hij is nog niet uit, dus er is nog niet echt een gemiddelde prijs.. maar reken op +- 400 euro.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ben nu ook zeer actief aan het zoeken, wat is de gemiddelde prijs voor die M5 (L)?
Shit, da's me net iets te veel.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:00 schreef superheist het volgende:
[..]
hij is nog niet uit, dus er is nog niet echt een gemiddelde prijs.. maar reken op +- 400 euro.
Ik neig ook heel sterk naar deze speler toe. Hij ziet er heel mooi uit en het geluid schijnt ook erg mooi te zijn. Is er trouwens voor de M3 een (sport)armband beschikbaar? Ik sport graag op de fiets en dan is het wel zo makkelijk als de mp3 speler niet in de weg zitquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef Skull-splitter het volgende:
... de M3 40GB steeds als sterkste naar voren komen...
Ja er zit een bandje bij. Nog nooit gebruikt maarja.quote:Op dinsdag 5 april 2005 06:31 schreef Vroeger het volgende:
[..]
Ik neig ook heel sterk naar deze speler toe. Hij ziet er heel mooi uit en het geluid schijnt ook erg mooi te zijn. Is er trouwens voor de M3 een (sport)armband beschikbaar? Ik sport graag op de fiets en dan is het wel zo makkelijk als de mp3 speler niet in de weg zit![]()
Leek me ook aangezien er geen firmware voor M3L word aangeboden en wel voor M3.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef MadGuy het volgende:
M3 is hetzelfde als de M3L bij mijn weten, qua firmware. Het enige wat anders is aan de M3L is de langere batterijduur.
De laatste is 1.35 als ik het wel heb. En ik weet eerlijk gezegd wel zeker dat firmware voor beiden geldt.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Kawafiel het volgende:
[..]
Leek me ook aangezien er geen firmware voor M3L word aangeboden en wel voor M3.
Ze hebben het ook niet over een versie voor 40 gig of 20 gig, ik heb nog even een mail gestuurd naar de winkel waar ik 'm heb gekocht. Ik wil 't gewoon effe zeker wetenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De laatste is 1.35 als ik het wel heb. En ik weet eerlijk gezegd wel zeker dat firmware voor beiden geldt.
quote:Geachte heer **********
Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'IAudio M3L Firmware'.
Het enige verschil tussen deze beide toestellen zit in de accu, de update kan daarom op beide toestellen gebruikt worden.
Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer ********. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.
Met vriendelijke groet,
Mp3man.NL
geluidskwaliteit is echt GEWELDIG, en veel en veel beter dan de ipod! Je hebt ook veel meer equalizer-opties om je geluid aan te passen. Plus, je kan hier ook direct mp3s mee opnemen via de line-in of de mic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Geluidskwaliteit schijnt met kop en schouders boven de iPod uit te steken, prijs voor 20 GB is 300 euro, 40 GB is 399 euro.
Max 500 mb, weet je dat zeker? Betekent dat dan meteen dat je niet 3 uur aaneen kan opnemen in wave formaat?quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:55 schreef superheist het volgende:
euhm, opnemen kon max 500 mb ofzo, en max 128 kbps kwaliteit. ik wil wel een bestandje sturen als je dat wilt
heb je soulseek of gmail?
Wat flikken ze me nou?quote:Nooit meer leverbaar: de Cowon iAudio M3L 20 GB is helaas niet meer leverbaar
Ik heb al wat winkels gemaild. Benieuwd naar het antwoord, bij mp3spelers is ie nl wel 40 euro duurder dan bijv MobilePlaza, en daar staat bij voorraadstatus "in bestelling"... Ben dus wel benieuwd of hij nog gemaakt wordt, of dat iAudio de consument al naar de (duurdere) video players wil pushen (waar ik geen behoefte aan heb).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Anders kijk je hier even... Ik heb de mijne hier ook vandaan. Volgende dag al in huis als je voor 17.00 u besteld.
De lullo's hebben hem nu gewoon op voorraadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |