ghe das toevallig, bij mij ook alquote:Op maandag 20 september 2004 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
M1A1 gaat duizend mijl per uur of zo.
Lagwagonquote:Op maandag 20 september 2004 20:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bij mij zijn de kinderen niet oké!
Nee, The Offspring / The Kids Aren't Alrightquote:Op maandag 20 september 2004 20:43 schreef GF het volgende:
[..]
Lagwagon![]()
Bij mij wordt er liefde gevoeld.
Als hij dat zelfs wenst is dat een mooi nummer.quote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef beelz het volgende:
de meneer had graag gewild dat je hier was
in akoestische versie ook nog
ik wou net zeggenquote:Op maandag 20 september 2004 20:53 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Nee, The Offspring / The Kids Aren't Alright![]()
Ja hij wenst het inderdaad, en het is zeker een mooi nummerquote:Op maandag 20 september 2004 21:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als hij dat zelfs wenst is dat een mooi nummer.![]()
Soul Asylumquote:Op maandag 20 september 2004 21:34 schreef Allan24 het volgende:
Er is een trein op hol geslagen en die gaat nooit terug. Integendeel, hij gaat op een eenrichtingsspoor de verkeerde kant op.
Dat is Neil niet, dat is America.quote:Op maandag 20 september 2004 21:30 schreef Snakey het volgende:
Neil Young zit op een paard in de woestijn, hij is zijn naam vergeten maar dat maakt niet uit, want er is niemand die zijn naam herinnert in de woestijn.
Clawfingerquote:Op maandag 20 september 2004 21:38 schreef Berkery het volgende:
Duw me niet want ik sta dicht bij de rand! Ik probeer mijn hoofd niet kwijt te raken! Haha hahaha
Grandmaster Flashquote:Op maandag 20 september 2004 21:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Clawfinger
Ik moest gokkenquote:Op maandag 20 september 2004 21:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik wou net zeggen![]()
Je had de muzieksoort erbij moeten zetten danquote:Op maandag 20 september 2004 21:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Grandmaster Flash![]()
Heej die hebik gister ook nog geluisterd... kan alleen niet op de naam komen.. wil je helpen please?quote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef Berkery het volgende:
Ze praat met vogels, ze praat met engelen, ze praat met bomen, ze praat met regenbogen, maar ze praat niet met mij![]()
![]()
![]()
Robbiequote:Op dinsdag 21 september 2004 08:01 schreef Toeps het volgende:
Elke ochtend als hij wakker wordt ziet hij er uit als Kiss zonder make-up.
Wow.. Diep.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:43 schreef manny het volgende:
gooi je handen in lucht, gooi je handen in de lucht
Kryptonite!!!!1quote:Op donderdag 23 september 2004 19:20 schreef DeeCruise het volgende:
Als hij gek zou worden, zou je hem dan nog superman noemen?
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:52 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kryptonite!!!!1
Extince is ok!quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:58 schreef hoM3r het volgende:
Een rapper meent dat hij aardig rappen, vind dat hiphop een vak is, hij de vakman, en dat hij volgens menige de enige is, je weet tog de uitverkoren, en dat hij dit al een heel lang doet. En hij zingt machtige krachtige doctorandus-P achtige raps die je bijblijven tot je tachtigste verjaardag. En dan zingt iedereen uit volle borst. Spraakwater lest de dorst. Nog een keer Spraakwater ijskoud spraakwater, je hebt een nederlandstalige kater met spraakwater en zo.
Mensen staan trouwens uren in de rij voor die kerel, en hij keek zag en overwon, trakteer plattelandbewoners en Jantje beton op spraakwater. De ABN vloet dan ook uit zijn pen, terwijl hij een danspas doet, hij leeft al 1420 weken, en heeft nog nooit verloren.
Hij is dan ook de beste rapper die Nederland kent
Heb Spraakwater toevallig net nog gedraaid.quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:01 schreef Citroentje het volgende:
Extince is ok!
je enige vriend he.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:54 schreef The_Hives het volgende:
dit is het einde
quote:Op maandag 20 september 2004 21:23 schreef Berkery het volgende:
Er is een revolutie! Er is een revolutie, ja! Er is een revolutie! Er is een revolutie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |