Nee jij gaat 80 rijden als je een keer in een ferrari kan stappen,.......quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef Argento het volgende:
Drie keer de toegestane snelheid is niet onverantwoordelijk hoor. Dat is domweg gestoord.
moraalriddertjes hebben hier geen recht van spreken meer........lees die openigspostquote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef Argento het volgende:
Drie keer de toegestane snelheid is niet onverantwoordelijk hoor. Dat is domweg gestoord.
gordel had ik wel om, niet dat dat veel uitmaakt als je met die snelheid crasht....quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
Schön!
'Je mag 80 hier hè'
haha.....
de eigenaar begon een beetje te zweten op dat moment?
ps. ik had wel ff m'n gordel vast gemaakt met 240........
Ten eerste: er zit nogal een verschil tussen 80 km/u en 240 km/u (ja, een verschil van 160 km/u).quote:Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee jij gaat 80 rijden als je een keer in een ferrari kan stappen,.......![]()
Mietjequote:Op maandag 20 september 2004 17:23 schreef ferrari_ het volgende:
[..]
gordel had ik wel om
Dat is echt bullshit.quote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef Roellio het volgende:
Wij doen al 197 met een Nissan Micra op de afsluitdijk met 3 man + volledige vakantiebagage.
Wat voor micra heb jij ? Een micra die uberhaupt de 197 al haalt vind ik heel knapquote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef Roellio het volgende:
Pfff, Ik hoop dat 'ie 240 begrensd is, anders ben je wel een beetje een mietje!
Wij doen al 197 met een Nissan Micra op de afsluitdijk met 3 man + volledige vakantiebagage.
En wat dacht je van die Ferrari? Die ligt dan ook in de kreukels hoor. Dat is al erg genoeg.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Als je jezelf tegen een boom aan rijdt, boeit me niks, maar ga geen onschuldige mensen in gevaar brengen. Eikel!
Tsja, dat ik er nou geen .wmv filmpjes van maak. Het is zeker geen bullshit.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit.
Jammer dat je je niet te pletter hebt gereden tegen een betonnen muur, nu moet misschien wel iemand de prijs betalen voor jou rijstijl. Is dat moraalridderig genoeg? drietrapsdebielquote:Op maandag 20 september 2004 17:09 schreef ferrari_ het volgende:
hallo mensen
afgelopen zaterdag heb ik een uurtje in een F355 gereden![]()
![]()
Als je ooit de modleijk heid hebt om erin te rijden moet je het meteen doen, het is echt geweldig!!!
die wegligging, die acceleratie en die snelheid![]()
![]()
ik heb hier een filmpje van mij an het vlammen in de Ferrari
http://www.dark-network.net/wappie//bachus/Ferrari%20F355.WMV
overigens ik heb er 240 mee gereden op een weg waar je 80 mag![]()
SVP geen moraalridders die me zeggen dat het onverantwoordelijk is om zo hard te rijden![]()
. Ik heb zelf ook verstand en ik weet wel wat ik doe.....(ook al ziet het er niet zo uit
)
quote:Op maandag 20 september 2004 17:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Tsja, dat ik er nou geen .wmv filmpjes van maak. Het is zeker geen bullshit.
Nah, wat zit er in zon Micra? 1.2 viercylindertje? Geloof me, 197 is bullshit. 179 is al hoogst onwaarschijnlijk. Ik denk dat je gewoon 127 bedoelt ofzo, en dat is al een heel aardige score onder de genoemde omstandigheden.quote:Op maandag 20 september 2004 17:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Tsja, dat ik er nou geen .wmv filmpjes van maak. Het is zeker geen bullshit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |