Neem je dan ook zo'n leuk staartje?quote:Op maandag 20 september 2004 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wil ik die bisschop zijn op je usericon
Ik dacht dat het wel veilig genoeg zou zijn als ik het heel overdreven zou doen. Indekken heet dat.quote:Op maandag 20 september 2004 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je hem schreef voor een kloon die deed alsof ie newbie was, is al helemaal geweldig
Wie heeft zijn wekker nu weer niet gezet dan ?quote:Op maandag 20 september 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
Wakker worden!!
Waar zijn de modjes dan?quote:Op maandag 20 september 2004 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie heeft zijn wekker nu weer niet gezet dan ?
Geen idee. Ik heb Inso vanmiddag gezien, en toen vond ze een topic van mij TTT potentie hebben... daarna heb ik haar niet meer gezien...quote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar zijn de modjes dan?
Dankzij mij hequote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Inso vanmiddag gezien, en toen vond ze een topic van mij TTT potentie hebben... daarna heb ik haar niet meer gezien...
Hoeveel mensen heb je al gegijzeld?quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dankzij mij heInso doet gewoon alles wat ik zeg.. Want ik heb de boel overgenomen..
Inderdaad... bedankt voor de nominatie!quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dankzij mij heInso doet gewoon alles wat ik zeg.. Want ik heb de boel overgenomen..
Graag.. Heel fok in bedwang houden is niet zo makkelijk als het lijktquote:Op maandag 20 september 2004 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... bedankt voor de nominatie!![]()
Heb je nog hulptroepen nodig om de menigte in bedwang te houden ?
Done.quote:Op maandag 20 september 2004 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Kan de titel veranderd worden in:
[FB] Modjes zijn nergens
quote:Op maandag 20 september 2004 21:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Done.
Maar helemaal níemand was er.quote:Op maandag 20 september 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik ook een offline leven hebben?
Ik hou van jullie allemaal, maar ik kan er écht geen 24/7 zijn.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik heb trouwens griep.
Excuses.
Dan word je niet vaak genoeg gepijpt.quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik heb trouwens griep.
Excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |