Ik vind dat een goed ideequote:Op donderdag 16 september 2004 13:12 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien moet je dat voortaan in de OP zetten Lois. Scheelt je een hoop keren dezelfde vraag beantwoorden
Hier gaat alles goed. Ik heb best redelijk geslapen vannacht. Meneerm@x was overdag vrij en is dus meegeweest om klossen te halen en we zijn net terug van de vlos. Alles is weer goed. Mijn ijzer is zelfs weer een beetje gestegen en zit op 6.6. Snotje ligt vast in het bekken dus dat verklaart het beurse kruis. Ik heb ook nog even nagevraagd hoe zij het doen wat betreft overtijd lopen. Met 41 weken en 3 dagen wordt je hier overgedragen aan de gyn en het ziekenhuis waar zij mee samenwerken hanteert echt strikt de 42 weken grens. Snotje is er dus uiterlijk 22 oktoberquote:Op donderdag 16 september 2004 13:07 schreef piglet het volgende:
m@x het is een date
Leuk hè die klossenIk heb uiteindelijk maar een krukje aangeschaft om nog een beetje fatsoenlijk m'n bed uit te komen
Hoe gaat het verder vandaag? Heb je nog een beetje geslapen vannacht?
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Ok maar jij mag je zoon dan kwak noemen hoor, is ook wel toepasselijk, werktitel Snotje en we noemen hen Kwak(je)![]()
Was ik al van plan. Ik kan hem ook kwik noemen en zeggen dat hij het gevolg van een vluggertje isquote:Op donderdag 16 september 2004 15:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Ok maar jij mag je zoon dan kwak noemen hoor, is ook wel toepasselijk, werktitel Snotje en we noemen hen Kwak(je)![]()
Is goed, ik sta overal open voor!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:19 schreef dutchie het volgende:
Loena?
Nu dan?
We gaan het ook pas tegen hem zeggen als ie zestien is en als al zijn vrienden en zijn vriendinnetje erbij zitten. Komt het tenminste lekker hard aanquote:Op donderdag 16 september 2004 15:18 schreef Rottdog het volgende:
Hoe bezorg ik mijn kind een trauma
Zie Boven
Zeker nu die prop eruit isquote:Op donderdag 16 september 2004 16:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Is goed, ik sta overal open voor!
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:21 schreef Merisse het volgende:![]()
geweldig Kwik, Kwek en Kwak al moet ik steeds denken Kwik, Kwek en Jantje, van die mop
Oh jij vindt strijken ook al zo leuk?( nou ik kan je wel vertellen, kleine kleertjes worden grootquote:Op donderdag 16 september 2004 19:03 schreef pluisje het volgende:
Je weet waar mijn huis woont he?
*kijkt naar stapel strijkgoed*
* Aventura vanuit lurkstatus: Piglet, waar blijft hij/zij nou??!! De leverdatum was vandaagquote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef ThunderChild het volgende:
Geen baby vandaag ?? Tjesus zeg, schiet 's op !!!![]()
kweet nietquote:Op donderdag 16 september 2004 19:18 schreef Aventura het volgende:
Aventura vanuit lurkstatus: Piglet, waar blijft hij/zij nou??!! De leverdatum was vandaag![]()
Zou je niet eens als de donder gaan bellen dan?! En als dit nog veel langer duurt, dan zou ik mijn geld gewoon terugvragen. Je hebt tenslotte nu al lang genoeg gewacht...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:23 schreef piglet het volgende:
[..]
kweet nietMisschien is de rekening nog niet betaald
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:29 schreef Aventura het volgende:
Zou je niet eens als de donder gaan bellen dan?! En als dit nog veel langer duurt, dan zou ik mijn geld gewoon terugvragen. Je hebt tenslotte nu al lang genoeg gewacht...![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef piglet het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ook dat ik wel lang genoeg heb gewacht, maar ik heb toch nog maar even geduld denk ik.
Ik strijk zijn kleertjes nooitquote:Op donderdag 16 september 2004 19:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh jij vindt strijken ook al zo leuk?( nou ik kan je wel vertellen, kleine kleertjes worden groot)
Heb je groot gelijk in, ip kun je het merendeel van de was die uit de droger komt ook gelijk opvouwen en in de kast leggen, mits je het gelijk doet als de droger klaar is en helaas ben ik daar een beetje laks in...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:01 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik strijk zijn kleertjes nooit
Heb allemaal van die dingen die nauwelijks kreuken (heb ook geen droger, scheelt ook denk ik), en dat wat wel kreukt...jammer dan
Gaat idd ook nergens over, kletspraatjes over de wasquote:Op donderdag 16 september 2004 20:54 schreef Ma-Maatje het volgende:
Zegguh, Loena en Pluisje, ik wil jullie gezellige strijk-onderonsje eigenlijk niet verstoren en ik denk dat Baby-Loena er wel eens net zo over zou kunnen denken als ik. Hij/zij wacht gewoon netjes totdat mama haar gesprek beëindigt natuurlijk (stelletje klessebessen)! En hij/zij begrijpt zelf ook heus wel dat het Kwek gaat worden.
lol belana, bij mij was het precies zo!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Belana het volgende:
zeg Loena...ik dacht dus....ik zie een post van Loena...zou het dan nu???
maar dan gaat het over de was???? tsk...
Phlups wat ben je toch een lieve schatquote:Op donderdag 16 september 2004 21:29 schreef phluphy het volgende:
Loena en Piglet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry ik verveel me, ben dus de laatste paar dagen veel te vinden hier!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Belana het volgende:
zeg Loena...ik dacht dus....ik zie een post van Loena...zou het dan nu???
maar dan gaat het over de was???? tsk...
Flufje wat ben je toch een supervrouwquote:Op donderdag 16 september 2004 21:29 schreef phluphy het volgende:
Loena en Piglet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de olifantenkuddequote:Op donderdag 16 september 2004 23:36 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik zou toch zweren dat de ooievaar de Bert (m/v) zou leveren vandaag...
*zucht* douchen, naar bed en verder gaan met lurken en afwachten.
zet hem op schat, je kan het.
Hier gaat alles goed , voel de kleine met enige regemaat in de ochtend uren als ikquote:Op donderdag 16 september 2004 16:18 schreef Loena-tik- het volgende:
He Xanthe hoe is ie met jou?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:21 schreef lady-wrb het volgende:
zeg loena, moet jij niet eens gaan?
Ik ben niet meer aan de schijt, hoef niet meer te kotsen en nee ik heb ook geen weeenquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:53 schreef rena het volgende:
en nu![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:00 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik ben niet meer aan de schijt, hoef niet meer te kotsen en nee ik heb ook geen weeen![]()
![]()
Nee hoor het betekend dat ik gisteravond laat te veel pittige rijstcrackertjes heb gegeten( als ik mijn neus ophaal proef ik ze nogquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:31 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Loena, dat betekend wel dat het al snel gaat komen. Dus zet hem op baby Loena
Ja, euh we zouden toch met z'n 3-en gaan? Dan moet jij ook meedoen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:55 schreef m@x het volgende:
Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws te melden, behalve dan dat ik Loena-beeb en mini-Piggie nu wel wil zien. Kom op dames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit herken ik heel ergquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:39 schreef m@x het volgende:
Tuurlijk hebben we interesse Girly. Laat zien die echo!!!!!!!!!!
Ik vond die eerste echo ook het allerbijzonderst. Je ziet er nog niet zoveel op maar wat je erop ziet is zo vreemd. Ik kon tot die tijd gewoon niet bevatten dat er een wezentje in mijn buik zat, maar toen ik het eenmaal op de echo had gezien werd het opeens allemaal zo echt.
Owjah! Afgelopen zaterdag hadden we familie reünie en de avond ervoor kreeg ik opeens weer een mega dip omdat ik geen kans meer had gehad om m'n zus te spreken en ik het dus al voor me zag dat de hele familie de naam ook wel te horen zou krijgen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:33 schreef m@x het volgende:
Heb je nog met je zus gesproken over die naam Tex?
Niet die echo-mevrouw gehad Girly?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:37 schreef Girly het volgende:
damesnog steeds geen beebs.. schiet eens ff op
verder gaat alles goed met mijik heb vandaag voor het eerst een echo gehad
wat was dat byzonder.. ik heb voor het eerst een kloppend hartje gezienalles was prima
ik moet over 2,5 week terug komen voor een nieuwe echo, dan kunnen ze meer zeggen,omdat hij het nog te klein vond om te zeggen hoe ver ik was hij schatte ongeveer 7 weken / 7 weken 4 dagen. en de kleine was ongeveer 9 mm, maar echt zeker weten ,komt dus bij de volgende echo.
ik ga m dalijk inscannen.. als jullie intresse hebben hoor ik het wel ..
liefs shir
toch blijft het niet leukquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:44 schreef texelonia het volgende:
Ze gaat er nu dus wel vanuit dat het inderdaad die naam wordt, en tegen mij noemt ze de baby dus gewoon al bij naam... Wat ik eigenlijk ook nog irritant vind, dus misschien dat ik daar ook nog een keer iets van ga zeggen. Maar zegt het niet meer tegen Jan en Alleman in elk geval, dus dat is al heel wat
nee die vrouw die jij bedoeld daar liep ik wel bij.. omdat ik toen problemen had e.d maar ik had vandaag een man.. is al de 3de man die ik heb gehad , wel elke keer een andere..quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Niet die echo-mevrouw gehad Girly?
Wel opgelucht zeker nu?
En opschieten met inscannen we willen de echo zien
Ohja LLM we willen ook beebies dus persen maar
haha hij is al bezig gelukkigquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:54 schreef Xanthe het volgende:
Zien zien zien!!! Girly!!! Trek je vriendje ff achter zijn pc vandaan zodat ie de kabels om legt!
die ligt haar slaap in te halen ...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:15 schreef m@x het volgende:
Wat is Loena stil
heel goed geraden!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:28 schreef melonovy het volgende:
[..]
die ligt haar slaap in te halen ...
maar ik hoop dat ik het mis heb....![]()
Daar word je ook niet vrolijk van danquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:56 schreef Girly het volgende:
nee die vrouw die jij bedoeld daar liep ik wel bij.. omdat ik toen problemen had e.d maar ik had vandaag een man.. is al de 3de man die ik heb gehad , wel elke keer een andere..
snap dat soms niet , dat ik elke keer iemand anders krijg...
over 12 weken heeft hij niks gezegd.. wel dat ik na de volgende echo als het goed is een vk mag gaan zoeken.. maar net wat je zegt dr ribbert is een heel lief mens. ze heeft me goed erdoorheen geholpen (met de miskraam)quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van danIk heb de hele tijd alleen die vrouw gehad, behalve toen met die opname ivm mijn nier, toen had ik 2 mannen. En heb je een afspraak met 12 weken bij de gyn? Want als je dr ribbert heb, die is best aardig en ze is goed, maar die eerste keer was geen succes
En mooi echo hoor, heel gaaf om te zien en ze duidelijk ook, maar dat kunnen ze daar wel
Vind het altijd zo zonde als ik van die wazige echo's zie terwijl ze daar altijd van die heldere hebben.
Dat doet me denken aan een verhaal dat onze buuv vertelde. Zij waren met vrienden op vakantie in Thailand en daar bij een afgelegen bergstam op bezoek. De vriendin van de buuv was zwanger en een vrouw van die bergstam vroeg aan haar hoe lang wij (westerse vrouwen) nou zwanger waren. Bij hen duurde dat 9 maanden maar bij ons dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:25 schreef lily het volgende:
Zou de draagtijd van mensen stiekem verlengd zijn?![]()
Het schiet toch ook niet op met ze . . .quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:55 schreef melonovy het volgende:
Jammer en helaas, weer geen nieuwe babies!
Dr Ribbert is zeker een lieverd en als je tegen haar zegt dat je liever bij haar blijft dan is dat geen probleem. Ze vroeg met 12 weken aan mij wat ik wou naar de vk of bij haar blijven. Toen ze zag dat ik twijfelde zei ze blijf maar bij mij. En wat baalde ik dat de 13e in augustus de o.k. al vol was, want dan had ribbert o.k. dienst en ik had het superleuk gevonden als zij Djulian gehaald had. Maar helaas moest ik een dag eerder.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:37 schreef Girly het volgende:
[..]
over 12 weken heeft hij niks gezegd.. wel dat ik na de volgende echo als het goed is een vk mag gaan zoeken.. maar net wat je zegt dr ribbert is een heel lief mens. ze heeft me goed erdoorheen geholpen (met de miskraam)
ik ga volgende keer maar er nog goed over praten enzo , want ik vind dat ik verder wel prima wordt geholpen.. en omdat ik natuurlijk zo angstig ben blijf ik liever echt bij een ziekenhuis lopen nog de komende tijd. maar dat vraag ik dan nog wel na
kan iemand trouwens zien aan dat rompje zeg maar zie ik 2 vlekjes (uitsteeksels) (ook bij dooizerzakje) wat is dat precies?? armpje en beentje?? (en wat bij de dooierzak?)
was zo overrompeld toen ik die kleine zag dat ik haast niks heb gevraagd erover![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:47 schreef Anosmie het volgende:
LoenaBaby & Toeter mini Piglet dus !!!
Ik doe het nog één keer voor en dan doen jullie mij na, goed?
Even opletten, komt 'ie:
Indalen,
Ontsluiten,
Meepuffen
... enDoor laten Glijden
Go babies, Go babies, Go-Go Go Babies!!
Zo, en nu jullie..
Door laten glijden, voelde het maar zoquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:47 schreef Anosmie het volgende:
LoenaBaby & Toeter mini Piglet dus !!!
Ik doe het nog één keer voor en dan doen jullie mij na, goed?
Even opletten, komt 'ie:
Indalen,
Ontsluiten,
Meepuffen
... enDoor laten Glijden
Go babies, Go babies, Go-Go Go Babies!!
Zo, en nu jullie..
De ene keer wel en de andere keer weer niet. Ik kan gelukkig overdag de slaap inhalen die ik 's nachts mis. Het valt me op dat ik beter slaap als ik alleen in bed lig. Meneerm@x heeft al aangeboden om regelmatig een nachtje op de bank door te brengen, maar dat vind ik zielig dus dat mag niet van mij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:02 schreef Githa het volgende:
M@x hoe is het met jou ? ...slaap je al wat beter
Neequote:Op vrijdag 17 september 2004 21:38 schreef Spindizzy het volgende:
Tex
Is er iemand bij je?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee
Wat raar dat ze niet ietsjes beter bereikbaar zijn zeg.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef texelonia het volgende:
Ben nog niet terug gebeld
OY!quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:24 schreef piglet het volgende:
Oef tex, ik schrik een beetje van je berichtjeIk hoop dat er niks aan de hand is en dat je inderdaad gewoon een blaasontsteking hebt oid.
Dikke
quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:32 schreef Anosmie het volgende:
Ik kreeg net een smsje van Piglet.
Haar vliezen zijn gebroken!!!
Woeiii, ik wordt tante!!!!!
quote:Ik heb net live aan de telefoon de tweede wee meegemaakt!
Ik citeer:
Anos: " Heb je al weeën?"
Piglet: " Nah, ik voelde net wel wat in mn rug maar ik weet niet of dat wel wat was"
Anos: * stuiter* *stuiter* Dat was een wee! Echwel, dat was een weee!!!!!! Ik ga mama bellen!!
Piglet:" Haha.. ik heb al 2 keer gebeld maar ze nam niet op.. oh, nu voel ik het weer.. Ow.. Dit is echt niet leuk.. .."
Anos; " je hebt weeën!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga je hangen!!!"
Demm, dit is echt zooo spannend. Ik heb net t broertje wakker gebeld met de mededeling dat hij mams moest wakker maken.
*stuiter stuiter*
Oy, ik ging een topic maken!quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:47 schreef Anosmie het volgende:
Het is begonnen!
[..]
[..]
Tex, doe lekker rustig aan. Slapen, bankhangen een heerlijk niets doen. Doktersadvies!quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:25 schreef texelonia het volgende:
Nou ben weer terug!
Ze konden geen oorzaak vinden. Geen blaasontsteking dus. Moet rustig aan doen, mag niet werken, en dan hopen ze dat het minder wordt, en anders is het iets wat waarschijnlijk bij mijn zwangerschap hoort. Het rommelde allemaal wel dus, maar waren gelukkig geen echte weeën.
Ze hebben ook ff inwendig onderzoek gedaan, en nou blijkt dat m'n baarmoeder mond is verstreken... Maar het zou kunnen dat dat altijd al zo was bij mij. Was verder geen ontsluiting en dat soort dingen.
Moet maandag of dinsdag ff terug komen, en als het weer erger wordt of weer pijn gaat doen enzow, dan moest ik weer bellen/langskomen.
En nu ga ik slapen
En piglet, lees ik nou goed dat de bevalling is begonnen?Way to go! Zet um op meid!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel rust nemen dan Tex!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:25 schreef texelonia het volgende:
Nou ben weer terug!
Ze konden geen oorzaak vinden. Geen blaasontsteking dus. Moet rustig aan doen, mag niet werken, en dan hopen ze dat het minder wordt, en anders is het iets wat waarschijnlijk bij mijn zwangerschap hoort. Het rommelde allemaal wel dus, maar waren gelukkig geen echte weeën.
Ze hebben ook ff inwendig onderzoek gedaan, en nou blijkt dat m'n baarmoeder mond is verstreken... Maar het zou kunnen dat dat altijd al zo was bij mij. Was verder geen ontsluiting en dat soort dingen.
Moet maandag of dinsdag ff terug komen, en als het weer erger wordt of weer pijn gaat doen enzow, dan moest ik weer bellen/langskomen.
En nu ga ik slapen
En piglet, lees ik nou goed dat de bevalling is begonnen?Way to go! Zet um op meid!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel veel slijmverlies(vermoed weer een deel vd slijmprop) en weer voorweeen maar het zet gewoon niet door, ik word hier echt helemaal hopeloos van. Ga vanmiddag de mijn vk maar weer eens bellen...quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:40 schreef m@x het volgende:
Zit er nog steeds geen schot in de zaak Loena? Ze zouden toch weer verder gaan kijken dit weekend of heb ik het nou verkeerd onthouden? Loena-beebje, je hoeft echt niet te wachten tot mijn datum- en tijdvoorspelling in het goktopic uitkomt hoor. Ik vind het heus niet erg als je wat eerder komt.
Ik heb liever een babyquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:22 schreef LadyS het volgende:
veel slijmverlies is goed toch![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
anders zo nu en dan een nachtje zodat je toch nog wat slaap krijgt maar gezellig is het idd nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:03 schreef m@x het volgende:
[..]
De ene keer wel en de andere keer weer niet. Ik kan gelukkig overdag de slaap inhalen die ik 's nachts mis. Het valt me op dat ik beter slaap als ik alleen in bed lig. Meneerm@x heeft al aangeboden om regelmatig een nachtje op de bank door te brengen, maar dat vind ik zielig dus dat mag niet van mij.
jah bevalt stukken beterquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:15 schreef m@x het volgende:
Hoe is het op je werk Githa? Gaat het nu nog steeds goed met het nieuwe rooster?
Ja ik doe m'n best, al deed ik al heel erg rustig vond ik, heb absoluut geen druk leven ofzow. Maar jah... Dan maar niet werken, en geen huishouden doenquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:18 schreef Githa het volgende:
Tex, doe je het wel rustig aan ....ik schrok me dood toen ik het verhaal las
En gelijk heb je, want je moest het rustig aan doenquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:33 schreef texelonia het volgende:
Echo moeten we nog inscannen en moeten we de scanner weer tevoorschijn halen enzow![]()
Doen we nog wel een keer, maar niet nu
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:27 schreef piglet het volgende:
Loena ik had zo gehoopt dat je ook bezig zou zijn
Hou nog even vol en een dikke
Er is niets van jou bij!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan nu nooit lang meer duren...Ik ga gewoon een goed voorbeeld aan je nemen. Jij moet naar je bedje trouwens!!! Lekker kroelen met je mooie ventje
Hebben je vader en moeder hem al kunnen bewonderen?
edit:Moet niet veel gekker worden, Five is ingelogd op mijn laptop
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:07 schreef pluisje het volgende:
Grmbl, ik denk steeds dat Five komt melden dat het begonnen is
Jij ook al . . .quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:07 schreef pluisje het volgende:
Grmbl, ik denk steeds dat Five komt melden dat het begonnen is![]()
Dus wij kunnen de bevalling live meemaken via de webcam ??quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, op zich kan het wel, zelfs met webcam, want de PC staat in de kamer waar het allemaal moet gaan gebeuren....
Uhhhhh, neuhquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus wij kunnen de bevalling live meemaken via de webcam ??![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Nou, op zich kan het wel, zelfs met webcam, want de PC staat in de kamer waar het allemaal moet gaan gebeuren....
Als die niet onder de "shite" zit...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus wij kunnen de bevalling live meemaken via de webcam ??![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:45 zal Five_Horizons het volgende bericht gaan schrijven, omdat iedereen dat zo spannend vindt:
Mededeling: Loena is niet, ik heerhaal "NIET" begonnen!!
Dat zou mooi zijn, Tobias zoekt nog een verloofdequote:Op zaterdag 18 september 2004 19:12 schreef LadyS het volgende:
Loena, ik had gisteren een ingeving:
Het wordt een meid![]()
ik weet het echt 100% zekerquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, Tobias zoekt nog een verloofde
Schiet dan eens op !!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Sjeuses, nog niet uitgelogd, moet echt nodig bevallen zeg!!!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik weet het echt 100% zeker![]()
Ik was mijn haren aan het kammen en toen kwam De Ingeving
waar je al niet aan denkt als je je haren aan het borstelen bent![]()
Doe maar rustig aan dan, je hebt nog zoveel voor de deur staan en daar heb je je energie voor nodig . . .quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:37 schreef Xanthe het volgende:
Hier beginnen de zenuwen wel erg toe te slaan , we zien als een berg op tegen de verhuizing terwijl we wel dol blij zijn dat we hier weg gaan... Erg dubbel en dan nog mijn hormonen.
Ik lijk soms wel een hormonster en de ruzies die eruit voortvloeien word je nou niet bepaald vrolijker van.
Sinds eind van de middag/begin van de avond heb ik nogal last van "steken" vanaf mijn onderbuik naar mijn vagina en dat voelt niet lekker.
Herken het ook niet en heb geen flauw idee hier door wat er aan de hand is.
We stonden in de videotheek om voor vanavond een filmpje te huren en toen had ik dus ook steeds van die steken en voelde ik ook nog iets "vloeien" (klein beetje maar) , voelde me helemaal gestrest worden en was zo bang dat ik bloed verloor....
Thuis gekomen bleek er gelukkig niets aan de hand , maar irritant is het wel.
Al met al zit ik vandaag gewoon even niet zo lekker in mijn vel en heb ik overal even flink de balen van.
Eng he?! Maar troost je als je mij nadoet(niet doen hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef texelonia het volgende:
Wat wordt het lijstje kort trouwens! Sta nu al op nr 7, en als Loena nou eens opschiet ben ik al nr 6!![]()
Dat hopen we dan maar want bij mij gebeurde er na het breken van mijn vliezen helemaal niksquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Wou dat die vliezen maar eens braken, weet ik tenminste zeker dat er wat gaat gebeuren...
[offtopic]quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:47 schreef E.T. het volgende:Nog steeds geen loena-baby?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:49 schreef Anitra het volgende:
Martineke wat gaaf die 3D echo!!!
Loena morgen is het jouw dag, je vliezen gaan breken als de scheids fluit voor het begin van de wedstrijd
Nee, wel pijnlijke buikkies, ben benieuwd wat de nacht gaat brengen...quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:47 schreef E.T. het volgende:Nog steeds geen loena-baby?
let's hope for a babyquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee, wel pijnlijke buikkies, ben benieuwd wat de nacht gaat brengen...
Zou het ??quote:Op zondag 19 september 2004 03:46 schreef Loena-tik- het volgende:
Weeen om de 6 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |