abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21900014
Vervolg op Wachten op het tweede streepje #44

10 september Pizzakoeriertje NOD
16 september LittleWoodstock MRI 10.00
17 september Jonnetje huisarts, 08.30
19 september heavenswoman NOD
20 september Slaapmeisje Fertikliniek
21 september Igraine fertiliteitspoli
24 september Merisse NOD
22 september Justy_ NOD
28 sept? minoes1967 kijkoperatie
3 oktober Marie79 NOD
5 oktober Jonnetje KvK
6 okt hartje NOD
6 okt Merisse stollingsarts
9 oktober Slaapmeisje NOD
12 oktober Girl24 NOD
17 oktober Marie79 NOD
20 oktober Jonnetje NOD

[ Bericht 33% gewijzigd door BE op 20-09-2004 12:06:06 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_21900060
Als niet echt tweede-streepje dame had ik het andere topic volgemaakt, dus heb ik toch maar de nieuwe geopend.

laatste post uit het oude topic:

Merisse wat heb je een zware dag gehad...ik wist niet wat ik zag toen ik eindelijk mijn pc kon aanzetten en op jacht ging naar nieuws...wat verdrietig allemaal

jij ook een dikke knuffel, je bent een kanjer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_21901386
Ok,nog maar eens proberen.......

Ik vind het een beetje dubbel,om hier iets te typelen,ivm.plhuphy,maar ik doe t toch,want daar is dit plekje voor.

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden voor de kijkoperatie.Ik denk eig.:als ze nu wat vinden,dan weten ze wat t is en dan kan er wat aan gedaan worden.....maar ja,ook dat gaat niet altijd op......
Als ik moet bellen als ik ongi ben,dan wil ik toch even vragen,wat ze nu evt.gaan doen,als ze ter plekke wel wat vinden,misschien vraag ik wel een gesprekje met de gyn.
Nou,tot zover maar.
Groetjes,Minoes
pi_21902002
Voor diegenen die niet vaak in het speeltuinbankje kijken maar iets willen doen voor Danyel: Speeltuinbankje 117
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 12 september 2004 @ 14:51:32 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21902292
Minoes ik heb ook een kijkoperatie gehad. Dit ivm een cyste die maar bleef groeien. Als de mogelijkheid er was zouden ze het weghalen. Bij mij werd er gelijk een eileiderspoeling (hcg heet dat geloof ik) gedaan. Er werd toen endometriose geconstateerd en 1 eieleider die verkleefd was en niet meer bruikbaar. Die cyste was een zogenoemde chocoladecyste (gevuld met bloed) En daar is een kapje vanaf gehaald en daardoor is die verdwenen. Er werden verschillende verklevingen gevonden en haarden op mijn blaas. Daar is niks mee gedaan. Ik weet nog zo goed hoe hard de trut in opleiding was die bij me bed stond toen ik bijkwam. Ik was half misselijk nog en ze zei. Als je een kinderwens hebt moet je die maar even opzij zetten. Hier heb je een receptje dit moet je laten prikken en dan over zoveel weken zien we je weer terug op de poli. Ik kookte van woede en spatte bijna uit elkaar. Mevrouwtje in opleiding heeft heel veel geleerd van mij
Ik was heel bang voor de operatie vooral voor de narcose. Als ik er aan terugdenk schaam ik me kapot. Ik heb echt t hele ziekenhuis bij elkaar gegilt. En als ze vroegen waar ben je dan bang voor antwoorde ik supertheatraal "voor alles" De narcose viel achteraf zo supermee. Ik weet nog dat ik heel ligt in me hoofd werd en dat ik dat perse wilde vertellen omdat ik dacht dat er iets mis was en ik wilde dat hun dat wiste. T laatste wat ik me kan herinneren was dus ook dat ik zei, me hoofd doet raar. Maar eigenlijk was het helemaal geen vervelend gevoel ofzo. Bij t bijkomen was ik wel heel erg misselijk daar kreeg ik later iets voor. Ik heb ook veel pijn in me schouder gehad. dit deed erg pijn met ademhalen. Achteraf blijkt dit te komen van t gas waarmee ze je buik oppompen (om er beter bij te kunnen) Een bijwerking die vele hebben. Het gebruikelijke niesen enzo is erg vervelend. Bij mij hebben ze nogal bij die cyste lopen wroeten. Ze zijn ook ruim 2 uur bezig geweest ipv de 3 kwartier die er voor stond. Ik denk dat het dus ook heel afhankelijk is van wat of ze bij je doen. Ik heb zeker wel een week of 6 nodig gehad om bij te komen. De pijn is best te onderdrukken met pijnstillers hoor. T was bij mij vooral de moeheid die moest slijten.
Heel veel succes ermee! En als je nog vragen hebt, vraag maar.
pi_21903517
Heej,jes,jij ook al?.
Maar bij jouw was er een duidelijke reden voor en zo te lezen,was dat geen pretje,brrr.
Ik ben in jan.natuurlijk aan mijn oren geopereerd en wat ik nog weet ,is dat het plafond aan me begon voorbij te sjeesen,net als bomen aan de autoweg.
En toen was ik weg...en ik maar denken dat ik wakker de ok inging en ze me braaf gingen vertellen,wat ze gingen doen.
Maar ik werd weer wakker op de uitslaapkamer,niks vertellen,hahha.
Nou ja,kan je je ook niet zenuwachtig maken.
Ik heb idd.gehoord,dat je pijn in je schouder krijgt van dat gas,lijkt me raar,want wat heeft je schouder nu met je buik te maken,dacht ik,maar goed,dan weet ik dat alvast.En in het foldertje staat oook: de meesten zijn erg misselijk......jottum,dat word kotsen.
Bedankt voor je verhaal.
Groetjes,Minoes

pi_21903873
Minoes
Ook ik heb een kijkoperatie gehad, meerdere zelfs. Het is mij allemaal erg mee gevallen. Maar idd de moeheid na de narcose is iets dat nog even blijft hangen. Dus daarna lekker veel slapen en goed je rust nemen. Zelf vond ik erger dat de arts langs kwam met de uitslag, daar was ik banger voor dan de operaties. Succes iig!!!
  zondag 12 september 2004 @ 18:08:40 #8
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_21906355
Hier nog geen teken van de rode duiveltjes Als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik weer een test doen! Ik heb gister een goede vriendin verteld dat we bezig zijn en ze reageerde meteen enthousiast en leefde helemaal mee. En nou blijkt dat zij dus ook al heel lang zit te denken om er mee te beginnen!

Ik heb nu wel zoiets van werd ik maar ongesteld of geef me een teken want mijn NOD was eergisteren en ik word met de dag zenuwachtiger
  zondag 12 september 2004 @ 19:37:36 #9
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21908332
Minoes voor die misselijkheid kan je ook van te voren wat vragen. Dan doen ze dat gelijk aan t infuus ofzo. Dat zeiden ze bij mij achteraf
Toen ik de operatie inging wisten ze ook nog niet hoe of wat. Ze zeiden zelfs het is in ieder geval geen chocoladecyste anders zien we dat aan de kleur van de echo. Het wrange was dat we nog niet met kinderen bezig waren. Ik liep dus voor pure medische zaken bij de gyn. Maar als je dan na zo;n operatie even bot hoort hoe en wat schrik je je wel wezenloos.
Ik werd ook al weggemaakt voordat ik de ok in ging. Dus in een klein zijkamertje ofzo. Het zag er klein en raar uit. Maar ik vond het wel fijner inderdaad dan dat ik alles in die ok zou zien.
Als je niet heel vroeg geholpen word kan je ook vragen om premedicatie om wat rustiger de operatie in te gaan.

Pizzakoeriertje succes met wachten joh
pi_21908767
zeg meiden.. waar blijven de 2 streepjes ik vind het nou niet bepaald leuk onderaan te staan op het lijstje van Z&G

succes meiden!!!

Lw - ik wil jouw sterkte wensen 16 september!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Girly op 12-09-2004 22:09:40 ]
pi_21908844
JESS........ik krijg idd.een tabletje om rustiger te worden voor de operatie,dat wist ik al wel.Maar dat van die med.vooraf vragen,dat is weer een goede tip,ik ga dat meteen vragen!.
ANITRA.....bedankt voor jouw verhaal.
Ik denk dat de moeheid toch hetgene is,waar iedereen op hamert,dus daar ga ik dan maar van uit,dat ik gewoon lekker een herfstslaap ga houden,hihihi.
Hoe is het trouwens met je en je baby?Alles lekker naar wens?.

PIZZADAME........meis,als je de 15e gaat testen,dan moet ie wel positief worden,das nl.mijn verjaardag
GIRLY....ik denk dat je LW bedoelt met de 16e.
Groetjes,Minoes
pi_21909038
Ja alles gaat nu goed met hem!!! En ik krabbel ook al weer aardig overend.

Die moeheid moet je echt rekening mee houden, want door dat het geestelijk veel van je vergt in combi met die narcose word je dubbel moe. Succes en ik denk aan je!!!
pi_21909222
ANITRA....dank je wel voor je medeleven,lekker dat alles goed gaat met het gezinnetje.
Ik ga me op mijn werk maar van te voren ziek melden,met een uitleg aan t hoofd,maar verder wil ik eig.niet,dat iedereen het weet.Degene die wat willen weten vragen maar en dan zie ik wel,wie ik t wel of niet vertel.
Groetjes,Minoes
pi_21909308
groot gelijk heb je. Is niet iets wat je even zomaar verteld en ook niet wat iedereen hoeft te weten. En even rust ervoor is geen slecht idee.
pi_21912073
hoi

K zou graag mn nieuwe nod door willen geven: 25 september.

En dan nog een vraagje: wie van jullie is bekend met bruin slijm verlies van een dag ,twee dagen na eisprong en kvk?
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21912194
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:59 schreef minoes1967 het volgende:
GIRLY....ik denk dat je LW bedoelt met de 16e.
Groetjes,Minoes
oh je heb helemaal gelijk... mijn excuses meiden.. ik zal het meteen ff veranderen
pi_21912370
Hoi,

Afgelopen week heb ik behoorlijk last gekregen van m'n hormonen.
Ik had behoorlijke krampen in m'n onderbuik, steken in de zij, misselijk, duizelig, pijnlijke tepels
veel moe, een ontzettend gezwollen buik (leek wel 5 maanden zwanger) een vreselijk humeur en als toetje flink wat puisten gekregen.
Vandaag ging het voor het eerst weer wat beter.
Alleen de tepels en de puisten
Eerst had ik zoiets van misschien komen de eerste duivels er wel aan, maar niks noppes geen drup.
M'n prikpil zou nu drie weken uitgewerkt moeten zijn.
Bleh, ik wou dat ik hem nooit had laten zetten. Al was het maar 1 injectie, genoeg gevolgen.
Heeft iemand anders misschien ooit een prikpil gehad?
Toevallig ook last gehad van deze symptomen?
Wanneer had je weer gewoon een menstruatie?
Gelukkig is het voor een goed doel , anders zat ik nu aan de Diana35 vanwege puisten overschot.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
pi_21913547
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:59 schreef minoes1967 het volgende:
JESS........ik krijg idd.een tabletje om rustiger te worden voor de operatie,dat wist ik al wel.Maar dat van die med.vooraf vragen,dat is weer een goede tip,ik ga dat meteen vragen!.
En dan moet je niet zo zenuwachtig zijn als ik toen was
Ik was als de dood voor de narcose (achteraf vind ik die wel erg fijn want zo lekker slaap ik normaal nooit ) .
Maar nadat ik het tabletje kreeg wist ik een tijd lang toch zeker dat ie niet werkte......
Hahaha , nou mooi dat ie wel werkte en goed ook , was me toch traag als ik een reactie moest geven...
  maandag 13 september 2004 @ 10:10:13 #19
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21918559
Hoi

Ik heb vanmorgen het verhaal van Pluph gelezen en vind het echt zo erg Ik had kippevel en de tranen branden in mijn ogen!

Merisse Jij ook heel veel sterkte meis Ik hoop dat het al wat beter gaat met je!

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21918792
Beaker, schrikken he van Phlups, dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten. Het gaat wel hoor met mij alhoewel mijn collega's aan me konden zien dat ik niet zo'n tof weekend achter de rug had.

Zaterdagochtend had ik trouwens positief getest met een ovulatietest wat wil zeggen dat er binnen 48 uur een eisprong zou plaatsvinden. Alleen waren we door de omstandigheden niet echt in de stemming dit weekend. Dus ik hoop maar dat de kwaliteit telt en niet de kwantiteit...
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21918837
Tuurlijk telt de kwaliteit Merisse en het is niet echt vreemd dat jullie hoofd niet naar klussen stond.
  maandag 13 september 2004 @ 10:34:21 #22
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21918874
Owh.....Merisse
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....... het spijt me

Liefs
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21918885
het is inderdaad erg schrikken van pluphy, ook al lurkte ik dan mee in het z&g, je leeft met ze mee, en dit wens je niemand toe...ook al ken je ze niet persoonlijk...
na het lezen van t toch wel positieve bericht van pluphy, langzaam aan wat meer hoop. hoop zo dat het goed komt...

voor iedereen die t nodig heeft: sterkte en knuf!
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21918917
Merisse logisch dat je hoofd niet naar klussen stond.
pi_21919311
Renegate, hoe is het bij jullie?

Girl24, hoe gaat het met jou.

LW, ook aan jou wordt gedacht nog maar 3 nachtjes slapen.

Alle andere dames dikke knuffel en een
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')