Kun je niet lezen, Ralphy?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:51 schreef Monidique het volgende:
Oh, in dat geval. Sluit deze dan maar, Sidekick. Mijn punt is duidelijk.
Ach ja, zolang ik jou nog kan slaan terwijl je in de touwen hangt is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:58 schreef Meki het volgende:
Johan verliest van een Monindigeu
Huh?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je niet lezen, Ralphy?
landen met een beetje ruggengraat, zoals Frankrijk, Duitsland, Rusland en Chinaquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:59 schreef NightH4wk het volgende:
Een volgende termijn naar WO3?
Prachtige column en discussie, ik kom niet meer bij.
Fok haalt het niveau van de media van de halve melkweg omlaag idd. Zo'n kerel flipt daaronder ook nog extreem op me reactie, die overigens offtopic was.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
landen met een beetje ruggengraat, zoals Frankrijk, Duitsland, Rusland en China
Met in zijn achterhoofd de onafgemaakte oorlog van zijn pappie, en de vele keren dat hij dit aan de eettafel had moeten horen, was Irak de uitverkozen kandidaat.
Damn homie, zelfs ik kan columnist worden, zo te lezen. Van een internetforum dus.
Idd, en wat moet een cowboy ooit met olie?quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, maar, hij is wel een domme cowboy, hoor. Anders had hij wel....iets anders gedaan.
Mijn overgrootvaderquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
WIe heeft eigenlijk het wiel uitgevonden?
De Joden, die weten wat vierkant is altijd rond te lullen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
WIe heeft eigenlijk het wiel uitgevonden?
Dat lage niveau haalt de POL slowchat nog niet eensquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:59 schreef NightH4wk het volgende:
Een volgende termijn naar WO3?
Prachtige column en discussie, ik kom niet meer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |