Die docu heb ik helaas gemist. Over welke reizen naar het MO ging het?quote:Op maandag 20 september 2004 18:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zag een paar weken terug een documentaire over hem, hierin zag je onder andere zijn reizen naar het Midden-Oosten en dergelijke. En ik heb sinds die documentaire toch wel sympathie voor Bot gekregen.
Hij ging op bezoek in Irak, bij Arafat, bij de premier van Egypte en ook naar de Amerikanen. Ik weet helaas ook niet meer de precieze datum van de uitzending, maar het was wel een interessant stuk.quote:Op maandag 20 september 2004 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die docu heb ik helaas gemist. Over welke reizen naar het MO ging het?
Ik vind dat het gewoon zijn werk is, maar als jij het anders ziet dan is dat jouw goed recht natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 18:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij ging op bezoek in Irak, bij Arafat, bij de premier van Egypte en ook naar de Amerikanen. Ik weet helaas ook niet meer de precieze datum van de uitzending, maar het was wel een interessant stuk.
Als Jan Peter uit het ziekenhuis mag.quote:Op maandag 20 september 2004 17:41 schreef Harry_Sack het volgende:
Wanneer is de uitslag eigenlijk, SCH?
Donner heeft die zwetsprijs zo binnen...quote:Op maandag 20 september 2004 23:36 schreef Siegfried het volgende:
Binnenkort beginnen we weer met de 'Jargonbrigade'. Hiermee zullen we een aantal tweede kamer debatten bijwonen, en daaruit zullen wij opmaken welke ministers klare taal spreken en welke zwetsen.
Hierbij zullen dan 2 ministers een prijs winnen, de een de klare-taal prijs, en de ander de zwetsprijs.
Bij mij staat Wouter Bos fier aan kop.quote:Op maandag 20 september 2004 23:53 schreef GeitO_o het volgende:
[..]
Donner heeft die zwetsprijs zo binnen...
Wat ziet iedereen toch in die veiligheidsfreak? Verder heeft ze totaal geen affiniteit met infrastructuur.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:58 schreef Tup het volgende:
1. Peys
Ik vrees dat het de beste uit tig kwaden is...quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:03 schreef Steijn het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die veiligheidsfreak? Verder heeft ze totaal geen affiniteit met infrastructuur.
Heb je ook naar Brinkhorst gekeken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:08 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik vrees dat het de beste uit tig kwaden is...
Je mag niet zo snel kicken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:38 schreef SCH het volgende:
topickick
Ik zal in de loop van de dag een tussenstand melden.
Was minister de Boer nog maar een tijdje gebleven.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:22 schreef Falco het volgende:
2. Karla Peijs (vrouwen en verkeer en waterstaat... zucht... Godzijdank is ze niet zo erg als een Netelenbos of Maij-Weggen, maar zij gaat ook geen potten breken en drastische veranderingen teweeg brengen in de Nederlandse mobiliteit)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
Goed
1 Zalm - kan het waarderen dat hij weer op EZ is gaan zitten. Daar kan hij immers alleen maar verliezen..
Nou idd, de enige LPF-minister die competent was. Helaas kwam hij niet in de spotlights te staan door die andere malle 3: Nawijn, Heinsbroek en Bomhoff...quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Was minister de Boer nog maar een tijdje gebleven. :'(
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
Goed
1 Zalm - kan het waarderen dat hij weer op EZ is gaan zitten. Daar kan hij immers alleen maar verliezen.
Dé zoon van God had het wel vaker bij het verkeerde eindquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]Lief dat je ook eens in POL komt. maar Zalm is van Financien
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:
3. Minister Karla Peijs - Verkeer en Watersstaat
Motivatie:Een ramp voor de infrastructuur en de transportsector de belangrijke peilers voor de Nederlandse economie en het handelsland wat Nederland is.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou idd, de enige LPF-minister die competent was. Helaas kwam hij niet in de spotlights te staan door die andere malle 3: Nawijn, Heinsbroek en Bomhoff...
Ja idd, Nawijn deed gewoon zijn werk. En Bomhoff werd door de blaaskaak Heinsbroek in de crisis betrokken. Zowel Bomhoff, Nawijn als De Boer waren goede ministers.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:57 schreef DaveM het volgende:
[..]Waarom waren Nawijn en Bomhoff incompetent?
Nou, na vandaag een paar uitspraken van Brinkhorst gelezen te hebben en te hebben gehoord dat Bot de toespraak van Bush goed vond kunnen ze van mij allemaal de vinkent*ring krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:35 schreef SCH het volgende:
STEM VANDAAG NOG - ZEGT HET VOORT - DONDERDAG WORDT DE UITSLAG GEPUBLICEERD
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:17 schreef PJORourke het volgende:
Goed
Wouter Bos-kloon Rutte. Enge gladjanus.
Medy van der Laan. Domme doos.
Blijft een goede sigquote:Winners don't need to hijack airplanes. Winners have an airforce.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |