abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2004 @ 13:14:30 #251
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23240458
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Weet je dat mensen alleen maar leren als ze zelf willen leren..
Je kan niet zo maar vanuit een ivornen torentje gaan roepen dat iedereen in R&P een patient is en dat jij wel weet hoe je ze onder hun kont kan schoppen. Een schop onder iemands kont heeft alleen maar zin als hij gericht is en zo maar je been uitsteken in de hoop dat er iemand tegen aan loopt werkt niet.
Ik kan dat idd niet roepen want mijn topic is dichtgegooid. Is hij open, dan kan ik dat wel roepen. En dat iedereen een patient is wil ik niet zeggen, in ieder geval niet op het niveau van R&P. Misschien komt het zo over maar is niet zo bedoeld.
  donderdag 11 november 2004 @ 13:17:42 #252
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23240533
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, volgens mij heb jij dan een probleem hoor, als jij je al negatief voelt meegezogen door de posters hier in R&P. Mss kan je er dan beter weg blijven?
Ja dat kan ik beter ook. Ik heb al twee keer een fok! pauze genomen, maar als ik daarna hier weer kom en weer ga lezen, zie ik weer al die topics waar ik gewoon in MOET reageren. Het leven is mooi! En dat kan het voor iedereen zijn en dat wil ik het liefst van de daken schreeuwen. Dat dit niet zo makkelijk gaat, frustreert me idd wel ja.
quote:
Ik snap wel een heel klein beetje wat je zegt, maar je hebt in principe toch geen last van 'de negatieve mensen' hier in R&P? Wie ben jij dan om ze jouw wil tot positivisme op te dringen?
Wie ben ik? Ik ben mens, en de wereld is ook van mij en ik zie om mij heen andere mensen die die wereld kapot maken.
pi_23240602
maar goed, dit gaat zolangzamerhand niet meer over moddingen en daar is dit topic voor bedoelt:

slotje staat, slotje blijft, klaar dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 november 2004 @ 13:22:08 #254
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23240620

[ Bericht 100% gewijzigd door DarkElf op 11-11-2004 13:24:00 (Klaar dus.) ]
pi_23251855
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 13:30 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Laat ik dan even serieus reageren alhoewel de vraag niet aan mij gericht was:

In het dagelijks leven ondervinden genoeg mensen dat anderen niet openstaan voor meningen en gevoelens.
Mensen die het moeilijk hebben krijgen te horen dat ze zich niet moeten aanstellen.
Hypochronders bereiken bijvoorbeeld bij een dokter op een gegeven moment ook een irritatiegrens.
De vraag is dus eerder:
In hoeverre moet je alles maar bedekken met de zachte, roze deken der geveinsde liefde en emphatieen?
Overal heeft iedereen een mening, en dat sommigen minder begrip hebben voor een kerel van 28 jaar die nog thuiswoont kom je ook tegen in het dagelijks leven.
Ik bedoel maar, niet iedereen heeft een knuffelinstelling...
Wás je eigenlijk al genomineerd voor de titel Fok!-analfabeet met een mening?
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 05:20:15 #256
47213 ArmaniMania
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:12:06 #257
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_23285798
Mijn vriend wil in een tent, ik vind dat nix, ruzie.. :s

Enkeltje GC of ONZ wat mij betreft. Het is wel leuk als reltopic, maar een R&P-topic is het niet.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_23292524
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:29 schreef Bombie het volgende:

[..]

Wás je eigenlijk al genomineerd voor de titel Fok!-analfabeet met een mening?
Jij wel voor de Fok! meest debiele vergelijkingen makende user.
pi_23314448
ik vond dat borderline topic wel een grappig initiatief eigenlijk.. is er nou een slotje opgetieft omdat ts een wazige banaanvraag doet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_23314474
Waarom is de borderline-meet 2004 dicht..? Vanwege kneuzerigheid..????

Borderline-Meeting 2004
pi_23314547
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond dat borderline topic wel een grappig initiatief eigenlijk.. is er nou een slotje opgetieft omdat ts een wazige banaanvraag doet?
Vermoedelijk. Ik mocht hem zelfs niet uitlachen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23314619
Ja.. er kan toch ook normaal gereageerd worden in dat topic.. maar nee.. gelijk 'leuke' grapjes.. gebaseerd op vooroordelen die meestal niet gerechtvaardigd zijn.. onzin is de andere kant op..
  zondag 14 november 2004 @ 20:38:51 #263
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23314910
ga ergens anders spelen
ksssst wieberen..
pi_23314932
serieus.. wat is er mis mee
pi_23314940
Echt eerlijk ben jij niet he..? Dit is toch een normaal topic om te openen.. waarom kun je er niet met je gore poten vanaf blijven..? Leg dat eens uit..!
pi_23314987
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:40 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
gore poten
toe maar, last van je Borderlijntje?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 14 november 2004 @ 20:42:26 #267
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23314995
Omdat ik de schurft heb aan relkloontjes.
pi_23315007
het is dus een relkloon die erop uit is om te klooien.
okay.
pi_23315132
Nee. Ik ben helemaal geen relkloon. Waarom denk je dat dan.? Bevooroordeelden.
pi_23315250
het is geen relkloon, en TS is er ook helemaal niet op uit om te rellen
het zou best een kans mogen hebben denk ik
al heeft TS het nu wel enigszins voor zichzelf verbruid, dat is een beetje jammer.
maargoed.
pi_23315326
IK VIND DAT HET BORDELINE TOPIC HEROPEND MOET WORDEN. ZAANSE MAYO STELDE EEN NORMAAL TOPIC OP EN ZIJN ALTIJD MENSEN DIE ER GRAPJE SOVER MOETEN MAKEN, PAK DIE DAN AAN IPV HET TOPIC TE SLUITEN
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_23315633
MartiniDinges, je caps staan aan.
pi_23315640
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef MissyMirjaM het volgende:

al heeft TS het nu wel enigszins voor zichzelf verbruid, dat is een beetje jammer.
*gniffel*
"Sliep uit!"
"Boontje komt om zijn loontje!"
"Lekker puh!"
*gniffel*
pi_23315740
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:11 schreef Bombie het volgende:

[..]

*gniffel*
"Sliep uit!"
"Boontje komt om zijn loontje!"
"Lekker puh!"
*gniffel*
sneu..?
pi_23316426
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:16 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

sneu..?
Klopt... dát was inderdaad de reden dat ik wat van je gedrag zei. Heel knap aangevoeld!
Altijd op zo'n belerend toontje andere users aanspreken. Irl was je ongetwijfeld altijd the teacher's pet; Zo iemand die klasgenoten de les leest om een wit voetje te kunnen halen bij de leraren. De geboren fatsoensrakker die het verdient om gepest te worden en nu de wanhoop nabij is.

Naar wijf.

Het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat je een kloon van Frenkie bent om zijn vrouwelijke kant wat nadrukkelijker te kunnen etaleren, zonder gelijk in diskrediet te raken bij zijn Tiroler 'snowhomies'. :')
  maandag 15 november 2004 @ 11:33:58 #276
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23325117
Ik werk in Salzburg, niet in Tirol. Als je dan toch 'grapjes' denkt te kunnen maken. Noem dan in ieder geval het juiste bundesland.

Niet dat het dan wel grappig was geweest.
pi_23325132
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:33 schreef Frenkie het volgende:
Ik werk in Salzburg, niet in Tirol. Als je dan toch 'grapjes' denkt te kunnen maken. Noem dan in ieder geval het juiste bundesland.

Hoezo>? beide plaatsen liggen toch in oostenrijk, dus is het 1 pot nat!!
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_23325140
Waarom ondertekent Bombie zijn post met 'Naar wijf"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 15 november 2004 @ 11:51:36 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23325439
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:35 schreef milagro het volgende:
Waarom ondertekent Bombie zijn post met 'Naar wijf"
Wishfull thinking?
pi_23326637
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:33 schreef Frenkie het volgende:

Ik moest anders wel lachen.
pi_23327720
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:48 schreef Bombie het volgende:

[..]

Klopt... dát was inderdaad de reden dat ik wat van je gedrag zei. Heel knap aangevoeld!
Altijd op zo'n belerend toontje andere users aanspreken. Irl was je ongetwijfeld altijd the teacher's pet; Zo iemand die klasgenoten de les leest om een wit voetje te kunnen halen bij de leraren. De geboren fatsoensrakker die het verdient om gepest te worden en nu de wanhoop nabij is.

Naar wijf.

Het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat je een kloon van Frenkie bent om zijn vrouwelijke kant wat nadrukkelijker te kunnen etaleren, zonder gelijk in diskrediet te raken bij zijn Tiroler 'snowhomies'.
wat jij allemaal wil, is goed hoor popje.
jammer alleen dat je mijn post verkeerd interpreteert
  maandag 15 november 2004 @ 22:49:48 #282
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_23341443
mag "waarom zuigt het leven" dicht en/of weg? Kga me er toch niet beter door voelen.. en hoewel een aantal mensen inhoudelijk met goeie reacties komen.. zit ik op andere ook weer niet echt te wachten.. lamaar dus... ;-)
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_23344887
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:49 schreef teamlead het volgende:
zit ik op andere ook weer niet echt te wachten.. lamaar dus... ;-)
Je bent een volwassen kerel, jij jank kleuter...
Open dan geen topic als de reacties je niet aanstaan.
Het leven zit ook niet zo in elkaar, maar goed het leven is per definitie tegen jou gericht.
pi_23345292
Hee yvonne, hoorde je op fok radio.Ik bedoel als sex niks betekend voor je, is er altijd wel een afwerk plek.
  dinsdag 16 november 2004 @ 08:52:31 #285
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_23346424
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 01:01 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je bent een volwassen kerel, jij jank kleuter...
Open dan geen topic als de reacties je niet aanstaan.
Het leven zit ook niet zo in elkaar, maar goed het leven is per definitie tegen jou gericht.
en precies dit soort reacties bedoel ik dus.. tactloze lul is nogal een understatement in jouw geval.... dat jij een andere visie op het leven hebt (en dus op den duur vanzelf wel eens op je bek zult gaan) prima.. dat je te lomp bent om het normaal te verwoorden.. ach... maar om nu meteen jouw visie tot universele waarheid uit te roepen.... zit ik echt niet op te wachten....

dwaas
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_23358072
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 08:52 schreef teamlead het volgende:
maar om nu meteen jouw visie tot universele waarheid uit te roepen.... zit ik echt niet op te wachten....
Jij zit al niet te wachten op mensen het niet met je eens zijn, ook al is het niet eens de waarheid.
Kritiek komt niet voor in je vocabulair is het wel..
Trouwens wat doe je hier op het forum? Moet je niet rouwen om oorlogsslachtoffers... Of heb je het 18:00 uur nieuws niet gezien?
Zo niet, hoe betrokken ben je dan bij de dingen die deze ellendige wereld moet ondergaan.
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:59:00 #287
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_23361561

[ Bericht 100% gewijzigd door Frenkie op 16-11-2004 21:00:21 (hou es op met schelden) ]
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:06:07 #288
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_23361745
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:59 schreef teamlead het volgende:
right.. dus een tactloze lul mag wel zeggen wat ie wil, maar een reactie wordt niet op prijs gesteld..
(en ik had me nog wel ingehouden...)

de gecensureerde versie dan maar:
mij zie je hier niet meer.. moge hij snel volwassen worden...have a nice life all
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:09:47 #289
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23361840
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

right.. dus een tactloze lul mag wel zeggen wat ie wil, maar een reactie wordt niet op prijs gesteld..
(en ik had me nog wel ingehouden...)

mij zie je hier niet meer.. moge hij snel volwassen worden...have a nice life all
Ik vond je nogal aanvallend en kinderachtig reageren. En heb het daarom verwijderd. Als je wil laten zien dat je beter verwensingen kan typen dan een ander, dan stuur je hem maar een mailtje!
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:17:56 #290
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_23362026
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik vond je nogal aanvallend en kinderachtig reageren. En heb het daarom verwijderd. Als je wil laten zien dat je beter verwensingen kan typen dan een ander, dan stuur je hem maar een mailtje!
tis een vrij land.. jij mag vinden wat je wilt.. uit eerdere reacties op hem blijkt al dat je blijkbaar een zwak voor hem hebt.. dat ik hem er op wijs dat ie zich als een kleuter uit, niet in staat is om te kijken hoelaat een post geplaatst is en hem toewens dat hij ooit volwassen mag worden en dan beseft wat voor (ik zal het woord niet herhalen ) hij nu is.. als dat al aanvallend en kinderachtig is, vraag ik me af hoe je sommige andere posts dan beoordeelt..

maar goed.. blijkbaar jouw privé-feestje.. enjoy..
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:19:52 #291
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23362089
Met kritiek omgaan is niet je sterkste punt zeker? Nu ben je mij weer van van alles aan het beschuldigen. Een wijs man zei ooit: "if you can't stand the heat, stay put of the kitchen".
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:24:00 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23362209
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef Frenkie het volgende:
Een wijs man zei ooit: "if you can't stand the heat, stay put out of the kitchen".
Een wijze vrouw zei ooit: "Always get your copy - and your facts - straight" .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23362285
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:06 schreef teamlead het volgende:
Don't let the door hit you when you step in to reality...

by Xebro.
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:32:11 #294
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23362423
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een wijze vrouw zei ooit: "Always get your copy - and your facts - straight" .
Was dat ook een chinese wijsheid die over tikfouten ging
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:33:23 #295
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_23362460
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef Frenkie het volgende:
Met kritiek omgaan is niet je sterkste punt zeker? Nu ben je mij weer van van alles aan het beschuldigen. Een wijs man zei ooit: "if you can't stand the heat, stay put of the kitchen".
mwah.. als je dat als beschuldigen ziet.. .ik verwees alleen naar de eerdere discussie tussen jouzelf en RealZeus...

ik vind het verbazingwekkend dat er van Xerbrozius blijkbaar meer geaccepteerd wordt dan van andere users.. zowel inhoudelijk als qua woordkeus..

[ Bericht 22% gewijzigd door Frenkie op 16-11-2004 21:35:31 (reactie op edit verwijderd) ]
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:38:00 #296
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23362612
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:33 schreef teamlead het volgende:
mwah.. als je dat als beschuldigen ziet.. .ik verwees alleen naar de eerdere discussie tussen jouzelf en RealZeus...

ik vind het verbazingwekkend dat er van Xerbrozius blijkbaar meer geaccepteerd wordt dan van andere users.. zowel inhoudelijk als qua woordkeus..
Het gaat niet om de poppetjes, maar om de uitspraken. Jij (en Realzeus had het ook), praten in scheldwoorden. En hebben het over "met de grond gelijk maken bla bla". Ten eerste vind ik dat nogal hoogdravend. Bovendien is het lachwekkend en ik zekere zin een uitlokking van een rel. En dat laatste zie ik hier liever niet.
pi_23362659
Misschien moet je eens wat minder ouwetyfushoeren, zodat mensen niet zo moe van je worden, teamlead. Dan zijn ze meer geneigd te luisteren wanneer je daadwerkelijk iets inhoudelijks zegt.
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:43:44 #298
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23362781
Goed topic!
pi_23362828
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:33 schreef teamlead het volgende:
Op een forum gaat het er anders aan toe, alhoewel jij me als een puber ziet die nog volwassen moet worden.
(23 jaar, volledige zelfstandigheid maar goed :') )
Blijkbaar ga jij er vanuit dat jij als nog ouder persoon meteen meer recht van spreken hebt. En die regel gaat dus niet op in een digitale communie.
Ik ben er langer, en kan dus meer maken... Jij bent er korter en kan minder maken.
En als je mijn woorden al erg vind, doe a.u.b. je pc voorgoed uit...
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:52:58 #300
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23363036
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben er langer, en kan dus meer maken...
Ook dat is onzin. Want ook van jou worden posts die te ver gaan gewoon verwijderd. Ik geloof dat ik daar net nog een voorbeeld van heb gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')