He wie heeft jullie er op gewezen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Jij komt ook toch?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, rijden we samen naar Kockengen?
Zo rijd ik :
[afbeelding]
Pimpin' Pepquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je slaat de nieuwe trajectcontrole over op de A-2.
Ik denk wel dat we samen kunnen rijden, mits ik niet eerst naar Kaatsheuvel ga voor dit.
Camera's staan nu aan zag ik vorige week op de televisie .. stonden er al een tijdje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuwe trajectcontrole A2![]()
Die traject controle begint 2 of 3 afslagen verder pas hoor volgens mij,quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Camera's staan nu aan zag ik vorige week op de televisie .. stonden er al een tijdje.
Ik ben er de laatste meet doorheen gereden onderweg naar Arie Molenaar 2 weken geleden.
Hopelijk reed ik even netjes..
Can't help it .. kom er iedere keer weer op uit..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:02 schreef ondeugend het volgende:
Pimpin' Pep![]()
Is nu ingesteld .. en die staan op het stuk waar ik overheen moest.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die traject controle begint 2 of 3 afslagen verder pas hoor volgens mij,
en die camera's staan er al jaren.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet toch zeker wel of de Viper of originele demper eronder zat
Waarom denk jij dat ze met de vingers in de oren staan op die foto.....
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je
Reetje reageert niet en misschien weet jij het wel, waarom moet met alle geweld de originele pijp er weer op bij hem?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie geen demper ..
25 kw'er volgas....herrie
Kleine ruimte: ..... herrie
Korte afstand........herrie
som:..................------------- +
.........................vingers in de oren ..
Is volgens mij toch bang dat ie de big spender bij de mac mag zijn ....quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Reetje reageert niet en misschien weet jij het wel, waarom moet met alle geweld de originele pijp er weer op bij hem?
Eerst moest en zou hij een vervangingsdemper hebben en nu moet de originele er weer op?![]()
Hij heeft zich al een paar keer tegengesproken maar onkent dat ook weer..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:33 schreef hollander172 het volgende:
Reetje reageert niet en misschien weet jij het wel, waarom moet met alle geweld de originele pijp er weer op bij hem?
Eerst moest en zou hij een vervangingsdemper hebben en nu moet de originele er weer op?![]()
en nu ???quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft zich al een paar keer tegengesproken maar onkent dat ook weer..![]()
Zoals het nu is:
Omdat hij het verschil wil weten.. run met de Viper is al geweest.
Nu voegt het niets toe.
En er moest iets gelast worden voor die nieuwe demper omdat er iets weggeroest was o.i.d.
/ gesloopt met het erop zetten van de Viper.
Dus de originele kon er niet zomaar op.
Viper is ook niet helemaal mooi meer, originele misschien wel.. i.c.m. het over laten spuiten van de motor wil hij hem netjes hebben..
Sterkte allemaal...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
We zullen allemaal een cursus nederlands gaan volgen.
hey dat was bewust gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef MutZ het volgende:
Uit het feedbacktopic:
[..]
Sterkte allemaal...
Hoezo dat dan??quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat was bewust gedaan![]()
We zullen het nodig hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef MutZ het volgende:
Uit het feedbacktopic:
[..]
Sterkte allemaal...
als je deze doorleest dan word het wel duidelijk,quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoezo dat dan??
Precies!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals het nu is:
Omdat hij het verschil wil weten.. run met de Viper is al geweest.
Nu voegt het niets toe.
En er moest iets gelast worden voor die nieuwe demper omdat er iets weggeroest was o.i.d.
/ gesloopt met het erop zetten van de Viper.
Dus de originele kon er niet zomaar op.
Viper is ook niet helemaal mooi meer, originele misschien wel.. i.c.m. het over laten spuiten van de motor wil hij hem netjes hebben..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey dat was bewust gedaan![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
dam'n hollander als ik het eerder gezien had dan had ik ook eerder geprotesteerd,quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wij waren het er niet mee eensz.![]()
Ik zag de melding al staan enkele uren geleden van Hollander.![]()
ik had em toch geopend ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:23 schreef MutZ het volgende:
Moet die terugveranderd worden of niet??
At least.........quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wij waren het er niet mee eensz.![]()
Kon er niks aan doen, sorry.quote:Ik zag de melding al staan enkele uren geleden van Hollander.![]()
Ik heb toch best wel vaak gelijk he ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies!
Wil hem weer netjes hebben (de Bandit) en de VIper ligt helemaal aan puin aan de binnenkant....
Ik ben toch toen onderuit gegaan waardoor de Viper niet meer mooi is, daarom wil ik de originele demper er weer op.......quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb toch best wel vaak gelijk he ..![]()
![]()
![]()
Gisteren ook al met die Dyno run en je topsnelheid terwijl de noobs er geen soep van konden koken.![]()
![]()
Nu al? Hoelang heb je die demper nou al?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Precies!
Wil hem weer netjes hebben (de Bandit) en de VIper ligt helemaal aan puin aan de binnenkant....
En idd leek het alsof ie met de originele demper iets feller was. Ach, is weer iets wat anders, beetje rustig aan de oren is ook wel weer eens leuk.
Daar heb je mijn toestemming niet voor nodig, doe wat je niet laten kan.quote:Maar hee Hollander, alleen als jij het goed vindt zet ik de originele demper erop hoor!
Maar leg dit eens uit Pepijn...quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ok je heb een punt ik doe een consessie er inquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
At least.........
[..]
Kon er niks aan doen, sorry.![]()
Moest er gewoon iets van zeggen, tenenkrommend vond ik het staan in de index.
Naast dit werd er een traditie verbroken en dat mogen we natuurlijk niet laten gebeuren.![]()
Ja nou boeie, voor dat jaartje..... heeft ook met de verkoop te makenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu al? Hoelang heb je die demper nou al?
[..]
Daar heb je mijn toestemming niet voor nodig, doe wat je niet laten kan.
Ik voorzie dat er zo weer een andere demper op zit nav het stofzuigergeluid van het origineel.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wilde daar niet gaan slowchatten zoals het een goed Fokker! betaamd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:23 schreef MutZ het volgende:
Moet die terugveranderd worden of niet??
Nee hoor, toon ik eens oprechte belangstelling is het ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms kan je je ook tè druk maken om andermans zaken
Mooi tochquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:37 schreef hollander172 het volgende:
Nee hoor, toon ik eens oprechte belangstelling is het ook weer niet goed.
Toen jij op vakantie was is Riet gecrasht.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, even waarschuwing.......
Vermogensbank vreet wel rubber.... je ziet het rubber er gewoon vanaf komen in poedervorm
Dus degene met nieuwe banden...... wees gewaarschuwd
ik heb nu al bijna geen banden meer...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, even waarschuwing.......
Vermogensbank vreet wel rubber.... je ziet het rubber er gewoon vanaf komen in poedervorm
Dus degene met nieuwe banden...... wees gewaarschuwd
Ach stel je niet aan, die van mij zijn ook nog steeds niet vervangen dus ik ga morgen ook op slicks naar huis.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nu al bijna geen banden meer...
en Raus nieuwe![]()
![]()
gaat niet iets worden dus.
kom wel alleen kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |