quote:Op maandag 20 september 2004 15:36 schreef E.T. het volgende:
Igraine, ga je naar het Erasmus MC? (Dijkzigt?)
toen ik daar de eerste keer kwam kreeg ik in eerste instantie een heleboel vragen. Hoe je cyclus is en was, hoe vaak je sex hebt, hoe jullie beider gezondheid is, ziektes in de familie, etc, etc.... Verder kreeg ik toen een inwendige echo en kreeg ik een formulier mee om 2 dagen na m'n (te verwachten) eisprong bloed te prikken. Ook meteen een afpraak maken om hubbies sperma na te laten kijken.
Als dat allemaal geweest is een nieuwe afspraak om alles door te praten.
(zo ging 't tenminste bij mij 3 jaar geleden, kan best zijn dat 't nu anders is.. volgens mij veranderen zulke dingen per persoon en zowieso van tijd tot tijd)
Slaapmeisje!!! Wat een goed slaapeitje heb jij dez maand!!
Probeer het vol te houden tot woensdagquote:Op maandag 20 september 2004 15:51 schreef Jonnetje het volgende:
Heavenswoman en Pizzakoeriertje....
Wanneer gaan jullie testen?
(ik ben NIET nieuwsgierugggg!)
Dat is wel een 'voordeel' van dat IUI gebeuren, je weet idd precies wanneer het allemaal plaats gaat vinden. De romantiek is weliswaar ver te zoeken, maar het scheelt wel een boel gereken en gepuzzel.quote:Op maandag 20 september 2004 16:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE, kun je mijn NOD nog even aanpassen naar 5 oktober?Aangezien ik morgen de IUI heb, is mijn NOD precies 2 weken later.
Superrrrrrrei zoekt nog superrrrrrrrzaadjes, laten we hopen dat ze elkaar weten te vinden morgen
quote:Op maandag 20 september 2004 16:36 schreef LittleWoodstock het volgende:
Geacht SuperEi,
Langs deze weg vraag ik, Simon Superzaadje, namens mij en mijn 11,5 miljoen zaadbroeders om uw aandacht.
Sinds heden hebben wij vernomen dat U een grootte heeft bereikt van 23 echte millimeters.
Aangezien U daarmee voor ons een ideale partner bent, willen wij graag een relatie met U aangaan. Ik moet er helaas wel bij vermelden, dat dit slechts van relatief korte duur zal moeten zijn, te weten 40 weken.
Wij hopen echter dat U hiermee akkoord zou kunnen gaan, en met ons deze sprong in het wilde avontuur dat zwangerschap heet zou willen wagen.
Morgen bevinden wij ons op locatie in Uw fertikliniek. Gaarne met onze transporteur (Slaapvriendje), in contact te treden voor de laatste details.
Hopende op een spoedige en vruchtbare samenwerking,
met vriendelijke groeten,
Simon Superzaadje.
Op mijn verjaardag !!!! Gaaf !! * Syrena gaat ook even de duimen in het vet zettenquote:Op maandag 20 september 2004 16:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
BE, kun je mijn NOD nog even aanpassen naar 5 oktober?Aangezien ik morgen de IUI heb, is mijn NOD precies 2 weken later.
Superrrrrrrei zoekt nog superrrrrrrrzaadjes, laten we hopen dat ze elkaar weten te vinden morgen
Nee, wij gaan naar het SFG, maar 't zal er wel een beetje hetzelfde aan toe gaan toch?quote:Op maandag 20 september 2004 15:36 schreef E.T. het volgende:
Igraine, ga je naar het Erasmus MC? (Dijkzigt?)
toen ik daar de eerste keer kwam kreeg ik in eerste instantie een heleboel vragen. Hoe je cyclus is en was, hoe vaak je sex hebt, hoe jullie beider gezondheid is, ziektes in de familie, etc, etc.... Verder kreeg ik toen een inwendige echo en kreeg ik een formulier mee om 2 dagen na m'n (te verwachten) eisprong bloed te prikken. Ook meteen een afpraak maken om hubbies sperma na te laten kijken.
Als dat allemaal geweest is een nieuwe afspraak om alles door te praten.
(zo ging 't tenminste bij mij 3 jaar geleden, kan best zijn dat 't nu anders is.. volgens mij veranderen zulke dingen per persoon en zowieso van tijd tot tijd)
_ O -quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Justy_ het volgende:
(ff offtopic, maar hoe krijg je dat schuddesmileytje?, die met zijn handje op de grond slaat van het lachen..?! einde offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |