abonnement Unibet Coolblue
pi_22088724
In de thread over de nieuwe 4gen iPod's werd ik door member superheist geattendeerd op de zogenaamde Cowon Iaudio M3 speler. Dit vooral omdat ik twijfelde over de iPod vanwege de ingebouwde lithium batterij die vervangen dient te worden door Apple en wat me 130 euro gaat kosten. Aangezien ik al 300+ euro in het potje van Apple stort is mij dat iets te gortig, ook al is het 'maar' om de 2 jaar.

Dus leek me deze speler een goed alternatief. Ook een mooie gelegenheid voor een nieuwe topic, want om nu over die M3 te gaan ouwenelen in een iPod topic is ook weer zo zielig...

Ik ben nu wat reviews aan het lezen. Ook kijk ik wat rond op de site. Toch ben ik benieuwd naar wat meer ervaringen van mensen hier. tevens zou ik graag wat meer weten van superheist, die me wist te vertellen dat ook deze lithium batterij vervangen dient te worden door de fabrikant, maar dat dat me maar 29 euro kost. Ik kon het nog niet vinden op de site, kun je misschien meer tekst en uitleg geven?

Nou ja, ervaringen dus?

Is het trouwens Cowon of Jetaudio, ik ben nu in de war...
pi_22091564
het is Cowen, Jetaudio levert de software

voor de batterij moet ik nog even zoeken, ben het kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door superheist op 20-09-2004 21:34:47 ]
pi_22091989
Aha, Cowen dus... Vandaar dat niemand reageert. Of het is gewoon een vrije nieuwe speler.

Ik hoor het graag van je, over die batterij. Er zit toch ook een shuffle functie op. Gaat die ook door de mappen structuur heen of blijft dat binnen een map beperkt?

Geluidskwaliteit, duurzaamheid van de afstandsbediening? Ik wil het allemaal weten!
pi_22092428
Shuffle gaat ook door alle mappen heen
Geluidskwaliteit: geweldig, heb nooit beter gehad.. maar echt ervaren ben ik niet op dit gebied, het is iig beter dan m'n Minidisc (sony mz-n1) en discman (ook sony)
Duurzaamheid: je krijgt een hoesje.. er kan dus niet veel stuk gaan, verder heb ik em pas een maand
De afstandsbediening is super handig, als je op de fiets zit bv. klip je die gewoon aan je broekzak en als je een nummer verandert zie je alles wat je doet en je hoeft dus niet de speler uit je zak te halen.

Hier maar wat plaatjes voor de mensen:






pi_22092607
Ik vind hem er in ieder geval cool uitzien. Waar heb je hem gehaald eigenlijk?
pi_22093377
Die site ziet er in ieder geval solide uit en met de prijs zit het geloof ik ook wel goed. En ach, jij hebt er al goede ervaringen mee, LOL.

Het enige wat nu rest is dus die kwestie met de batterij en dan ga ik maar eens heel diep bij mezelf beraden over het wel of niet...
pi_22103060
Ik heb intussen een mailtje gestuurd naar Cowen, ik hoop dat ze snel antwoorden. Maar als je meer weet wil ik het graag weten, superheist!
pi_22107120
Hihi, ik löl nu wel een beetje voor mezelf nu, maar goed.

Ik heb een mailtje teruggehad van mp3spelers.nl:-
quote:
Beste Mark,

Die batterijen gaan erg lang mee, wij hebben bijvoorbeeld de iBead verkocht
(duizenden) en daar zijn maar enkele batterijen defect gegaan. Ik zou me
daar niet zo druk overmaken. Mocht de batterij het na 2 jaar toch begeven
(je hebt 24 maanden garantie) dan kost het inbouwen van de batterij niets ,
en de batterij zelf kost ongeveer 30 a 40 euro. Je bent de speler dan
hooguit 3 dagen kwijt.

John Oostdijck

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Nederland

Fax: +31 (0)13 - 5230575
www.mp3spelers.nl
sales@mp3spelers.nl
Dus ik neem aan dat je hem dan naar mp3spelers.nl terug moet sturen? Nou ja, in ieder geval heb ik dezelfde vraag ook gesteld op het officiële forum van Cowon iAUDIO...
pi_22107617

M3L, 4th gen, 3rd gen

4th gen, M3L, 3rd gen

hetzelfde alleen dan van voren

gezellig samen

met oordopjes en AB

met z'n drieën

met z'n drieën

In hubs

in hubs met dommelsch flesje erbij

van de zijkant

met z'n alle

Als je echt een kleine Mp3 harddisc speler wilt moet je niet voor de M3L gaan, maar voor de M3
M3:
Afmetingen 103.7mm x 60.8mm x 14.2mm
Gewicht 136 Gram incl. batterij
M3L:
Afmetingen 103.7mm x 60.8mm x 18.2mm
Gewicht 168 Gram incl. batterij
Ipod
103,5 x 61,8 x 14,6 mm
Gewicht 159 Gram incl. batterij

[ Bericht 7% gewijzigd door superheist op 21-09-2004 22:07:36 ]
pi_22108439
zo, van de batterijen, ik heb het gevonden
http://www.iaudiophile.net/viewtopic.php?id=2 in die faq staat het

http://www.uhu.ch/set.htm?/deutsch/iAudio_M3/M3_order.htm

dat is de link naar de zwitserse site
pi_22111010
Thanks, hier heb ik best wel wat aan. Mp3spelers.nl bouwt ze ook in en zij houden de prijs op 30-40 euro, dat is nog eens andere koek dan de 130 eurootjes van Apple.

En jij bent helemaal tevreden, superheist?
pi_22112221
ik ben helemaal tevreden, helemaal sinds nieuwste firmware, geen gaps meer, en ook goeie M3U ondersteuning.
pi_22112505
Cool, cool, het wordt steeds aantrekkelijker!

Het valt me eigenlijk op dat er op FOK! nog weinig mensen zijn die hem hebben.
pi_22113088
Ik ben ook opzoek naar een 20gb mp3 speler en heb al geruime tijd de M3L op het oog. Vergeleken met andere spelers zijn ereigenlijk maar 2 nadelen:
- geen scherm op speler zelf (ik weet afstandsbedieningen altijd te slopen)
- prijs: het blijft gruwelijk veel geld

Dat eerste lijkt me niet zo heel erg dus momenteel zit ik al een paar weken tegen dat bedrag aan te kijken
pi_22113218
Afstandsbediening, tsja je houdt ervan of niet. Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien ik op mijn discman ook nauwelijks display had zal het voor mij niet veel uitmaken...

Het bedrag blijft hoog, kijk maar naar de iPod. Het is toch een nieuw soort gadget. Ik wilde juist weten hoe het zat met alle ins en outs voordat ik toch zo'n grote aanschaf over ga. Het is maar net hoeveel je denkt ervan gebruik te gaan maken en dan weet je genoeg.
pi_22115851
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:27 schreef Lolo_Konijn het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een 20gb mp3 speler en heb al geruime tijd de M3L op het oog. Vergeleken met andere spelers zijn ereigenlijk maar 2 nadelen:
- geen scherm op speler zelf (ik weet afstandsbedieningen altijd te slopen)
- prijs: het blijft gruwelijk veel geld

Dat eerste lijkt me niet zo heel erg dus momenteel zit ik al een paar weken tegen dat bedrag aan te kijken
tja, al die mp3 spelers kosten zoveel.. een Ipod + dock + afstandbediening kost je ook 400 euro...
alleen die nieuwe van creative is echt goedkoop (259 euro) maar daar zitten natuurlijk ook nadelen aan
verder zou ik als je écht altijd je afstandbedieningen sloopt, niet de M3/M3L kopen.. want daar draait het hele apparaat om
pi_22117033
Je moet gewoon een beetje normaal met je AB omgaan. Die prop je natuurlijk niet in je zak, maar bevestig je met een clip ergens anders aan.

Trouwens, nog een vraag voor superheist: er zit ook een microfoon op waar je mee op kunt nemen. Hoe lang kun je opnemen en is de kwaliteit een beetje te pruimen? Hier hangt overigens mijn keuze voor het apparaat niet van af, maar ik was toch benieuwd...
pi_22117524
euhm, opnemen kon max 500 mb ofzo, en max 128 kbps kwaliteit. ik wil wel een bestandje sturen als je dat wilt

heb je soulseek of gmail?

[ Bericht 4% gewijzigd door superheist op 21-09-2004 23:02:57 ]
pi_22117713
Ik heb Gmail: tralala @ gmail.com

Bedankt! Ontvangen en ik ga ze even beluisteren.

En beluisterd! Het klinkt wat zacht, maar ach het is toch maar een extra gadget.

[ Bericht 26% gewijzigd door MadGuy op 21-09-2004 23:23:26 ]
pi_22118288
ze zijn idd een beetje zacht.. maar de muziek stond ook niet echt hard (iedereen slaapt hier) ik heb het verder nog nooit serieus gebruikt
pi_22118544
Aha, nou in ieder geval bedankt hoor. Ik heb nu wel een beeld van het apparaat en die is voornamelijk positief. Ik las ook net (las ik dus overheen in het mailtje) dat de fabrieksgarantie 24 maanden is. Dat is ook heel erg puik.

Mp3spelers.nl heeft een Thuiswinkelwaarborg keurmerk en jij hebt er ook goede servive van gekregen, mijn mail werd direct beantwoord.... I think we may have a winner!
pi_22130363
En besteld. Ik ben benieuwd wanneer ik verslag kan doen

Ik wil mijn muziek albums nu in mp3 of een ander formaat omzetten. Mp3 lijkt me het meest voor de handliggende. Enige tips hoe dit het beste te doen (ook met ID3 tags enzo)...?
pi_22131015
euhm, gewoon zo'n tag programma. welke heb je nou eigenlijk besteld? de M3 of de M3L ?
pi_22131168
De M3. Langere batterijduur is mooi, maar ik gebruik het toch niet op, op mijn ritjes. Vandaar dus de M3.

Een tag programma. Ik heb geen idee welke nu handig in het gebruik is enzo. Ik denk dat ik mijn CD's op 192 kbps MP3 ga rippen, voldoende volgens jou?
pi_22131195
voor mij is 192 voldoende ja, maar rip zelf vrij weinig... "krijg" het allemaal zegmaar
pi_22131979
Hehe ik ook, maar ik wil sowieso een groot deel van mijn albums ook op dat ding hebben. En een goede ID3 tag voor alle mp3s lijkt me slim wat dat betreft, ook al werkt het met een mappenstructuur...

Welke ID3tag programmaatje gebruik jij eigenlijk, of wat is en handig programmaatje? Voor het rippen gebruik ik CDex, zou het daarmee ook kunnen?

[ Bericht 9% gewijzigd door MadGuy op 22-09-2004 16:53:19 ]
pi_22132209
euhm, ik Tag eigenlijk nooit... er zijn talloze programma's om dat mee te doen. Met cdex kan het niet echt uitgebreid geloof ik
pi_22135095
Het hoeft ook niet uitgebreid, gewoon naam artiest/ album / track naam en eventueel jaar...
pi_22154713
YAY, heb hem binnen. Snelle service zeg!

Vanavond na het eten maar even uittesten. De geluidskwaliteit was zeker zeer goed naar mijn idee al in ieder geval.
pi_22172032
en, hoe bevalt ie ?
pi_22173565
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:04 schreef superheist het volgende:
en, hoe bevalt ie ?
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, ik had hm ook al een tijdje op het oog.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22173739
Hij bevalt geweldig. Ik moet nog heel erg wennen, vooral omdat het zo klein en compact is allemaal. Ik was toch een lompe discman gewend. Maar de bediening is zeer simpel, en het gebruiksgemak ook. Ik heb gelijk de nieuwste firmware erop gezet, ging ook zeer makkelijk.

De AB is best handig, hoef je niet heel de tijd dat ding uit je zak te pulken, alleen is het zonder backlight wat moeilijk te lezen soms. Mag de pret niet drukken overigens.

De geluidskwaliteit is naar mijn idee super. Ik ben geen audiofiel dus voor ik kan niet voor hen spreken, maar voor de casual muziekliefhebber is het echt meer dan genoeg hoor. Ik moet nog veel instellingen uit proberen, maar ik ben in ieder geval erg tevreden!
pi_22178870
Ik heb 'm sinds een week of 4/5 ook in huis.... Wat een geniaal apparaat

Vriend van me heeft ook een 20 gb speler en dat ding is echt bijna 2x zo groot... Die M3 doe je gewoon in je broekzak! Enige wat ik irritant vind is dat er zo'n lange kabel aan de afstandsbediening zit - ik heb de afstandsbediening aan m'n broekzak geklemd dus dan zit je met zo'n prop kabel in je broek... maar goed, dat mag de pret niet deren
Bleuh.
pi_22179770
Dat is wel een klein nadeeltje inderdaad. De snoer is ook nog wat stijvig van de nieuwigheid, dat moet er ook nog even uit!

Ik had overigens ook verwacht dat de snoer van de oordopjes die naar de linkeroor gaat iets langer zou zijn, zodat je hem achterlangs je hoofd kon laten gaan, maar dat is bij de mijne niet zo. Maar ook dat mag de pret niet drukken. het is zeker een geniaal en ook mooi apparaat. Ik sta nog versteld van de geluidskwaliteit!
pi_22292938
Ik heb ook maar een M3L besteld... ik hoop dat ik geen kabelbreukje maak in de remote (ben ik erg goed in nl.)
pi_22293883
quote:
Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef Lolo_Konijn het volgende:
Ik heb ook maar een M3L besteld... ik hoop dat ik geen kabelbreukje maak in de remote (ben ik erg goed in nl.)
cool : ) op mp3spelers.nl ? zo ja, dan heb je em morgen binnen (mits je hem voor 5 uur hebt besteld)
pi_22294795
Inderdaad zeg, wat een service!

Ondertussen kan ik al niet meer buiten dat ding.
pi_22300200
nee bij mmport... en de laatste was net een uur voor mij verkocht (boohoohoo:()

krijg er wel een gratis dvd speler bij (en ik kan hem zelf afhalen, zit hier een paar straten verderop)
pi_22394116
Heb je hem nu wel?
pi_22399871
Ey,

Heeft iemand de mogelijkheid om de M3 en de 4e G ipod te vergelijken qua geluidskwaliteit? Zo ja: welke raad je aan?
pi_22400726
ik heb de mogelijkheid, luister morgen wel even.
pi_22401277
Ik ben bij lange na niet degene die het zou kunnen testen, maar als je op reviews af moet gaan, wint de M3 nipt. Debet hieraan zijn ook de betere equalizer mogelijkheden op de M3 als wel de iets betere oordopjes. Maar ik denk dat je beter even op superheist kunt wachten.

Ik ben in ieder geval dik tevreden over de geluidskwaliteit. Ik ben pietluttig in dit soort dingen.
pi_22419517
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef BoosteRr het volgende:
Ey,

Heeft iemand de mogelijkheid om de M3 en de 4e G ipod te vergelijken qua geluidskwaliteit? Zo ja: welke raad je aan?
Nou, ik heb lopen testen met de 2 spelers, op beide hetzerlfde bestand, en zelfde oordopjes.
De M3 (in mijn geval M3L, maakt niet echt uit) Geeft veel meer "dimensie" in het geluid, er zit veel meer bass in, en in vergelijking met die 4th gen. is het geluid veel minder dof.

De persoon met ipod (die normaal altijd zegt, dat ipod beter is) vond er vrij weinig verschil in zat, dus vond de M3L duidelijk beter. Dit is dan wel in vergelijking. Als je niet aan het vergelijken bent, dan maakt het eigenlijk vrij weinig uit.. je luisterd maar naar 1 apparaat, en zult dus waarschijnlijk tevreden zijn met beide.
Maar in vergelijking vinden wij (vriend en ik) de M3L dus beter.

haha.. grappig, het verhaal klopt een beetje met het plaatje hierboven
pi_22425376
Vandaar dat ik hem ook plaatste, LOL.

Er zit geen supergroot verschil in. Wel maakt de M3 gebruik van MachBass en nog een of andere techniek die het geluid veel meer meegeven, naar ik heb gehoord. De iPod heeft dit niet. Of dit ten goede komt aan de geluidskwaliteit kan ik je niet vertellen, het is een kwestie van smaak, maar me likes. Ik heb vandaag in de winkel ook even naar de 4th gen iPod geluisterd en die klonk inderdaad iets matter...
pi_22431402
Ey, bedankt voor jullie reacties!

Ik vind de 4gen mooier, makkelijk en handiger (qua funties), maar aan de andere gaat het bij een mp3-speler natuurlijk om de muziek&geluidskwaliteit...
Kvind het een moeilijke keus. Wat ook weer zo is, is dat als je eenmaal er eentje hebt, dan weet je gewoon niet beter...(zoals superheist ook al zei)
pi_22441738
Als je lang kunt wachten kan je ook voor de M5 gaan!


zie hier voor meer info
pi_22442014
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 13:31 schreef superheist het volgende:
Als je lang kunt wachten kan je ook voor de M5 gaan!
[afbeelding]

zie hier voor meer info
Er zijn altijd betere he

En deze M3L die ik hier heb staan is al super goed
Je viert het met bier
Fotoboek
pi_22444511
mijn M3L staat momenteel op te laden...
pi_22444792
hehe, dat is zeker het melden waard!
pi_22449003
Gefeli Lolo!

Ja die M5 ziet er wel lekker uit, maar ik ben nog errug tevreden met mijn M3. Een picture en video viewer hoef ik dan echt niet...
pi_22453747
Firmware versie 1.30 Official version is gereleased!
pi_22563842
ik heb een vraag aan de eigenaars van de M3:
Is het gemakkelijk om te switchen van een nummeer naar een nummer dat staat in bijvoorbeeld een heel ander album/genre? Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe is het navigeren met dat apparaat?
Daarnaast vraag ik mij af hoe de draden lopen:
van main-->AB-->Earphone of
main-->AB
-->Earphone
of nog anders?
pi_22564488
Eerst de draden maar: Main-->AB--> Earphones. Beiden snoeren zijn aardig groot. De AB heb je nodig voor het menuutje en voor het display-tje, maar als je hem eenmaal hebt lopen in bijvoorbeeld shuffle modus, kun je hem er ook tussenuit laten... Doorspoelen, play en pause en volume zitten namelijk ook op de main unit.

Het navigeren gaat niet op naam oftewel via ID3 tags, maar via de mappen structuur die jij hebt gemaakt. Op volgorde van alfabet dus. Het voordeel is hiervan dat je per album je liedjes kan opslaan, nadeel is dat je niet op volgorde van naam van het liedje kunt zoeken...
pi_22579589
Ok, maar gaat het switchen van een liedje dat in een ander album staat een beetje snel zodat je niet te vaak op een knopje hoef te klikken?
en: wat voor een software wordt er gebruikt om je muziek up te loaden ( zoals apple bv. iTunes heeft)?
pi_22579754
Ik gebruik geen software, gewoon extra harde schijf
en hoeveel keer het klikken is hangt er vanaf waar je album staat, als ie naast je "huidige" staat, dan moet je 4 keer aan het scrolwieltje draaien.
pi_22580451
Het is inderdaad gewoon een extra harde schijf. Je kunt up en downloaden naar believen. Ze leveren wel twee programma's mee van Jetaudio, Jet Shell en nog iets waar ik geen gebruik van maak. Maar in principe kun je gewoon met verkenner gaan werken.
pi_22583149
kee, thx voor de antwoorden Het scrollwieltje heeft dus dezelfde funtie als de clickwheel mechanisme van ipods?

edit: kan je de AB aan je riem bevestigen, of is daar het snoer te kort voor?

[ Bericht 19% gewijzigd door BoosteRr op 12-10-2004 21:47:59 ]
pi_22585341
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:24 schreef BoosteRr het volgende:
kee, thx voor de antwoorden Het scrollwieltje heeft dus dezelfde funtie als de clickwheel mechanisme van ipods?

edit: kan je de AB aan je riem bevestigen, of is daar het snoer te kort voor?
euh.. heeft niet echt veel gelijkenis met dat ding van de ipod.. zover ik weet

je kan de AB perfect aan je riem hangen
pi_22599789
ja, OK kweet voldoende (hoop ik )
pi_22618578
Ik zie nu overal ook advertenties voor de M3, geweldig!
pi_22622464
cool waar?
en BoosteRr koopt ook een M3(L) ?
pi_22625400
In allerlei bladen, vooral de computerbladen. In de Computer Idee werd het zelfs aangeprezen, maar in de digitale MP3 special van PCM sloegen ze hem in de review helaas over. Het nadeel van dit apparaatje is eigenlijk dat weinig mensen hem kennen, denk ik. Ach, ben ik nu nog hip, moet ik maar denken!

En inderdaad BoosteRr, wat wordt het?
pi_22625657
Nadelen:
-geen display op hoofd apparaat
-geen id3 browsing
-M3L is 3 mm dikker dan de Ipod
-externe aansluitingen gaan via de subpack
-niet gapless

Voordelen:
-display in remote
-geen programma nodig om mp3's erop te zetten
-ondersteund ook ogg en flac
-1 mm dunner dan de iPod (M3)
-iets langere speel duur dan de iPod (M3L 2,5 keer zo lang)
-incl beschermhoesje en craddle.
-goede geluids kwaliteit

als je nog meer dingen weet zeg het maar...

[ Bericht 1% gewijzigd door Lolo_Konijn op 14-10-2004 19:56:58 ]
pi_22625887
met firmware 1.30 is hij al veel meer gapless. ongeveer 1 op 7 nummers gaat de HD even spinnen en moet ik dus even wachten. Grote verbetering op vorige firmware versies dus.
pi_22626531
Ja dat viel me ook al op. Toen ik hem net had, stoorde ik me ook aan de gaps, maar nu met de laatste firmware upgrade is het supertjeprima!
pi_22630008
*BoosteRr heeft de M3 besteld*
pi_22630664
Gefeliciteerd, daar ga je geen spijt van hebben!
pi_22646982
zo, morgen op vakantie (kreta) zonder oplader
pi_22648508
Jij hebt de M3L uiteraard, LOL!
pi_22654627
Ey, ik heb de M3 vandaag ontvangen

Ik vind het een gaaf apparaatje, alleen hier een paar opmerkingen en vragen:

- snoertje earphones is te kort (draag de AB aan mijn riem)
- doorspoelen door een liedje gaat langzaam (ongveer 3seconden per serconde)
- hoe kan je als je in een map zit, een map omhoog met de navigator?
- soms dan gaat hij plotseling flippen tijdens het afspelen van een nummer, je krijgt dan allemaal rare geluiden te horen...

Reageer op mijn punten!

BoosteRr
pi_22656223
Snoertje is idd te kort, is echt gemaakt om AB aan je jas/trui te hangen.

Doorspoelen kun je instellen in het preferences menu - daar kun je precies instellen met hoeveel seconden ie spoelt.

Map omhoog => Onderste knop eenmaal indrukken, en dan met de bovenste knop eenmaal naar links.

Dat flippen heb ik nog nooit gehad. Ik heb tot nu toe een keer gehad dat ie bij een nummer bleef hangen, maar als ik dan ff doorspoelde naar 10 seconden verder speelde ie weer gewoon door
Bleuh.
pi_22657852
ja, het ligt mss aan de firmware (1.20) dat van doorspoelen en van map verplaatsen was na het posten gelukt... maar thanks anyway!
Kzit eraan te denken om nieuwe oordopjes te halen met een langer snoer. Vooral omdat ik die AB altijd bij m'n riem zal dragen en niet aan mijn jas/shirt/trui. Daarnaast vind ik de dopjes zelf ook erg groot.
Zal ik met andere oordopjes, <50 euro, gezien de geluidskwaliteit erop achteruit gaan? Zijn er nog aanraders?

BoosteRr
pi_22663508
In de catagorie van rond de 50 euro zou ik voor de sony 71 gaan... wil ze zelf ook gaan halen
pi_22663975
Wat ik raar vond is dat ik oordopjes heb gehad met een überlang snoer... Iets té lang naar mijn idee zelfs. Maar goed, na even te hebben moeten wennen viel dat ook weer mee.

PimD heeft de meeste antwoorden al gegeven. Ik heb ook dat probleem met het flippen nog nooit gehad en ik heb ook nog nooit hangers gehad, thank God...
pi_22668848
Nou, ik heb vorige keer gewoon mp3's in de root gezet. Nu ga ik ze overzetten met JetShell. Volgens mij heeft dat flippen te maken met het encoderen van de mp3's.
Trouwens, kvind die oordjes waardeloos:
- kort snoer
- te groot voor je oor
- zien er lomp uit door soort chroom kleurige doppen.
pi_22668983
Ik geloof dat ze andere dopjes bij de M3's geven!

N.B.: andere dopjes zijn natuurlijk altijd te koop.

Misschien heeft het inderdaad met het encoden te maken. met welk programmaatje doe je dat meestal? Ik met CDex en ik ondervind geen problemen eerlijk gezegd...
pi_22669196
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik geloof dat ze andere dopjes bij de M3's geven!
vertel...


Het zijn mp3's die gedownload zijn.
Misschien moet ik ff updaten naar 1.30 ivm het flippen
btw, waar kan ik trouws de verbetering per update vinden?


Edit: dopjes die ik heb: http://www.cresyn.com/en/goods/sounder_part_1_599.htm

[ Bericht 10% gewijzigd door BoosteRr op 16-10-2004 22:18:23 ]
pi_22670404
Ik heb inderdaad iets andere dopjes, dan die op die site te zien zijn. Hoe raar. Is de linker oordopdraad wel iets langer dan de rechter, want hoewel dat in vele M3 reviews naar voren kwam, had ik dat niet... Ontevreden ben ik niet want mijn draad is lang en het geluid is perfect!

Die van mij lijken nog het meeste op deze, alhoewel ook weer niet helemaal: http://www.cresyn.com/en/goods/sounder_part_1_301.htm

Op deze site kun je de firmware updates vinden. Daar staat meestal ook een opsomming van de vorige verbeteringen en bug fixes.
pi_23723320
Over de dopjes toch nog maar. Nu ik de Mp Enhance functie helemaal gevonden heb, klinkt de bass toch iets té krakerig naar mijn zin. Heeft het schaarse M3 volk hier misschien suggesties voor goede en redelijk betaalbare dopjes?
pi_23723502
ik heb er sony ex71sl 's erbij gekocht 45 euro bij de bcc maar goedkoper in japan te bestellen incl transport

en dan zoals op de site aangegeven: BBE op 3 en surround ook op 3
pi_23738258
45 euro vind ik eerlijk gezegd nog meevallen. Ik zal eens kijken!

Je gebruikt de Mach3Bass en MP Enhance functies niet?
pi_23977146
Ik heb de M3 ook sinds vandaag Vet ding hoor
voor een paar plaatjes: M3

Het draadje van de koptelefoon is idd net ietsjes te kort (ik ben ook best lang), es kijken of ik dat nog irritant ga vinden. Verder is de gap tussen de nummers ongeveer hetzelfde als in Winamp. Helaas dus wel hoorbaar, maarja. Verder is het een heerlijke dingetje.
Hopelijk over 2 jaar nog steeds een vet ding
pi_23977352
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:19 schreef Betse het volgende:
Ik heb de M3 ook sinds vandaag Vet ding hoor
voor een paar plaatjes: M3

Het draadje van de koptelefoon is idd net ietsjes te kort (ik ben ook best lang), es kijken of ik dat nog irritant ga vinden. Verder is de gap tussen de nummers ongeveer hetzelfde als in Winamp. Helaas dus wel hoorbaar, maarja. Verder is het een heerlijke dingetje.
Hopelijk over 2 jaar nog steeds een vet ding
die gap kan je grootendeels wegwerken door de nieuwe firmware erop te zetten
pi_24020568
Die staat erop En dan nog is de gap me toch te groot. Net zoals ik de gap bij winamp te groot vind
pi_24020797
oeh veeleisend
pi_24056479
tis nogal irritant als op greenday - american idiot de nummers bijna allemaal vloeiend in elkaar overlopen. En dat hoort je dus wel.
Maar verder is ie heel relaxed.
pi_24104890
Hey,

firmware Update #1.34 is gereleased!
Ik heb 1.31 er nog opstaan en om de paar nummersr hoor ik tijdens een track soms een korte pauze, hebben jullie dat ook wel eens gemerkt?
(hopelijk merk ik het bij 1.34 niet meer)

BoosteRr
pi_24105663
1.35 doet het ook goed

Het is de koreaanse versie maar ik weet niet wat daar anders aan is...
pi_24108154
De resume functie werkt eigenlijk niet bepaald goed, telkens begint ie toch weer met een ander nummer. Naja niet erg want er staat natuurlijk geen slechte muziek op mijn m3
  donderdag 23 december 2004 @ 16:44:08 #92
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24161458
Ik heb al een tijdje naar deze speler gekeken, en met name de 40GB versie spreekt mij wel aan (Titanium-look !). Echter is het ding, opzich logisch, takkeduur, heeft iemand ervaring/kennis met het importeren van die dingen uit bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk of GB?

En dan te bedenken dat ik net een 512 MB flashspelertje gekocht heb
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_25257410
Zeg mensen...nu een maand of 2 later: hoe bevalt ie inmiddels? Ik ben aan het kijken voor een hd mp3 speler, en deze ziet er wel erg gaaf uit...maar toch best prijzig nog..
(:
pi_25257712
Mijn m3l bevalt nogsteeds uitstekend.. maar als ik nu een hdd based mp3 speler zou kopen zou ik voor de X5, M5 of M5L gaan.
deze:


de X5 is met kleurenscherm
de M5 is met monochroom scherm
de M5L is de M5 met batterijduur van de M3L (35 uur dus)

het duurt nog wel een paar maanden voordat ze uitkomen.

Het voordeel van de M3 serie is dat ze nu wel vrij goedkoop zijn.. en de 5 serie weer duurder zal zijn (denk ik)
pi_25265711
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:32 schreef nein het volgende:
Zeg mensen...nu een maand of 2 later: hoe bevalt ie inmiddels? Ik ben aan het kijken voor een hd mp3 speler, en deze ziet er wel erg gaaf uit...maar toch best prijzig nog..
Hij doet het nog perfect, nog geen enkel probleem gehad, behalve dat ie nog steeds bij het resumen met hetzelfde nummer begint... En van Iaudio krijg ik geen antwoord op mijn mail
pi_25269283
kick DIG->GAD
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:37:21 #97
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_25365581
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:51 schreef superheist het volgende:
Mijn m3l bevalt nogsteeds uitstekend.. maar als ik nu een hdd based mp3 speler zou kopen zou ik voor de X5, M5 of M5L gaan.
deze:
[afbeelding]

de X5 is met kleurenscherm
de M5 is met monochroom scherm
de M5L is de M5 met batterijduur van de M3L (35 uur dus)

het duurt nog wel een paar maanden voordat ze uitkomen.

Het voordeel van de M3 serie is dat ze nu wel vrij goedkoop zijn.. en de 5 serie weer duurder zal zijn (denk ik)
Ik ben nu ook zeer actief aan het zoeken, wat is de gemiddelde prijs voor die M5 (L)?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:04:14 #98
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_25379055
Goed, bovenvermeld 512MB USBding is dus al overleden, great... Even kijken kwa garantie etc, maar ik denk dat ik hem inruil voor een fikse korting op deze spelert
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_25380224
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, bovenvermeld 512MB USBding is dus al overleden, great... Even kijken kwa garantie etc, maar ik denk dat ik hem inruil voor een fikse korting op deze spelert
ok..das snel
Maar goed, neem aan dat ze dat wel doen, aankoop bedrag van je 512 verrekenen met een duurdere speler.
Als het goed ik krijg ik de mijne (M3L) maandag thuis ben echt heeeeeeeeeeeeel benieuwd! (Hij zag er ook zo mooi uit in de media markt )
(:
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:56:43 #100
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_25381274
Mjah, ik zat vorige week op de fiets, lekker Jamie Cullum te luisteren en ineens alleen maar distortion en gepiep met op de achtergrond nog de oorspronkelijke tonen, das idd snel bij gemiddeld gebruik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_25402372
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik ben nu ook zeer actief aan het zoeken, wat is de gemiddelde prijs voor die M5 (L)?
hij is nog niet uit, dus er is nog niet echt een gemiddelde prijs.. maar reken op +- 400 euro.
  zondag 6 maart 2005 @ 23:19:12 #102
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_25403713
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:00 schreef superheist het volgende:

[..]

hij is nog niet uit, dus er is nog niet echt een gemiddelde prijs.. maar reken op +- 400 euro.
Shit, da's me net iets te veel.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_25403865
misschien is het wel goedkoper. (omdat de ipod ook goedkoper is geworden..) maar ik heb mij M3L ook voor 400 euro gekocht. We zullen zien.
  zondag 6 maart 2005 @ 23:46:57 #104
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_25404239
Is er inmiddels nog wat bijgekomen op het terrein van de M3? Iets van updates die hem nog beter maken, of andere ontwikkelingen die de moeite waard zijn?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_25985911
En weer een maand verder... is er toevallig al een releasedatum bekend van de X5 of M5(L)?
  maandag 4 april 2005 @ 21:45:57 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_25986875
Geen idee, maar tijdens het orienteren voor een nieuwe speler blijft de M3 40GB steeds als sterkste naar voren komen... Terwijl ik langzamerhand ook wel begin te smelten voor iPod mini's en Creative Zen Micro's :S
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_25992674
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef Skull-splitter het volgende:
... de M3 40GB steeds als sterkste naar voren komen...
Ik neig ook heel sterk naar deze speler toe. Hij ziet er heel mooi uit en het geluid schijnt ook erg mooi te zijn. Is er trouwens voor de M3 een (sport)armband beschikbaar? Ik sport graag op de fiets en dan is het wel zo makkelijk als de mp3 speler niet in de weg zit
pi_25994939
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 06:31 schreef Vroeger het volgende:

[..]

Ik neig ook heel sterk naar deze speler toe. Hij ziet er heel mooi uit en het geluid schijnt ook erg mooi te zijn. Is er trouwens voor de M3 een (sport)armband beschikbaar? Ik sport graag op de fiets en dan is het wel zo makkelijk als de mp3 speler niet in de weg zit
Ja er zit een bandje bij. Nog nooit gebruikt maarja.

Mn cresyn oordopjes beginnen nu na te laten. Ik heb me mx450 dopjes besteld.
Holler
pi_25998859
Dat bandje zit aan het beschermhoesje vast. maar om nou te zeggen dat je daar je arm doorheen kan doen? neh. Het is gewoon voor je riem.
maar dan nog, het is gemakkelijk om ff een bandje te maken dat om je arm past en daar je m3 aan te haken
pi_26000706
Het is net BMW he, X5, M5, M3

Nu nog een Z3, Z4 en de X3
pi_26368396
Ik heb ook een M3L ... nu wil ik de firmware updaten. Ik heb op de iAudio site gekeken, maar zie niks over een M3L firmware. Mag ik er dus vanuit gaan dat de firmware van de M3 hetzelfde is als die van de M3L?
.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:24:09 #112
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26370183
M3 is hetzelfde als de M3L bij mijn weten, qua firmware. Het enige wat anders is aan de M3L is de langere batterijduur.

Ik heb overigens zelf een vraagje: Min oordopjes beginnen nu ook vervelend te worden qua bass en hoge tonen. Heeft iemand dé tip voor goede oordoppen die een mooi, vol en helder geluid geven en een niet-krakende bass?
pi_26370208
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef MadGuy het volgende:
M3 is hetzelfde als de M3L bij mijn weten, qua firmware. Het enige wat anders is aan de M3L is de langere batterijduur.
Leek me ook aangezien er geen firmware voor M3L word aangeboden en wel voor M3.

Kan iemand dat bevestigen?
.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:25:56 #114
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26370223
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Kawafiel het volgende:

[..]

Leek me ook aangezien er geen firmware voor M3L word aangeboden en wel voor M3.
De laatste is 1.35 als ik het wel heb. En ik weet eerlijk gezegd wel zeker dat firmware voor beiden geldt.
pi_26370389
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef MadGuy het volgende:

[..]

De laatste is 1.35 als ik het wel heb. En ik weet eerlijk gezegd wel zeker dat firmware voor beiden geldt.
Ze hebben het ook niet over een versie voor 40 gig of 20 gig, ik heb nog even een mail gestuurd naar de winkel waar ik 'm heb gekocht. Ik wil 't gewoon effe zeker weten .
.
pi_26371132
Dit was hun reactie:
quote:
Geachte heer **********

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'IAudio M3L Firmware'.

Het enige verschil tussen deze beide toestellen zit in de accu, de update kan daarom op beide toestellen gebruikt worden.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer ********. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

********
Mp3man.NL


Edit: Heb de nieuwe firmware erop staan .

[ Bericht 9% gewijzigd door Kawafiel op 20-04-2005 13:01:39 ]
.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:36:02 #117
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26373463
Top dus! Mooie service ook.
pi_26379719
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef MadGuy het volgende:
Top dus! Mooie service ook.
Shop levert zeker goede service. 'T is zeker wel een verbetering die firmware.
.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:40:33 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26528113
Even een vraagje tussendoor trouwens: hoe goed is de ontvangst van radio te noemen, en ondersteunt deze een vorm van RDS voor tracking?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26538778
Geen RDS en de ontvangst hang sterk af van de gebruikte oordopjes, die worden gebruikt als antenne. Ik heb van die sony in-ear dingen, daarbij is het ontvangst slecht. Bij de bijgeleverde was het signaal wel goed.
  woensdag 27 april 2005 @ 12:11:42 #121
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26541543
Hmmm, pitty van het RDS verhaal, zou makkelijk zijn in de trein etc... mijn koptelefoon heeft gemiddeld een meter teveel, dus dat betreft zou er wel wat mee kunnen denk ik, maar ik zie het wel als ik hem kan kopen... Hopelijk een beetje snel...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26565332
Wat Lolo zegt. Eerlijk gezegd maak ik weinig gebruik van de radio mogelijkheden.
  donderdag 28 april 2005 @ 19:18:59 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26577476
Ik ben een radio-fanaat op sommige momenten van de dag, plus dat even snel het nieuws mee pakken wel zo fijn is...

Kheb hem een weekje geleden voor het eerst gezien in een Media Markt, en vanaf toen wist ik het zeker: he's on my to do list...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 5 mei 2005 @ 02:13:19 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26746157
mp3spelers eindelijk weer bijna in business, is de M3 gewoon met respectievelijk 100 en 65 euro verhoogd (20/40 GB)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26746446
Hoe zit het met de geluidskwaliteit en hoe duur is het apparaat ?
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:06:53 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26748046
Geluidskwaliteit schijnt met kop en schouders boven de iPod uit te steken, prijs voor 20 GB is 300 euro, 40 GB is 399 euro.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26752523
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Geluidskwaliteit schijnt met kop en schouders boven de iPod uit te steken, prijs voor 20 GB is 300 euro, 40 GB is 399 euro.
geluidskwaliteit is echt GEWELDIG, en veel en veel beter dan de ipod! Je hebt ook veel meer equalizer-opties om je geluid aan te passen. Plus, je kan hier ook direct mp3s mee opnemen via de line-in of de mic.
(:
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:05:49 #128
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26754480
Wat zij allemaal zeggen, Grolsch-drinker...

Anyweg, ik wil andere oordoppen en nu zag ik bij de Mediamarkt de Sennheiser PMX 60 staan voor ¤ 24,99. Levert het een beetje kwaliteit met de iAUDIO M3?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:08:02 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26769709
Lees wat reviews zou ik zeggen, ik wil zo'n plug wel eens een poging geven, heb het nooit zo op met dopjes... Maar heb thuis ook een uitstekende Panasonic koptelefoon liggen, nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg van mijn ouders, kan ik alsnog een M3 40 GB kopen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 13 mei 2005 @ 23:01:29 #130
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26992215
Ik denk dat ik voor de PX 100 ga. De reviews zijn lovend!

En, al een iAUDIO Skull-splitter?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:10:51 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_27002308
Nope, geen geld, te druk en MP3 spelers zijn ineens 70 euro duurder...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 15 mei 2005 @ 21:23:17 #132
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27036339
Jammer man. Ik zou eigenlijk gewoon doorsparen voor een X5, denk ik.
  maandag 16 mei 2005 @ 01:35:49 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_27044458
Ik blief geen video... Plus dat ik het wel een strak ontwerp vind zo.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 16 mei 2005 @ 12:54:39 #134
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27050767
Die video en foto mogelijkheden kunnen me ook mijn reet roesten. Alhoewel, USB on the go is weer heel erg handig ivm mijn digitale camera. IK vermoed echter ook dat ze geluidsweergave en dergelijke ook verbeterd hebben hoor.

Maar goed, de M3 is inderdaad al top genoeg!
pi_27647387
ik heb de m3 vorig jaar gekregen met sinterklaas van m'n ouders, nog steeds ben ik heel erg tevreden ermee. 40 gig is lekker groot en dat moet ook. ik heb een oude pc (4.9 gig ) dus al mijn mp3 etc staan erop.
voor mij is ipod geen optie
  maandag 6 juni 2005 @ 15:40:57 #136
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27677938
Hehe cool!

Ik heb sinds kort een Sennheiser PX100 koptelefoon eraan hangen. Top geluidje!
pi_27695195
dat ben ik ook van plan
right
pi_27862696
is gebeurd en het bevalt zeer, zeer goed
right
  zondag 12 juni 2005 @ 18:36:40 #139
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27862832
Cool! Beter geluidje wel hè?
pi_27904853
ja, erg fijn, hier kom ik de vakantie wel mee door
right
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:49:19 #141
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28525181
Overigens, voor degenen die het nog niet wisten, firmware versie 1.38 is sinds kort uit.
pi_29338219
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:55 schreef superheist het volgende:
euhm, opnemen kon max 500 mb ofzo, en max 128 kbps kwaliteit. ik wil wel een bestandje sturen als je dat wilt

heb je soulseek of gmail?
Max 500 mb, weet je dat zeker? Betekent dat dan meteen dat je niet 3 uur aaneen kan opnemen in wave formaat?
pi_29338782
In WAV formaat kan sowieso niet. Je neemt direct op in mp3 formaat... Maar dat is dus met de interne microfoon.
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:02:46 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29339362
damn damn damn, de 40 GB versie raakt overal uitverkocht en is als je hem al kunt vinden echt 100 euro duurder dan in laten we zeggen januari...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_29339929
Dat is vervelend inderdaad. Maar waarom ga je niet voor de X5?
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:44:53 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29341138
Nog duurder, niet in 40 GB te krijgen, en dikke bobbel

Ik zou nog eerder voor de 20 GB longplay gaan denk ik... Maar gezien mijn financiele situatie (=karig inkomen en tamelijk hoge maandlasten, altijd leuk) bedank ik voor deze ronde en houd ik het nog wel een jaartje zo uit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_29341209
Wie weet dalen de prijzen wel weer over een jaartje. Die dingen gaan steeds meer gemeengoed worden. Het zal wel niet honderden euro's dalen, maar toch...
pi_29366479
He, WTF? Ik lees net op mp3man.nl:
quote:
Nooit meer leverbaar: de Cowon iAudio M3L 20 GB is helaas niet meer leverbaar
Wat flikken ze me nou?
Ik had zo'n ding nog wel willen hebben!
En de iRiver H340 lijkt ook al niet meer leverbaar, waar zijn die fabrikanten mee bezig??
Unox, the worst operating system.
pi_29367037
Anders kijk je hier even... Ik heb de mijne hier ook vandaan. Volgende dag al in huis als je voor 17.00 u besteld.
pi_29367691
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Anders kijk je hier even... Ik heb de mijne hier ook vandaan. Volgende dag al in huis als je voor 17.00 u besteld.
Ik heb al wat winkels gemaild. Benieuwd naar het antwoord, bij mp3spelers is ie nl wel 40 euro duurder dan bijv MobilePlaza, en daar staat bij voorraadstatus "in bestelling"... Ben dus wel benieuwd of hij nog gemaakt wordt, of dat iAudio de consument al naar de (duurdere) video players wil pushen (waar ik geen behoefte aan heb).
Unox, the worst operating system.
pi_29372847
Dat kan inderdaad. Gewoon vragen of ze nog binnen komen, je kunt altijd nog naar mijn suggestie uitwijken.
pi_30984454
*schop*

Ik heb eindelijk dan maar de iAudio M3L (silver) gekocht, bij bol.com, ik had hem binnen 2 dagen kunnen hebben als die *&^&^%&* huisgenoot niet "vergat" om te melden dat ie een pakje aangenomen had. Gelukkig had ie hem nog niet opengemaakt...

Ik vind het een erg vet ding. Mooi en klein, komt solide over, en is erg compleet. Wat cool is dat er ook een docking station bijzit, bij veel andere winkels krijg je die er volgens mij niet bij. Dat is erg handig, kun je hem makkelijk ergens parkeren. Hij werkte eigenlijk meteen op mijn linux computer, inprikken, hij werd herkend als een externe schijf, mounten en gaan! Meteen wat verschillende muziek eropgegooid: oa Elliot Smith, Sepultura, Tower of Power live en J.S. Bach, om alles goed te testen. Het geluid vind ik prima op eerste gehoor, maar ik heb nog geen vergelijkende test gedaan, zo kritisch ben ik ook niet. Ik vind de oordopjes wel wat lomp en het snoertje is net iets te kort. De bediening van het apparaat met de afstandsbediening vind ik niet superintuitief maar dat went snel denk ik. De mogelijkheden en menuopties zijn iig wel ok en toereikend denk ik. Dat ding schijnt in iets van 2 uur op te laden en moet dan 35 uur meegaan, nou dat ga ik maar eens testen dan
Unox, the worst operating system.
pi_30985664
Cool!

Ik moest ook eerst wennen aan de bediening, maar dat doe ik nu blind. Dus het went zeker wel.

Ik heb er uiteindelijk Sennheiser PX-100tjes aan gehangen. Wat een geweldig geluid!
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:32:35 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_32592197
Goed, mijn bonus komt eraan, en ik ga toch voor de 40GB M3, al was de 60GB iPod maar een tientje duurder...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:37:36 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_32592312
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:11 schreef superheist het volgende:
www.mp3spelers.nl
De lullo's hebben hem nu gewoon op voorraad Maandenlang niets, en nu weer wel...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_32603809
Mijn play-toets op de AB is kapot
Bleuh.
pi_32604744
Hoe kapot? Reageert niet meer?
pi_32627165
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:06 schreef PimD het volgende:
Mijn play-toets op de AB is kapot
voor 40 euro heb je een nieuwe..
pi_32631418
De ff/rw functie van de toets werkt nog wel, maar de play functie (indrukken) werkt niet meer. Maar goed, ik kan 'm zo ook nog bedienen, alleen beetje minder handig.
Bleuh.
  zondag 11 december 2005 @ 20:51:23 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_32997919
Eindelijk besteld, dinsdag binnen met een beetje mazzel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_32999657
You won't regret it. Ik heb de mijne nu ruim een jaar and it's still going strong! IK merk dat ik er eigenlijk moeilijk van buiten kan als ik onderweg ben...
  zondag 11 december 2005 @ 22:29:43 #162
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_33001004
Kheb nu Koss pluggen, best leuke headset, maar ik vind het verschikkelijke dingen om vaak in en uit te doen... Ben ook nog aan het rondkijken voor een iets comfortabeler model in-ear koptelefoontje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_33001174
Ik kan niet zo tegen in-ear gevallen. Ik voel me te erg opgesloten in het geluid heb ik gemerkt, de goede geluidskwaliteit ten spijt.
  zondag 11 december 2005 @ 22:39:08 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_33001297
het was voor mij ook erg wennen, maar voor in de trein enzo vind ik het echt ideaal: geen gezeik van je omgeving aan je kop, en de kwaliteit is subliem... Daarnaast heb ik ook wel een gewone koptelefoon, maar das niet altijd even handig... (vooral niet als er gewoon 2 meter snoer aan hangt... )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_33001393
Dat is waar. Ik prop alles in mijn zak.

Misschien iets nemen met wat flexibelere of zachtere plugjes?
  zondag 11 december 2005 @ 22:43:46 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_33001476
Tis meer dat je die dingen eerst fijn moet knijpen, ze dan met grof geweld in je gehoorgang moet rammen, en met een beetje pech dat 2 a 3 keer omdat het niet goed zit... En dan krijg je soms toch wel een scheurtje in je huid, en das jammer...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_33001512
Dan zou ik ze al niet meer moeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')