelijke info..denk ik !
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh shit..dit is niet vipspotting.nl
vertel jullie toch geen vertrouwelijke info..denk ik !
veel plezier, tis toch in de jaarbeurs als k t goed onthouden heb. wat is de line up?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
Present @ Thunderdome @ 4 dec
Jep in de jaarbeurs, andere kant dan vorig jaar dus geluid mag harderquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier, tis toch in de jaarbeurs als k t goed onthouden heb. wat is de line up?
Het zou een stunt zijn als ze een battle tussen Promo en Paul doen. En wat is de DJ naam van je maat?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Maat van me moet draaien op Thunderdome dit jaar!
en jij bent nu zijn zaakwaarnemer ???quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Dj Wizard!
En ik had hem enkele jaren geleden als eerste op een illegaal feestje!
Vet voor hemquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Dj Wizard!
Heeft ook op Nature One moeten draaien, en is langzaam maar zeker in de picture aan het komen bij die gasten van ID&T.
Upcoming talent hall MegaRave vorig jaar, en voor UHM en Planet Hardcore regelmatig gedraaid!
En ik had hem enkele jaren geleden als eerste op een illegaal feestje!
al dat gelul over muziek die nooit uitgevonden had moeten wordenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:07 schreef Againzender het volgende:
Waarmee moeten we stoppen?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
al dat gelul over muziek die nooit uitgevonden had moeten worden![]()
Maar het is uitgevonden, so be it, als zij naar die muziek willen luisteren en er over praten, so be it as well.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
beetje ongeSCHteld dusquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:22 schreef Bjoro het volgende:
laat hem maar ff ...... hij is waarSCHijnlijk SCHjagerijnig omdat Heerenveen is afgelaSCHt
LUL!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:10 schreef SCH het volgende:
Slimpie, dat is een compliment voor hem.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
LUL!
denk het !quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:26 schreef rubbereend het volgende:
beetje ongeSCHteld dus
heb je JP eigenlijk al een kaart gestuurd ???quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:34 schreef SCH het volgende:
![]()
Nee joh, hij is al bij hem op ziekenbezoek geweest. Met fruitmand hoop ik.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je JP eigenlijk al een kaart gestuurd ???
Hij heb anders wel gelijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
LUL!
Beterschap..groetjes Hoolsquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:47 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee joh, hij is al bij hem op ziekenbezoek geweest. Met fruitmand hoop ik.
geSCHeten of net als gisteravond weer een slingertje gegeven aan je eigen muis ??quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, dat lucht even op.
Que?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geSCHeten of net als gisteravond weer een slingertje gegeven aan je eigen muis ??
DJ Fuckerquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef Bjoro het volgende:
wat is jouw DJ naam ??
is wel grappig !!
Freak Boyquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef Bjoro het volgende:
wat is jouw DJ naam ??
is wel grappig !!
was indeedquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
MTV was vandaag ongewoon goed. Ik zap er even langs. "Hè, Muse?"
Lekker 3 nummers Muse op MTV. Achter elkaar. Hoe is het mogelijk?
Is wel vaker hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
MTV was vandaag ongewoon goed. Ik zap er even langs. "Hè, Muse?"
Lekker 3 nummers Muse op MTV. Achter elkaar. Hoe is het mogelijk?
Over het algemeen mijd ik die muziekzenders als de pest.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is wel vaker hoor.
DJ Stainsquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
DJ Fucker
Best, tja, orgineel.
Die vent is zo wereldvreemd. Paar jaar geleden wist ie niet wie de Bondscoach van Nederland was. Van Gaal ? nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb toch liever Brinkhorst hoor, echt een man om mee te gaan vissen.
Dat heb ik met Laurentien.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
Jeetje, ik wou dat ik nog nooit van Van Gaal had gehoord
ik wil nooit meer van Van Gaal horenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
Jeetje, ik wou dat ik nog nooit van Van Gaal had gehoord
En nog wonnen ze niet alles wat er te winnen viel in dat jaar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:14 schreef VoreG het volgende:
94/95
Agh dat kleine suffe bekertje, wie maalt daar nou om.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nog wonnen ze niet alles wat er te winnen viel in dat jaar.
tis niet iedereen gegund de triple te winnenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh dat kleine suffe bekertje, wie maalt daar nou om.
Hij was op dreef inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
De Waal won eindelijk eens een debat van de Geus.
Rondje namens de oude Drees.
de waalquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
De Waal won eindelijk eens een debat van de Geus.
Rondje namens de oude Drees.
*gerucht naar het land der fabelen verwijst*quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:38 schreef ErikT het volgende:Avond!
Ik hoorde een gerucht dat hier bier werd getapt?
Ben het niet eens met zijn techniek. Zoals mijn moeder altijd zegt met honing vang je meer vliegen dan met stront.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
de waal![]()
*six-packie uit binnenzak haaltquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Werd ja.
Vanwege de bezuinigingen moet je het vanaf vandaag zelf meenemen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben het niet eens met zijn techniek. Zoals mijn moeder altijd zegt met honing vang je meer vliegen dan met stront.
Maar vanavond was ie echt goed.
In dat geval loop ik ff naar de overkant en ga daar bier drinken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Werd ja.
Vanwege de bezuinigingen moet je het vanaf vandaag zelf meenemen
zitten er nu nog maar 4 inquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:42 schreef VoreG het volgende:
Ja lekker!
Jij gaat arm je grafkist in. Maar wel 40.000 cd'squote:Op dinsdag 21 september 2004 21:44 schreef pfaf het volgende:
Avond.
5 nieuwe cd's en nu dus de hele nacht muziek luisteren.
Hoi.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Lodewijk de Waal komt voor de belangen van Tong80 en Miljoenen mensen op
Hij redt ons van Monster Jan Peter
bij een crematie krijg je wel een heel raar idee bij de term "ff een cd-tje branden"quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij gaat arm je grafkist in. Maar wel met 40.000 cd's
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij gaat arm je grafkist in. Maar wel 40.000 cd's
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij een crematie krijg je wel een heel raar idee bij de term "ff een cd-tje branden"
Verloren van de Eagles?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:51 schreef manny het volgende:
Het rondje op De Graafschap is wegens diepe treurnis ingetrokken
Manny gaat diep beschaamt onder de dekens liggen en hoopt dat het allemaal maar een droom was
Het is niet altijd feest joh.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:51 schreef manny het volgende:
Het rondje op De Graafschap is wegens diepe treurnis ingetrokken
Manny gaat diep beschaamt onder de dekens liggen en hoopt dat het allemaal maar een droom was
is dit erg ??quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoor net dat we dit jaar voor het laatst naar het huisje van mijn oma/opa gaan.
* SCH kruipt naast Manny en leest hem voor uit de nieuwe Donald Duckquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:51 schreef manny het volgende:
M'n opa en oma zijn onderhand 81/78.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dit erg ??
Ik bedoel, nu kun je misschien een keer naar een andere (leukere) locatie
zullen de duckstad rovers ook wel weer verliezenquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:54 schreef SCH het volgende:
SCH kruipt naast Manny en leest hem voor uit de nieuwe Donald Duck
Is toch een mooie leeftijd? Genoeg mensen die het niet halen hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
M'n opa en oma zijn onderhand 81/78.
doe maar Redbullquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoi.
Iets drinken?
Ik refereer naar 'een andere, leukere plek'.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is toch een mooie leeftijd? Genoeg mensen die het niet halen hoor.
Altijd al geweten dat je een slimme knul bent.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bovendien is het daar gewoon leuk, in Overijssel.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:00 schreef SCH het volgende:
Hey Meki is er - mijn POL-vriendje
Politiekquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:00 schreef SCH het volgende:
Hey Meki is er - mijn POL-vriendje
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een slimme knul bent.
Over Meki's piemel weet ik niet veel. Dat mag niet van zijn geloof. HIj verkoopt wel leuke gestolen computers via zijn website.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Politiek
Onnozele
Lul ??
Alles ten oosten van de Regge is okay.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen niet bij Enschede.
Bathmen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alles ten oosten van de Regge is okay.
Help ik zoek een titel/artiest - Deel 117quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:
AAARGH!
Help me out1
Ik kom niet op de titel van een nummer wat vaker op de radio is. Meiske zingt dat haar vriendje als een debiel rondje straat te draaien en valt. En dan gaat het erover dat haar vriendje niet mr. Perfect is maar voor haar wel perfect is!
Da's Salland en dan ook nog dicht bij Gelderland.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bathmen.
Maar toch Overijssel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Da's Salland en dan ook nog dicht bij Gelderland.
oow jahquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Over Meki's piemel weet ik niet veel. Dat mag niet van zijn geloof. HIj verkoopt wel leuke gestolen computers via zijn website.![]()
hij verzint gewoon iets om jou te ontlopen !!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
Franky stelt wel vaker een vraag - en dan zie je hem vervolgens 3 dagen niet...
Bijvoorbeeld. Kan ook zijn dat er 5 dagen geen antwoord op wordt gegeven.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
Erg flauw!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
ik ga meequote:Op dinsdag 21 september 2004 22:14 schreef pfaf het volgende:
Ik ga op bed.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Toen ik jou om verkering vroeg, was ik gewoon zo zenuwachtig dat ik 3 dagen niet durfde te kijken!
Lets say I learned it the Hard way!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:17 schreef SCH het volgende:
Wist jij veel dat homo's niet aan verkering doen maar alleen aan ruige sex!
is dat die titel van dat liedje wat je zochtquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Lets say I learned it the Hard way!
Nee, ik kom ook helemaal niet op de tekst nu! Normaal wel!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:20 schreef Bjoro het volgende:
is dat die titel van dat liedje wat je zocht
'Meneer Alzheimer, mag ik even met u praten...'quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, ik kom ook helemaal niet op de tekst nu! Normaal wel!
Van wokken naar Fok!ken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:Uitgewokt
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:24 schreef Suijk het volgende:
Of meneer Korsakov is misschien een betere.
en nu...quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:Uitgewokt
*burp* Lekkel wokkel hoolquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:29 schreef Bjoro het volgende:
en nu...![]()
![]()
Jij moest het van de andere kant.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu...![]()
![]()
Zeg dan ook wel *bulp*quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*burp* Lekkel wokkel hool
Bedtijd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij moest het van de andere kant.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zeg dan ook wel *bulp*
ach ja da´s alweer een week geleden !!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij moest het van de andere kant.
Nearly.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bedtijd.
Dat is hem hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja da´s alweer een week geleden !!
voor franky:
maria mena - you're the only one
quote:
Well I saw you with your hands above your head
Spinning around, trying not to look down
But you did, and you fell, hard on the ground
volgens Ms Bitters in het muziek forum !!!
u ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:44 schreef jpzegthallo het volgende:
weltrusten..
tja waarheid is hard !quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:54 schreef xJapser het volgende:
De headline op Vi.nl doet pijn
slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:13 schreef Againzender het volgende:
En welterusten
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
slaap lekker
hhhmmmm een lekker biertje gaat er wel in !!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heej.. Wil jij (en de rest hier) misschien wat drinken?
Lijkt me heerlijk..you're the only one die ze zo kan maken..quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhhmmmm een lekker biertje gaat er wel in !!
zal ik er een raketje naast zetten ??
vertel..quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:40 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook een enorme dorst!
Nou, ja, ik sta al weer de hele avond droog.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:42 schreef Blumchen het volgende:
[..]
vertel..
chocomel voor jou.. wil je er een spelletje bij?quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, ja, ik sta al weer de hele avond droog.
Ik lust wel een Chocomel.
Wat voor spelletjes heb je in de aanbieding?quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
chocomel vor jou.. wil je er een spelletje bij?
pascal bedankt Blumchen d.m.v. een knuffelquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:46 schreef Blumchen het volgende:
* biertje pakt voor pascalheister
misschien wel twisterquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes heb je in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
Hoor ik chokomelk ?
Pakt een chocootje voor Tonggie B. Bommelquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
Hoor ik chokomelk ?
Vingervoetbal.. vind dat wel erg toepasselijk voor dit cafe..quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes heb je in de aanbieding?
Dank!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
]bedankt Blumchen d.m.v. een knuffel[/me]
Zijn wij vanaaf saampjes ober/serveersterquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Pakt een chocootje voor Tonggie B. Bommel
Tuurlijk hebben we zuid Afrikaanse wijn!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog een kouwe ZA ?
lijkt me leuk !!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Zijn wij vanaaf saampjes ober/serveerster![]()
Slaap zachtquote:Op woensdag 22 september 2004 00:01 schreef pascalheister het volgende:
ik ga maar is slapen
truste allemaal![]()
Nu heb ik echt zin gekregen in chocomel en heb hier een grote choco voor mijn neus staan.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:01 schreef tong80 het volgende:
Er gaat niks boven een koude chokomelk met wodka.
*Proost*quote:Op woensdag 22 september 2004 00:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu heb ik echt zin gekregen in chocomel en heb hier een grote choco voor mijn neus staan.
Hij is op.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
*Proost*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |