Als ze dat niet kan begrijpen lijkt ze me niet echt aardig...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef Eldiablo het volgende:
Zwaar kut, heb het echt grondig verpest biji een meisje waar ik echt verliefd op ben... Ik was door omstandigheden (oma met terminale longkanker) even vergeten wie ze was, dacht dat ze een ander linda was. voel me nu dus zwaar kut, weet namelijk niet hoe ik het goed kan maken...
Post jij hier alleen maar over je werk omdat je forumt als je op je werk zit? Of is je werk gewoon iets wat je ontzettend (meer dan de gemiddelde persoon in dit topic, blijkbaar) bezighoudt?quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:58 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ben, na vijf interviews voor evenveel verschillende bladen, op.
Heb even geen inspiratie meer...
En ook bijna geen sigaretten meer
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:44 schreef thaleia het volgende:
Post jij hier alleen maar over je werk omdat je forumt als je op je werk zit? Of is je werk gewoon iets wat je ontzettend (meer dan de gemiddelde persoon in dit topic, blijkbaar) bezighoudt?
Vroeg ik me af
Mooi moment om ze vaarwel te kussen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:58 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ben, na vijf interviews voor evenveel verschillende bladen, op.
Heb even geen inspiratie meer...
En ook bijna geen sigaretten meer
precies hetzelfdequote:Op vrijdag 17 september 2004 17:51 schreef A.A. het volgende:
Ben heel erg benieuwd wat het weekend gaat brengen, het heeft de potentie om geweldig te worden en tegelijkertijd ook de potentie om rampzalig te worden...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:46 schreef Rtificial het volgende:
rT ook
rT = beetje dom
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:01 schreef Newien het volgende:
Kvoel me jarig
Als je het maar weetquote:Op zaterdag 18 september 2004 08:54 schreef Nuongirl het volgende:
Veelste vroeg wakker
Maar erg blij met een hele goede vriend en vriendin. Ik weet dat ze gelijk hebben, maar ik ben te koppig om dat toe te geven
Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:24 schreef Mirjamke het volgende:
*Hoopt* dat deze dag heel erg snel om is...
BAH!
Geef je me een duwtje ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je het maar weet![]()
Vandaag ga je gewoon actie ondernemen![]()
Surequote:Op zaterdag 18 september 2004 10:30 schreef Nuongirl het volgende:
Geef je me een duwtje ?![]()
Ik ook, was heel mooi opzich, maar stond haaks met de werkelijkheid...quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:25 schreef DuchessX het volgende:
Walgelijk naar gedroomd
quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:58 schreef pos het volgende:
naar, zit sinds eergisteravond met mn rechterarm (en ik ben natuurlijk rechts)
helemaal van vingers tot schouder in het gips.
ik heb pijn en ben volledig afhankelijk, blehh!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:55 schreef martinuhhh het volgende:
Er komt zo een vriendin slapen, maar ik heb er helemaal geen zin in![]()
.
Amenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:38 schreef Postbus69 het volgende:
I'm sick and tired of always being sick and tired...
Euhm ja. 'Vroeg' wordt dus vervangen door 'laat'.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:48 schreef DuchessX het volgende:
Nog steeds vreselijk moe![]()
Straks lekker op tijd naar bedje toe
Verder alles oké.
quote:Op zondag 19 september 2004 12:41 schreef Sport_Life het volgende:
Beetje ziek... was gisteren in een andere disco dan waar ik normaal heen ga en toen we allemaal 20 muntjes hadden gehaald bleek dat het 2 halen, 1 betalen was... K heb me dus helemaal volgegoten en dat merk ik nu wel. Ik vond het ook zo zonde om muntjes te bewaren, kom daar toch nooit meer
(ken wel mensen die daar vaak komen maar dat bedenk je je dan de volgende ochtend
)
Juistquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:38 schreef Postbus69 het volgende:
I'm sick and tired of always being sick and tired...
Eigen schuld, dikke bultquote:Op zondag 19 september 2004 22:20 schreef Sado het volgende:
Betrapt.
'k moet er niet aan denken, volgens mij ga ik dan doodquote:Op maandag 20 september 2004 00:26 schreef DarkElf het volgende:
tevreden, heb drie sleepy en tevreden knorrende katten om me heen...
YES!quote:Op maandag 20 september 2004 08:16 schreef DuchessX het volgende:
Ik zit te balen want ik heb een urinemonster nodig van mijn kat maar hij wil niet plassen
Je hebt me ingehaaldquote:Op maandag 20 september 2004 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Matig....
quote:Op maandag 20 september 2004 12:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Je hebt me ingehaald.
Dit mag hier nietquote:Op maandag 20 september 2004 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Dan heb je niet echt je best gedaan de laatste tijd, ik post ook al niet al te veel
Héél klein beetje slowchatten moet kunnen.quote:Op maandag 20 september 2004 12:11 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Dit mag hier niet,
Jammerquote:maar nee idd, ben hier bijna nooit meer.
Geen zin, maar ik ga dit topic niet verder verneukenquote:Op maandag 20 september 2004 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Héél klein beetje slowchatten moet kunnen.
[..]
Jammer... How come?
Ik voel me weer happy als ik mn geboortenummer hoor door deze user.quote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die single werd uitgegeven op de dag dat ik geboren werd.quote:Op maandag 20 september 2004 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow, dit klinkt zo als mijn weekend! Al ben ik niet echt grof geweest, ik heb me wel vervelend gedragen en ik heb geen idee hoe de ander dat opgepikt heeft want ik heb dan wel een smsje gestuurd maar nix meer gehoord. Ik zal wel vreselijk geweest zijn.. dit wordt een goedmaak-week (hopelijk!)quote:Op maandag 20 september 2004 14:09 schreef A.A. het volgende:
Van het weekend veels te dronken geweest, toen in een MEGA emo dip geraakt en toen allemaal dingen gezegd tegen iemand waar ik zielsveel van hou. Door alle drank weet ik niet meer wat ik gezegd heb, maar gezien de omvang van de dip zijn het geen positieve dingen geweest. Ookal heeft diegene me gezegd het niet erg te vinden, voel ik mezelf heel kut hierdoor.
Ik wil heel graag vragen wat ik gezegd heb, maar dat is wel heel stom.
Vraag me heel erg af hoe lang ik nog zo emotioneel labiel blijf, dit is echt nix voor mij.
Ben ook niet grof geweest, maar dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen denk ik, maarja dat weet ik dus niet precies. Heb later nog wel gesproken met diegene en dat ging wel heel normaal op zich, maar toch voel me erg slecht bij de gedachte hoe ik me gedragen heb. Echt goedmaken hoef ik niet, maar heb wel het idee dat ik nog iets moet zeggen ofzo tegen diegene om van m'n eigen gevoel af te kunnen komen.quote:Op maandag 20 september 2004 14:16 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ow, dit klinkt zo als mijn weekend! Al ben ik niet echt grof geweest, ik heb me wel vervelend gedragen en ik heb geen idee hoe de ander dat opgepikt heeft want ik heb dan wel een smsje gestuurd maar nix meer gehoord. Ik zal wel vreselijk geweest zijn.. dit wordt een goedmaak-week (hopelijk!)
En alles is in orde; poes heeft geen blaasontsteking meer!!!quote:Op maandag 20 september 2004 08:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
YES!Toch nog redelijk snel opgelost
![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 15:16 schreef diannetjhu het volgende:
..ik dacht dat ik het best zou kunnen.. de logeerkamer opruimen. Maar er liggen zoveel spulletjes van dr.. alle kaarten van toen ze ziek was.. allemaal knutselspulletjes..
en toen moest ik aan dr denken.. maar weet je? .. ik weet niet meer hoe ze klinkt..ik doe zo hard mn best het me te herinneren.. maar ik weet niet meer hoe het klinkt als ze lachte..
of als ze praatte.. hoe kan ik dat nou vergeten? ..
Beterschap, Paddy!quote:Op maandag 20 september 2004 14:19 schreef paddy het volgende:
Ik voel me een beetje grieperig *kuch* *snuf*[afbeelding]
Viel zijn massagetechniek tegen? Het lijkt me toch juist heel goed te doen met zoveel potenquote:Op maandag 20 september 2004 20:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Een badgast had ik wel, hetzij onuitgenodigd (een spinnnetje) en denk niet dat als ik die had gekust er een prins uit zou komendus die heb ik er maar gauw uitgezet
*voelt zich tevreden en gelukkig*
quote:Op maandag 20 september 2004 21:32 schreef A.A. het volgende:
Ik twijfel tussen:
A. Ik voel best goed, zo ff lekker douchen, slapen en morgen weer fit!
B. Ik haat mezelf en m'n leven op dit moment. Er zijn genoeg leuke dingen gebeurt de laatste tijd, maar de rot dingen overheersen zo en dat ligt ook voor een groot deel aan mezelf. Ik ben mezelf niet, doe dingen die ik helemaal niet wil en na de tijd walg ik van mezelf. Zit er over te denken het contact te verbreken met iemand waar ik zielsveel van hou, omdat ik bang ben dat ik het niet aan kan en dan maar beter alleen in m'n eigen ellende kan leven en niet diegene er maar iets lastig mee wil vallen, die gedachte maakt me doodsbang voor mezelf.
Dank je Ferdoquote:Op maandag 20 september 2004 18:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Beterschap, Paddy!
Daar ben ik blij om.quote:Op maandag 20 september 2004 23:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Dank je Ferdo![]()
![]()
Lief! ik voel me al een stuk beter![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 20 september 2004 23:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |