abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 2004 @ 15:42:56 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22083046
Vervolg op Wachten op een tweede streepje #45

21 september Igraine fertiliteitspoli
22 september Justy_ NOD
28 sept? minoes1967 kijkoperatie
3 oktober Marie79 NOD
5 oktober Jonnetje KvK
5 oktober Slaapmeisje NOD
6 okt hartje NOD
6 okt Merisse stollingsarts
12 oktober Girl24 NOD
16 oktober heavenswoman NOD
17 oktober Marie79 NOD
20 oktober Jonnetje NOD
21 oktober Merisse NOD

[ Bericht 1% gewijzigd door Karin op 25-09-2004 20:47:59 ]
  maandag 20 september 2004 @ 15:44:28 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22083079
Laatste post van ET uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:36 schreef E.T. het volgende:
Igraine, ga je naar het Erasmus MC? (Dijkzigt?)

toen ik daar de eerste keer kwam kreeg ik in eerste instantie een heleboel vragen. Hoe je cyclus is en was, hoe vaak je sex hebt, hoe jullie beider gezondheid is, ziektes in de familie, etc, etc.... Verder kreeg ik toen een inwendige echo en kreeg ik een formulier mee om 2 dagen na m'n (te verwachten) eisprong bloed te prikken. Ook meteen een afpraak maken om hubbies sperma na te laten kijken.
Als dat allemaal geweest is een nieuwe afspraak om alles door te praten.

(zo ging 't tenminste bij mij 3 jaar geleden, kan best zijn dat 't nu anders is.. volgens mij veranderen zulke dingen per persoon en zowieso van tijd tot tijd)

Slaapmeisje!!! Wat een goed slaapeitje heb jij dez maand!!
pi_22083198
Slaapmeisje

Je hebt een super-ei deze maand!

Heel veel succes morgen!
W ~ H ~ T
  maandag 20 september 2004 @ 15:50:00 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22083209
Oh! heb ik zo maar 't topic dichtgegooid
sowwy...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22083253
Heavenswoman en Pizzakoeriertje....

Wanneer gaan jullie testen?
(ik ben NIET nieuwsgierugggg! )
W ~ H ~ T
  maandag 20 september 2004 @ 16:01:31 #6
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22083472
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:51 schreef Jonnetje het volgende:
Heavenswoman en Pizzakoeriertje....

Wanneer gaan jullie testen?
(ik ben NIET nieuwsgierugggg! )
Probeer het vol te houden tot woensdag
  † In Memoriam † maandag 20 september 2004 @ 16:08:33 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22083608
BE, kun je mijn NOD nog even aanpassen naar 5 oktober? Aangezien ik morgen de IUI heb, is mijn NOD precies 2 weken later.

Superrrrrrrei zoekt nog superrrrrrrrzaadjes, laten we hopen dat ze elkaar weten te vinden morgen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 20 september 2004 @ 16:20:54 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22083891
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE, kun je mijn NOD nog even aanpassen naar 5 oktober? Aangezien ik morgen de IUI heb, is mijn NOD precies 2 weken later.

Superrrrrrrei zoekt nog superrrrrrrrzaadjes, laten we hopen dat ze elkaar weten te vinden morgen
Dat is wel een 'voordeel' van dat IUI gebeuren, je weet idd precies wanneer het allemaal plaats gaat vinden. De romantiek is weliswaar ver te zoeken, maar het scheelt wel een boel gereken en gepuzzel.
  maandag 20 september 2004 @ 16:31:58 #9
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_22084151
Pizzakoeriertje, sorry dat ik het niet meer zo goed weet hoor maar, sinds wanneer ben je gestopt met de pil? was je al regelmatig, of weet je dat nog niet? En hoe had je je testdatum uitgerekend, dat de HA zegt dat het te vroeg was?

Ik ben al ander half jaar gestopt met de prikpil, ik was daarna elke 10de van de maand ongesteld. De testdatum heb ik uitgerekend via babybrabbel maar de HA zei dat het iets te vroeg was dat je beter wat later kan testen omdat het risico dat je negatief test en een paar dagen later positief erg groot is.

BE
Ik weet niet wat ik er van moet denken op sommige momenten begin ik echt aan mezelf te twijfelen. Ik ben wel heel erg moe lig elke dag voor 10en uitgeput op bed terwijl ik anders meestal tot een uur of 1 wakker bleef en niet slapen kon. Ook moet ik om het kwartier bijna naar de wc en dan moet ik ook echt terwijl ik eerst soms wel een paar uurtjes niet hoefde.

Minoes1967
IK had Clear Bleu digitaal maar toch adviseerde mijn huisarts me om een keer een andere te proberen heb nu het huismerk van de DA

Heavenswoman.
Morgen tussen 8 en 10 post ik het resultaat van de test. Jij ook veel succes met testen!

Jonnetje
Zoals je hierboven al heb gelezen ga ik morgen weer testen en dan hoop ik op een positieve test of een ongesteldheid want hier word ik ook niet goed van!

Slaapmeisje Geweldig veel succes en wat ik eerder al zei ik hoop op een positieve test
  maandag 20 september 2004 @ 16:36:10 #10
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_22084259
Geacht SuperEi,

Langs deze weg vraag ik, Simon Superzaadje, namens mij en mijn 11,5 miljoen zaadbroeders om uw aandacht.
Sinds heden hebben wij vernomen dat U een grootte heeft bereikt van 23 echte millimeters.
Aangezien U daarmee voor ons een ideale partner bent, willen wij graag een relatie met U aangaan. Ik moet er helaas wel bij vermelden, dat dit slechts van relatief korte duur zal moeten zijn, te weten 40 weken.
Wij hopen echter dat U hiermee akkoord zou kunnen gaan, en met ons deze sprong in het wilde avontuur dat zwangerschap heet zou willen wagen.

Morgen bevinden wij ons op locatie in Uw fertikliniek. Gaarne met onze transporteur (Slaapvriendje), in contact te treden voor de laatste details.

Hopende op een spoedige en vruchtbare samenwerking,
met vriendelijke groeten,

Simon Superzaadje.

Slaapmeisje, heel heel heel veel succes morgen! Ik zal ook voor jou een kaarsje branden, ik denk aan je!! LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_22084656
W ~ H ~ T
  maandag 20 september 2004 @ 17:01:16 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22084850
LW
pi_22084968
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:36 schreef LittleWoodstock het volgende:
Geacht SuperEi,

Langs deze weg vraag ik, Simon Superzaadje, namens mij en mijn 11,5 miljoen zaadbroeders om uw aandacht.
Sinds heden hebben wij vernomen dat U een grootte heeft bereikt van 23 echte millimeters.
Aangezien U daarmee voor ons een ideale partner bent, willen wij graag een relatie met U aangaan. Ik moet er helaas wel bij vermelden, dat dit slechts van relatief korte duur zal moeten zijn, te weten 40 weken.
Wij hopen echter dat U hiermee akkoord zou kunnen gaan, en met ons deze sprong in het wilde avontuur dat zwangerschap heet zou willen wagen.

Morgen bevinden wij ons op locatie in Uw fertikliniek. Gaarne met onze transporteur (Slaapvriendje), in contact te treden voor de laatste details.

Hopende op een spoedige en vruchtbare samenwerking,
met vriendelijke groeten,

Simon Superzaadje.

En dan denken ze dat ik gek ben . . .

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22085133
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:08 schreef Slaapmeisje het volgende:

Op mijn verjaardag !!!! Gaaf !! * Syrena gaat ook even de duimen in het vet zetten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22085704
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:36 schreef E.T. het volgende:
Igraine, ga je naar het Erasmus MC? (Dijkzigt?)

toen ik daar de eerste keer kwam kreeg ik in eerste instantie een heleboel vragen. Hoe je cyclus is en was, hoe vaak je sex hebt, hoe jullie beider gezondheid is, ziektes in de familie, etc, etc.... Verder kreeg ik toen een inwendige echo en kreeg ik een formulier mee om 2 dagen na m'n (te verwachten) eisprong bloed te prikken. Ook meteen een afpraak maken om hubbies sperma na te laten kijken.
Als dat allemaal geweest is een nieuwe afspraak om alles door te praten.

(zo ging 't tenminste bij mij 3 jaar geleden, kan best zijn dat 't nu anders is.. volgens mij veranderen zulke dingen per persoon en zowieso van tijd tot tijd)
Nee, wij gaan naar het SFG, maar 't zal er wel een beetje hetzelfde aan toe gaan toch?
Ik weet nu in ieder geval een beetje wat er van te verwachten, thnx!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_22086340
Slaapmeisje suc6 morgen!

Hier is de ongi al bijna over. Het word nu bruin. Ik ga uit van een cyclus van 28 dagen. Dan is 13 oktober mijn nod.
pi_22087279
slaapmeisje : heeel veel succes morgen!!!!
hoop zo op een positief resultaat!!!
spannend hoor!!!

heavenswoman en pizzakoeriertje:
succes morgen met het testen ook hier wat jompels:

LW: als ze daar niet van gaan zwemmen, weet ik het ook niet meer geweldige tekst!!

(ff offtopic, maar hoe krijg je dat schuddesmileytje?, die met zijn handje op de grond slaat van het lachen..?! einde offtopic.

hier gaat t allemaal wel redelijk, erg moe, en misselijk maar k wacht nog even paar dagen. nod is de 22ste dus dat moet wel te doen zijn

liefs
saar
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
  maandag 20 september 2004 @ 18:44:29 #18
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22087310
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Justy_ het volgende:

(ff offtopic, maar hoe krijg je dat schuddesmileytje?, die met zijn handje op de grond slaat van het lachen..?! einde offtopic.
_ O -

(zonder spaties)
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 20 september 2004 @ 18:45:39 #19
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22087339
Joepie heb mijn eerste jompels gekregen.... hihi
  † In Memoriam † maandag 20 september 2004 @ 18:55:59 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22087588
LW for President

Ik kwam echt niet meer bij toen ik je sollicitatiebrief las en heb hem ook meteen even naar het transportbedrijf (Slaapvriendje) gestuurd

Nou moet het zeker gaan lukken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 20 september 2004 @ 19:35:38 #21
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22088579
Ik heb een test gehaald maar zal wachten tot morgen
meestal word ik snachts ongi
als ik dat morgenvroeg nog niet ben ga ik direkt even testen met mijn ochtendhormonen

(maar kan haast niet wachten)
  Jubileum moderator maandag 20 september 2004 @ 19:41:16 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22088747
LW

Slaapmeisje wat een onverwacht heerlijk nieuws
Wij gaan morgen allemaal duimen
Het gaat helemaal goedkomen
Het wordt nl. nu weleens tijd dat jij hier weggaat
We zien je 6 oktober terug in Z&G
Ik steek naast Danyels kaarsje een kaarsje voor je aan voor als alleen duimen niet genoeg is
Ik strooi wat geleende sterretjes richting slaapeitje en slaapzaadje
Ik hmmm een nieuwe mantra voor morgen "samensmelten, samensmelten"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 september 2004 @ 20:06:38 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22089380
Slaapeitje en slaapzaadje
Doe maar lekker en dan
pi_22089670
Oeh, morgen superspannend hier

Slaapmeisje, heel, heel, heel veel succes morgen( we gaan weer duimpjes draaien de komende twee weekjes)

Heavenwoman en Pizzakoeriertje, spannend
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 20 september 2004 @ 20:17:22 #25
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22089690
LW wat een geweldige sollicitatie
dat moet goed komen
slaapmeisje heel veel succes morgen
en mijn duimen gaan ook weer draaien voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: