Nieuw? Wat voor?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik word steeds afgeleid door het nieuwe kapsel van Frits Barend.
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik word steeds afgeleid door het nieuwe kapsel van Frits Barend.
OMG OMG OMG ze heeft het stil gehouden dat ze op TELEVISIE verschijnt omdat ze zo bescheiden isquote:Op donderdag 16 september 2004 23:23 schreef greedkillingz het volgende:
OMG ik zie haar p-etr-a !! !! ! ! !! p-etra !! !! ! ! ! !
OMGquote:Op donderdag 16 september 2004 23:24 schreef DePresident het volgende:
[..]
OMG OMG OMG ze heeft het stil gehouden dat ze op TELEVISIE verschijnt omdat ze zo bescheiden is![]()
jaaaaquote:Op donderdag 16 september 2004 23:27 schreef Murray het volgende:
Net voor de reclame lachte ze even..
Ze heeft het in minstens 2 topics verteld.. maar ze is lief hèquote:Op donderdag 16 september 2004 23:24 schreef DePresident het volgende:
OMG OMG OMG ze heeft het stil gehouden dat ze op TELEVISIE verschijnt omdat ze zo bescheiden is![]()
2 maar? ze post in 100 per dag.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ze heeft het in minstens 2 topics verteld.. maar ze is lief hè![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:35 schreef cerror het volgende:
Ze moet een bord ophouden met : FOK! ONZ!
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:37 schreef Chirma het volgende:
ik smste haar, maar ze pakte 'r telefoon niet op, zal wel verplicht uit hebben gemoeten (zou wel lachen zijn als het ineens begon te zoemen)
ik ga nu weer verder kijken
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:35 schreef cerror het volgende:
Ze moet een bord ophouden met : FOK! ONZ!
pessimist...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Lache man!
Ik bedenkt pas net na het einde dat ik een tv kaart heb...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:47 schreef renz0r het volgende:
iemand foto's van de show?
*schop*quote:Op donderdag 16 september 2004 23:53 schreef Stuart het volgende:
* cerror heeft het niet gezien![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb haar straks hier al gezien op fok, wil je me nu godverdomme buiten een kapotte TFT ook nog opzadelen met een defecte breedbeeld?
Ik heb haar straks hier al gezien op fok, wil je me nu godverdomme buiten een kapotte TFT ook nog opzadelen met een defecte breedbeeld?
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:59 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*mee eens isquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:02 schreef cerror het volgende:
xerxes is nu officieel een lul in mijn woordeboek....
*insert pisvlek smileyquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:04 schreef -Xerxes- het volgende:
<insert zoutvaaatje.jpg>
De tering, stelletje azijnpissers
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:06 schreef DePresident het volgende:
p-etr-a zou niet willen dat jullie die arme jongen een lul noemen hoor.....![]()
Maar hij is het wel ! HAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAAHHAA
![]()
Helpt niet in mijn woordeboekquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:04 schreef -Xerxes- het volgende:
<insert zoutvaaatje.jpg>
De tering, stelletje azijnpissers
Hallo, lambalquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:07 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
*insert pisvlek smiley![]()
Je vond het helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:08 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
same here *pisvlek*quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:09 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hallo, lambal
Mijn posts moet je met een kilo zout nemen.
Mijn posts moet je met een kilo zout nemen.
En ik ga het géén twee keer zeggen!
ik heb gene kabel op mijn kamer, dus heb het helaas niet kunnen doenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand haar gecaptured op de computer
Sorry, maar ik werd een beetje ziek van de "Ik heb 10.000 posts' -topicsquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik heb gene kabel op mijn kamer, dus heb het helaas niet kunnen doen
maar ja.. ik heb al genoeg andere p-etr-a filmpjes om mijn avond te vullen
owja.. dankzij jou is mijn leuke feest-topic dicht![]()
had dat gezegd.. ik had je best in de OP wilden vermelden hoor..quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar ik werd een beetje ziek van de "Ik heb 10.000 posts' -topics
Terwijl ik zelf m'n 10.000 posts grens heb gemist om het te vieren
jaaaa.. foto's postenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Nou jongens ik ben er weer, ik zal nog wel foto's gaan posten van mij (en anderen) met Frits Barend en Jan Mulder als bewijs, ik heb het zelf wel op videoband ook maar ik heb geen caps-machine ofzo.
niet op gelet, volgens mij nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
Oh en Chirma, ik had inderdaad verplicht mijn telefoon uit. Alles is zo grappig daar... je had er echt bij moeten zijn.
En die verveelde blik dat deed ik niet expres, maar op sommige stukjes was het gewoon niet grappig. Konden jullie trouwens ook Kim zien (voor de kijker links naast mij)?
Sjezus, woon je om de hoek bij ze ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Nou jongens ik ben er weer, ik zal nog wel foto's gaan posten van mij (en anderen) met Frits Barend en Jan Mulder als bewijs, ik heb het zelf wel op videoband ook maar ik heb geen caps-machine ofzo.
eerlijk gezegd keek je het grootste gedeelte van te tijd niet echt leuk ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:01 schreef p-etr-a het volgende:
Dan zat ik echt op de hot-spot ofzo.
Trouwens, ik had echt niet door dat ik werd gefilmd. Je kon wel lampjes zien branden enzo, maar je moet gewoon de hele tijd leuk kijken omdat je risico loopt op televisie te komen.
Nee weet ik. Jammer wel. Maarja. Ik zeg dat dan ook achteraf, daar dacht ik toen niet almaar aan.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:03 schreef Chirma het volgende:
[..]
eerlijk gezegd keek je het grootste gedeelte van te tijd niet echt leuk ofzo
misschien kan ik als we al vaker hebben afgesproken een keer langskomen voor de uitzending en dan samen gaanquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
Nee weet ik. Jammer wel. Maarja. Ik zeg dat dan ook achteraf, daar dacht ik toen niet almaar aan.
Oh en ik woon inderdaad zo ongeveer om de hoek.
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:05 schreef Chirma het volgende:
[..]
misschien kan ik als we al vaker hebben afgesproken een keer langskomen voor de uitzending en dan samen gaan
je ziet je idd, zeker de eerste helft, (glim)lachen, later kijk je verveelder, maar het is ook nou niet iets waar heel Nederland op letquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:07 schreef p-etr-a het volgende:
Maar even een vraagje (aangezien ik niet het hele gedoe heb gekeken),
was ik echt heel stijf en verveeld? Want als dat zo is dan hebben ze wel op de verkeerde momenten gefilmd, ik heb er echt een paar keer gewoon geglimlacht en ook nog hardop gelachen.
Nee dat denk ik ook niet, over een tijdje is iedereen het al vergeten. Maar ik had niet het gevoel dat het zo erg in beeld kwam (trouwens wel wazig vond ik voor wat ik net heb gezien). Ook zat mijn haar totaal niet zoals ik het wildequote:Op vrijdag 17 september 2004 01:07 schreef Chirma het volgende:
[..]
je ziet je idd, zeker de eerste helft, (glim)lachen, later kijk je verveelder, maar het is ook nou niet iets waar heel Nederland op let
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:09 schreef p-etr-a het volgende:
Nee dat denk ik ook niet, over een tijdje is iedereen het al vergeten. Maar ik had niet het gevoel dat het zo erg in beeld kwam (trouwens wel wazig vond ik voor wat ik net heb gezien). Ook zat mijn haar totaal niet zoals ik het wilde.
Ah, k...quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh en ik woon inderdaad zo ongeveer om de hoek.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:09 schreef Krush het volgende:
NOVA dan maar
ik verwachtte heel weinig en zag na 3 seconden jou zittenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:11 schreef p-etr-a het volgende:
![]()
Mensen verwachten er echt veel te veel van.
Lebbis, Sibbel, één pot nat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:12 schreef Krush het volgende:
Lebbis!
Dat had je wel ff kunnen zeggen![]()
Ja ik vind je verhaal ook nogal vaag.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:13 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik verwachtte heel weinig en zag na 3 seconden jou zitten
toen ik mijn moeder (die meekeek) over je vertelde begon ze over dat dat met die computers en webcams enzo toch allemaal met seks te maken had.. heel vaag
ze heeft een hekel aan computers en alles wat daarmee te maken heeft.. misschien is dat het, ik ontkende natuurlijk meteenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:14 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik vind je verhaal ook nogal vaag.
Snapte ze niet wat je bedoelde, of dacht ze dat je een verhaaltje aan 't ophangen was?
Morgen kan ik in ieder geval die foto's posten waarover ik het had, maar ik heb geen caps helaas. Of nouja, volgens mij vind ik dat niet jammer.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:15 schreef Insomaniac het volgende:
Fotooooooooooooooos!
Waarom morgen pas?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Morgen kan ik in ieder geval die foto's posten waarover ik het had, maar ik heb geen caps helaas. Of nouja, volgens mij vind ik dat niet jammer.
Er si nu een herhaling hoor op 4quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:15 schreef Insomaniac het volgende:
Fotooooooooooooooos!
ik snapquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:19 schreef p-etr-a het volgende:
Nou, het zijn niet mijn foto's. Ze staan op iemand anders' camera en diegene zal ze morgen op de Yahoo!-group zetten. Dat is dus ook de eerste keer dat ik ze zelf zal kunnen zien.
Si!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:19 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik snap
Maar heb je een leuke avond gehad?
vertel vertel.. wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:21 schreef p-etr-a het volgende:
Si!
Was leuk, daarna nog wat drinken in zo'n cafeetje daar beneden en praten met Henk, Frits en co.
Ging vooral over de School voor Journalistiek, en over van die onbenullige dingetjes zoals woonplaatsen e.d. Maar toch leuk vind ik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:22 schreef Chirma het volgende:
[..]
vertel vertel.. wat zeiden ze?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:23 schreef p-etr-a het volgende:
Ging vooral over de School voor Journalistiek, en over van die onbenullige dingetjes zoals woonplaatsen e.d. Maar toch leuk vind ik.
Sommige stukjes zijn best leuk, maar het is wel één grote nep. Alleen is alle televisie dat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef mighty_myte het volgende:
wat een waardeloos programma, dat B&vD
wat vond je het meest neppe dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:27 schreef p-etr-a het volgende:
Sommige stukjes zijn best leuk, maar het is wel één grote nep. Alleen is alle televisie dat.
Het acteerwerk van Jan Mulder, maar dat is logisch. Hij komt bijvoorbeeld later bij die tafel aanlopen als de reclame afgelopen is, en gaat soms expres heel verveeld achterover leunen. Een beetje zit dat wel in hem, maar dit is gewoon een showtje. En dat hij begon over de hypotheken vond ik al helemaal een stom grapje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
wat vond je het meest neppe dan?
idd, dat was overduidelijk nep, maar dat hoort er nou eenmaal bij.. en iemand als Jan Mulder aan tafel maakt het op sommige duffe momenten nog best grappigquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:32 schreef p-etr-a het volgende:
Het acteerwerk van Jan Mulder, maar dat is logisch. Hij komt bijvoorbeeld later bij die tafel aanlopen als de reclame afgelopen is, en gaat soms expres heel verveeld achterover leunen. Een beetje zit dat wel in hem, maar dit is gewoon een showtje. En dat hij begon over de hypotheken vond ik al helemaal een stom grapje.
Ook dat aan het einde, waar ze zogenaamd naar buiten lopen, dat is gewoon een decor natuurlijk. Ik vraag me af wat daar het nut van is.
Ja, je kan wel zeggen dat het programma dat nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:34 schreef Chirma het volgende:
[..]
idd, dat was overduidelijk nep, maar dat hoort er nou eenmaal bij.. en iemand als Jan Mulder aan tafel maakt het op sommige duffe momenten nog best grappig
BVD heeft me eigenlijk nooit geboeid.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:35 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, je kan wel zeggen dat het programma dat nodig heeft.
Wat ik trouwens wel heel leuk vind (en niet zo nep) is dat aan het begin dat standaard-deuntje wordt afgespeeld, en daarna moet geklapt worden. Dat is verplicht, maar het voelt niet zo, het lijkt net of je gewoon naar de televisie kijkt door wat je hoort, het is dan lekker herkenbaar.
Ohja: Frits Barend heeft een kaal kruin!
mijn moeder en ik zagen dat ook gelijk!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ohja: Frits Barend heeft een kaal kruin!
* mien-moeke is nog nooit bij een tv-uitzending geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:38 schreef Chirma het volgende:
[..]
mijn moeder en ik zagen dat ook gelijk!
Ik heb ooit bij Hans Kazan in de zaal gezeten bij een show, daarbij was dat klappen wel nep, want je moest van te voren oefenen met klappen en toen een truc fout ging moest 'ie over..
Het komt door z'n nieuwe kapsel denk ik. Zonde hoor. Maar wel een leuke man in het echtquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:38 schreef Chirma het volgende:
[..]
mijn moeder en ik zagen dat ook gelijk!
Ik heb ooit bij Hans Kazan in de zaal gezeten bij een show, daarbij was dat klappen wel nep, want je moest van te voren oefenen met klappen en toen een truc fout ging moest 'ie over..
Ja dat het live is maakt het ook veel knapper, is het echt 100% live of zit er een bepaalde buffer ingebrouwd?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:40 schreef p-etr-a het volgende:
Oh en ja, Hans Kazan, dat is wel weer heel wat anders. Daarbij moet je perfecte televisie maken, het ultieme glamour-tintje eraan weten te geven en alles. Dat is bij Barend en Van Dorp een stuk minder, aangezien het ook live is.
wat is er mis met mensen met een ondergemiddels iq?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:42 schreef mighty_myte het volgende:
zoals ik al zei: waardeloos programma.
twee sukkels met een iq van 90 die interessant proberen te doen.
Dat weet ik eigenlijk niet, daar merk je in zo'n studio natuurlijk ook niets van. Maar ik denk wel dat er een buffer in zit, dat regelen ze in de uitzend/montage/kamer lijkt me. Zoiets heeft altijd een buffer nodig, stel bijvoorbeeld dat ik ineens naar voren was gelopen en Henk voor z'n kop had geslagen, dan kunnen ze dat toch niet zomaar uitzenden. Dan gooien ze er heel snel een storingsbeeld ofzo in.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:41 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ja dat het live is maakt het ook veel knapper, is het echt 100% live of zit er een bepaalde buffer ingebrouwd?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:46 schreef Chirma het volgende:
Was het niet zo dat er een keer hells angels binnen kwamen stormen daar?
was dat ook live te zien?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:47 schreef Insomaniac het volgende:. Die hebben Henk een blauw oog geramd en ze moesten op TV hun excuses aanbieden omdat ze de HA een criminele organisatie hadden genoemd en er grapjes over maakten.
misschien was die beveiliging zo streng doordat die Hells Angels vorige keer waren gekomenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:48 schreef p-etr-a het volgende:
Kan ik me niet herinneren, maar als dat zo is moet het haast wel gepland zijn. Er is best een strenge controle bij de ingang, dus ze kunnen echt niet als een stel relschoppers daar zomaar naar binnen. Het zou echt om een uitspatting van iemand (of meerdere mensen) uit het publiek moeten gaan denk ik.
IEW!!! BAH!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:48 schreef p-etr-a het volgende:
Willibrord Frequin (ja,) zat in het publiek, zonder duidelijke reden. Hij was er gewoon om te kijken net als wij volgens mij.
tuigquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef p-etr-a het volgende:
Oh dat is echt knap van ze dan!
Ik heb 'm niet aangeraakt ofzo hoor... een paar mensen van de groep gingen met hem op de foto, maar Niels en ik weigerden vanwege een afkeer van die man.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
IEW!!! BAH!!!Heb je je al gewassen p-etr-a??
Arme p-etr-a... haar nog zo jonge leventje verwoest door die vieze.... [censuur]
Alleen al het feit dat je in de zelfde ruimte bent als W.Freggle zou voor mij reden genoeg zijn me minimaal 14 keer volledig te schrobben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet aangeraakt ofzo hoor... een paar mensen van de groep gingen met hem op de foto, maar Niels en ik weigerden vanwege een afkeer van die man.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:dit is toch petraatjuh ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
krijg ik nu een tekening van petra
Kruisjes.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:dit is toch petraatjuh ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
krijg ik nu een tekening van petra
Nu ineens bij mij ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Kruisjes..
picserver is weer ff down ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Kruisjes..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:55 schreef Chirma het volgende:
mooie caps hoor paultjuhhh
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:57 schreef mien-moeke het volgende:picserver
Aldi...???
?? Ehmmm...
Ach okayALDI
ik heb zo'n hekel aan de aldi, maar mijn monitor (19" tft) en de energie om nachten door te leren (blikjes golden power) komen er wel vandaan. De krentenbollen en het lamsvlees is ook zeker wel te doenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:59 schreef p-etr-a het volgende:
Aldi is op zich niks mis mee, daar heb ik laatst een hoop Pinkeltje-boeken gekocht. Maar voor de wekelijkse boodschappen kan je niet alleen naar de Aldi en het is er ook nog eens altijd bomvol op het parkeerterrein.
Tsja, dat verwacht je ook wel bij mij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:01 schreef Markster het volgende:
Dikke kop !
Kan er meer in !quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tsja, dat verwacht je ook wel bij mij.
In dat dikke hoofdquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarin?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:05 schreef Markster het volgende:
[..]
In dat dikke hoofd
lief zijn jij!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:05 schreef Markster het volgende:
In dat dikke hoofd
doeiiquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
ohja ik ging slapen had stiekum nog een capture gemaakt morgen staan ze erop lator
Oh ja. Ik snap 'mquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:05 schreef Markster het volgende:
[..]
In dat dikke hoofd
WOEF !quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
doeii
Ik ben benieuwd, welterusten en dankjewel!quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
ohja ik ging slapen had stiekum nog een capture gemaakt morgen staan ze erop lator
quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja. Ik snap 'm
Dit is trouwens een cap van hoe ik er nu uitzie en dat is ongeveer net zoiets als in de uitzending van net:
[afbeelding]
ik vind het leuker als je lachtquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:09 schreef p-etr-a het volgende:
Oh ja. Ik snap 'm
Dit is trouwens een cap van hoe ik er nu uitzie en dat is ongeveer net zoiets als in de uitzending van net:
[afbeelding]
sssst paultjuhhh slaaptquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:10 schreef paultjuhhh het volgende:
NOU GA IK ECHT SLAPEN STIL IS JULLIE JOH
Is geen dik hoofd.. Is mooi hoofdje...quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja. Ik snap 'm
Dat deed ik net op televisie toch ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:09 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik vind het leuker als je lacht
Je bent haar vriend?quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:10 schreef mien-moeke het volgende:
Is geen dik hoofd.. Ik mooi hoofdje...![]()
![]()
Nee... Tenminste niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent haar vriend?
Ik heb wel een grote kop hoor. Maar als mensen commentaar leveren maakt het mij toch niet uit want dat is niet waar het om draait in het leven, plus dat het me eigenlijk niet (meer) kan schelen ook.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:10 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Is geen dik hoofd.. Ik mooi hoofdje...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:11 schreef livEliveD het volgende:
Je bent haar vriend?
Ook niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent haar vriend?
misschien moet je wel huilenquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:10 schreef p-etr-a het volgende:
Dat deed ik net op televisie toch ook niet.
Maar als ik jou ontmoet, dan zal ik lachen. Beloofd.
Weet ik, maar ik heb honger, dus hap nogal snelquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote kop hoor. Maar als mensen commentaar leveren maakt het mij toch niet uit want dat is niet waar het om draait in het leven, plus dat het me eigenlijk niet (meer) kan schelen ook.
Dit kan ik dan wel weer heel erg waarderenquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb wel een grote kop hoor. Maar als mensen commentaar leveren maakt het mij toch niet uit want dat is niet waar het om draait in het leven, plus dat het me eigenlijk niet (meer) kan schelen ook.
Nee natuurlijk niet, maar dat zou je ook merken. Als er dus echt geen aanleiding toe is zal ik niet lachen, maar ik hoop niet dat dat het geval is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:12 schreef Chirma het volgende:
[..]
misschien moet je wel huilen
nee hoor.. maar je moet ook niet geforceerd lachen
Dat zeggen wel meer mensen de volgende ochtendquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:11 schreef mien-moeke het volgende:
Nee... Tenminste niet dat ik weet.
*wou dat het een paar maanden verder was*quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:13 schreef p-etr-a het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar dat zou je ook merken. Als er dus echt geen aanleiding toe is zal ik niet lachen, maar ik hoop niet dat dat het geval is.
Ik ken mien-moeke niet van buiten Fok!, dus ik ben er wel zeker van.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen de volgende ochtend
Dat willen we allemaal welquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:14 schreef Chirma het volgende:
[..]
*wou dat het een paar maanden verder was*
*Zich hierbij aan sluit*quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ken mien-moeke niet van buiten Fok!, dus ik ben er wel zeker van.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:16 schreef p-etr-a het volgende:
Welterusten Bert!
Volgens mij wachten we allemaal op het volgende baggertopicquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:19 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Dit is Peter A. de Vries, nog steeds op zoek naar online users. Wat is het hier ineens vroeg rustig!
lolquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:19 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Dit is Peter A. de Vries, nog steeds op zoek naar online users. Wat is het hier ineens vroeg rustig!
groto topic, nog geen zin gehad om door te lezen, komt nog welquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:22 schreef p-etr-a het volgende:
Vrij naar: Fok!ville
Daar heb ik mezelf al helemaal gevestigd als misdaadverslaggever, en ik heb het gevoel dat ik daar ook wel de nodige waardering voor krijg. Gelukkig maar want het is een zwaar vak.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:24 schreef Chirma het volgende:
[..]
groto topic, nog geen zin gehad om door te lezen, komt nog wel
Morgen zal ik eens kijken wat ik voor beroep zal nemen, heb jij enig idee?quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:25 schreef p-etr-a het volgende:
Daar heb ik mezelf al helemaal gevestigd als misdaadverslaggever, en ik heb het gevoel dat ik daar ook wel de nodige waardering voor krijg. Gelukkig maar want het is een zwaar vak.
Aan de andere kant: iemand moet 't doen hè.
Hmm... misschien moet jij maar crimineel worden dan, dan krijg ik nog meer werk & waardering.quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:26 schreef Chirma het volgende:
[..]
Morgen zal ik eens kijken wat ik voor beroep zal nemen, heb jij enig idee?
Ik ga nu slapen.. welterusten zo en droom fijn![]()
wat danquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:41 schreef timbob het volgende:
en petra heeft geen dik hoofd
misschien heeft ze nog wel meer dikquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:44 schreef timbob het volgende:
[..]
petra heeft dikkee.....
ogen!
Ja, wie weet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
misschien heeft ze nog wel meer dik
Spannendquote:maar dat schijnt chirma heel goed te weten met spannende foto's/filmpjes![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, wie weet.
[..]
Spannend.
Geloof jij 't?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
chirma zet ze wel een x online, als die je zat is
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:52 schreef p-etr-a het volgende:
Oh, en: wie wordt mij nou ooit zat.
Het was ook geen vraag, maar een statement. Met een knipoog.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:54 schreef timbob het volgende:
[..]
geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wilt weten
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:56 schreef timbob het volgende:
buh
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:56 schreef timbob het volgende:
buh
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:07 schreef timbob het volgende:
[..]
ja goed
mag alleen niks meer van d'r laten zien
Was ze soms thuis dan? Nee toch zeker?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:17 schreef timbob het volgende:
[..]
geloof er niks van
Heeft iemand trouwens meegekregen wat deze Crazyivan eigenlijk zei... ik ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:15 schreef Crazyivan het volgende:
[edit; doe eens even normaal]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:15 schreef timbob het volgende:
[..]
ruilen?
waarom er kunnen toch ook gewoon babes in de zaal hebben gezetenquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:24 schreef p-etr-a het volgende:
Paultjuhhh en Juudjuhhh.
Hebben jullie trouwens die mensen die op die barkrukken achter Jan Mulder zaten (vaak in beeld en best scherp) gezien? Dat zijn volgens mij figuranten. Wat een opgedirkte types zeg.
Het waren geen babesquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waarom er kunnen toch ook gewoon babes in de zaal hebben gezeten![]()
![]()
ik geloof het ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:52 schreef p-etr-a het volgende:
Geloof jij 't?
Geloof ik 't? --> Nee.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet
wat heb je in de ruilquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:36 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Mag ik juudjuhhh hebben?![]()
![]()
![]()
Wees niet bang, na Serieus probleem kijk ik wel uit met wat anderen kunnen zien.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:31 schreef p-etr-a het volgende:
Dankjewel. Dat zou ik je dan natuurlijk ook nooit vergeven, dat snap je wel.
De foto's van Luuk zijn trouwens nog steeds niet online.
Ik heb gevraagd op de group of ze al binnenkort komen, maar nog niemand heeft gereageerd. Dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
Wees niet bang, na Serieus probleem kijk ik wel uit met wat anderen kunnen zien.
Zijn de foto's er al bijna?
gelukkig niet, maar dat heeft mij wel een stuk voorzichtiger gemaakt met filmpjes/foto's die ik van anderen krijgquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:37 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb gevraagd op de group of ze al binnenkort komen, maar nog niemand heeft gereageerd. Dus ik weet het niet.
Over dat topic trouwens, dat is echt rot, maargoed als deze filmpjes onverhoopt verspreid raken is het niet zo erg als met dat.
Ja, dat is ook goed van je.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:55 schreef Chirma het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar dat heeft mij wel een stuk voorzichtiger gemaakt met filmpjes/foto's die ik van anderen krijg
ahhh..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, dat is ook goed van je.
Eerst toen je zei dat jij en NS er zo om hadden gelachen geloofde ik je wel even.
Dan heb je 't helaas gemist. Maar treur niet, paultjuhhh heeft in dit topic caps gepost.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef dingendoener het volgende:
huh, barend en van dorp is er helemaal niet op er zijn nu bel spelletjes....
Ik zei iets vervelends over je zus maar goed dat het verwijderd is want het was niet zo aardig van mequote:Op vrijdag 17 september 2004 11:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens meegekregen wat deze Crazyivan eigenlijk zei... ik ben erg benieuwd.
je zat er ook zo geanimeerd bij!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan heb je 't helaas gemist. Maar treur niet, paultjuhhh heeft in dit topic caps gepost.
heeft ze een zusquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:03 schreef Crazyivan het volgende:
Ik zei iets vervelends over je zus maar goed dat het verwijderd is want het was niet zo aardig van me
nee dusquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:05 schreef Chirma het volgende:
[..]
heeft ze een zus
Ja.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
je zat er ook zo geanimeerd bij!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:03 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, en het zag er maar héél sporadisch een beetje oké uit. Het is namelijk zo dat je ogen dan zwarte gaten worden, en door het net te wazige beeld het lijkt of je mondhoeken al de tijd hangen, behalve wanneer ik echt lachte.
Ook kijk je niet direct altijd naar die tafel omdat er in die studio veel meer te zien is en dat staat dan weer ongeïnteresseerd. Lastig allemaal hoor... en ik was nog nieteens de presentator ook.
Maar het zal wel hard aankomen bij haar... het is inderdaad maar goed dat het gewist is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
nee dus
oja, ik snapte dat niet helemaal.. moesten die vrouwen zichzelf nou dwangmatig gaan bevredigen of kwamen ze door alles wat er gebeurde spontaan klaar?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:42 schreef Biancavia het volgende:
Sorry Petra, ik heb het niet gezien.
Ik was verdiept in een documentaire over vrouwen met PSAS.
de laatstequote:Op vrijdag 17 september 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
oja, ik snapte dat niet helemaal.. moesten die vrouwen zichzelf nou dwangmatig gaan bevredigen of kwamen ze door alles wat er gebeurde spontaan klaar?
Ze waren constant opgewonden. Dus gewoon altijd de hele dag door een kloppend gevoel in de vagina, die vol met bloed zit. Net zoals een man bijv. 24 uur per een erectie zou hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
oja, ik snapte dat niet helemaal.. moesten die vrouwen zichzelf nou dwangmatig gaan bevredigen of kwamen ze door alles wat er gebeurde spontaan klaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |