quote:Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Hier alles redelijk, beetje leeg eigenlijk door het rotnieuws. Vandaag veel last van pijnlijkere voorweeen, ik heb het gevoel dat het nu niet meer zo lang op zich laat wachten( maar ja mijn gevoel zegt wel vaker wat) Ik probeer mijzelf in het gareel te houden voor wat betreft de bevalling en er niet te veel tegenop te zien, mijn gevoel zegt dat het goed zit met de baby en daar moeten we dan maar op vertrouwen.
Ja dat komt vanzelf wel hoor. Ik moet mezelf ook aanwennen om hier meer te posten als tameliijk 'nieuwere' zwangerequote:moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.
Moet je je niet schuldig om voelen hoor! Niemand zal het je kwalijk nemen als je even wat afstand neemt. Je moet ook aan jezelf denken. Als jij straks instort of iets dergelijks omdat alles je teveel wordt, daar heeft niemand iets aan. Gewoon lekker rustig aan doen, en je eigen gevoel volgenquote:Op zondag 12 september 2004 19:48 schreef piglet het volgende:
Het lukt me ook nog niet om afstand te nemen eigenlijkBlijf toch steeds kijken naar alle reacties (die inderdaad hartverwarmend zijn
![]()
) en hopen op goed nieuws.
Voel me ook wel een beetje schuldig dat ik afstand wil nemen, maar aan de andere kant speelt er al zo ontzettend veel op dit moment dat ik het enorm moeilijk vind om dit ook nog te verwerken.
Ach ik zie wel even hoe het loopt...
Dikke knuffel voor iedereen die hier post en meeleeft en troost put uit het forum
Dat herken ik ook wel een beetje. Ik had ook even totaal geen behoefte aan dingen over mezelf te vertellen, denk de hele tijd aan phluphy, jeroen en natuurlijk kleine Danyel. Voor mij is dit ook compleet nieuw, om zó met iemand mee te leven die ik nooit in het echt heb gezien. Maar het raakt me zo ontzettendquote:Op zondag 12 september 2004 20:22 schreef TearSong het volgende:
Ik voel me bijna 'schuldig' dat ik hier toch post over zwangerschap en bijbehorende kwaaltjes, nu het niet goed gaat met met Danyel...klinkt misschien heel stom maar zo voelt het wel.
dat herken ik heel erg ja, bij mij ging het ontzettend langzaam die eerste 12 weken, en nu denk ik echt van "wow alweer 23 weken" laatste 11 weken zijn echt voorbij gevlogen. mischien is dat omdat je dan minder in spanning zit over een evt miskraam of iets dergelijks.quote:Op zondag 12 september 2004 19:52 schreef Girly het volgende:
compliment thanks
volgens mij als je de 12 weken gepasserd ben dat het ineens hard gaat ofzo.. kweet niet maar vroeg laatst aan xanthe hoe ver ze al was 18 weken alweer.. nou ik dacht echt iets van 16 weken ofzo.. dat gaat dus ook al hard..
ik vind mezelf langzaam gaan haha.. mede denk ik ook dat ik me zo verheug op de echo wat nog een aantal dagen duurt.
moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.
Precies. Gewoon lekker zwanger zijn hoor meiden. Geniet van deze bijzondere tijd want die komt nooit meer terugquote:Op zondag 12 september 2004 21:19 schreef Lois het volgende:
Niet schuldig voelen dames![]()
Uehhh, ja?!quote:Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef texelonia het volgende:
Trouwens, als ik de namen van de kinderen van Fok!kers beter weet dan van de kinderen van m'n eigen familie, moet ik me dan zorgen gaan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |