Ja, wat hun allemaal spelen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Staat civ voor Civilization III of voor Civilization IV?
...quote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waar je niet hoeft te reggen?
Ga gelijk reggen dan, is een topkrant.quote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waar je niet hoeft te reggen?
WIe is dat nou weer?quote:Op maandag 20 september 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Khaled Abu Shamiyeh is no more.
http://www.nytimes.com/ap(...)el-Palestinians.html
Dat is nog niets. Ik ken een huis met 25% moslim en een met 66% moslim.quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
6% van de Nederlanders is moslim. Zo schokkend is dat niet.
13% van de Amsterdammers is moslim. Zo schokkend is dat niet.
In sommige wijken wonen er wel 30% moslims. Zo schokkend is dat niet.
Ik ken een huis dat door !100%! moslims worden bewoond. Dit kan zo niet doorgaan! Zet je oogkleppen nu eens af!
quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Een belangrijk Hamaslid. Duh.quote:Op maandag 20 september 2004 18:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
WIe is dat nou weer?
Lekker belangrijk, je bent tenminste geen fundamentalistische muzelman.quote:Op maandag 20 september 2004 18:47 schreef Ype het volgende:
Oh mijn god, ik ben zelfs niet eens 100% Nederlander!
Ik ben een 3e generatie allochtoon.
Dat zijn die jongens die niet willen voetballen toch?quote:Op maandag 20 september 2004 18:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Een belangrijk Hamaslid. Duh.
Van welke 'protestpartij' website met tunnelvisie heb je dat nu weer.quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
http://www.arabeuropean.org/quote:Op maandag 20 september 2004 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Van welke 'protestpartij' website met tunnelvisie heb je dat nu weer.
Sjeik Yassin kon vanuit zijn rolstoel anders aardig voetballen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat zijn die jongens die niet willen voetballen toch?
En het wereldrecord bommetje.quote:Op maandag 20 september 2004 18:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sjeik Yassin kon vanuit zijn rolstoel anders aardig voetballen.
Ik ga wel uit van bepaalde fundamenten.quote:Op maandag 20 september 2004 18:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je bent tenminste geen fundamentalistische muzelman.
Je kunt het fundament ve huis op je bolle kop krijgen, je snapt dondersgoed wat ik bedoel met "fundamentalistische."quote:Op maandag 20 september 2004 18:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ga wel uit van bepaalde fundamenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |