lui wezen? Ik heb de hele dag hard gewerkt jaquote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef Y2J het volgende:
bojo, gij lui wezen
ik ga ff naar de super, om chips enzo want die zijn altijd op ?
ik ook manquote:Op maandag 20 september 2004 19:20 schreef BoJo het volgende:
he he eindelijk, ik zit al anderhalf uur te wachten
Pleonasme .quote:Op maandag 20 september 2004 20:02 schreef LoverGirl het volgende:
Steve-O, het intellect .
peter parkers autoquote:Op maandag 20 september 2004 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ik heb m,n auto gevonden
[afbeelding]
HEEEL ERG STOER![]()
Nee schat, dat is iets andersquote:Op maandag 20 september 2004 20:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Pleonasme .
* LoverGirl maakt aantekeningenquote:Op maandag 20 september 2004 20:06 schreef Steve-O het volgende:
heb dus de deur open gekregen met een beugeslot van een fiets ()
over stalkers gesprokenquote:Op maandag 20 september 2004 20:08 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Nee schat, dat is iets anders
[..]
* Y2J maakt aantekeningen
En waar woonde jij precies?
Ja, hou dat plakband er maar opquote:Op maandag 20 september 2004 20:09 schreef Y2J het volgende:
[..]
over stalkers gesproken
Franekerquote:Op maandag 20 september 2004 20:08 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Nee schat, dat is iets anders
[..]
* Steve-O maakt aantekeningen
En waar woonde jij precies?
Die Lambo is wel stoer jaquote:Op maandag 20 september 2004 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ik heb m,n auto gevonden
[afbeelding]
HEEEL ERG STOER![]()
omgquote:Op maandag 20 september 2004 20:14 schreef LoverGirl het volgende:
Heb ik weer
heej mensjes... waar ligt Zaanstad?
Mijn opa heeft in Franeker Steenhouderij de Vries gestart en me pa is er geboren.quote:Op maandag 20 september 2004 20:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
omg...
pak een aardrijkskunde boek ofzo zo klein is het niet![]()
omg...quote:Op maandag 20 september 2004 20:14 schreef LoverGirl het volgende:
Heb ik weer
GMTAquote:Op maandag 20 september 2004 20:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
omg...
Wat doe je?? lwoo of praktijkonderwijs??
psssst... www.routenet.nlquote:Op maandag 20 september 2004 20:14 schreef LoverGirl het volgende:
Heb ik weer
onderwijs heeft hier weinig te maken, ik heb uni gedaan, en ik weet ook niet waar dat gat is.quote:Op maandag 20 september 2004 20:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
omg...
quote:Op maandag 20 september 2004 20:14 schreef LoverGirl het volgende:
Heb ik weer
jij ook al ?quote:Op maandag 20 september 2004 20:24 schreef ook_gek het volgende:
PFFFFFFFFFFFFF ik verveel me
quote:Op maandag 20 september 2004 20:24 schreef operator82 het volgende:
[..]
onderwijs heeft hier weinig te maken, ik heb uni gedaan, en ik weet ook niet waar dat gat is.![]()
quote:Zaanstad is als gemeente een vrij jonge stad: nog geen 30 jaar. In 1974 is de gemeente ontstaan uit samenvoeging van de stad Zaandam en 6 dorpen. Echter de dorpen en Zaandam zijn een stuk ouder. De beschreven geschiedenis van Westzaan gaat terug tot de late middeleeuwen waar zij samen met Krommenie en Krommeniedijk tot de `heerlijkheid van Zaanden` behoorde. Ook gezamenlijk heeft de Zaanstreek een verleden dat veel verder gaat dan alleen die 30 jaar.
Voor 1600
Er is weinig bekend over bewoning aan de Zaan voor de 16e eeuw. Al in de prehistorie was het westelijk deel van de Zaanstad bewoond. In de IJzertijd (600 – 0. v. Chr.) en de Romeinse Tijd (0- 200 n. Chr.) bouwden boeren hier hun huizen. Door wateroverlast waren zij uiteindelijk gedwongen het gebied te verlaten. In de 9e en 10e eeuw na Chr. trokken de eerste veeboeren het gebied weer binnen. Zij weidde hun koeien in het veenmoeras dat Zaanstad toen was. Kennelijk beviel het gebied hun wel want vanaf het einde van de 10e eeuw bouwden boeren boerderijen in het veen. De bebouwing stond verspreid door het veld. Daar waar de Zaan in het IJ uitmondde lag een kleine nederzetting, Oud-Zaanden, die in 1150 door de Friezen belegerd werd.
Door wateroverlast werd de nederzetting later verlaten. Na 1300 concentreerde de bebouwing zich in lange linten, de huidige dorpen Krommenie, Westzaan en Assendelft. In dezelfde periode werden langs de Zaan dijken gebouwd en aan de monding van de Zaan kwam een dam te liggen. Rond deze Dam vestigden zich ook mensen, waarschijnlijk afkomstig uit Oud-Zaanden, en zo ontstond Zaandam. Vanaf de vijftiende eeuw raakten de Zaanoevers bewoond en zo ontstonden aan de westoever de Westzijde, Koog aan de Zaan, Zaandijk, Wormerveer en West-Knollendam en op de Oostoever de Oostzijde en het kalf. De nederzetting rond de Dam viel uiteen in twee nederzettingen: Westzaandam en Oostzaandam die langzaam maar gestaag groeiden.
Houtzaagmolens
Aan het eind van de zestiende eeuw verbood de stad Amsterdam de bouw van houtzaagmolens in de stad. Dit om de handzagers van de stad, die verenigd waren in machtige gilden, tegemoet te komen. In de nederzettingen aan de Zaan waren geen gilders en werden in rap tempo houtzaagmolens opgericht.: molens betekenden werk en welvaart. In 1630 waren er 53 houtzaagmolens werkzaam aan de Zaan. Het handzagersgilde in Amsterdam was inmiddels opgedoekt.
Naast houtzaagmolens waren er ook andere vormen van bedrijvigheid: de houthandel, de scheepsbouw en de walvisvaart. Op 65 werven aan de Zaan werden schepen gebouwd die over de hele wereld verkocht werden. In 1697 kwam czaar Peter de Grote speciaal naar Zaandam om de scheepsbouw te bestuderen. Het huisje waar de tsaar toen heeft gelogeerd bestaat nog steeds en is een museum dat u kunt bezoeken.
Industrialisatie
P Walter
De eerste molens waren houtzaagmolens, maar later werden molens voor veel meer doeleinden gebruikt. Zo verwerkten de Zaanse molens naast hout ook cacao, mosterd, verf en papier. In het midden van de 19e eeuw verruilden de Zaankanters langzamerhand hun windmolens voor stoommachines. Op deze manier kon de Zaanse industrialisatie onverminderd doorgaan en blijft de Zaanstreek het oudste industriegebied van Europa.
Grote multinationals ontstonden aan de Zaan. Namen als Verkade, Ahold, Bruynzeel, Honig en Duyvis klinken iedereen bekend in de oren. Ook nu nog zijn deze bedrijven gevestigd in de Zaanstreek en is Zaanstad nog steeds de grootste cacaoverwerker van Europa.
Zaanstad
In 1974 werden de dorpen Krommenie, Wormerveer, Assendelft, Westzaan, Zaandijk, Koog aan de Zaan en de stad Zaandam verenigd in de gemeente Zaanstad. Dit ging niet geheel zonder strijd. Bewoners van de gemeenten Krommenie, Assendelft en in mindere mate Zaandijk verzetten zich hevig tegen de samenvoeging. Toch werden in 1974 de dorpen bij de stad getrokken en vermengde de industrie op de Zaanoevers zich met de agrarische economie van het achterland. Zaanstad geldt nog steeds als industriestad, al is het niet meer te vergelijken met vroeger. Toch werkt nog steeds zo´n 22 procent van de beroepsbevolking in de industrie. Zes procent boven het landelijk gemiddelde.
hey iemand uit de bewoonde wereldquote:Op maandag 20 september 2004 20:28 schreef BoJo het volgende:
wat woon je eng dichtbij
Blijf radenquote:Op maandag 20 september 2004 20:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
omg...
zij woont niet in Zaanstad orquote:Op maandag 20 september 2004 20:28 schreef BoJo het volgende:
wat woon je eng dichtbij
Goed hoor... wie herinnert me er volgende week aan?quote:Op maandag 20 september 2004 20:38 schreef MutZ het volgende:
Nu vergeet je het nooit meer...
Altijd...quote:Op maandag 20 september 2004 20:37 schreef Bond het volgende:
Nog wat leuks te beleven hierzo?
quote:Op maandag 20 september 2004 20:39 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Goed hoor... wie herinnert me er volgende week aan?
quote:Op maandag 20 september 2004 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Guy... you're so full of yourself, you should get yourself a room and a mirror...quote:Op maandag 20 september 2004 20:41 schreef Y2J het volgende:
neukertjes
Waar??quote:Op maandag 20 september 2004 20:41 schreef Y2J het volgende:
neukertjes
wa hep je nouw weer te zanikehquote:Op maandag 20 september 2004 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
zij woont niet in Zaanstad or![]()
ik verveel me nooit hoorquote:Op maandag 20 september 2004 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij ook al ?![]()
weer![]()
Vertelquote:Op maandag 20 september 2004 20:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Altijd...
Ja, ik ben aan het oppassen, dus ik kan niet op IRC... Mss kom ik straks nog ff kijken...quote:Op maandag 20 september 2004 20:47 schreef Bond het volgende:
[..]
Vertel(IRC is ook rustig
)
Ben ik er weer weg waarschijnlijk, ik moet Mangement accounting nog makenquote:Op maandag 20 september 2004 20:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het oppassen, dus ik kan niet op IRC... Mss kom ik straks nog ff kijken...
Aaahhhhh, wat zielig...quote:Op maandag 20 september 2004 20:51 schreef Bond het volgende:
[..]
Ben ik er weer weg waarschijnlijk, ik moet Mangement accounting nog maken![]()
fietsehquote:Op maandag 20 september 2004 20:53 schreef LoverGirl het volgende:
Ik heb trouwens alweer een andere achterbandhoop dattie morgen nog vol is, anders kan ik weer op ma's fiets overal naartoe...
Heb je dat met die kamer en die spiegel überhaupt gelezen?quote:Op maandag 20 september 2004 20:54 schreef Y2J het volgende:
[..]
fietseh
Nou jij kan op de fiets wanneer je wilt, ik ben afhankelijk van de ns, nou dan weet je het welquote:Op maandag 20 september 2004 20:53 schreef LoverGirl het volgende:
Ik heb trouwens alweer een andere achterbandhoop dattie morgen nog vol is, anders kan ik weer op ma's fiets overal naartoe...
Ja, he?quote:Op maandag 20 september 2004 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aaahhhhh, wat zielig...
Misschien is het een optie om je huiswerk iets éérder te maken?quote:Op maandag 20 september 2004 20:57 schreef Bond het volgende:
[..]
Ja, he?![]()
Nou... Nee, niet echt...quote:Op maandag 20 september 2004 20:57 schreef Bond het volgende:
[..]
Ja, he?![]()
Ehm dat zou kunnen maar druke school week altijd, maandag en dinsdag naar school, ze geven ons geen tijd voor het huiswerkquote:Op maandag 20 september 2004 20:58 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Misschien is het een optie om je huiswerk iets éérder te maken?
Goed hoor... morgen moet ik werken, kom je ff chauffeuren om half drie 's nachts?quote:Op maandag 20 september 2004 20:58 schreef MutZ het volgende:
Auto is nog altijd het beste
Al weer?quote:Op maandag 20 september 2004 21:04 schreef ook_gek het volgende:
ik verveeel me
Ik niet, ik zit mensen te vervelen op MSN... moet ik jou ook gaan vervelen?quote:Op maandag 20 september 2004 21:04 schreef ook_gek het volgende:
ik verveeel me
Je mag me ook bellen hoorquote:Op maandag 20 september 2004 21:08 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit mensen te vervelen op MSN... moet ik jou ook gaan vervelen?
Lol 06-en met Ook_gekquote:Op maandag 20 september 2004 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je mag me ook bellen hoor![]()
Je hebt m,n 06 nummer![]()
Oh, maar heel Fok! mag jou ook wel bellen he?quote:Op maandag 20 september 2004 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je mag me ook bellen hoor![]()
Je hebt m,n 06 nummer![]()
Die mag ff stevig gaan praten met de platte petquote:Op maandag 20 september 2004 21:29 schreef Ballebek het volgende:
Wat een naadaad:
Doet me denken aan Tjabbo (die stem)
http://www.dark-network.net/wappie//bachus/Ferrari%20F355.WMV
Toen IK een Ferrari tot mijn beschikking had (1x een 308GTS, 1x een Testerossa) TOEN trapte ik hem wel helemaal de tering in, door het rood, snel schakelenquote:Op maandag 20 september 2004 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die mag ff stevig gaan praten met de platte pet
Hij reageert niet meer...quote:Op maandag 20 september 2004 21:38 schreef ook_gek het volgende:
hoe is dat nou met de politie afgelopen dan![]()
Die 308 en Testarossa toevallig van de zelfde eigenaar uit Utrechtquote:Op maandag 20 september 2004 21:38 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Toen IK een Ferrari tot mijn beschikking had (1x een 308GTS, 1x een Testerossa) TOEN trapte ik hem wel helemaal de tering in, door het rood, snel schakelen
Oud wijf die gozer.
He, loopt ook een topic op Fok!Forum[GEREDEN] Ferrari 355 GTS
Rot maar weer op danquote:Op maandag 20 september 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga pleitte, tot morgen![]()
![]()
Dis een mannetje die een collectie heeft maar dit niet bekend maakt (bijna dan)quote:Op maandag 20 september 2004 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die 308 en Testarossa toevallig van de zelfde eigenaar uit Utrecht![]()
Want dan heb ik ook in die 308 meegereden![]()
Hij zij tegen me dat als ik me rijbewijs had ik maar eens moest terug komen om zelf te rijden, heb nou alweer een jaar me rijbewijs.. moet maar eens bij hem aankloppen![]()
maar hij is niet van www.ferrari-huren.nl ?quote:Op maandag 20 september 2004 21:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dis een mannetje die een collectie heeft maar dit niet bekend maakt (bijna dan)
Heeft ergens een garage in nergenshuizen en dat is het wel...
Zeker nietquote:Op maandag 20 september 2004 21:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar hij is niet van www.ferrari-huren.nl ?
wiens schuld was het?quote:Op maandag 20 september 2004 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
* Hugster is weer single sinds vanavond
Das kut... Na hoe lange tijd??quote:Op maandag 20 september 2004 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
* Sjoewe is weer single sinds vanavond
Da's minder, wie, hoe, waarom, hoelang?quote:Op maandag 20 september 2004 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
* BazzoS is weer single sinds vanavond
Hoop toch wel dat je er een tooltje voor gebruikt hebt, anders ben je zelf domquote:Op maandag 20 september 2004 22:50 schreef Steve-O het volgende:
140 albums renamen met the hand
maargoed ik ga pitten
Gaat dat dan? ivm dezelfde bestandsnamen enzo?quote:Op maandag 20 september 2004 22:46 schreef Steve-O het volgende:
heb vanacht 4 uur geslapen
kut heb me halve mp3 collectie gerenamed naar c
9 maandenquote:Op maandag 20 september 2004 22:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das kut... Na hoe lange tijd??
x2 over herequote:Op maandag 20 september 2004 23:00 schreef BazzoS het volgende:
160GB 7200RPM 8mb cache
quote:
leuk... da's mijn 3e schijfquote:Op maandag 20 september 2004 23:00 schreef BazzoS het volgende:
160GB 7200RPM 8mb cache
Avontuuuuurenlaaaaaaand!quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:46 schreef BoJo het volgende:
Ergens in de oceaan ligt een avonturenland ,
en daar stapt Ovide blij met zijn vrienden door het zand..
O wat maken zij een pret, want plezier daar gaat het om...
ze lachen zich daar met z'n allen krom...
KIJK UIT MALLOOT EEN KOKOSNOOT
Die laat ons lachen gieren
Ovide en z'n vrienden
wat zij ook doen
beleef het mee
Ja met Ovide's vrienden op TV
op teeeeeveeee
gaat van c tot c(138)quote:Op maandag 20 september 2004 22:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gaat dat dan? ivm dezelfde bestandsnamen enzo?
Kan proefmodel zijn met de 5 cilinder diesel die eraan komt?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:26 schreef jwstoop het volgende:
Hey kan iemand mij helpen? Ik zag van de week bij Eindhoven een golf V rijden met duits kenteken. Achterop stond TDI (rode T rode D rode I) Heeft iemand al wat meer info over deze auto? want in NL heb je nu alleen nog maar de 1.9TDI (alles zilver) en de 2.0TDI (alles zilver).
Wie weet?
Hey lekker dingquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:24 schreef MutZ het volgende:
Mogguh
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey lekker ding
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:40 schreef PeuRac het volgende:
We hebben weer eens zo'n les dat de leraren (2 deze les) niet komen opdagen![]()
![]()
nu weten we niet wat we moeten doen. (dit is de 2e les, en de 1e waren ze er ook niet)
... je kunt beter auto's houwe...quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
Morguh, :w
* Sjoewe heeft de helenacht en ochtend doorgewerkt om zijn college stof af te krijgen.
Zucht, vrouwen...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:03 schreef PeuRac het volgende:
1 leraar is er nu, nu krijgen we een of andere les om te leren hoe met de pc goederen/gevegens/personen stromen te maken
kippen douwenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
... je kunt beter auto's houwe...
ieuw.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
kippen douwen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ieuw.
mogguh.
donderdag mag ik fijn om 6.09 de trein hebben, omdat ik met m'n stomme kop dacht wel om 8 uur bij de tandarts te kunnen zijn![]()
Precies.... ik heb nog wel wat te leren qua tijdsinzicht enzoquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:41 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef ook_gek het volgende:
hihihi
hihihiquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef ook_gek het volgende:
Goedemiddag hihihi![]()
Wanneer ga je weg dan, dan maken we het hier ff gezellig tot je terugkomtquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:42 schreef Ballebek het volgende:
Nou, DAAG, ben ik is een ochtend thuis is er niemand
niet want hij post door onder een kloonquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:36 schreef BazzoS het volgende:
Goeiesmorgens, wanneer mag de ban van fugie er af?
Heb je er geen ISO stekkers op zitten?Anders koop je er 1, en dan vervolgens knip je je kabels en strip je ze een stuk en verbind je de ISO stekkers erop, stukje krimpkous eraan en klaar is kees.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Radio zit er nu inmiddels in, ik heb alleen wat draadjes over en 2 van de 4 boxen werken niet, maar ik kan de plus en min van de draadjes niet onderscheiden, dus ik vermoed dat die wel van de boxen zijn, maar blaas liever niet m'n radiotje op.. ik hoop alleen dat nu 't geheugen wel blijft werken, anders moet ik ff wat draadjes omwisselen en weer proberen..
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet want hij post door onder een kloon
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
taal purist![]()
Ja, dan laat je een goeie indruk achter jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Behalve als ik dronken ben
Verdomme zeg... heb me vanmorgen gewoon verslapen! normaal gesproken moet ik om 06.30u weg van huis om op tijd op mijn stage te zijn... maar ik werd om 07.50 wakker
Kwam ik op stageplaats aan... wie staat daar... Mijn stagebegeleider van school!!![]()
![]()
![]()
Môge![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
wie staat daar... Mijn stagebegeleider van school!!![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kom er net vandaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ieuw.
mogguh.
donderdag mag ik fijn om 6.09 de trein hebben, omdat ik met m'n stomme kop dacht wel om 8 uur bij de tandarts te kunnen zijn![]()
ik hoop voor je dat het beter lukt dan dat zuurkool/hondenbrokken brouwsel van je van vorige weekquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nu eten koken
Dat was anders heel goed te etenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het beter lukt dan dat zuurkool/hondenbrokken brouwsel van je van vorige week
getver eet jij je eigen kotsquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was anders heel goed te eten![]()
![]()
heb je die geile slet ook weerquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:33 schreef Fugie het volgende:
SPAMMENNNNNNNNNNNNNN
mijquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:40 schreef Steve-O het volgende:
ik heb wat gemist geloof ik
Nee, maar wel eingen gemaakte zuurkool.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
getver eet jij je eigen kots![]()
moet je er naast gaan rijden in de autoquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar wel eingen gemaakte zuurkool.
En t stormt hier nu, terwijl mn ouders naar huis komen, op de fiets, 20min fietsen![]()
![]()
nu alquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
mij![]()
kan niet, anders brandt t eten aanquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je er naast gaan rijden in de auto
o ok, wat voor eten maak je dan ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan niet, anders brandt t eten aan
watvoor stampot ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:47 schreef PeuRac het volgende:
Stampot
Mijn ma ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
watvoor stampot ?
mijn ma noemt alles stampot
Tip: eet eens een keer iets met groentequote:Op dinsdag 21 september 2004 18:06 schreef BoJo het volgende:
wat moet ik kanen
ik heb geen groente gekochtquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tip: eet eens een keer iets met groente
ik heb gisteren een al tono gehad (tonijn) stinken johquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
Bobjo je hebt het zo zwaar!!!
Ik ga zo maar voor de Pizza denk ik... ideetje![]()
![]()
vissticksquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb gisteren een al tono gehad (tonijn) stinken joh
Ik ga denk ik vissticks maken ofzo![]()
Fuck neem ik een CD mee met ik dacht leuke software van m'n werk, is het de Franse versie
Bonjour Herbanequote:Op dinsdag 21 september 2004 18:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vissticks![]()
Bonjour Beujeux![]()
Whehehehquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:10 schreef BoJo het volgende:
Maar morgenavond komen m'n ouders eindelijk thuis...pffff eindelijk!!
-kunnen zij de kat sochtends om een onmogelijk tijdstip voeren
-normaal eten koken
-kleding met een andere kleur dan zwart wassen (ik durf alleen zwarte was te doen)
-boodschappen doen
-huis schoonmaken
-afwas
-kat voeren
ahhhhhh wat zal ik weer een rust hebben![]()
Kom je er nu pas achter?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
ik zit net ff te kijken in de reclamegids.... bij de kruidvat een 5.1setje... bij de trekpleister een laptop en nog veel meer computershit... bij de gamma tv's en van alles met een stekker....
waar gaat dat heen met de wereld... SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST zou ik zo zeggen....
ik wist wel dat ze af en toe wat van die shit verkochten... maar echt gewoon een krantje van de trekpleister met alleen maar shit van computers....quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter?
Dat soort zaken slopen de complete computermarkt![]()
Blijkt dat er achter helemaal geen speakers zitten... wel voorbereiding.. dus zelf maar ff speakers plaatsen die ik nog heb en wat draadjes trekken (2x 100W JVC)quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Heb je er geen ISO stekkers op zitten?Anders koop je er 1, en dan vervolgens knip je je kabels en strip je ze een stuk en verbind je de ISO stekkers erop, stukje krimpkous eraan en klaar is kees.
wat lul jij nou weerquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:26 schreef Fugie het volgende:
bojo, welke ghetto leef jij dan dat je niet eens eigen eten ken maken joh
PRUTSER!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens... bij de Kruidvat een 5.1 setje voor 40eu
ga morgen maar eens kijken/horen of het een beetje te doen is dat geluid... dan ga ik hem wel halen... Altijd handig voor erbij... (naast mijn andere 5.1 en de stereo)
eetzequote:Op dinsdag 21 september 2004 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
yo ben superen en pizza'tje scoren
Dat zat ik net ook te denken toen ik alle folders doornam...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
ik zit net ff te kijken in de reclamegids.... bij de kruidvat een 5.1setje... bij de trekpleister een laptop en nog veel meer computershit... bij de gamma tv's en van alles met een stekker....
waar gaat dat heen met de wereld... SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST zou ik zo zeggen....
Ik had bijna die leptop van de Trekpleister gekochtquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
Een ding: Meestal is het (sorry) KANKERMEUK wat ze verkopen. Onthoudt dat...quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had bijna die leptop van de Trekpleister gekochtalleen een blik op mn rekening weerhield me ervan
![]()
We hebben al 2jr een pc van de Aldi en doe heeft nooit problemen gegeven, de pc van mn broertje komt er ook vandaan, ruim 5jr geleden, ook nooit wat mee geweest (todat hij ging overklokken).quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een ding: Meestal is het (sorry) KANKERMEUK wat ze verkopen. Onthoudt dat...
Aldi pc is ook Medion/Micromaxx, dat is ook wel oke,quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben al 2jr een pc van de Aldi en doe heeft nooit problemen gegeven, de pc van mn broertje komt er ook vandaan, ruim 5jr geleden, ook nooit wat mee geweest (todat hij ging overklokken).
Ik vertrouw er wel op, plus dat als ik een leptop wil met zulke spec's voor dezelfde prijs, ik naar oost-europa moet (met andere windows versies)
Trekpleister is ook Medion, let maar eens opquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Aldi pc is ook Medion/Micromaxx, dat is ook wel oke,
Maar de laptops van terkpleister zijn vaak wel
Bal is ook wel wat verwend hoor met een Powerbook, daar kan niks tegen op qua kwaliteit![]()
Nee suffe, Mirror Drive Doorsquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:31 schreef Hugster het volgende:
Quicksilver
Maar wie krijgt er elke maand meer op zijn rekening? De gast met de snelle computer of de ijverige celeron werker?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:32 schreef BoJo het volgende:
Vandaag m'n eigen plek toegewezen gekregen, heb ik gewoon een P4 HT 2,8 met 512 ram en zit derest op celeron 1.7s met 128 of 384 ram![]()
En een 18 inch TFT en sommige zitten nog achter een 17inch crt![]()
tis weer eens oneerlijk verdeeld![]()
![]()
HONDENquote:Of u nu een personenauto of bestelauto rijdt. In 2005 zult u extra gaan betalen.
Voor personenauto’s worden BPM vrije accessoires afgeschaft en dat betekent een hogere nieuwprijs. Grijs kenteken rijders worden extra zwaar benadeeld. De wegenbelasting voor deze groep stijgt per januari met maximaal 600%. Ook zal er BPM nageheven gaan worden. De BPM naheffing zal over drie jaar worden verdeeld. Naast de autobelastingen gaan ook de boetes omhoog. In 2005 verwacht justitie maar liefst 20% meer geld binnen te halen wat met name voortvloeit uit hogere boetes en niet zozeer uit het aantal uitgedeelde boetes.
Meer nieuws vindt u op www.autobelastingen.nl
geen idee wat die anderen verdienen die er al een tijdje zitten maar m'n team genoten van de training die opdezelfde dag zijn begonnen als ik verdienen allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maar wie krijgt er elke maand meer op zijn rekening? De gast met de snelle computer of de ijverige celeron werker?
teringlijersquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef Ballebek het volgende:
Altijd leuk om te lezen...
[..]
HONDEN
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee suffe, Mirror Drive Doors
Dis een Quicksilver:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:42 schreef sdk het volgende:
wtf moet je met een apple
je kan er amper wat mee
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:42 schreef sdk het volgende:
wtf moet je met een apple
je kan er amper wat mee
2 suckt... dan kun je niet genoeg ouwehoeren met de buurman/vrouwquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee wat die anderen verdienen die er al een tijdje zitten maar m'n team genoten van de training die opdezelfde dag zijn begonnen als ik verdienen allemaal hetzelfde.![]()
Ik heb alleen een kut headset met maar 1 oorspeakertje, ik wil er 2![]()
Daar gaat het voordeel van de al heilige-godsgruwelijke-brute-meesterlijke-stijlvolle Reno Express voor onze Tommyquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef Ballebek het volgende:
Altijd leuk om te lezen...
[..]
HONDEN
1 suckt, ik heb italianen om me heen dan hoor ik geen flikker en je krijgt oorpijn van schreeuwende klanten aan maar 1 kantquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 suckt... dan kun je niet genoeg ouwehoeren met de buurman/vrouw
dan moet je er maar voor zorgen dat ze niet gaan schreeuwen... spreek ze eens een keer NETJES aanquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 suckt, ik heb italianen om me heen dan hoor ik geen flikker en je krijgt oorpijn van schreeuwende klanten aan maar 1 kant![]()
"Hey teringlijer wat is je probleem ?"quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan moet je er maar voor zorgen dat ze niet gaan schreeuwen... spreek ze eens een keer NETJES aan
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
"Hey teringlijer wat is je probleem ?"![]()
Vertelquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]of opnemen... JA!!!
offe.... WAT MOET JE???
maar het leukste blijft nog steeds om na te doen wat hans teeuwen en pieter veerman hebben gedaan met hun "hallo met henk"
CUP DDquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:23 schreef Hugster het volgende:
Download maar eens 06-lijn van Hans Teeuwen en Theo Maasen
ik heb 79 tracks van de mannen van de radio..ik ga echt kapot als ik dat luister
toen ik nog belde 's avonds zaten we altijd te ouwehoeren enzo... en dan kreeg je op een gegeven moment ineens iemand aan de lijn terwijl je net voluit zat te lachen.... geeft leuke situaties!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
of ineens midden in het gesprek :
"GVD domme eikel, zit je me in de maling te nemen of ben je echt zo'n randdebiel?!"
of ineens in de lach schieten als ze iets doms zeggen (daar heb ik nog last van)![]()
Zal ik binnenkort eens doen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:23 schreef Hugster het volgende:
Download maar eens 06-lijn van Hans Teeuwen en Theo Maasen
ik heb 79 tracks van de mannen van de radio..ik ga echt kapot als ik dat luister
Wat moet je nou met zoveel artisjokken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:23 schreef Hugster het volgende:
Die hebben een track... en dan bellen ze elkaar.... en dan komen alle zinnen die ze zeggen uit dit rijtje...quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Vertel![]()
Daar zat ik nu ook aan te denken jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:27 schreef Hugster het volgende:
Het is wel Pieter Bouwman btw geen Veerman![]()
Cup DD maximum en lange benen
Natte muts waar we op zitten te soppen![]()
zeg maar als de lauwe but komtquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zat ik nu ook aan te denken ja![]()
Enne... begin dan nu maar op de lul te slaan
Die die is gaaf, die twee "meiden"quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeg maar als de lauwe but komt![]()
jajajajajajajajaja
ja het is eruit
ja het het is gebeurt hoor![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
ik ben Guest House Paradiso kijken
nee die anderquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:28 schreef Hugster het volgende:
welke van de 2? de kale?
ah... you want the fish!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:16 schreef Hugster het volgende:
feeeeeeeeeeeep!!!! Hello?
ik vind dit echt de geweldigste film ooit van ze!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:23 schreef BoJo het volgende:
ik kan die kop van die 1ne niet uitstaan. En ik vond ze leuker in die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |