abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22075388
quote:
Op maandag 20 september 2004 01:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Een collega van mij heeft iets tegen "niet blanken".... Hj noemt ze bosaap, bruine aap, vieze neger en hij vindt dat je "ze" terug moet sturen naar de jungle....

Wat moet ik hiermee??? Ik wil niet meer met hem samen werken....
Heb je ook een foto van jezelf online?
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 20 september 2004 @ 09:02:56 #52
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22075432
van bosapen krijg je aids... echt waar, dat vertelde een relirakker mij
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 20 september 2004 @ 12:58:36 #53
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22079052
Probeer het voor elkaar te krijgen dat er niet meer over dit soort dingen gesproken wordt. Jij ook niet dus. Z'n mening krijg je toch niet veranderd. Maar je hebt er dan wel minder last van.
Vampire Romance O+
pi_22080733
Wat een aansteller ben je
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22080936
quote:
Op maandag 20 september 2004 02:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
moet ik me morgen ziek melden?
Of je springt voor een trein, je werkt er toch al vlakbij
pi_22081689
quote:
Op maandag 20 september 2004 02:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik zit al 5 jaar te fokken...... en snap nog bepaalde dingen niet...

Zoals de poll op de FP.... De meeste mensen stemmen op Wilders????? Dat vind ik toch wel heel eng?!!
Dat is een hele goede zaak.

Nederland heeft genoeg van de multiculti-terreur. Eindelijk!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22083544
Ik heb hetzelfde. Een vrouwelijke collega van 45 jaar vroeg mij waarom negerkindjes als ze jong waren heel knap waren maar ontzettend lelijk als ze ouder werden. Ik moet in de winkel aan kinderen stickers geven, maar ze wees me erop dat ik geen stickers aan allochtone kinderen mocht geven omdat die alleen maar problemen geven. Heb ik trouwens toch gedaan, en ze was erg kwaad geworden Maar omdat ik in mijn proeftijd zit heb ik verder niks gezegd.
pi_22083575
quote:
Een vrouwelijke collega van 45 jaar vroeg mij waarom negerkindjes als ze jong waren heel knap waren maar ontzettend lelijk als ze ouder werden
Wat is daar racistisch aan? Als zij negers lelijk vindt, dan mag ze dat zeggen. Een ander vindt Chinezen lelijk en weer een ander vindt Friezen lelijk. Lekker boeiend. Je mag toch zelf lelijk vinden wie je wilt....
  maandag 20 september 2004 @ 16:09:00 #59
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22083620
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat is daar racistisch aan? Als zij negers lelijk vindt, dan mag ze dat zeggen. Een ander vindt Chinezen lelijk en weer een ander vindt Friezen lelijk. Lekker boeiend. Je mag toch zelf lelijk vinden wie je wilt....
En wat vind je van het stickerpunt wat hij aanhaalt? Moeten ze ook zelf weten zeker?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22083648
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:09 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En wat vind je van het stickerpunt wat hij aanhaalt? Moeten ze ook zelf weten zeker?
Yep. Als de eigenares in haar winkel veel last heeft van bepaalde mensen, dan moet je die mensen geen gratis spullen geven. Of het nu allochtonen, zwervers, junks, scholieren, Nederlanders of Letten zijn...
  maandag 20 september 2004 @ 16:13:12 #61
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22083718
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Yep. Als de eigenares in haar winkel veel last heeft van bepaalde mensen, dan moet je die mensen geen gratis spullen geven. Of het nu allochtonen, zwervers, junks, scholieren, Nederlanders of Letten zijn...
Als zij vindt dat allochtone kinderen alleen maar problemen veroorzaken betekent dat niet dat dit ook zo is in haar winkel? Kan heel goed gewoon een vooroordeel zijn.

Je kunt als winkelier toch niet alle allochtonen over 1 kam scheren, laat staan kinderen. Zou me wat moois worden.
pi_22083758
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het was maar een medewerkster van de winkel (werken 160 mensen)
Maar ik bedoelde die combinatie snap je? Die stickers niet mogen geven (terwijl ik dat zelf wel bepaal) in combinatie met 'wat zijn oudere negers toch lelijk'
pi_22083759
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als zij vindt dat allochtone kinderen alleen maar problemen veroorzaken betekent dat niet dat dit ook zo is in haar winkel? Kan heel goed gewoon een vooroordeel zijn.

Je kunt als winkelier toch niet alle allochtonen over 1 kam scheren, laat staan kinderen. Zou me wat moois worden.
Ik denk niet dat het alleen een vooroordeel is. Bepaalde mensen niet of beperkt in je winkel toelaten (of beter gezegd: naar je winkel lokken met gratis spullen)... dan zit je toch aan je eigen omzet. Dat zal de eigenaresse dus niet alleen op basis van vooroordelen besluiten. Het is haar omzet uiteindelijk waar aan wordt geknaagd.
  maandag 20 september 2004 @ 16:17:00 #64
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_22083795
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef Posdnous het volgende:

Maar stel dat haar opvatting gebaseerd is op evaringen uit het verleden (evt. in haar winkel), mag ze dan wel dergelijke dingen zeggen?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_22083797
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:15 schreef DePresident het volgende:

[..]

Het was maar een medewerkster van de winkel (werken 160 mensen)
Maar ik bedoelde die combinatie snap je? Die stickers niet mogen geven (terwijl ik dat zelf wel bepaal) in combinatie met 'wat zijn oudere negers toch lelijk'
Niet de eigenaresse? Ik vind de uitspraken niet racistisch. Als die kids voor veel overlast zorgen dan zou ik ze ook geen gratis stickers geven en als zij oudere negers lelijk vindt dan mag ze dat vinden. Ik vind oudere negers ook lelijk, net zoals Nederlandse bejaarden vaak lelijk zijn.
  maandag 20 september 2004 @ 16:19:57 #66
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22083867
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:17 schreef kasper het volgende:

[..]

Maar stel dat haar opvatting gebaseerd is op evaringen uit het verleden (evt. in haar winkel), mag ze dan wel dergelijke dingen zeggen?
Nee dus, het is generaliseren en volkomen dom.

Stel je zo'n situatie in de praktijk voor: Nederlandse kinderen en allochtone kinderen komen de winkel binnen. De Nederlandse krijgen stickers en de allochtone kinderen niet omdat een medewerkster in het verleden eens problemen heeft gehad met allochtonen.

Om te janken zoiets. Ik zou met de buurt een dergelijke winkel boycotten.
pi_22083888
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet de eigenaresse?
nee
quote:
Ik vind de uitspraken niet racistisch. Als die kids voor veel overlast zorgen dan zou ik ze ook geen gratis stickers geven en als zij oudere negers lelijk vindt dan mag ze dat vinden. Ik vind oudere negers ook lelijk, net zoals Nederlandse bejaarden vaak lelijk zijn.
Ik heb natuurlijk ff navraag gedaan bij anderen die al langer in die winkel werken. En die hadden nooit problemen gehad met allochtone kinderen in de winkel. En vergeet ook niet dat het om kinderen van 6 jaar ging.

En dat lelijk zijn: ze bedoelde dat al na hun 20ste jaar ontzettend lelijk zijn en dat ze dat erg jammer vond.
pi_22083898
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee dus, het is generaliseren en volkomen dom.

Stel je zo'n sitautie in de praktijk voor: Nederlandse kinderen en alloctone kinderen komen de winkel binnen. De Nederlandse krijgen stickers en de alloctone kinderen niet omdat een medewerkster in het verleden eens problemen heeft gehad met allochtonen.

Om te janken zoiets. Ik zou met de buurt een dergelijke winkel boycotten.
Overdreven reactie. Het is aan de eigenaresse om er wat van te zeggen als ze het er niet mee eens is. Al is het jouw goed recht om niet meer naar die winkel te gaan natuurlijk.
  maandag 20 september 2004 @ 16:28:49 #69
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22084077
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Overdreven reactie. Het is aan de eigenaresse om er wat van te zeggen als ze het er niet mee eens is. Al is het jouw goed recht om niet meer naar die winkel te gaan natuurlijk.
Wanneer duidelijk blijkt dat het puur gaat om vooroordelen en discriminatie en niet op daadwerkelijk te verwachten problemen van allochtonen (wat mij hier het geval lijkt), is zoiets niet te tolereren. Je kunt toch geen racistische winkeliers hebben? Wat is de volgende stap? Negers moeten het dubbele betalen omdat ze zo lelijk zijn?
pi_22084277
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:28 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wanneer duidelijk blijkt dat het puur gaat om vooroordelen en discriminatie en niet op daadwerkelijk te verwachten problemen van allochtonen (wat mij hier het geval lijkt), is zoiets niet te tolereren. Je kunt toch geen racistische winkeliers hebben? Wat is de volgende stap? Negers moeten het dubbele betalen omdat ze zo lelijk zijn?
Nee, de tijd dat de overheid woekerwinsten draaide op de bewoners is allang voorbij.
pi_22084540
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:28 schreef Posdnous het volgende:

[..]

'Het lijkt jou het geval'. Dan vraag ik me af of jij niet degene bent met vooroordelen. Als een winkelier het noodzakelijk acht om zo te handelen dan zal hij daar echt wel gegronde redenen voor hebben. Als allochtonen besluiten niet meer te winkelen bij hem kost hem dat omzet. Zo'n stap zet je niet zo maar, dan moet je er toch heel wat schade en last van hebben om te besluiten tot zulke maatregelen.

Je laatste 'stap' is klets natuurlijk.
  maandag 20 september 2004 @ 16:49:49 #72
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22084573
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo'n stap zet je niet zo maar, dan moet je er toch heel wat schade en last van hebben om te besluiten tot zulke maatregelen.
Tenzij je een racist bent natuurlijk.

Dat haal ik ook uit de verhalen van Depresident.
pi_22084662
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tenzij je een racist bent natuurlijk.

Dat haal ik ook uit de verhalen van Depresident.
Onzin. Die stap zet je als je als ondernemer zo min mogelijk schade wilt lijden door diefstal en vernielingen.
  maandag 20 september 2004 @ 16:56:02 #74
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22084718
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Onzin. Die stap zet je als je als ondernemer zo min mogelijk schade wilt lijden door diefstal en vernielingen.
Oke, dat is jouw interpretatie.
pi_22084761
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:56 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Oke, dat is jouw interpretatie.
Nee, dat is de werkelijkheid. Ook al heb je een hekel aan negers, als ze verder niet voor overlast zorgen en producten kopen in jouw winkel dan laat je ze binnen. Het levert dan immers geld op.
  maandag 20 september 2004 @ 17:05:15 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22084925
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, dat is de werkelijkheid. Ook al heb je een hekel aan negers, als ze verder niet voor overlast zorgen en producten kopen in jouw winkel dan laat je ze binnen. Het levert dan immers geld op.
Als jij alleen maar geen stickertjes aan allochtone kinderen wil geven en er wordt niet echt ruchtbaarheid aan gegeven, zal je dat geen omzet kosten.
pi_22084961
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:05 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als jij alleen maar geen stickertjes aan allochtone kinderen wil geven en er wordt niet echt ruchtbaarheid aan gegeven, zal je dat geen omzet kosten.
Tuurlijk wel. Als allochtone kinderen geen stickers meer krijgen, zullen ze die winkel mijden en hun zakgeld elders spenderen aan snoep. Later als ze ouders zijn zullen ze ook elders sigaretten kopen en elders hun eten en drinken halen.
  maandag 20 september 2004 @ 17:08:57 #78
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22085014
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Als allochtone kinderen geen stickers meer krijgen, zullen ze die winkel mijden en hun zakgeld elders spenderen aan snoep. Later als ze ouders zijn zullen ze ook elders sigaretten kopen en elders hun eten en drinken halen.
Dat hoop ik dan maar.

Maar het gaat hier bovendien niet om de eigenaresse maar een werkneemster. Die zal het worst wezen of dat invloed heeft op de omzet, als ze maar niet met die vieze allochtonen hoeft om te gaan.
pi_22085066
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:08 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar.

Maar het gaat hier bovendien niet om de eigenaresse maar een werkneemster. Die zal het worst wezen of dat invloed heeft op de omzet, als ze maar niet met die vieze allochtonen hoeft om te gaan.
Dat zou mijn redenatie zijn als winkelier. Aan de hand daarvan bepaal je of je iemand als klant wil behouden of niet. Mensen die meer verlies en overlast opleveren dan ze opbrengen zou ik niet als klant willen, wat zijn/haar huidskleur ook is.

Het is overigens aan de baas om het gedrag van die werkneemster te beoordelen. Het gaat over zijn toko. Overigens kan een werkneemster ook best last hebben van bepaalde mensen.
  maandag 20 september 2004 @ 17:11:30 #80
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22085075
quote:
Op maandag 20 september 2004 08:19 schreef LaTiNo het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben is of FormerlyKnown een neger is....
Misschien kom je het te weten met een strikvraag. Vraag 'm eens hoe lang z'n lul is.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 20 september 2004 @ 17:12:08 #81
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22085089
goeie colega heb jij zeg
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22085867
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:12 schreef tuut84 het volgende:
goeie colega heb jij zeg
Die stickers zijn trouwens gratis en mag je aan alle kinderen geven nadat hun ouders wat gekocht hebben. Dat deden die ouders van die allochtone kinderen ook. Dus ik geef op een gegeven moment toch die stickers aan die kinderen terwijl die collega zich kapot ergert
Na mijn proeftijd ga ik in de aanval Fijn dat er op mijn werk ook racisten enzovoorts werken.... maar ik hoef niet met hun meningen geconfronteerd te worden. Werk is werk, behandel iedere klant maar lekker gelijk.
pi_22091509
quote:
Op maandag 20 september 2004 02:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meld je ziek; arbeidsconflict.
Meen je dat serieus??

Zo ja: door mensen als jij gaat dit land dus naar de kloten. Werk maar voor je geld! Voor al die aanstellers die zich 'door omstandigheden' ziek melden, heb ik geen goed woord over. Je lost je problemen op je werk maar gewoon op zoals elk normaal mens, in plaats van te profiteren van het harde werk van een ander die wel gewoon om 0700 opstaat.

TS: stel je in godsnaam niet aan.

* StefanP werkt bij een bedrijf waar dit soort uitspraken gelukkig wel gewoon kunnen
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22091587
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:25 schreef StefanP het volgende:

[..]

Meen je dat serieus??
Als je m'n andere postings leest, weet je dat 't niet serieus is.
The gum you like, is coming back in style.
pi_22092967
quote:

[..]

*StefanP werkt bij een bedrijf waar dit soort uitspraken gelukkig wel gewoon kunnen
Nou. Wat een geluk zeg. .
For great justice!
pi_22095968
quote:

[..]

*StefanP werkt bij een bedrijf waar dit soort uitspraken gelukkig wel gewoon kunnen
Jij hebt er geen problemen mee wanneer (ik noem maar wat) een stel achterlijke Marokkanen bij jullie komt werken en over autochtone Nederlanders spreekt in termen van 'vuile Hollandse varkens en hoeren'
Krekker is de bom!
  dinsdag 21 september 2004 @ 08:09:20 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22098721
ik snap niet waar de ts zich druk over maakt eigenlijk... het is eigenlijk net zo'n zeikwijf als die vrouwen die zich sexueel geintimideerd worden door schuine moppen

get real man
[..]
pi_22098931
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
ik snap niet waar de ts zich druk over maakt eigenlijk... het is eigenlijk net zo'n zeikwijf als die vrouwen die zich sexueel geintimideerd worden door schuine moppen

get real man
Ik denk dat die vrouw het ook fijn zou vinden om elke dag te horen dat vrouwen maar 1 recht hebben....dat het stomme poetsgleuven zijn en dat ze maar snel afgehandeld moeten worden, met een serieuze, zelfs belediginde toon gezegd.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 21 september 2004 @ 08:47:30 #89
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22098942
waar mensen zich niet al druk over maken zeg
[..]
pi_22100173
Jah, ook zoiets, zeiken als je sexueel geintimideerd wordt... Tsss kom nou toch...

Meteen ballentrappen!
cynics are made, not born
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:35:59 #91
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22100319
kijk, als je door je collega op het kopieerapparaat gegooid wordt en hij tegen je aan begint te rijen kan ik er nog iets van snappen. Maar ik las gister een artikel over rookruimtes en daar stond in dat een van de dingen die in die ruimtes voorkwam dat men schuine moppen vertelde...

als je daardoor je geintimindeerd wordt dan is er echt iets goed mis
[..]
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:41:17 #92
53272 Guidoweb5
Twent om űtens
pi_22100409
quote:
Op maandag 20 september 2004 02:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
moet ik me morgen ziek melden?
WERKEN KNEUS
ziekmelden hierom is zwak en ik hoop dat je baas je er beide uittrapt dan.
en waarom is Wilders eng>
misschien moet je jezelf eens afvragen of je niet eng bent als je de politieke voorkeur van een ander niet respecteert
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_22100436
quote:

[..]

Meen je dat serieus??

Zo ja: door mensen als jij gaat dit land dus naar de kloten. Werk maar voor je geld! Voor al die aanstellers die zich 'door omstandigheden' ziek melden, heb ik geen goed woord over. Je lost je problemen op je werk maar gewoon op zoals elk normaal mens, in plaats van te profiteren van het harde werk van een ander die wel gewoon om 0700 opstaat.

TS: stel je in godsnaam niet aan.

StefanP werkt bij een bedrijf waar dit soort uitspraken gelukkig wel gewoon kunnen
Jij bent dan zelf ook niet bepaald een user die allochtonen zo lief vindt Ik kan me voorstellen dat je ervoor zou zijn dat (semi) racistische uitspraken geuit zouden mogen worden.
pi_22100446
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
kijk, als je door je collega op het kopieerapparaat gegooid wordt en hij tegen je aan begint te rijen kan ik er nog iets van snappen. Maar ik las gister een artikel over rookruimtes en daar stond in dat een van de dingen die in die ruimtes voorkwam dat men schuine moppen vertelde...

als je daardoor je geintimindeerd wordt dan is er echt iets goed mis
Als jij het verschil tussen schuine moppen vertellen en racisme niet ziet mis je echt wat mensenkennis.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:50:26 #95
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_22100550
Heel de dag R & B draaien,je als white nigga opstellen,afro kapsel nemen,discussie over zwarte kontjes beginnen en moppen over gierige nederlanders vertellen.
oftewel het hem zodanig door zijn strot douwen dat hij zich ziekmeldt.
Klaar?
Ik niet!
pi_22100551
Wat een zeurtopic zeg
Laat die vent toch lekker, wat kan jou dat nou schelen.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:55:39 #97
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22100635
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:50 schreef Foo_niks het volgende:
Heel de dag R & B draaien,je als white nigga opstellen,afro kapsel nemen,discussie over zwarte kontjes beginnen en moppen over gierige nederlanders vertellen.
oftewel het hem zodanig door zijn strot douwen dat hij zich ziekmeldt.
Ik denk dat ts daar zelf ook flink ziek van wordt op den duur

of nog erger, misschien blijft hij er wel in hangen
Vampire Romance O+
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:58:59 #98
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22100684
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als jij het verschil tussen schuine moppen vertellen en racisme niet ziet mis je echt wat mensenkennis.
weet je, als de TS zelf gekleurd is en onderwerp is van de racistische collega dan snap ik zijn punt, maar als ik zo lees is dat niet zo en is hij gewoon weer iemand die zich stoort aan de mening van een ander... Ik vind het ook suf als er iemand in mijn msn lijst White pride uitlatingen in de msn naam hefet staan, ik vind het ook suf als mensen dingen zeggen als "ik haat alle moslims". Maar ja, als hun die mening is toebedeeld so be it.
Je kan ook BSB als collega hebben en de hele dag aanhoren hoe goed de sharia is, je kan ook mij als collega hebben en de hele dag stomme opmerkingen vaak erotisch getint.

wat maakt het uit, zolang iemand zijn werk maar goed doet
[..]
pi_22100722
quote:
Je kan ook BSB als collega hebben en de hele dag aanhoren hoe goed de sharia is
Jij zou je daar prettig bij voelen? Als hij dan elke vrouw achter de rug voor hoer uitscheldt?
pi_22100753
Idee:
Vraag je collega om zijn uitgesproken mening voor zich te houden tijdens werktijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')