hij is nog niet uit, dus er is nog niet echt een gemiddelde prijs.. maar reken op +- 400 euro.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ben nu ook zeer actief aan het zoeken, wat is de gemiddelde prijs voor die M5 (L)?
Shit, da's me net iets te veel.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:00 schreef superheist het volgende:
[..]
hij is nog niet uit, dus er is nog niet echt een gemiddelde prijs.. maar reken op +- 400 euro.
Ik neig ook heel sterk naar deze speler toe. Hij ziet er heel mooi uit en het geluid schijnt ook erg mooi te zijn. Is er trouwens voor de M3 een (sport)armband beschikbaar? Ik sport graag op de fiets en dan is het wel zo makkelijk als de mp3 speler niet in de weg zitquote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef Skull-splitter het volgende:
... de M3 40GB steeds als sterkste naar voren komen...
Ja er zit een bandje bij. Nog nooit gebruikt maarja.quote:Op dinsdag 5 april 2005 06:31 schreef Vroeger het volgende:
[..]
Ik neig ook heel sterk naar deze speler toe. Hij ziet er heel mooi uit en het geluid schijnt ook erg mooi te zijn. Is er trouwens voor de M3 een (sport)armband beschikbaar? Ik sport graag op de fiets en dan is het wel zo makkelijk als de mp3 speler niet in de weg zit![]()
Leek me ook aangezien er geen firmware voor M3L word aangeboden en wel voor M3.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef MadGuy het volgende:
M3 is hetzelfde als de M3L bij mijn weten, qua firmware. Het enige wat anders is aan de M3L is de langere batterijduur.
De laatste is 1.35 als ik het wel heb. En ik weet eerlijk gezegd wel zeker dat firmware voor beiden geldt.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Kawafiel het volgende:
[..]
Leek me ook aangezien er geen firmware voor M3L word aangeboden en wel voor M3.
Ze hebben het ook niet over een versie voor 40 gig of 20 gig, ik heb nog even een mail gestuurd naar de winkel waar ik 'm heb gekocht. Ik wil 't gewoon effe zeker wetenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De laatste is 1.35 als ik het wel heb. En ik weet eerlijk gezegd wel zeker dat firmware voor beiden geldt.
quote:Geachte heer **********
Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'IAudio M3L Firmware'.
Het enige verschil tussen deze beide toestellen zit in de accu, de update kan daarom op beide toestellen gebruikt worden.
Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer ********. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.
Met vriendelijke groet,
Mp3man.NL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |