Hartstikke leuk zeg, goed bedacht!!!quote:Op maandag 13 september 2004 22:25 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
Andere delen
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes
het begint goed te lopen nu
oja mensen: Vergeet niet even iedereen heen te sturen hoe meer er meedoen hoe groter de kans is dat je er 1 tegenkomt
Nee, wel in bedquote:Op zondag 19 september 2004 12:37 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb gister een briefje van 50 gewisseld voor 10 van 5, er zijn er al een paar in omloop..
Is er al iemand een Fok!ker in zijn portemonne tegen gekomen eigenlijk?
Potlood dan. Zeikerd.quote:Op zondag 19 september 2004 12:50 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Gekke en dwazen schrijven hun namen op deuren en eurobriefjes
Neej maar serieus, ik vind het best sneu om eurobiltjetten onder te kalken. Net zoals ik grafiti best wel snue vindt.
Ik vind het serieus sneu dat je de dt regel op een ik vorm toepast. Zelfs mijn broertje van 12 die spelt beter.quote:Op zondag 19 september 2004 12:50 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Gekke en dwazen schrijven hun namen op deuren en eurobriefjes
Neej maar serieus, ik vind het best sneu om eurobiltjetten onder te kalken. Net zoals ik grafiti best wel snue vindt.
quote:Op zondag 19 september 2004 12:55 schreef koei het volgende:
Ik heb er gisteren op mn werk een paar geschreven (werk in een supermarkt dus geld zat, alleen niet zoveel tijd om te schrijven..)
Overigens staat er op mijn briefjes games.fok.nl![]()
Ik kom anders al jaren gewoon hele rekensommen tegen op het geld? Ze worden echt niet meteen waardeloos ofzo hoor...quote:Op zondag 19 september 2004 13:16 schreef veer0318 het volgende:
Achterlijke onzin!! Weet je hoeveel het kost om al die biljetten weer uit roulatie te halen om ze daarna te verniettigen en nieuwe te maken?!
Ooit wel eens gedacht aan de maatschappelijke gevolgen van zulke achterlijke acties?
Tzz.
quote:Op zondag 19 september 2004 13:29 schreef Havoc het volgende:
Het veranderen van het uiterlijk van papier geld, maakt het geld meteen vals en dus niet meer bruikbaar.
[zinloos gescheld]
Oke veel plezier met je biljetjes dan...kleuterquote:Op zondag 19 september 2004 12:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Potlood dan. Zeikerd.
quote:Op zondag 19 september 2004 18:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
zo... weer een stapeltje gepint
ja sorry ik verniel of beklad nu eenmaal geen dingen die niet van mij zijnquote:Op zondag 19 september 2004 20:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zondag 19 september 2004 20:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja sorry ik verniel of beklad nu eenmaal geen dingen die niet van mij zijn
Ik kan het geen vernielen of weet ik het noemen...quote:Op zondag 19 september 2004 20:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja sorry ik verniel of beklad nu eenmaal geen dingen die niet van mij zijn
het ís bekladdenquote:Op zondag 19 september 2004 20:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan het geen vernielen of weet ik het noemen...
jij komt nooit in ONZ ofzo?quote:Op maandag 20 september 2004 02:30 schreef PacinoAllstars het volgende:
Dit is het meest kansloze topic ooit van de digitale wereld!
Je kan wel zien waar het geld zitquote:Op maandag 20 september 2004 09:11 schreef Tique het volgende:
Als je het er niet mee eens bent reageer je toch gewoon niet!![]()
Uitgegeven briefjes:
1*¤50
1*¤10
1*¤5
In portomonnee:
2*¤20
nee deze post gooit hoge ogenquote:Op maandag 20 september 2004 02:30 schreef PacinoAllstars het volgende:
Dit is het meest kansloze topic ooit van de digitale wereld!
Hebben ze daar ook euro's?quote:Op maandag 20 september 2004 14:39 schreef Virus3000 het volgende:
ik zal in belgie ook wel meedoen
quote:Op maandag 20 september 2004 17:49 schreef Tique het volgende:
Je moet eerst eens gaan vergelijken hoeveel fok!ers er zijn en hoeveel biljetten..
is nogal een groot verschil, we moeten duzz gewoon doorgaan en dan zullen ze vanzelf verschijnen!
quote:Op maandag 20 september 2004 14:53 schreef trance40 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook euro's?![]()
hij hoopte dat je tel nr er ook bij stond? :')quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was net op de markt, en reken af met een getagged briefje
toen ik wegliep zag ik die marktkoopman echt vol ongeloof mijn net gegeven briefje inspecteren :')
geen ideequote:Op dinsdag 21 september 2004 16:16 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hij hoopte dat je tel nr er ook bij stond?![]()
zozo, gulle gever ben jijquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:19 schreef Chirma het volgende:
5 fok-euro aan de nierstichting, hopelijk wordt het vaak nageteld.. goeie reclame
stom hè, andere mensen helpenquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:29 schreef Tique het volgende:
Stichtingen en collectes![]()
De nierstichting heeft vanmiddag van mij ook wat gekregen. Geen 5 euro, maar ik ben een arme student dus ik vind het al heel wat eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:27 schreef Chirma het volgende:
[..]
stom hè, andere mensen helpen![]()
alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:49 schreef heiden6 het volgende:
De nierstichting heeft vanmiddag van mij ook wat gekregen. Geen 5 euro, maar ik ben een arme student dus ik vind het al heel wat eigenlijk.
Wel als er in 30% van de gevallen andere dingen met het geld gedaan wordt of dit geld bijvoorbeeld gebruikt wordt voor een dik salaris van en of andere hoge pief in de organisatie.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:27 schreef Chirma het volgende:
[..]
stom hè, andere mensen helpen![]()
dat verdient meer respect dan enig bedrag in fokeuro's in een collectebusquote:Op woensdag 22 september 2004 07:01 schreef Tique het volgende:
Ik ga dit jaar naar Ethiopië om waterputten te slaan omdat deze mensen een ernstig tekort aan water hebben, op deze manier weet je tenminste zeker dat je resultaat krijgt!
Patserquote:Op woensdag 22 september 2004 18:11 schreef 2Mini het volgende:
ow ja... volgensmij gaat niemand em krijgen... maar er is een 200 euro briefje in de omloop met mijn nickname
Handtekening hoef niet, maar mocht je briefgeld overhebben, ben ik zeker geïnteresseerd.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:52 schreef XiChico het volgende:
Haha .. geinig idee.. Mocht ik weer es briefgeld hebben .. I will sign it .. Nog iemand die een handtekening van me wel
?
quote:Op donderdag 23 september 2004 10:24 schreef Fixxxer het volgende:Ik heb vanacht gedroomd dat ik een meisje zag betalen met 3 briefjes en op alledrie stond mijn naam, dus ik ritste die uit dr hand om aan een vriend te laten zien..... i'm losing it
de bank neemt bekladde briefjes in en vervangt deze. Dat zullen ze nu eerder doen wat extra kosten meebrengt die wij, de gebruikers moeten ophoesten op een of andere manier. En dan is er ook het risico dat omdat officieel een bankbiljet waarop geschreven is niet meer geldig is dat men de bankbiljetten kan gaan weigeren, en dan is het een dure grap.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:50 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het toch niet echt bewonderenswaardig dat er -toch nog best- 'nieuwe' bankbiljetten worden beklad. Als je 't vlak voor de invoering van de euro had gedaan; okee, maar we moeten nog jaren door met deze briefjes..
En dat lijkt onze initiatiefnemer wel een goed idee?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
de bank neemt bekladde briefjes in en vervangt deze. Dat zullen ze nu eerder doen wat extra kosten meebrengt die wij, de gebruikers moeten ophoesten op een of andere manier. En dan is er ook het risico dat omdat officieel een bankbiljet waarop geschreven is niet meer geldig is dat men de bankbiljetten kan gaan weigeren, en dan is het een dure grap.
Ik geloof dat papiergeld een omlooptijd heeft van minder dan een jaar (een kort termijn dusquote:Op donderdag 23 september 2004 12:50 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het toch niet echt bewonderenswaardig dat er -toch nog best- 'nieuwe' bankbiljetten worden beklad. Als je 't vlak voor de invoering van de euro had gedaan; okee, maar we moeten nog jaren door met deze briefjes..
heldquote:Op donderdag 23 september 2004 10:24 schreef Fixxxer het volgende:Ik heb vanacht gedroomd dat ik een meisje zag betalen met 3 briefjes en op alledrie stond mijn naam, dus ik ritste die uit dr hand om aan een vriend te laten zien..... i'm losing it
Die heeft daar nooit over nagedachtquote:Op donderdag 23 september 2004 13:06 schreef bloempjuh het volgende:
En dat lijkt onze initiatiefnemer wel een goed idee?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:26 schreef p-etr-a het volgende:
Ik was vandaag op het station en ging kauwgom kopen, maar ik had net gepind en de briefjes nog niet beschreven. Dus ik snel nog met mijn bankpas als ondergrond even schrijven, ik heb er nu al best veel in omloop gebracht volgens mij. In Amsterdam, Hilversum en Utrecht. Best plaatsen waar Fok!kers ze zouden kunnen krijgen, lijkt me.
Dat is het punt niet. Maar waarom zeg ik dat eigenlijk? Dat snapte je waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een stoer verhaal. Je bankpasje als ondergrond gebruiken. Oef, gewaagd.
Ik ook niet, want ik zou het werkelijk waar meteen zien, aangezien ik ze stuk voor stuk beschrijf.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:01 schreef Andoire het volgende:
Ik heb er ook een paar in de omloop gebracht... maar nog geen één FOk! biltjet gezien
hoe groot is de kans uberhaupt om ze een briefje te krijgen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik zou het werkelijk waar meteen zien, aangezien ik ze stuk voor stuk beschrijf.
Ik weet niet hoeveel briefjes in NL bestaan en ook niet hoeveel er in totaal getagged zijn, dus dan kan je dat ook niet uitrekenen. Maar hij zal wel klein zijn, al wordt de kans natuurlijk steeds groter.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:30 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoe groot is de kans uberhaupt om ze een briefje te krijgen?
Wat gulquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:50 schreef steve2003 het volgende:
khen inmiddels zo'n 15 briefjes van vijf in omloop gebracht onder vermelding van www.fok.nl steve2003
Wie een van de vijfjes vind, mag hem houden
Briljant topic ditquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:48 schreef Razzerr het volgende:
Is er nou nog echt geeneen fokker die een briefje van iemand anders heeft teruggekregen?
En dat geld gaat weer de pin-automaat inquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:08 schreef k_i_m het volgende:
Aan het eind van de dag storten winkeliers hun geld bij de bank. De bank verwerkt dit geld, en daarna gaat het geld naar..... De Nederlandsche Bank. Die briefjes komen nooit meer terug. Alleen de medewerkers van de bank die het geld verwerken krijgen jullie tags te zien
.
Heb jij ooit een aan elkaar geplakt briefje uit de pinautomaat zien komen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:32 schreef Tique het volgende:
[..]
En dat geld gaat weer de pin-automaat in![]()
![]()
Als ik met briefgeld betaal zijn het briefjes van vijf, dus ik krijg nooit briefjes terugquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:48 schreef Razzerr het volgende:
Is er nou nog echt geeneen fokker die een briefje van iemand anders heeft teruggekregen?
Ontken je nou je eigen stelling met jequote:Op zaterdag 25 september 2004 14:32 schreef Tique het volgende:
En dat geld gaat weer de pin-automaat in![]()
![]()
Je werkt bij de Nederlandsche bank?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:56 schreef Tique het volgende:
neej..k bedoel dat de briefjes die nog pin-automaatwaardig zijn de pin-automaat ingaan, en een groot deel wordt bijvoorbeeld aan winkeliers gegeven (die hebben idd ook wel eens geld nodig) en wat er te kapot is gaat naar de fabriek trug
Jij wel danquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je werkt bij de Nederlandsche bank?.
nou nouquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb alleen groot geld en dat krijgen de meeste paupers hier niet in handen.
da's veelquote:Op zondag 26 september 2004 02:27 schreef Razzerr het volgende:
Anyway, vandaag weer wat gekladderd:
2x50
3x20
5x10
5x5
Nee, vandaag me verjaardag gevierd, dus veel geld gekregenquote:Op zondag 26 september 2004 02:28 schreef Chirma het volgende:
[..]
da's veelwerk je in een winkel?
howel 10 dagen te laat, nog van hartequote:Op zondag 26 september 2004 03:09 schreef Razzerr het volgende:
Nee, vandaag me verjaardag gevierd, dus veel geld gekregen
LOL, ik heb veel ervaring met pin-automaten, maw ik pin ong elke 3 dagen en 25% van de briefjes die k er uit haal zijn flink verkreukeld, beschreven of zitten zelfs scheurtjes in.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:50 schreef k_i_m het volgende:
Je werkt bij de Nederlandsche bank?.
Ik doe alles met CC, daar heb ik ook keurig mijn naam op gezet, maar dat werkt ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb alleen groot geld en dat krijgen de meeste paupers hier niet in handen.
[complot]quote:Op zondag 26 september 2004 00:56 schreef brighton het volgende:
Maar eens met rode pen geschreven, misschien dat het dan meer opvalt
Vijf euro bij Burger King Arnhem
Ja, die mag het briefje houdenquote:Op zondag 26 september 2004 16:49 schreef luciferist het volgende:
zit er trouwens een prijs aan de fokker die het eerste getagde briefje vind?
quote:Op zondag 26 september 2004 17:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, die mag het briefje houden![]()
Ik was er afgelopen woensdagavondquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:22 schreef BaggerUser het volgende:
hm vanavond werken bij mc donalds assen even kijken of ik er daar 1 zie
ABN,POSTBANK,RABO,enz are watching usquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:56 schreef metallicattim het volgende:
ik vind dit eerlijk gezegd saai worden aangezien er nog geen enkel briefje gevonden is worden en hier alleen maar verteld word wat er getagd is en waar is uitgegeven.... hmmmmm jammer, had best leuk kunnen zijn, maar het werkt blijkbaar niet
Hmm, ze druppelen natuurlijk nederland ook beetje bij beetje uit. Ik denk dat met guldens de kans al niet zo bar groot was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:56 schreef metallicattim het volgende:
ik vind dit eerlijk gezegd saai worden aangezien er nog geen enkel briefje gevonden is worden en hier alleen maar verteld word wat er getagd is en waar is uitgegeven.... hmmmmm jammer, had best leuk kunnen zijn, maar het werkt blijkbaar niet
zolang je zelf je naam ero p zet welquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:16 schreef MisterICE het volgende:
Waarschijnlijk is het grootste probleem dat niet iedereen al zijn teruggekregen briefjes gaat onderzoeken .........![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:39 schreef NeLiZu het volgende:
dit ownt haha,
Binnenkort in t nieuws;
Na verstoring openbare orde met fokstok nu ook het chartale geldsysteem in de war door depressieve forum bezoekers!
Haha dat is een goed idee.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:29 schreef RooTeR het volgende:
't is dat ik gister zo laat klaar was met werken...anders had ik nog wel stuk of 50 10-tjes kunnen taggen
Ben bang dat de gemmiddelde user niet snel 500 euro in zn handen heeft...quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:41 schreef Quarks het volgende:
[..]
Haha dat is een goed idee.
Mijn moeder werkt bij de bank en ik kom wel eens 'op bezoek' in de personeel only ruimtes
Misschien kan ik wel wat 500, 200 en 100 eurobiljetten onderkalken![]()
okay, wie heeft dit op zijn geweten?quote:Eurobiljet met Hitler-afbeelding gevonden
Uitgegeven: 4 oktober 2004 20:53
Laatst gewijzigd: 4 oktober 2004 21:08
DEN BOSCH - In Den Bosch is afgelopen weekeinde een biljet van 5 euro opgedoken met daarop een afbeelding van Hitler. Het portret van de Duitse nazi-leider uit de Tweede Oorlog staat op het biljet gestempeld.
Hoofdredacteur J. Kriek van de regionale zender Omroep Brabant kreeg het biljet toevallig in handen tijdens het boodschappen doen. "Ik weet niet in welke winkel ik het biljet heb gekregen. Ik kwam er pas achter toen ik na het boodschappen doen mijn geld nakeek", aldus Kriek over zijn opmerkelijke vondst.
Bij de politie in Den Bosch is niet bekend of er meer bestempelde biljetten in omloop zijn. Ook bij de Nederlandsche Bank is daarover niets bekend. Een woordvoerder van het CIDI (Centrum Informatie Documentatie Israël) zegt ook geen eerdere gevallen te kennen van biljetten met de beeltenis van Hitler.
Hitler natuurlijk,quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
okay, wie heeft dit op zijn geweten?
whaha ik doe meequote:Op zondag 3 oktober 2004 12:39 schreef NeLiZu het volgende:
dit ownt haha,
Binnenkort in t nieuws;
Na verstoring openbare orde met fokstok nu ook het chartale geldsysteem in de war door depressieve forum bezoekers!
Je kunt toch gewoon dat nummer inkloppen als je een profiel toontquote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:33 schreef coz het volgende:
is het handig om in de volgende OP alle deelnemende namen even te noteren
( php --> png)
en welke , waar en hoe vaak gespot zijn
om nou al die topics door te spitten als je er een vind is ook zo'n gedoe
just 2 cents
volgende inbreng is een briefje![]()
ik heb ook al een paar briefjes uitgegeven in DLD, maybe kom je ze nog tegenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:11 schreef V1z0R het volgende:
haha ik doe ook mee... krijgt Fok ook naamsbekendheid hier in DLD
huldequote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef Monk het volgende:
¤2575,- ondergekalkt met www.fok.nl Monk![]()
Samen met een vriend van me de gehele baromzet van de societeit (waar we in het bestuur zitten, hij is de penningmeester) ondergeschreven![]()
Wel een totaal lamme hand aan overgehouden, maar het was 't waard
Geld verspreid in Ridderkerk
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef Monk het volgende:
Samen met een vriend van me de gehele baromzet van de societeit (waar we in het bestuur zitten, hij is de penningmeester) ondergeschreven![]()
Net of jij 20 briefjes hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:24 schreef Geqxon het volgende:
Hoppa, weer 20 briefjes ondergekalkt
Heb ik nooit zo'n moeite mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:16 schreef Chirma het volgende:
ik pinde vandaag 30 briefjes van 10, hopelijk zal ik ze snel uitgeven
ik wel.. stomme briefjes, ik pin veel liever (zeker grote bedragen)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb ik nooit zo'n moeite mee.
waarom schrijf je niet je username er op?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:36 schreef MouseOver het volgende:
Ach, zo leer ik tenminste m'n userid uit m'n kop
Omdat ik dan m'n id niet leerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:36 schreef Chirma het volgende:
[..]
waarom schrijf je niet je username er op?
Niet zo patsen met je doekoe hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb hier 6 x 50, 1 x 10 en 2 x 5 liggen. zal ze zo merken met fok.nl the general
Pas jarig geweest, en een grote familie. vandaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet zo patsen met je doekoe he
Ik wil ook een grote familiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Pas jarig geweest, en een grote familie. vandaar
het is 6 x 50 2 x 20, 2 x 10 en 4 x 5 gewordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb hier 6 x 50, 1 x 10 en 2 x 5 liggen. zal ze zo merken met fok.nl the general
goed planquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:23 schreef Skeffie het volgende:
Zou het veel zin hebben als ik hier vanuit Shanghai ook mee ging doen? ff een paar Chinese RMB's bekladderen, op de kop van Mao hehe
Goed plan, ik kan wel de kas van de band ook gaan doen! Briefjes zat!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef Monk het volgende:
Misschien wel het eerste gevonden briefje van een Fok!kerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:16 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kwam vanmiddag tijdens mijn werk een briefje tegen waarop aan de zijkant iets geschreven stond.. Helaas zag ik pas dat er iets opstond toen ik 't in de portomonnee van de gast in kwestie zag verdwijnen. JT bioscoop Den Bosch, briefje van vijf..
Ik kan me niet voorstellen dat het een boodschappen-opsomming was ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Misschien wel het eerste gevonden briefje van een Fok!ker
D'r word wel vaker op briefjes geschreven, maar als het op dat witte randje was dan zou het er toch wel een van Fok! kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:27 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het een boodschappen-opsomming was ofzo
Zie ook de Het grote FOK! stok door Nederland spel deeltje 36! en de Join FOK! Whatpulse! En help FOK! Naar de 1ste plek! Deel 7 topicsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:39 schreef TheFrankey het volgende:
leuk idee!! een keer wat origineel hier op het forum
ik zal ook meedoen
Op de zijkantquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:16 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kwam vanmiddag tijdens mijn werk een briefje tegen waarop aan de zijkant iets geschreven stond.. Helaas zag ik pas dat er iets opstond toen ik 't in de portomonnee van de gast in kwestie zag verdwijnen. JT bioscoop Den Bosch, briefje van vijf..
Da's vlakbij De Saloon!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:54 schreef hydraulix het volgende:
1 * een getagde ¤20,-biljet uitgegeven in Amsterdam (café Trappist)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |