abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 15:49:02 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21903472
Omdat ik, en ik denk ook jullie allemaal, niet de kring voor Danyel wil verbreken maar er toch ruimte moet zijn om jullie gevoelens, emoties en andere zwangerschapsperikelen te uiten heb ik vast deel 105 geopend. Dit kan voor een keertje wel naast Z&G 104, een kring voor Danyel bestaan.

2004
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
2 april 2005: Superted (papa)
10 april 2005: melonovy
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
2 mei 2005: Snakelady
4 mei2005: Lewis.de.boxer
12 mei 2005: Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 15-09-2004 12:08:00 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21904428
Piglet, M@x hoe is het met jullie?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 12 september 2004 @ 17:16:31 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21905215
Hier is alles goed. Ben alleen nogal ondersteboven van het nieuws over Danyel. We hadden wat probleempjes met internet, dus ik lees het net pas. Weet niet goed hoe ik erop moet reageren. Tuurlijk hoort dit bij het leven, maar het is zo oneerlijk en verdrietig. En het maakt me ook bang voor mijn eigen bevalling.

Houdt jij het nog een beetje vol?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21905606
Hier alles redelijk, beetje leeg eigenlijk door het rotnieuws. Vandaag veel last van pijnlijkere voorweeen, ik heb het gevoel dat het nu niet meer zo lang op zich laat wachten( maar ja mijn gevoel zegt wel vaker wat) Ik probeer mijzelf in het gareel te houden voor wat betreft de bevalling en er niet te veel tegenop te zien, mijn gevoel zegt dat het goed zit met de baby en daar moeten we dan maar op vertrouwen.
Hyves!
pi_21905899
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Hier alles redelijk, beetje leeg eigenlijk door het rotnieuws. Vandaag veel last van pijnlijkere voorweeen, ik heb het gevoel dat het nu niet meer zo lang op zich laat wachten( maar ja mijn gevoel zegt wel vaker wat) Ik probeer mijzelf in het gareel te houden voor wat betreft de bevalling en er niet te veel tegenop te zien, mijn gevoel zegt dat het goed zit met de baby en daar moeten we dan maar op vertrouwen.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21906237
Phluphy was ook zo bang dat haar kindje op 11-9 zou komen, daar moet ik ook steeds aan denken.

Piglet, meissie hoe gaat het met jou?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21906321
Lieve zwangere meiden, ik hoop dat het ondanks alle ellende relatief goed met jullie gaat. Veel sterkte want het maakt het allemaal toch een beetje extra spannend. Dikke kus voor jullie allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21906723
Loena, Merisse, m@x en anderen: hier gaat het wel hoor. Ik ben enorm aangedaan door het nieuws en heb vandaag (deels bewust/deels omdat ik bezoek had) een beetje afstand genomen van het forum. Ik lees de berichten wel, maar heb zelf eigenlijk niet veel te vertellen. Het leven is zo vaak niet eerlijk en daar heb ik het even erg moeilijk mee

Loena wel spannend dat je denkt dat het niet lang meer gaat duren. Ik hoop dat het inderdaad zo is
Dikke voor jullie allemaal
O, ja jullie hoeven je dus echt geen zorgen te maken als ik soms een tijdje niet post. Dat is dan omdat ik probeer m'n gedachten te verzetten en me een beetje voor te bereiden op mijn eigen bevalling (hoe moeilijk ik dat op dit moment ook vind...)
  zondag 12 september 2004 @ 19:02:22 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21907629
Loena, je gevoel moet het toch eens goed hebben. De baby laat vast niet meer lang op zich wachten en alles gaat gewoon goed!

Piggie, verstandig dat je wat afstand hebt genomen. Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ondersteboven ben over wat er met Danyel gebeurd en hoe meer ik opzie tegen mijn eigen bevalling (hoewel daar geen enkele indicatie voor is). Tegelijkertijd ben ik ook heel ontroerd door alle lieve reacties die in elk topic terugkomen. De rottige en oneerlijke dingen die er soms gebeuren halen het goede in de mens naar boven.

Oh ja, nog even een knuffel voor Merisse!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 12 september 2004 @ 19:08:52 #10
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21907752
Piglet ik snap wat je bedoeld hoor, met afstand nemen, is ook heel begrijpelijk, het was ook eigenlijk mijn eerste reactie vanmorgen, maar ik moet gewoon elke keer even kijken of er nog nieuws is. Zo wil ik ook heel de tijd alle reacties lezen, moet zeggen dat dat me ook goed doet om te zien hoeveel mensen er meeleven
Hyves!
  zondag 12 september 2004 @ 19:15:29 #11
1087 Merisse
broddeltante
pi_21907892
Dubbel is dat ja Loena. Elke keer dat ik weer hier lees ben ik weer helemaal in tranen. Vanmiddag zijn we even lekker 2 uur door de bossen gaan struinen en dat doet me wel erg goed om even afstand te nemen en mijn hoofd leeg te laten waaien.
Het lijkt me allemaal erg moeilijk als je zelf zwanger bent, speciaal als je hoogzwanger bent. Heel veel liefs voor jullie: M@x, Loena, piglet. En het gaat bij jullie gewoon goed hoor!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 12 september 2004 @ 19:32:20 #12
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21908231
net wat merisse zegt...ergens knaagt het wel ja als je zwanger bent en especially hoogzwanger(lijkt me), moet eerlijk toegeven dat ik er heel de dag aan denk en zelfs snachts zo ong.

vann8 gedroomd dat ik 2 vechtende vrouwen uit elkaar haalde en dat mijn vriendin langskwam bij mij, en die zei dat ik nu maar uit moest kijken want dan kon elk moment de bevalling beginnen en dat met 23 weken zwanger zijn, was gelijk bang en boos dat ze dat zei, wetende dat ik dan me kindje kon verliezen.
droom zal er indirect wel mee te maken hebben gok ik wat er nu allemaal gebeurd met esther jeroen en danyel.

probeer er niet teveel aan te denken maar doe het toch word nu ff hard de keiharde wereld ingeflikkerd dat dit ook gebeuren kan en helaas hoort het er ook nog eens bij ook, het gebeurt meer, alhoewel ik liever heb dat het helemaal niet gebeurd natuurlijk.
enige wat we kunnen doen is hopen en bidden en kaarsjes branden dat het snel goed mag gaan met kleine Danyel en zo ook zijn ouders, en hopen dat de bevallingen e.d. bij de overigen zwangeren goed mogen gaan!

knuffel aan iedereen!
pi_21908593
Het lukt me ook nog niet om afstand te nemen eigenlijk Blijf toch steeds kijken naar alle reacties (die inderdaad hartverwarmend zijn ) en hopen op goed nieuws.
Voel me ook wel een beetje schuldig dat ik afstand wil nemen, maar aan de andere kant speelt er al zo ontzettend veel op dit moment dat ik het enorm moeilijk vind om dit ook nog te verwerken.
Ach ik zie wel even hoe het loopt...

Dikke knuffel voor iedereen die hier post en meeleeft en troost put uit het forum
pi_21908688
martineke- wat een rotdroom was dat .... het verhaal van pluph heeft op iedreen een diepe impact gemaakt.. ik hoop dat de kleine van pluph inmiddels wat is aangesterkt.
ik vind je trouwens ook hard gaan zeg.. zag laats die buikfoto's van je.. echt mooi

volgens mij als je de 12 weken gepasserd ben dat het ineens hard gaat ofzo.. kweet niet maar vroeg laatst aan xanthe hoe ver ze al was 18 weken alweer.. nou ik dacht echt iets van 16 weken ofzo.. dat gaat dus ook al hard..

ik vind mezelf langzaam gaan haha.. mede denk ik ook dat ik me zo verheug op de echo wat nog een aantal dagen duurt.
moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.

ik wil iedereen een dikke knuffel geven!!!
pi_21909429
quote:
moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.
Ja dat komt vanzelf wel hoor. Ik moet mezelf ook aanwennen om hier meer te posten als tameliijk 'nieuwere' zwangere Eigenlijk lees ik voornamelijk mee met de verhalen van de verder gevorderde mensen zodat ik een beetje weet wat allemaal nog komt.

Vooral de eerste 12 weken vond ik zelf erg lang duren. Ook omdat je zoveel dingen hebt om naar uit te kijken, de eerste echo, bezoek aan de VK enzo. Eigenlijk werd het toen allemaal wat tastbaarder voor mij (zit dat echt in mijn buik???). Plus dat ik me nu weer beter ga voelen. Met 11 weken was de misselijkheid weg, nu begint de vermoeidheid langzaam weg te trekken..gelukkig...

Hoe voel je je verder nu?

* TearSong geeft ook iedereen hier een dikke knuffel

Ik voel me bijna 'schuldig' dat ik hier toch post over zwangerschap en bijbehorende kwaaltjes, nu het niet goed gaat met met Danyel...klinkt misschien heel stom maar zo voelt het wel.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21909633
Ik snap je "schuldige" gevoel, maar je mag ook jou ding kwijt hier. Daarom heeft Lois juist dit topic geopend. Want juist de zwangeren moeten hun verhaal ook kwijt. Kan me voorstellen dat er ineens een boel twijfels door je hoofd heen gaan.
pi_21909838
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:48 schreef piglet het volgende:
Het lukt me ook nog niet om afstand te nemen eigenlijk Blijf toch steeds kijken naar alle reacties (die inderdaad hartverwarmend zijn ) en hopen op goed nieuws.
Voel me ook wel een beetje schuldig dat ik afstand wil nemen, maar aan de andere kant speelt er al zo ontzettend veel op dit moment dat ik het enorm moeilijk vind om dit ook nog te verwerken.
Ach ik zie wel even hoe het loopt...

Dikke knuffel voor iedereen die hier post en meeleeft en troost put uit het forum
Moet je je niet schuldig om voelen hoor! Niemand zal het je kwalijk nemen als je even wat afstand neemt. Je moet ook aan jezelf denken. Als jij straks instort of iets dergelijks omdat alles je teveel wordt, daar heeft niemand iets aan. Gewoon lekker rustig aan doen, en je eigen gevoel volgen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21909926
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:22 schreef TearSong het volgende:
Ik voel me bijna 'schuldig' dat ik hier toch post over zwangerschap en bijbehorende kwaaltjes, nu het niet goed gaat met met Danyel...klinkt misschien heel stom maar zo voelt het wel.
Dat herken ik ook wel een beetje. Ik had ook even totaal geen behoefte aan dingen over mezelf te vertellen, denk de hele tijd aan phluphy, jeroen en natuurlijk kleine Danyel. Voor mij is dit ook compleet nieuw, om zó met iemand mee te leven die ik nooit in het echt heb gezien. Maar het raakt me zo ontzettend Vind het ook heel mooi om te zien hoe iedereen hier elkaar steunt en er voor elkaar is
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 12 september 2004 @ 21:08:08 #19
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21910517
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:52 schreef Girly het volgende:
compliment thanks
volgens mij als je de 12 weken gepasserd ben dat het ineens hard gaat ofzo.. kweet niet maar vroeg laatst aan xanthe hoe ver ze al was 18 weken alweer.. nou ik dacht echt iets van 16 weken ofzo.. dat gaat dus ook al hard..
ik vind mezelf langzaam gaan haha.. mede denk ik ook dat ik me zo verheug op de echo wat nog een aantal dagen duurt.
dat herken ik heel erg ja, bij mij ging het ontzettend langzaam die eerste 12 weken, en nu denk ik echt van "wow alweer 23 weken" laatste 11 weken zijn echt voorbij gevlogen. mischien is dat omdat je dan minder in spanning zit over een evt miskraam of iets dergelijks.
wanneer heb je die echo??
dat wennen herken ik ook ja, ik voelde me eerst hier ook nog niet thuis, maar nu weer wel heel erg, nu voel ik me bijna buiten4staander als ik in 2e streepje post.

knuf
pi_21910780
hmm jah dat schuldig voelen heb ik dus ook.. maar ik dacht deze topic is speciaal ervoor geopend.. ik denk constant aan ze hoe het met ze gaat..

tearsong- ik voel me qua zwangerschap wel redelijk.. heb wel veel kwaaltjes.. zoals misselijk zijn onwijs last van mijn boobs.. nog nooit zo erg gehad (zelfs niet bij mijn vorige zwangerschap) en tjah buikje groeit als een speer (durf nog geen echte buikfoto te plaatsen i.v.m danyel) verder voel ik soms ook wel wat krampjes in mijn buik.. denk vooral dat mijn darmen bezig zijn. bandenpijn voel ik ook, maar das allemaal wel normaal toch ?

Martinke- ik krijg de echo 17 september om half 9 zou het eigenlijk al dinsdag krijgen,maar ik wist niet precies hoelaat ik terug zou zijn, en omdat ze me aanraadde om vrijdag te doen heb ik die datum maar gedaan, want dan zou ze meer kunnen zien en erover te vertellen.,. dus ben erg benieuwd

iedereen knuf en kus

Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 21:19:46 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21910811
Niet schuldig voelen dames Ik wilde juist een plekje maken waar je wel je gevoelens kon uiten maar waar ook "gewoon" het begin van Loena's bevalling geplaatst kon worden.

Ik denk, als ik phluf een beetje heb leren kennen, dat ze echt wel zou willen dat jullie gewoon je gedachten en gevoelens hier zouden uiten, en ze zou juist van iedereen willen weten hoe het met de buikjes gaat.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 september 2004 @ 21:21:40 #22
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21910870
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:19 schreef Lois het volgende:
Niet schuldig voelen dames
Precies. Gewoon lekker zwanger zijn hoor meiden. Geniet van deze bijzondere tijd want die komt nooit meer terug
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21910888
Even iets vrolijker nieuws:
Gisteren hadden we de hele dag familie reünie. Heb best een grote familie en de meesten zie ik dan ook maar één keer per paar jaar, op zo'n reünie. Dus was wel leuk iedereen weer te zien enzow.
Ook was mijn 3 maanden oude achternichtje er, dus dat was ook wel erg leuk. Ik vond het zelf een beetje 'eng' om zo'n klein babietje te zien, en kon me totaaaal niet voorstellen dat over 3 maanden ikzelf zo'n klein hummeltje heb Micha daarentegen vond het geweldig om te zien, en was niet bij d'r weg te slaan Dus dat vond ik wel heel schattig om te zien, omdat ik Micha meestal niet zoveel laat merken rondom dat 'baby gedoe' (mannen ).

Trouwens, als ik de namen van de kinderen van Fok!kers beter weet dan van de kinderen van m'n eigen familie, moet ik me dan zorgen gaan maken?
©Dumbo
  zondag 12 september 2004 @ 21:32:29 #24
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21911201
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef texelonia het volgende:
Trouwens, als ik de namen van de kinderen van Fok!kers beter weet dan van de kinderen van m'n eigen familie, moet ik me dan zorgen gaan maken?
Uehhh, ja?!
Hyves!
  zondag 12 september 2004 @ 21:43:24 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21911490
Lieve meiden, LLM's nieuwe zwangeren etc. Voel je ajb niet schuldig en blijf 'gewoon' vertellen hoe jullie je voelen etc. Ik spreek wrsch. voor mijn beurt, maar ik weet bijna zeker dat Phluphy niet anders zou willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')