Heb je ook een foto van jezelf online?quote:Op maandag 20 september 2004 01:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Een collega van mij heeft iets tegen "niet blanken".... Hj noemt ze bosaap, bruine aap, vieze neger en hij vindt dat je "ze" terug moet sturen naar de jungle....
Wat moet ik hiermee??? Ik wil niet meer met hem samen werken....
Of je springt voor een trein, je werkt er toch al vlakbijquote:Op maandag 20 september 2004 02:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
moet ik me morgen ziek melden?
Dat is een hele goede zaak.quote:Op maandag 20 september 2004 02:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik zit al 5 jaar te fokken...... en snap nog bepaalde dingen niet...
Zoals de poll op de FP.... De meeste mensen stemmen op Wilders????? Dat vind ik toch wel heel eng?!!
Wat is daar racistisch aan? Als zij negers lelijk vindt, dan mag ze dat zeggen. Een ander vindt Chinezen lelijk en weer een ander vindt Friezen lelijk. Lekker boeiend. Je mag toch zelf lelijk vinden wie je wilt....quote:Een vrouwelijke collega van 45 jaar vroeg mij waarom negerkindjes als ze jong waren heel knap waren maar ontzettend lelijk als ze ouder werden
En wat vind je van het stickerpunt wat hij aanhaalt? Moeten ze ook zelf weten zeker?quote:Op maandag 20 september 2004 16:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat is daar racistisch aan? Als zij negers lelijk vindt, dan mag ze dat zeggen. Een ander vindt Chinezen lelijk en weer een ander vindt Friezen lelijk. Lekker boeiend. Je mag toch zelf lelijk vinden wie je wilt....
Yep. Als de eigenares in haar winkel veel last heeft van bepaalde mensen, dan moet je die mensen geen gratis spullen geven. Of het nu allochtonen, zwervers, junks, scholieren, Nederlanders of Letten zijn...quote:Op maandag 20 september 2004 16:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En wat vind je van het stickerpunt wat hij aanhaalt? Moeten ze ook zelf weten zeker?
Als zij vindt dat allochtone kinderen alleen maar problemen veroorzaken betekent dat niet dat dit ook zo is in haar winkel? Kan heel goed gewoon een vooroordeel zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep. Als de eigenares in haar winkel veel last heeft van bepaalde mensen, dan moet je die mensen geen gratis spullen geven. Of het nu allochtonen, zwervers, junks, scholieren, Nederlanders of Letten zijn...
Het was maar een medewerkster van de winkel (werken 160 mensen)quote:Op maandag 20 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep. Als de eigenares in haar winkel veel last heeft van bepaalde mensen, dan moet je die mensen geen gratis spullen geven. Of het nu allochtonen, zwervers, junks, scholieren, Nederlanders of Letten zijn...
Ik denk niet dat het alleen een vooroordeel is. Bepaalde mensen niet of beperkt in je winkel toelaten (of beter gezegd: naar je winkel lokken met gratis spullen)... dan zit je toch aan je eigen omzet. Dat zal de eigenaresse dus niet alleen op basis van vooroordelen besluiten. Het is haar omzet uiteindelijk waar aan wordt geknaagd.quote:Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als zij vindt dat allochtone kinderen alleen maar problemen veroorzaken betekent dat niet dat dit ook zo is in haar winkel? Kan heel goed gewoon een vooroordeel zijn.
Je kunt als winkelier toch niet alle allochtonen over 1 kam scheren, laat staan kinderen. Zou me wat moois worden.
Maar stel dat haar opvatting gebaseerd is op evaringen uit het verleden (evt. in haar winkel), mag ze dan wel dergelijke dingen zeggen?quote:Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef Posdnous het volgende:
Als zij vindt dat allochtone kinderen alleen maar problemen veroorzaken betekent dat niet dat dit ook zo is in haar winkel? Kan heel goed gewoon een vooroordeel zijn.
Je kunt als winkelier toch niet alle allochtonen over 1 kam scheren, laat staan kinderen. Zou me wat moois worden.
Niet de eigenaresse? Ik vind de uitspraken niet racistisch. Als die kids voor veel overlast zorgen dan zou ik ze ook geen gratis stickers geven en als zij oudere negers lelijk vindt dan mag ze dat vinden. Ik vind oudere negers ook lelijk, net zoals Nederlandse bejaarden vaak lelijk zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 16:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Het was maar een medewerkster van de winkel (werken 160 mensen)
Maar ik bedoelde die combinatie snap je? Die stickers niet mogen geven (terwijl ik dat zelf wel bepaal) in combinatie met 'wat zijn oudere negers toch lelijk'
Nee dus, het is generaliseren en volkomen dom.quote:Op maandag 20 september 2004 16:17 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar stel dat haar opvatting gebaseerd is op evaringen uit het verleden (evt. in haar winkel), mag ze dan wel dergelijke dingen zeggen?
neequote:Op maandag 20 september 2004 16:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet de eigenaresse?
Ik heb natuurlijk ff navraag gedaan bij anderen die al langer in die winkel werken. En die hadden nooit problemen gehad met allochtone kinderen in de winkel. En vergeet ook niet dat het om kinderen van 6 jaar ging.quote:Ik vind de uitspraken niet racistisch. Als die kids voor veel overlast zorgen dan zou ik ze ook geen gratis stickers geven en als zij oudere negers lelijk vindt dan mag ze dat vinden. Ik vind oudere negers ook lelijk, net zoals Nederlandse bejaarden vaak lelijk zijn.
Overdreven reactie. Het is aan de eigenaresse om er wat van te zeggen als ze het er niet mee eens is. Al is het jouw goed recht om niet meer naar die winkel te gaan natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 16:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee dus, het is generaliseren en volkomen dom.
Stel je zo'n sitautie in de praktijk voor: Nederlandse kinderen en alloctone kinderen komen de winkel binnen. De Nederlandse krijgen stickers en de alloctone kinderen niet omdat een medewerkster in het verleden eens problemen heeft gehad met allochtonen.
Om te janken zoiets. Ik zou met de buurt een dergelijke winkel boycotten.
Wanneer duidelijk blijkt dat het puur gaat om vooroordelen en discriminatie en niet op daadwerkelijk te verwachten problemen van allochtonen (wat mij hier het geval lijkt), is zoiets niet te tolereren. Je kunt toch geen racistische winkeliers hebben? Wat is de volgende stap? Negers moeten het dubbele betalen omdat ze zo lelijk zijn?quote:Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Overdreven reactie. Het is aan de eigenaresse om er wat van te zeggen als ze het er niet mee eens is. Al is het jouw goed recht om niet meer naar die winkel te gaan natuurlijk.
Nee, de tijd dat de overheid woekerwinsten draaide op de bewoners is allang voorbij.quote:Op maandag 20 september 2004 16:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wanneer duidelijk blijkt dat het puur gaat om vooroordelen en discriminatie en niet op daadwerkelijk te verwachten problemen van allochtonen (wat mij hier het geval lijkt), is zoiets niet te tolereren. Je kunt toch geen racistische winkeliers hebben? Wat is de volgende stap? Negers moeten het dubbele betalen omdat ze zo lelijk zijn?
'Het lijkt jou het geval'. Dan vraag ik me af of jij niet degene bent met vooroordelen. Als een winkelier het noodzakelijk acht om zo te handelen dan zal hij daar echt wel gegronde redenen voor hebben. Als allochtonen besluiten niet meer te winkelen bij hem kost hem dat omzet. Zo'n stap zet je niet zo maar, dan moet je er toch heel wat schade en last van hebben om te besluiten tot zulke maatregelen.quote:Op maandag 20 september 2004 16:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wanneer duidelijk blijkt dat het puur gaat om vooroordelen en discriminatie en niet op daadwerkelijk te verwachten problemen van allochtonen (wat mij hier het geval lijkt), is zoiets niet te tolereren. Je kunt toch geen racistische winkeliers hebben? Wat is de volgende stap? Negers moeten het dubbele betalen omdat ze zo lelijk zijn?
Tenzij je een racist bent natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo'n stap zet je niet zo maar, dan moet je er toch heel wat schade en last van hebben om te besluiten tot zulke maatregelen.
Onzin. Die stap zet je als je als ondernemer zo min mogelijk schade wilt lijden door diefstal en vernielingen.quote:Op maandag 20 september 2004 16:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tenzij je een racist bent natuurlijk.
Dat haal ik ook uit de verhalen van Depresident.
Oke, dat is jouw interpretatie.quote:Op maandag 20 september 2004 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. Die stap zet je als je als ondernemer zo min mogelijk schade wilt lijden door diefstal en vernielingen.
Nee, dat is de werkelijkheid. Ook al heb je een hekel aan negers, als ze verder niet voor overlast zorgen en producten kopen in jouw winkel dan laat je ze binnen. Het levert dan immers geld op.quote:Op maandag 20 september 2004 16:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Oke, dat is jouw interpretatie.
Als jij alleen maar geen stickertjes aan allochtone kinderen wil geven en er wordt niet echt ruchtbaarheid aan gegeven, zal je dat geen omzet kosten.quote:Op maandag 20 september 2004 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat is de werkelijkheid. Ook al heb je een hekel aan negers, als ze verder niet voor overlast zorgen en producten kopen in jouw winkel dan laat je ze binnen. Het levert dan immers geld op.
Tuurlijk wel. Als allochtone kinderen geen stickers meer krijgen, zullen ze die winkel mijden en hun zakgeld elders spenderen aan snoep. Later als ze ouders zijn zullen ze ook elders sigaretten kopen en elders hun eten en drinken halen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als jij alleen maar geen stickertjes aan allochtone kinderen wil geven en er wordt niet echt ruchtbaarheid aan gegeven, zal je dat geen omzet kosten.
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 20 september 2004 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als allochtone kinderen geen stickers meer krijgen, zullen ze die winkel mijden en hun zakgeld elders spenderen aan snoep. Later als ze ouders zijn zullen ze ook elders sigaretten kopen en elders hun eten en drinken halen.
Dat zou mijn redenatie zijn als winkelier. Aan de hand daarvan bepaal je of je iemand als klant wil behouden of niet. Mensen die meer verlies en overlast opleveren dan ze opbrengen zou ik niet als klant willen, wat zijn/haar huidskleur ook is.quote:Op maandag 20 september 2004 17:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.
Maar het gaat hier bovendien niet om de eigenaresse maar een werkneemster. Die zal het worst wezen of dat invloed heeft op de omzet, als ze maar niet met die vieze allochtonen hoeft om te gaan.![]()
Misschien kom je het te weten met een strikvraag. Vraag 'm eens hoe lang z'n lul is.quote:Op maandag 20 september 2004 08:19 schreef LaTiNo het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben is of FormerlyKnown een neger is....
Die stickers zijn trouwens gratis en mag je aan alle kinderen geven nadat hun ouders wat gekocht hebben. Dat deden die ouders van die allochtone kinderen ook. Dus ik geef op een gegeven moment toch die stickers aan die kinderen terwijl die collega zich kapot ergertquote:Op maandag 20 september 2004 17:12 schreef tuut84 het volgende:
goeie colega heb jij zeg
Meen je dat serieus??quote:Op maandag 20 september 2004 02:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meld je ziek; arbeidsconflict.
Als je m'n andere postings leest, weet je dat 't niet serieus is.quote:Op maandag 20 september 2004 21:25 schreef StefanP het volgende:
[..]
Meen je dat serieus??
Nou. Wat een geluk zeg.quote:Op maandag 20 september 2004 21:25 schreef StefanP het volgende:
[..]
*StefanP werkt bij een bedrijf waar dit soort uitspraken gelukkig wel gewoon kunnen
Jij hebt er geen problemen mee wanneer (ik noem maar wat) een stel achterlijke Marokkanen bij jullie komt werken en over autochtone Nederlanders spreekt in termen van 'vuile Hollandse varkens en hoeren'quote:Op maandag 20 september 2004 21:25 schreef StefanP het volgende:
[..]
*StefanP werkt bij een bedrijf waar dit soort uitspraken gelukkig wel gewoon kunnen
Ik denk dat die vrouw het ook fijn zou vinden om elke dag te horen dat vrouwen maar 1 recht hebben....dat het stomme poetsgleuven zijn en dat ze maar snel afgehandeld moeten worden, met een serieuze, zelfs belediginde toon gezegd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
ik snap niet waar de ts zich druk over maakt eigenlijk... het is eigenlijk net zo'n zeikwijf als die vrouwen die zich sexueel geintimideerd worden door schuine moppen
get real man
WERKEN KNEUSquote:Op maandag 20 september 2004 02:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
moet ik me morgen ziek melden?
Jij bent dan zelf ook niet bepaald een user die allochtonen zo lief vindtquote:Op maandag 20 september 2004 21:25 schreef StefanP het volgende:
[..]
Meen je dat serieus??
Zo ja: door mensen als jij gaat dit land dus naar de kloten. Werk maar voor je geld! Voor al die aanstellers die zich 'door omstandigheden' ziek melden, heb ik geen goed woord over. Je lost je problemen op je werk maar gewoon op zoals elk normaal mens, in plaats van te profiteren van het harde werk van een ander die wel gewoon om 0700 opstaat.
TS: stel je in godsnaam niet aan.
StefanP werkt bij een bedrijf waar dit soort uitspraken gelukkig wel gewoon kunnen
Als jij het verschil tussen schuine moppen vertellen en racisme niet ziet mis je echt wat mensenkennis.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
kijk, als je door je collega op het kopieerapparaat gegooid wordt en hij tegen je aan begint te rijen kan ik er nog iets van snappen. Maar ik las gister een artikel over rookruimtes en daar stond in dat een van de dingen die in die ruimtes voorkwam dat men schuine moppen vertelde...
als je daardoor je geintimindeerd wordt dan is er echt iets goed mis
Ik denk dat ts daar zelf ook flink ziek van wordt op den duurquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:50 schreef Foo_niks het volgende:
Heel de dag R & B draaien,je als white nigga opstellen,afro kapsel nemen,discussie over zwarte kontjes beginnen en moppen over gierige nederlanders vertellen.
oftewel het hem zodanig door zijn strot douwen dat hij zich ziekmeldt.
weet je, als de TS zelf gekleurd is en onderwerp is van de racistische collega dan snap ik zijn punt, maar als ik zo lees is dat niet zo en is hij gewoon weer iemand die zich stoort aan de mening van een ander... Ik vind het ook suf als er iemand in mijn msn lijst White pride uitlatingen in de msn naam hefet staan, ik vind het ook suf als mensen dingen zeggen als "ik haat alle moslims". Maar ja, als hun die mening is toebedeeld so be it.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als jij het verschil tussen schuine moppen vertellen en racisme niet ziet mis je echt wat mensenkennis.
Jij zou je daar prettig bij voelen? Als hij dan elke vrouw achter de rug voor hoer uitscheldt?quote:Je kan ook BSB als collega hebben en de hele dag aanhoren hoe goed de sharia is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |