Vorig jaar zat ik op een middelbare school waar ik het erg naar mijn zin had. Een vriendin van mij, die ik aardig goed kende had mij over haar sexuele geaardheid verteld en stuurde mij naaktfoto's van zichzelf en van haar vriendin. Allebei twee knappe meiden en ik vond het toch wel opwindend om naar deze foto's te kijken.
Nu maanden later krijg ik ineens van verschillende mensen te horen dat deze bewuste foto's door de school rondgaan. Het meisje dat mij die foto's had verstuurd zegt dat ik de enige ben die ze die foto's heeft gestuurd. Volgens de roddels ben ik ook degene die de foto's heb genomen (in het echt heeft ze de zelfsontspanner gebruikt).
Het meisje wordt nu door veel leerlingen lachend nagewezen omdat iederen haar foto's heeft gezien. Voor mij een verschrikkelijke gedachte: iets dat je niemand toe zou wensen. Het is natuurlijk dom van haar om naaktfoto's te maken, maar dat is gebeurd, daar kan niets meer aan veranderd worden.
Behalve dat het meisje mij niet meer vertrouwt en dat iedereen haar nakijkt zit ik met nog een probleem: iemand heeft die foto's van mijn pc gehaald. Ik weet aardig wat van computerbeveiliging af en weet zeker dat het alleen gekopieerd kon worden door iemand met fysieke toegang tot mijn pc of op de lan-party die ik eind vorig jaar heb gehouden. In beiden gevallen zijn er alleen maar goeie vrienden op mijn pc geweest, waarvan een paar van de middelbare school waar het meisje op zit en ik zat. Ik kan mijn eigen vrienden dus niet eens meer vertrouwen.
Wat moet ik doen?
Laat zien dat jij het ook heel erg vind....
Ten tweede zou ik er voor zorgen dat je vrienden niet meer bij bewuste bestanden kunnen komen. En natuurlijk de bewuste vrienden zeggen dat ze de privacy van jou en de dame hebben geschonden.
Meer kan je niet doen denk ik ... alleen zorgen dat zoiets in de toekomst niet weer kan gebeuren
quote:andere school zoeken is bull.
Op zaterdag 7 februari 2004 02:23 schreef navvy het volgende:
Wow ik benijd je.................foto's krijgen van een lesbisch stel............en je stelt je pc volledig open op een LAN party, do the math......Andere school zoeken maar dan.
quote:Andere school zoeken dus
Op zaterdag 7 februari 2004 02:28 schreef Famas het volgende:[..]
andere school zoeken is bull.
je moet aan de dames je excuses aanbieden, ze zullen je niet snel geloven (zoals iemand al eerder aangaf)....en laat het daarbij...
Ik denk dat TS ook voortaan een stempel mee heeft gekregen; als onbetrouwbaar persoon.
Ik weet niet hoe de mensen van school zich sinds dat voorval gedragen t.o.v. TS, als je geluk hebt kom je er ongeschonden vanaf (op die vertrouwensbreuk met die meid na dan).
quote:Ik ben nu van die school af en als de mensen daar raar tegen me aankijken kan me dat niet schelen. Het meisje in questie zit er echter nog wel op en die heeft er dagelijks problemen door.
Op zaterdag 7 februari 2004 02:28 schreef Famas het volgende:[..]
andere school zoeken is bull.
je moet aan de dames je excuses aanbieden, ze zullen je niet snel geloven (zoals iemand al eerder aangaf)....en laat het daarbij...
Ik denk dat TS ook voortaan een stempel mee heeft gekregen; als onbetrouwbaar persoon.
Ik weet niet hoe de mensen van school zich sinds dat voorval gedragen t.o.v. TS, als je geluk hebt kom je er ongeschonden vanaf (op die vertrouwensbreuk met die meid na dan).
De vrienden zijn nogsteeds mijn vrienden, hoewel ik ze er niet over wil aanspreken omdat ze anders een leugen verzinnen en ik niet met iemand wil praten die ik niet 100% zeker vertrouw.
Excuus aanbieden doet erg weinig, herstelt hoogstens de relatie tussen mij en het meisje.
Ik wil het probleem aanpakken bij diegene die ik in vertrouwen heb genomen (door die toegang tot mijn pc te geven). Misschien is het naief, maar ik zou van niemand van mijn vrienden kunnen geloven dat ze dat meisje zo zullen kwetsen en daar ook nog mijn naam bij vermelden.
Zoals ik me nu voel ben ik instaat die persoon te vermooden (dit is serieus) maar ik ga er van uit dat dit gevoel binnenkort over is. Als ik er achter kom wie het heeft gedaan kan ik aangifte doen wegens computervredebreuk oid, maar dan kan ik zelf ook in de problemen komen doordat het meisje op de foto minderjarig is.
quote:Voor de mensen die deze regel gemist hebben, hier is ie nog een keer
Op zaterdag 7 februari 2004 02:14 schreef R_P_kloon het volgende:Vorig jaar zat ik op een middelbare school waar ik het erg naar mijn zin had.
quote:Het is niet om iets te bereiken dat je je excuus moet aanbieden
Excuus aanbieden doet erg weinig, herstelt hoogstens de relatie tussen mij en het meisje.
quote:idd.
Op zaterdag 7 februari 2004 02:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:[..]
Het is niet om iets te bereiken dat je je excuus moet aanbieden
Het is gewoon je plicht, je herstelt die relatie er wss niet eens mee.
Jammer dat je niet weet wie van je vrienden er de foto heeft gejat, je kan er nu niemand meer echt van vertrouwen. Als ze trouwens echt goede vrienden zouden zijn, wist je al wel wie die foto van je pc plukte.
quote:Ach, vrienden komen en gaan in het leven. Als je ergens anders gaat studeren krijg je nieuwe vrienden ...
Op zaterdag 7 februari 2004 02:49 schreef R_P_kloon het volgende:[..]
idd.
Eén van mijn vrienden is dus niet te vertrouwen, maar totdat ik weet wie het is vertrouw ik niemand. Vandaar dat ik ook niet een vriend opbel voor advies, maar dit topic open. Morgen ga ik gezellig met een gozer uit, maar ik weet niet 100% zeker dat ik hem kan vertrouwen, dus ik voel me echt heel erg kut en heb helemaal geen zin meer om uit te gaan.
quote:mijn inbox staat open voor die fotos hoor
Op zaterdag 7 februari 2004 02:14 schreef R_P_kloon het volgende:
Wat moet ik doen?
maar ontopic, volgens mij kan je er weinig aan doen, als zij niet willen geloven dat jij het niet rondgestuurd hebt, en ze blijven stug volhouden, dan heb je gewoon pech
Wil je het niet laten rusten, dan zul je toch je vriendenclubje met je sterke vermoedens moeten confronteren.
En als het nu een Disney film zou zijn, zou de echte Judas zijn excuses aanbieden aan dat meisje...
Maar of dat in realiteit ook lukt.
Dit kan je waarschijnlijk toch niet meer goedmaken bij die dames dus get on with your life en schrijf hun maar af.
Je hebt het voor jezelf en voor hun goed verpest bij je op school!
quote:lol, gemeente heusden?
Op zaterdag 7 februari 2004 02:35 schreef R_P_kloon het volgende:
iedereen tot nu toe, dank voor jullie reactie
[..]Ik ben nu van die school af en als de mensen daar raar tegen me aankijken kan me dat niet schelen. Het meisje in questie zit er echter nog wel op en die heeft er dagelijks problemen door.
De vrienden zijn nogsteeds mijn vrienden, hoewel ik ze er niet over wil aanspreken omdat ze anders een leugen verzinnen en ik niet met iemand wil praten die ik niet 100% zeker vertrouw.
Ik wil het probleem aanpakken bij diegene die ik in vertrouwen heb genomen (door die toegang tot mijn pc te geven). Misschien is het naief, maar ik zou van niemand van mijn vrienden kunnen geloven dat ze dat meisje zo zullen kwetsen en daar ook nog mijn naam bij vermelden.
Zoals ik me nu voel ben ik instaat die persoon te vermooden (dit is serieus) maar ik ga er van uit dat dit gevoel binnenkort over is. Als ik er achter kom wie het heeft gedaan kan ik aangifte doen wegens computervredebreuk oid, maar dan kan ik zelf ook in de problemen komen doordat het meisje op de foto minderjarig is.
quote:Wat hij zegt behalve dan niet ene andere school zoeken... Reken maar dat mensen bij je files kunnen komen
Op zaterdag 7 februari 2004 02:23 schreef navvy het volgende:
Wow ik benijd je.................foto's krijgen van een lesbisch stel............en je stelt je pc volledig open op een LAN party, do the math......Andere school zoeken maar dan.
quote:Als je er niet bij stilstaat dat die op je HD staan en je gewoon je HD shared, tja dan kan dat gebeuren...
Op zaterdag 7 februari 2004 16:43 schreef Yanderboi het volgende:
wat ben jij een enorme sukkel! dat ten eerste, ik zou jezelf echt een can of asswhooping geven! je neemt een computer met die foto's toch niet mee naar een lan-party, en je geeft je vrienden toch ook geen toegang tot die foto's? je bent echt een dombo!Dit kan je waarschijnlijk toch niet meer goedmaken bij die dames dus get on with your life en schrijf hun maar af.
Je hebt het voor jezelf en voor hun goed verpest bij je op school!
quote:Het is maar een vraag.
Op zaterdag 7 februari 2004 17:12 schreef Famas het volgende:[..]
dat is echt fokking lullig
quote:idd, maar zover ik weet waren die beide dames geen lesbiennes
Op zaterdag 7 februari 2004 17:18 schreef LeFTBuRN het volgende:
Of je woont in woerden en zit op de minkema.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |