Dus ik neem aan dat je hem dan naar mp3spelers.nl terug moet sturen? Nou ja, in ieder geval heb ik dezelfde vraag ook gesteld op het officiële forum van Cowon iAUDIO...quote:Beste Mark,
Die batterijen gaan erg lang mee, wij hebben bijvoorbeeld de iBead verkocht
(duizenden) en daar zijn maar enkele batterijen defect gegaan. Ik zou me
daar niet zo druk overmaken. Mocht de batterij het na 2 jaar toch begeven
(je hebt 24 maanden garantie) dan kost het inbouwen van de batterij niets ,
en de batterij zelf kost ongeveer 30 a 40 euro. Je bent de speler dan
hooguit 3 dagen kwijt.
John Oostdijck
Met vriendelijke groet,
Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Nederland
Fax: +31 (0)13 - 5230575
www.mp3spelers.nl
sales@mp3spelers.nl
tja, al die mp3 spelers kosten zoveel.. een Ipod + dock + afstandbediening kost je ook 400 euro...quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:27 schreef Lolo_Konijn het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een 20gb mp3 speler en heb al geruime tijd de M3L op het oog. Vergeleken met andere spelers zijn ereigenlijk maar 2 nadelen:
- geen scherm op speler zelf (ik weet afstandsbedieningen altijd te slopen)
- prijs: het blijft gruwelijk veel geld
Dat eerste lijkt me niet zo heel erg dus momenteel zit ik al een paar weken tegen dat bedrag aan te kijken
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, ik had hm ook al een tijdje op het oog.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:04 schreef superheist het volgende:
en, hoe bevalt ie?
cool : ) op mp3spelers.nl ? zo ja, dan heb je em morgen binnen (mits je hem voor 5 uur hebt besteld)quote:Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef Lolo_Konijn het volgende:
Ik heb ook maar een M3L besteld... ik hoop dat ik geen kabelbreukje maak in de remote (ben ik erg goed in nl.)
Nou, ik heb lopen testen met de 2 spelers, op beide hetzerlfde bestand, en zelfde oordopjes.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef BoosteRr het volgende:
Ey,
Heeft iemand de mogelijkheid om de M3 en de 4e G ipod te vergelijken qua geluidskwaliteit? Zo ja: welke raad je aan?
Er zijn altijd betere hequote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:31 schreef superheist het volgende:
Als je lang kunt wachten kan je ook voor de M5 gaan!
[afbeelding]
zie hier voor meer info
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |