quote:andersom is die grap geslaagder natuurlijk
Dat wordt straf.quote:Op zondag 19 september 2004 21:07 schreef Peregrijn het volgende:
Wat lief van die Belgen
Hij is geknakt.quote:Op zondag 19 september 2004 21:07 schreef Murray het volgende:
Waar is Patrick nou gebleven dan?
dat is niet stelen, dat heet een "rooftocht"quote:Op zondag 19 september 2004 21:09 schreef Peregrijn het volgende:
Oeh, normvervaging. Ze gaan stelen
Werd wel tijd ook.quote:Op zondag 19 september 2004 21:11 schreef cptmarco het volgende:
Gaan ze nu eindelijk eten jatten in een ander kamp....????
De Nederlanders kennende zullen ze ook met hulp wle verliezen....quote:Op zondag 19 september 2004 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ze gaan met opzet verliezen.
en klaar is net zo blij dat ze een slaafje heeft die naar haar geijl luistert...quote:Op zondag 19 september 2004 21:13 schreef Karina het volgende:
Je kon er op wachten he? Expres verliezen om Mick eruit te gooien, mag hij de dames in de mangrove lastig gaan vallen.
Dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef elcastel het volgende:
Let op we verliezen evengoed !.
.
.
Ik voel me extreem betrokken.quote:Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef DarkElf het volgende:
"we"...er is geen "we" er is alleen Zij, die domme Ollanders op dat eiland en wij, die het allemaal beter weten
Wel het Belgische hé!quote:Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef Murray het volgende:
Jat dat hele kamp leeg!
Of gweoon heel het kamp slopen.quote:Op zondag 19 september 2004 21:17 schreef DarkElf het volgende:
ja goed plan, slaapzakken jatten
Ik denk steeds dat Klaar zich staat te scheren op je avatar.quote:Op zondag 19 september 2004 21:16 schreef Svensational het volgende:
Oh ja, reclame, dat moet ook nog
Maakt niet uit. Het zijn allemaal eikels.quote:Op zondag 19 september 2004 21:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Wel het Belgische hé!
inderdaad... alles wat los en vast zit meenemen....quote:Op zondag 19 september 2004 21:16 schreef Peregrijn het volgende:
Zou ik gelijk de peroonlijke items, slaapzakken en kleding ook jatten. Dan kun je nog eens lachen
+ klamboe's! Vergaan ze echt van de muggen.quote:Op zondag 19 september 2004 21:17 schreef DarkElf het volgende:
ja goed plan, slaapzakken jatten
Het is Korfby.quote:Op zondag 19 september 2004 21:20 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij is dat rugby....
over vier jaar een Olympische Sport.....quote:Op zondag 19 september 2004 21:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het is Korfby..
In feite heet het nu Micky.quote:Op zondag 19 september 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
Het is Furby.
Oh ja, dat kans bestaatquote:Op zondag 19 september 2004 21:23 schreef cptmarco het volgende:
Mick en Klaar = het nieuwe komische duo
Dat soort taal is ook weer niet nodig.quote:Op zondag 19 september 2004 21:23 schreef ozzietukker het volgende:
MICK, please ga op het verstekelingeneiland en roof alles van die HOERvan een Logistiek Manager bij de Belgen
Okee sorry, verplaatste me even in Mickquote:Op zondag 19 september 2004 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat soort taal is ook weer niet nodig.
Nee leuk man, ze moeten honger lijden.quote:Op zondag 19 september 2004 21:25 schreef Murray het volgende:
Wat zonde.
naam?quote:Op zondag 19 september 2004 21:30 schreef ozzietukker het volgende:
Die Logistiek Manager moet er echt uit
Die met die bruine haren, en blauwe shirtquote:Op zondag 19 september 2004 21:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
naam?
Volgens mij nietquote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef elcastel het volgende:
Is er al eerder unaniem gestemd ?
Die heeft Klaar nog net wel kunnen jatten.quote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef Svensational het volgende:
En waar was de ondertiteling?.
[21:33] <BS|ExRo> Ja, je bent vast een goede papa in de gevangenis!quote:Op zondag 19 september 2004 21:33 schreef DarkElf het volgende:
nee! zoiets mag zich niet voortplanten hoor!
Ik verstond echt niks van dat afscheidquote:Op zondag 19 september 2004 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft Klaar nog net wel kunnen jatten.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2004 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
Patrick altijd met zijn Limburgse vlaaien![]()
vind ik juist gaaf...quote:Op zondag 19 september 2004 21:37 schreef Stranger het volgende:
Tot nu toe was dat verstekelingenkamp het leukste kamp, jammer dat die asociale hufter er bij komt.
Ja, dat shot viel me ook al op, nam je hele scherm in zeg.quote:Op zondag 19 september 2004 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die benen van Ernestine zijn wel massaal, trouwens..
Vond ik ook al.quote:Op zondag 19 september 2004 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
DIe heeft tenminste wat vetreserves waar ze op kan teren, itt iemand als Mohammed.quote:Op zondag 19 september 2004 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat was echt dom.quote:Op zondag 19 september 2004 21:41 schreef niksan het volgende:
Klaar en Ernestine weten toch wel dat beide kampen een proef hebben en dat ze dan kunnen roven??
vond ze weinig tactiek hebben![]()
Snap ook niet dat ze het daar niet over gehad hebben.quote:Op zondag 19 september 2004 21:41 schreef niksan het volgende:
Klaar en Ernestine weten toch wel dat beide kampen een proef hebben en dat ze dan kunnen roven??
vond ze weinig tactiek hebben![]()
WIE HEEFT DIE BANAAN GEJAT?!quote:Op zondag 19 september 2004 21:47 schreef Aurelium het volgende:
Dit wordt lachen!
Mick die het hele kamp leeg rooft en wraak neemt!
Vraag me af hoe de belgen (of nederlanders) zouden reageren als ze merken dat er van alles gejat is. Ik denk dat ze dan elkaar gaan verdenken
Dacht ik ook aan idd..quote:Op zondag 19 september 2004 21:50 schreef twiFight het volgende:
[..]
WIE HEEFT DIE BANAAN GEJAT?!
Vanwegen het poldermodel. Iedereen moet vriendje van elkaar worden en omdat Patrick op haar had gestemd moesten ze samen de proef doen. CDA gedachte.quote:Op zondag 19 september 2004 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Shandinella is toch de meest sportieve vrouw?
Waarom ging die andere doos dan zwemmen?
quote:Op zondag 19 september 2004 21:50 schreef twiFight het volgende:
WIE HEEFT DIE BANAAN GEJAT?!
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 3.quote:Op zondag 19 september 2004 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/592
De proeven zijn niet op vaste tijden en vaste dagen, omdat er wordt afgestemd met het weer, de getijden, de andere landen die in de buurt zitten en ploegendiensten van personeel. Te vaak proberen bij het kamp te komen levert extra risico op. Maar ik denk dat Michk dat wel gaat proberen.quote:Op zondag 19 september 2004 22:06 schreef BVO het volgende:
Nee, maar ik heb hen sowieso niet gehoord over proeven en dat het dan verlaten is daar.. al kan het ook zijn dat ze dat gewoon niet hebben uitgezonden.
quote:Op zondag 19 september 2004 22:19 schreef Verbal het volgende:
"I did it my way"![]()
V.
Ik denk (terecht) dat ze van mening zijn dat de goede sfeer in de groep de kansen op winnen vergroot.quote:Op zondag 19 september 2004 21:59 schreef Bus watcher het volgende:
Blijkbaar vinden ze de sfeer in de groep belangrijker dan winnen of denken ze allemaal dat zij niet de volgende zijn die weggestemd gaat worden.
Mijn tv-tafel is links verzaktquote:Op zondag 19 september 2004 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ze zat wel heel zwoel met 'r lippen te tuiten toen ze Mick interviewde..quote:Op zondag 19 september 2004 21:51 schreef -Mk- het volgende:
Roos zag er echt lief uit! Iemand caps?.
Dat ze niet iemand weg hoefden te stemmen.quote:Op zondag 19 september 2004 23:44 schreef ruby het volgende:
Wat hadden de Nederlanders nou gewonnen behalve een blok hout?
Yup deze ER laat zien wat er allemaal mis is aan ons land. Stomme stink knuffelbeer politiek. Linkse milieu propaganda. Stoere kantoortijgers. Subsidiegestoorde overh...quote:Op zondag 19 september 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwegen het poldermodel. Iedereen moet vriendje van elkaar worden en omdat Patrick op haar had gestemd moesten ze samen de proef doen. CDA gedachte.
Nogal.quote:Op maandag 20 september 2004 01:57 schreef rashudo het volgende:
[..]
verkeerde topic
Of de Belgen verdenken de Nederlands van het stelenquote:Op maandag 20 september 2004 00:01 schreef mrbombastic het volgende:
Leuk Mick die gaat stelen bij de Belgen.
En dan gaan de Belgen elkaar verdenken en wordt de sfeer daar weer minder.
Prima scenario voor de Hollanders.
Ik ben bang dat onze Ronald echter ver gaat komen met zijn stategie. Het nederlandse kamp hangt aan zijn lippen en hij speelt het erg tactisch. Trapt niemand op zijn tenen probeert incidenteel wijze opmerkingen te plaatsen. In een later stadium gaat hij samen met patrick om te beginnen alle dames eruit stemmen gok ik zo.....quote:Op maandag 20 september 2004 10:41 schreef Gert het volgende:
Ronald is wel héél erg een player zeg...
Joh, als iemand binnenkort het woord taart of vlaai in zijn nabijheid zegt kunnen ze hem naar het dichtsbijzijnde psychiatrische ziekenhuis vervoeren.quote:Op maandag 20 september 2004 14:31 schreef cora4033 het volgende:
In een later stadium gaat hij samen met patrick om te beginnen alle dames eruit stemmen gok ik zo.....
quote:Op maandag 20 september 2004 14:37 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, als iemand binnenkort het woord taart of vlaai in zijn nabijheid zegt kunnen ze hem naar het dichtsbijzijnde psychiatrische ziekenhuis vervoeren.![]()
Ja precies. En t kamp besluipen gaat ook erg TOP SECRET als een cameraman gewoon rechtop staat en je rustig filmt.quote:[b]Ik vraag me trouwens wel af hoe het nou precies werkt met dat mangrovekamp. Ik begreep namelijk steeds dat alleen de mangrove-deelnemers wegmoeten die worden betrapt, maar als er slechts één wordt betrapt is het toch gelijk duidelijk voor het kamp dat de rest daar ook nog ergens uithangt?![]()
Vorig seizoen ging de afvaller toch naar een kluizenaarseiland. Daar moesten ze alleen blijven en strijden met elke nieuwe afvaller. Dat weten de mensen in de kampen nog heus wel. Als ze dus iemand betrappen, zullen ze waarschijnlijk eerder denken dat dat die ene kluizenaar is, dan dat ze vermoeden dat de rest daar ook nog ergens zit.quote:Op maandag 20 september 2004 14:36 schreef Hik het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe het nou precies werkt met dat mangrovekamp. Ik begreep namelijk steeds dat alleen de mangrove-deelnemers wegmoeten die worden betrapt, maar als er slechts één wordt betrapt is het toch gelijk duidelijk voor het kamp dat de rest daar ook nog ergens uithangt?![]()
Mwah... je zag wel aan de beelden dat de cameraman zich ook verstopte.quote:Op maandag 20 september 2004 14:58 schreef berenboot het volgende:
[..]
Ja precies. En t kamp besluipen gaat ook erg TOP SECRET als een cameraman gewoon rechtop staat en je rustig filmt.
![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 14:36 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af hoe het nou precies werkt met dat mangrovekamp. Ik begreep namelijk steeds dat alleen de mangrove-deelnemers wegmoeten die worden betrapt, maar als er slechts één wordt betrapt is het toch gelijk duidelijk voor het kamp dat de rest daar ook nog ergens uithangt?![]()
Als er één iemand wordt betrapt, dan hoeven de kampleden niet meteen te denken dat er een heel derde kamp in de mangrove schuilt. Het zou logischer zijn te denken dat er telkens maar één afvaller de Mangroveplek in mag nemen, zoals vorig jaar met het Duivelseiland. Misschien dat ze dat ook wel wordt verteld, mocht er een Mangrovekamplid ontdekt worden.quote:Op maandag 20 september 2004 14:58 schreef berenboot het volgende:
Ja precies. En t kamp besluipen gaat ook erg TOP SECRET als een cameraman gewoon rechtop staat en je rustig filmt.
![]()
Dat doet me denken aan die dweil van verleden jaar die zo zat te zeiken over kip. Ik kom even niet meer op z'n naam.. Hij was tweede geworden, ongelofelijk maar waar.quote:Op maandag 20 september 2004 14:37 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, als iemand binnenkort het woord taart of vlaai in zijn nabijheid zegt kunnen ze hem naar het dichtsbijzijnde psychiatrische ziekenhuis vervoeren.![]()
Judgequote:Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die dweil van verleden jaar die zo zat te zeiken over kip. Ik kom even niet meer op z'n naam.. Hij was tweede geworden, ongelofelijk maar waar.
en over bananen...quote:Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die dweil van verleden jaar die zo zat te zeiken over kip. Ik kom even niet meer op z'n naam.. Hij was tweede geworden, ongelofelijk maar waar.
Vind ik ook.quote:Op maandag 20 september 2004 18:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jennifer!.
Vind ik ook.quote:Loes was echt een kotsopwekkende kuttrut. Die mag er echt niet in!
dat wordt weer humor, en flikker daar een bjorn bij en je hebt weer leuke tv...quote:Op maandag 20 september 2004 18:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]. Ik hoop zo dat zij weer mee gaat doen.
.
Vorige week inderdaad. Vanavond krijgen we daarvan de uitslag.quote:Op maandag 20 september 2004 18:19 schreef HostiMeister het volgende:
is fatima al voorbij gekomen om te kiezen?
quote:Op maandag 20 september 2004 18:19 schreef Rex_Mundi het volgende:
[..]
Judge![]()
Ja ik las het ook al ergens...quote:Op maandag 20 september 2004 19:28 schreef DaZilva het volgende:
Wellicht oud nieuws dat ik nu pas ontdek...wordt Mick beschuldigd van doodslag?
http://expeditierobinson.startkabel.nl/forum/?sub=13&id=33956&n=1
Het verbaast me niet moet ik zeggen, wat een engerd zeg!
Zondag om 20:30quote:Op maandag 20 september 2004 20:27 schreef keijz het volgende:
wanneer komt het nou eigelijk op tv?![]()
Zaterdag van 17.35 - 19.00.quote:Op maandag 20 september 2004 20:30 schreef schatje het volgende:
Zondag om 20:30
Maandag om 20:30 Day After
Zaterdags wordt herhaald, maar hoe laat weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |