quote:Op donderdag 4 december 2008 22:33 schreef thaduck het volgende:
Gefeli!!
Heb Tararaboemdiejee (of hoe je het schrijft) nog niets?
quote:Op woensdag 3 december 2008 @ 19:10 schreef frut666 het volgende:
Gefeliciflapstaart.
Maarre, als je die van Fjolle en mij meetelt zou je nu waarschijnlijk toch op 32 uikomen.
quote:
er zijn er inderdaad vast nog wel meer die niet officieel bekend staan als fok!baby.quote:
Oh, ik dacht dat zijn vriendin/vrouw ook een Fokster was, maar die is pas na de baby lid geworden zeker?quote:
Nou, he, voel me echt raar nerveus. Zaterdag en zondag heb ik me maar heel kwaad gemaakt door hard in de tuin te werken. Telefoon in mijn broekzak en steeds inbox checken en zelfs F5'en in OUD, als dat lukte. Een appelboom geplant en hem vast vernoemd naar d'r zoon, omdat ik ervan overtuigd was dat BE op dat moment aan het bevallen wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef Lois het volgende:
Ik ben ook helemaal op van de spanningBlijf af en toe F5-en, draag zelfs mijn telefoon mee naar het toilet en ik vind het zo lang duren voor we iets horen
![]()
Femke staat er nu ook bijquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:00 schreef Leandra het volgende:
Dan wordt Femke dus FOK!baby # 36, Willem # 37 en jullie dochter # 38 Fannetje
Ook wel mooi om en om dan
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef trui het volgende:
ik had 't verrassender gevonden als ze op jou leek, Tarara!![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef Silmarwen het volgende:
Even kort, ben bek af.
Kwart voor 3 is onze dochter geboren. Ze heet Jasmin Willow en is 47 cm en weegt 3370, net als dr grote zus.
Ik offer me wel opquote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Lois het volgende:
Goeie! Aangepast dus en nu wachten op nr 40
Thnx... dat maakt het topic wel zo makkelijk vindbaar in m'n MyATquote:Op woensdag 1 december 2010 08:55 schreef flugeltje het volgende:
Even een schopje voor Leandra en Nostalgist...
Wat een mooi ventjequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... dat maakt het topic wel zo makkelijk vindbaar in m'n MyAT
Maar hier is hij dan; FOK!baby # 40!
Zoals een FOK!baby betaamt heeft hij op het wereldwijde interwebz een nickname, dus we noemen hem hier "Soneal".
Geboren op 30 november 2010 om 18.55 uur.
Een iets kleiner krummeltje dan we verwacht hadden: 3015 gram en 48 cm.
[ afbeelding ]
klikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |