mij een beetje voor aap zetten hierquote:Op zondag 19 september 2004 13:44 schreef Luchtbel het volgende:
Waar heb jij het dan over![]()
Lees: de lakens die tijdens de verhuizing uitgedeeld wordt, ik zie het al helemaal voor me . . .quote:Op zondag 19 september 2004 14:36 schreef Xanthe het volgende:
Eigenlijk kon ik hierop alleen maar zeggen dat mij dat wel wat leek , wat hij toch niet zo fijn vond ivm. de mentale steun die ik nog geven kan als ik er wel bij ben.
Xanthe, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ik zou zeker bellen met de vragen die je hebt. Dat zullen ze echt niet gek vinden en dat lijkt me beter dan 'ergens online' vragen te stellen. Omdat ze jouw specifieke situatie niet kennen, kunnen ze je alleen maar algemene antwoorden geven. Jouw eigen arts kan je vragen veel beter en gerichter beantwoorden.quote:Op zondag 19 september 2004 16:39 schreef Xanthe het volgende:
Misschien ga ik morgen gewoon nog even bellen met het ziekenhuis om mijn vragen te stellen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. *Stampvoet mee* het is genoeg geweest, ik duim dat de gyn superoverbezorgd was en dat je komende week helemaal gerustgesteld gaat worden. ZO!quote:Op zondag 19 september 2004 16:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Xanthe, sterkte. Ik kan wel een heel verhaal opgaan hangen over van alles en nog wat, maar uiteindelijk weet ik er geen snars van. Ik vind gewoon dat je genoeg hebt meegemaakt en dat het nu maar eens over moet zijn *stampvoet* En het gaat écht goedkomen, dat weet ik zeker.
Eerlijk is eerlijk ik ben blij om dit bericht te lezen het geeft mij weer moed!quote:Op zondag 19 september 2004 18:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Over weinig vruchtwater gesproken Xanthe, hier geen druppel waargenomen, niet voor de bevalling, tijdens niet en nadat Kian eruit was...geen druppel meer over(geen wonder dat het bewegen van het mannetje soms zo`n pijn deed, mijn buik was alleen maar gevuld met Kian) Blijkbaar had ik deze zwangerschap( en het overtijd lopen helpt natuurlijk ook niet mee) niet zo veel vruchtwater in de aanbieding, maar het is toch echt een (gort en gortdroog maar) blakend mannetje hoor
![]()
Hiermee wil ik je zorgen niet bagatelliseren(schrijf ik het goed?) want als ik dit van tevoren had geweten had ik ws van tevoren ook niet zo prettig gezeten...
Ach wat heet goed , mijn motto is "Kom voor jezelf op, een ander doet het niet voor je."quote:Op maandag 20 september 2004 08:26 schreef Merisse het volgende:
Xanthe, goed dat je voor jezelf opkomt! Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt.
Ik haat het om in alles afhankelijk te zijn van andere mensen. Nu moet ik wachten op meneerm@x als ik de deur uit wil omdat lopen en fietsen gewoon niet goed meer gaan. Hier in de buurt is niks te doen. Het enige waar ik nog zelfstandig kan komen is de supermarkt en die heb ik ondertussen wel gezien. Aanloop heb ik ook niet echt omdat mijn vriendinnen gewoon moeten werken. Ik heb nu gewoon het gevoel dat de wereld aan me voorbij gaat.quote:Op maandag 20 september 2004 11:03 schreef Anitra het volgende:
Thuis zitten is balen, je voelt je alleen en je verveelt je (weet er helaas alles van). Ik hoop voor jou dat het geen 5 weken meer is m@x.
10 ponder , liever niet zeg!quote:Op maandag 20 september 2004 20:32 schreef Loena-tik- het volgende:
Xanthe, wat een geweldig nieuws, zo zit je nog compleet in de rats en zo huppel je dolblij rond, ben blij voor je meid!!! En wat betreft die dikke kop, ga je ook voor een 10-ponder?![]()
Die vat ik ff niet?quote:Op maandag 20 september 2004 20:55 schreef Rottdog het volgende:
Tex soms is het best fijn om een proefkonijn te zijn
Dat je je babytje zo doorgemeten hebt gekregen, hartje duidelijk heb zien kloppen, zijn hersens heb van dat zelf alleen maar vage dingen gezien en vage echo's gekregen vandaar proefkonijn.quote:Op maandag 20 september 2004 22:39 schreef texelonia het volgende:
Die vat ik ff niet?
Oh op die manierquote:Op maandag 20 september 2004 23:20 schreef Rottdog het volgende:
Dat je je babytje zo doorgemeten hebt gekregen, hartje duidelijk heb zien kloppen, zijn hersens heb van dat zelf alleen maar vage dingen gezien en vage echo's gekregen vandaar proefkonijn.![]()
Heel grote badlaken over het zijltje leggen, liefst een beetje ruwe, die houdt de boel een beetje op zijn plek en maakt het zweten ook minderquote:Op dinsdag 21 september 2004 06:43 schreef m@x het volgende:
Ik word trouwens niet goed van dat zeiltje in mijn bed. Het laat de hele tijd los en ik zweet me een ongeluk. Ik had al geprobeerd het met kopspelden aan het matras vast te zetten, maar het is vervolgens weer losgescheurd![]()
Even naar Hema of V&D hobbelen en een waterdichte molton kopen, dat zweet niet zo en is sowieso wel praktisch (piesende en kotsende kindertjes in je bed laterquote:Op dinsdag 21 september 2004 06:43 schreef m@x het volgende:
Ik word trouwens niet goed van dat zeiltje in mijn bed.
komt ook door het bolle bovenlipjequote:Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef texelonia het volgende:
Gaaf hoor Xanthe
Ik zal Micha vanavond ook eens aan het werk zetten en het apekoppie van vrijdag in laten scannen (hoorde van een vriendin dat babietjes als ze zo klein zijn heel vaak op een aapje lijken en dat dat nog bijtrekt..).
uh-oh..quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
Ik ben blij de VK geweest en toen ze een echo maakte vroeg ze of ik wel ruimte genoeg heb, "hoezo dan?" vraag ik haar. "Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen en zat in shock recht op in mijn bed... het was een droom, maar OMG op de een of andere manier ben ik zo met tweelingen bezig op het moment... het zou toch niet...
Lees het nu pas, ben blij dat het toch allemaal goed is (zijn er alvast twee op het lijstjequote:Op maandag 20 september 2004 13:29 schreef Xanthe het volgende:
Voelde me ook zo opgelucht!!!!! Zat ik gisteren nog met een bezorgd gezicht , zit ik nu weer met een smile achter de computer![]()
Lekker danquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:46 schreef melonovy het volgende:
Ik wou even die enorme shock die ik had met jullie delen...
Be carefull what you wish for, you might get it . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
Ik ben blij de VK geweest en toen ze een echo maakte vroeg ze of ik wel ruimte genoeg heb, "hoezo dan?" vraag ik haar. "Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen en zat in shock recht op in mijn bed... het was een droom, maar OMG op de een of andere manier ben ik zo met tweelingen bezig op het moment... het zou toch niet...
Nou je het zo zegt....quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
[..]"Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen [..]
Een stuk beter. Het dipje is weer voorbij. Gisteren is mijn haar geknipt en gekleurd (ideaal zo'n thuiskapster) en is mijn tante op visite geweest. Bovendien had ik 's avonds ook nog de pufclub, dus voor mijn gevoel was gisteren een ontzettend drukke dag en ben ik echt even onder de mensen geweest.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:49 schreef Rewimo het volgende:
M@x, hoe is het nu met je?
Rean is, aldus Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13 vanacht om 3.53 uur vader geworden van een zoon (Peter Gert).quote:Op zondag 19 september 2004 13:40 schreef Luchtbel het volgende:
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 106
2004
16 september: Reanimatie.com (papa)
Wij hadden begrepen dat het erg lastig zou worden een hypotheek te krijgen als je geen vast contract hebt (of een jaarcontract ofzow), en we kunnen sowieso al niet zo'n hoge hypotheek krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:50 schreef Xanthe het volgende:
Hoezo kan je pas met een vast contract een hypotheek krijgen?
De vriendin van mijn neefje had een half jaar contract en die kon gewoon een hypotheek krijgen en woont nu dus in een koopwoning , en ondertussen is haar contract niet verlengt.
(Heb me er verder niet zo in verdiept hoe het allemaal zit hoor...)
Zolang ik niks doe blijft het rustig, maar zodra ik *iets* doe krijg ik meteen weer last van harde buiken.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:57 schreef bixister het volgende:
texelonia ik heb niet alles gelezen van de afgelopen dagen maar blijkbaar waren die vele harde buiken van laatst echt niet niks. zijn ze nu wel opgehouden? vervelend dat ju nu dus al zo super rustig aan moet doen, maar het is voor een heel goed doel he. sterkte ermee.
Ik heb ook al paar keer gevraagd of iemand haar gezien heeft, maar ik weet het ook niet Tex. Hopelijk gaat het goed met haar... het laatste was zo een beetje dat ze erg emo was enzow..quote:Op woensdag 22 september 2004 11:56 schreef texelonia het volgende:
Reanimatie.com gefeliciteerd!!!![]()
M@x nu sta je echt bovenaanEn ik al 5e terwijl ik nog 3 maanden moet
Iemand nog iets gehoord van AnnieB trouwens? Al lang niet meer gezien hier, of heb ik er overheen gelezen?
ik dacht echt even....quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
Dan heb je dikke pechquote:Op donderdag 23 september 2004 08:37 schreef m@x het volgende:
Gisteren sloeg het hormonster hier trouwens weer toe. Wat als de baby er is en ik het helemaal niet leuk vind. Wat als ik er helemaal niks van kan? Wat als de baby mij niet leuk vindt? Wat als......etc.
quote:Op donderdag 23 september 2004 08:44 schreef bixister het volgende:
lily, hoe is 't met jou, was de echo mooi?![]()
ik hoop het voor je anders zou ik me zorgen gaan maken over wat het dan wel wasquote:Op donderdag 23 september 2004 08:49 schreef Githa het volgende:
Ik voelde echt een klein hard plekje (*Lees* lichaamsdeeltje) op mijn buik dat zich steeds verplaatsten en als mijn vriend er zachtjes tegen begon te duwen schoof het weg maar kwam het even later 2 cm opgeschoven terug.....erg vaag gevoel zou dat echt smurfje zijn geweest ?
Ja dat is echt smurfje geweest hoor!!! Grappig gevoel he?quote:Op donderdag 23 september 2004 08:49 schreef Githa het volgende:
Gisteravond voor het eerst het kindje aan de buitenkant van mijn buik gevoeld ....geloof ik![]()
![]()
![]()
Ik voelde echt een klein hard plekje (*Lees* lichaamsdeeltje) op mijn buik dat zich steeds verplaatsten en als mijn vriend er zachtjes tegen begon te duwen schoof het weg maar kwam het even later 2 cm opgeschoven terug.....erg vaag gevoel zou dat echt smurfje zijn geweest ? Verder is hij wel de gehele nacht over actief geweest en een golfslagbad aan het maken in mijn buik
![]()
Leuk he? Als je het voelt...quote:Op donderdag 23 september 2004 08:49 schreef Githa het volgende:
Gisteravond voor het eerst het kindje aan de buitenkant van mijn buik gevoeld ....geloof ik![]()
![]()
![]()
Ik voelde echt een klein hard plekje (*Lees* lichaamsdeeltje) op mijn buik dat zich steeds verplaatsten en als mijn vriend er zachtjes tegen begon te duwen schoof het weg maar kwam het even later 2 cm opgeschoven terug.....erg vaag gevoel zou dat echt smurfje zijn geweest ? Verder is hij wel de gehele nacht over actief geweest en een golfslagbad aan het maken in mijn buik
![]()
Mijn gyn heeft het wel gezegd!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:15 schreef Ma-Maatje het volgende:
Oh Melonovy, wat ontzettend naar voor jullie. Ik heb zelf altijd begrepen dat de kans op een miskraam sterk afneemt als het hartje eenmaal klopt (al moet ik ebij zeggen dat ik dit nooit uit de mond van een vk of een echoscopist o.i.d. gehoord heb, misschien omdat die je geen valse hoop willen of mogen geven?).
Van de 5 maanden die ik nu zwanger ben was de misselijkheid toch ook echt het ergstquote:Op donderdag 23 september 2004 18:48 schreef Girly het volgende:
Githa Ik ben elke dag ontzettend misselijk... ik moet me soms echt inhouden al is dat erg moeilijk. en sommige geuren maakt het er nog erger op. het is me wel opgevallen dat ik beter kan eten hoe misselijk ik ook ben.. meestal trekt het daarna iets weg.
ben ook regelmatig moe, en dan niet mijn borsten te vergeten, god wat doen die een partij pijn.. ik wil niet graag zeiken erover omdat het er natuurlijk bij hoort.. maar misselijk zijn vind ik het ergste van allemaal.
geweldig dat jij je baby heb gevoeld.. dat is heel apart.. heb je nog mooie buikfoto's en mooie echo's? ik ben best benieuwd
Dat is ook bij iedereen verschillend dus wie weet ga je dat vlug beter en vaker voelen Xanthe...ik hoop het voor je want het is zoooooooo leukquote:Op donderdag 23 september 2004 19:51 schreef Xanthe het volgende:
Wat betreft het voelen van de baby , soms voel ik het super goed (zoals vannacht), maar soms voelt het nog erg vaag , echt zoals een plopje of kriebels (echt zo'n gevoel alsof iemand me uitkriebelt maar dan van binnenuit).
Echt duidelijk voelen vanaf de buitenkant doe ik het nog niet , echt nog maar 1 keer.
Ik ga ook erg vaak naar de wc maar de afgelopen 3 dagen toch zeker 3 a 4 x in een uur als het op sommige momenten niet meer isquote:Op donderdag 23 september 2004 21:30 schreef Martineke het volgende:
ok 2 vraagjes als ik ff tussendoor mag spieken
1) hoe vaak gaan jullie naar de wc?? heb het vandaag bijgehouden overdag en ik moest 7 x in 4 u tijd, best veel of niet?? word binnenkort weer gecontroleerd op suiker, en symptonen zijn veel naar de wc en veel dorst (1e klopt, 2e niet, althans nog niet), of ben ik me nu gek aant maken?
quote:2) zou ik al vantevoren een bortskolf aan moeten schaffen of moet je met zoiets echt wachten totdat ik zeker weet dat borstvoeding goed gaat of iets dergelijks??
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:44 schreef Martineke het volgende:
ohh die trappenverhalen wil ik niet lezen ja![]()
Op vraag 1 s'nachts 2 tot 3 keer en overdag verschillend , zoms volgens mij wel 15 keer en de andere keer 5 keer...quote:Op donderdag 23 september 2004 21:30 schreef Martineke het volgende:
ok 2 vraagjes als ik ff tussendoor mag spieken
1) hoe vaak gaan jullie naar de wc?? heb het vandaag bijgehouden overdag en ik moest 7 x in 4 u tijd, best veel of niet?? word binnenkort weer gecontroleerd op suiker, en symptonen zijn veel naar de wc en veel dorst (1e klopt, 2e niet, althans nog niet), of ben ik me nu gek aant maken?
2) zou ik al vantevoren een bortskolf aan moeten schaffen of moet je met zoiets echt wachten totdat ik zeker weet dat borstvoeding goed gaat of iets dergelijks??
kheb werkelijk geen idee
Kraamzorg heeft daar dus niets over verteld.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:51 schreef poemojn het volgende:
Xanthe, een kolf heb je de eerste week niet zelf nodig omdat de kraamhulp die evt wel kan regelen, en daarna kun je overal wel een elektrische huren (bij kraamzorg/lactatiekundige/enz). En als je een elektrische huurt moet je er gewoonlijk een los onderdeel bij kopen dat je ook als handkolf kunt gebruiken.
aha !quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:51 schreef Martineke het volgende:
ok thanks allemaaliedereen moet dus veel naar de wc
over borstkolf zal ik wel eens vragen aan vk maandag, en de 30e en anders in oktober is er borstvoedingsvoorlichtings avond in ijsselland zkh, gaan we daarheen
en Githa niet mijn omvang maar van beebje![]()
Tja als de kraamhulp dit in het ziekenhuis verteld ga je er toch vanuit dat dit klopt...quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:25 schreef snoopy het volgende:
Binnen 6 uur na de bevalling een borstkolf nodig![]()
Vreemd. Als je borstvoeding hebt dan drinkt je kindje toch gewoon zelf? Ik had die eerste week alleen een borstkolf nodig omdat er problemen waren met de voeding maar dat werd op de 3e dag allemaal geregeld. De kraamhulp weet dan precies waar je de apparatuur kunt huren. In Amsterdam is dat bijvoorbeeld bij de geboortewinkel of de borstvoedingswinkel. Mijn vriendje heeft het apparaat toen gehaald en je moet er idd een speciaal setje bij kopen ivm de hygiene.
Wil je 'gewoon' extra melk gaan afkolven dan kan je volgens mij een handkolf kopen bij een goede drogist of bijv. de Prenatal. Maar daar kan je kraamhulp je ook alle voorlichting over geven. Succes![]()
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:18 schreef Githa het volgende:
Hoort dat ook bij de zwangerschap ??? dat je in een keer veel meer moeite hebt met de logica van dingen![]()
Ik voel me soms zo dom ...ik vergeet alles, snap grapjes e.d. niet meeren op mijn werkplek vinden die pubers het geweldig om daar hartelijk om te lachen ... snotapen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
*spongebob imiteert*quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:00 schreef m@x het volgende:
Nog steeds geen baby hier. Het lijkt wel of het hoofdje van de baby niet meer zo diep ligt want ik heb niet meer zo'n pijn als gisteren. Op zich wel prettig want dan kan ik tenminste weer normaal traplopen enzo. Vanmiddag komt mijn zusje op visite, dus dat is wel gezellig en vanavond heb ik weer mijn wekelijkse uitje (boodschappen doen).
ja is goedquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:13 schreef Xanthe het volgende:
Ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen Martineke , hou je me op de hoogte?
De baby misschien wel, maar ikke lekker nog nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
*spongebob imiteert*
Die is er klaar voor! Die is er klaar voor!
Dat zeggen ze toch als het kleintje helemaal ingedaald is en 'ready to go'?
Als je straks je kleintje in je armen hebt, ben je veeeeeeel te trots om ons er niks over te vertellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef m@x het volgende:
Misschien ben ik stiekem al bevallen, maar laat ik jullie gewoon nog even in spanning zitten![]()
![]()
Nee hoor dames, jullie moeten gewoon nog even geduld hebben.
Precies, daar ga ik ook vanuit...quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als je straks je kleintje in je armen hebt, ben je veeeeeeel te trots om ons er niks over te vertellen
dank je wel, super!! Voor als nog gaan wij hier ook uit van dit scenario.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:48 schreef pluisje het volgende:
Melonovy, een vriendin van me had hetzelfde, ook korter zwanger dan ze zelf dacht, kans op groeiachterstand, miskraam etc.
Bij de volgende echo was de baby gewoon goed gegroeid, en zijn ze uitgegaan van aan rekenfoutje. Het ging hier ook om bijna 3 weken die ze opeens korter zwanger was, die ze nooit hebben kunnen verklaren.
Er is een prachtig ventje uit geboren, dat al bijna net zo dikkig is als Tobias.
Sterkte met deze onzekere tijd, maar hou moed hoor
Jeetje, ik heb dit toch helemaal gemist! Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijk ventje!! Geniet er maar lekker van!!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:01 schreef Reanimatie.com het volgende:
verhaal en foto's
Thanksquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:40 schreef E.T. het volgende:
verhaal....
als fok nog bestaat danquote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef lady-wrb het volgende:
kom tegen die tijd nog eens langs zou ik zeggen
22 of 42 wat?quote:Op zondag 26 september 2004 00:39 schreef Neva het volgende:
ik wordt over 22 of 42 zoiets "mama" van mijn cavia Pippin![]()
![]()
Geen probleem. Meligheid is altijd goed, maar beter op zijn plaats in de speeltuin!quote:Op zondag 26 september 2004 00:55 schreef Neva het volgende:
okiewas beetje melig sorry
sorry, vond het wel een vermelding waardquote:Op zondag 26 september 2004 00:53 schreef Brighteyes het volgende:
Lieverds, heel leuk dat jullie gezellig mee komen kletsen, maar zwangerschappen van Cavia's of van jezelf in 2012 kunnen jullie kwijt in het speeltuinbankjes. Dan houden we het hier maar gewoon bij mensenbabietjes die over max 9 maanden komen. Ok?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:07 schreef m@x het volgende:
Wij hebben een maxicosikat
[afbeelding]
Hier verschilt het dus per dag.quote:Op zondag 26 september 2004 09:17 schreef Githa het volgende:
morgen![]()
Xanthe, dat uitslapen kan ik ook niet meeren het maakt niet uit of ik nu al om 21.00 op bed lig of pas om 2.30 ik ben gewoon super vroeg wakker
![]()
jah preciesquote:Op zondag 26 september 2004 16:05 schreef Ladybos het volgende:
Xanthe, heel herkenbaar hoor ! Ik wordt regelmatig vroeg wakker geschopt door de kleine, en dan kan ik slapen verder wel vergeten. Maar vandaag heb ik weer even lekker bij kunnen tanken. Ik zie het maar als een oefening voor straks als de kleine er is![]()
Jeetje Melonovy, ik lees het nu pas...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:38 schreef melonovy het volgende:
Ik kom net terug van de VK en hebben naar ons kindje gekeken
Het is er 1, het hartje klopte en we hebben het zien bewegen, maar we zijn enorm geschrokken... het blijkt 3 weken jonger te zijn dan verwacht, en dat is behoorlijk vreemd!
Op de echo wordt beweerd dat het frummeltje nu 8 weken en 5 dagen oud is, terwijl volgens mijn eigen berekingen ik op 11 weken en 4 dagen moet zitten. Ik heb een test gedaan op 14 augustus en dan zou ik theoretisch gezien minimaal 4 weken zwanger moeten zijn. Deze gegevens verschillen alweer een week met de echo... Het was dus even enorm schrikken, ik had eerder verwacht dat ik al een week of wat verder zou zijn...
Nu is het echt even extra spannend, het kan meerdere dingen betekenen, we moeten er dus ernstig rekening mee houden dat er een miskraam op komst is, omdat het kindje in groei achterblijft. Het kan echter ook betekenen dat ik later zwanger ben geraakt dan dat ik vermoedde of dat de echo apparatuur niet optimaal is, of het kindje dieper ligt dan normaal, we weten het nu even niet en het is echt afwachten. 2 lange weken wachten en dan mogen we terug komen om te wederom naar ons kindje te kijken. Ik ben echt reuze benieuwd! Het eerste grote verdriet en dikke tranen heb ik nt gehad, het was echt even een flinke domper. Aan de andere kant het kindje leeft! En de natuur doet zijn werk, als het niet goed zit zal het stoppen met groeien en mijn lichaam verlaten, zo moet het zijn. Maar duim met me mee op een goede afloop!
Wie heeft ook zulke ervaringen? Ik vind het zo gek!
Dat hebben we inmiddels maar opgegeven. We hebben de maxicosi nu maar op een plek gezet waar Baco er niet bij kan.quote:Op zondag 26 september 2004 12:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Ga je em dat nog afleren?
Wordt een hevige klus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |